als de ergernis te groot wordt kan je gewoon naar een andere topic klikken hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De Erdogan-adepten hebben geen oplossing voor de rellen. Het aantal slachtoffers blijft toenemen. Kennelijk is dat goed voor een land. Ik erger me aan de domheid van de Erdogan-volgers.
Is of photoshopt/omgekocht/gelokt/geen deel van het volkquote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef PSV1990- het volgende:
Vandaag meer dan 1 miljoen supporters in Kazliçesme voor steun aan Erdogan!!!
Heb ik net geroepen, Erdogan aftreden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vroeg jou om een oplossing net.
Nu graag nog een realistische oplossing.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het probleem verergert dus. Erdogan moet aftreden om de rust terug te laten keren.
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
als de ergernis te groot wordt kan je gewoon naar een andere topic klikken hoor
http://www.radikal.com.tr(...)ni_hesapladi-1137905quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is of photoshopt/omgekocht/gelokt/geen deel van het volk
volgens velen hier
Welke vergelijking doel je op?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kijk eens kritisch naar je eigen manke vergelijkingen en de afwezigheid van een oplossing.
Aftreden of verder laten branden. Dan kies ik voor aftreden.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nu graag nog een realistische oplossing.
die verwesterde alaviaten hier moet je niet serieus nemenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
volgens velen hier
Aminquote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Cihan93 het volgende:
Wie het gooien van stenen naar de politie rechtvaardig noemt is dom. Toen Koerdische jongeren stenen gooidennaar de politie werden ze terroristen genoemd maar nu deze terroristen stenem gooien wordem ze tot helden verklaard, de hypocrisie op z'n best. Ik steunde Koerdische protesten niet maar toch hebben we geen recht om ze terroristen te noemen als dat ook niet tegen de betogers op de Taksim niet mogen.
En over het leger. Onze Soldaten zijn in meerdere gevallen arme Conservatieve Moslims en zullen achter Erdogan zijn.
Moge Allah Erdogan behoeden van deze ondankbare moordenaars.
Vertel jouw oplossing eens.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En jij aan je oplossingsvermogen. Die is geheel afwezig.
Kunnen we hetzelfde zeggen over de Gezi park protesten. By the way, 51% steunt Erdogan waarom zou het dan niet mogelijk zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
volgens velen hier
Aftreden omdat een paar hippies tegen erdogan zijn die democratisch is gekozen LOLquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aftreden of verder laten branden. Dan kies ik voor aftreden.
Je meerderheidsgeneuzel, dat zijn vergelijkingen waar je niks mee kan, daarmee blus je de brand niet. Het zit in Erdogans aard om te matigen, dus weg met die man.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke vergelijking doel je op?
De oplossing - of nou ja, hoe het beter had aangepakt moest worden - heb ik eerder gepost. Erdoğan moet matigen en minder stug zijn.
Wat ik van jou hoor is dat je een coup had gewild. Dat is veelzeggend.
Waar komen die extra percentages steeds toch vandaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Kunnen we hetzelfde zeggen over de Gezi park protesten. By the way, 51% steunt Erdogan waarom zou het dan niet mogelijk zijn?
Wtf is een Alaviat?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
die verwesterde alaviaten hier moet je niet serieus nemen
[..]
Amin
Als jij denkt dat de rust wederkeert als Erdogan aftreed dan heb je het goed mis.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aftreden of verder laten branden. Dan kies ik voor aftreden.
Een paar hersenloze hippies.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Aftreden omdat een paar hippies tegen erdogan zijn die democratisch is gekozen LOL
Dat vraag ik mij dus ook af. Ik ben juist tegen de relschoppers.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Cihan93 het volgende:
[..]
Kunnen we hetzelfde zeggen over de Gezi park protesten. By the way, 51% steunt Erdogan waarom zou het dan niet mogelijk zijn?
Waarom zonder?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vervroegde verkiezingen zonder Erdogan als kandidaat.
Onwetendenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Aftreden omdat een paar hippies tegen erdogan zijn die democratisch is gekozen LOL
Ja, want ze hebben niet AKP gestemd, dus mogen ze hun mond niet opentrekken. Wat een mentaliteit zeg ...quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Bilge het volgende:
Een burgeroorlog is in niemands belang, maar nog het minst in het belang van de minderheid. Ik snap niet waar ze het gore lef vandaan halen om eisen te stellen.
Dude, ga lekker buiten spelen ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
geloof jij echt dat dat gaat gebeuren?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het probleem verergert dus. Erdogan moet aftreden om de rust terug te laten keren.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat schrijft het Soennisme voor wat tegen de Koran ingaat volgens jou, ben erg benieuwd.
Sinds de laatste verkiezingen had Erdogan 49,8% van de stemmen, later fuseerde zo'n partij met de AKP en steunde aanhangers ook ons.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:20 schreef Theoden het volgende:
[..]
Waar komen die extra percentages steeds toch vandaan?
Dat gaat hij niet vrijwillig doen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
geloof jij echt dat dat gaat gebeuren?
mond opentrekken is wat anders dan eisen dat de gekozen en populaire premier vertrekt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben niet AKP gestemd, dus mogen ze hun mond niet opentrekken. Wat een mentaliteit zeg ...
Kan me niks schelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dude, ga lekker buiten spelen ofzo.
Niemand zit op jou te wachten hier, ook niet de pro-Erdogan mensen.
Snap je het niet of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat de boel weer in brand vliegt als hij herkozen wordt.
Zei jij niet dat 50% van het volk tegen Erdogan aan het demonstreren was? Wat neerkomt op 35-40 miljoen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Theoden het volgende:
Heel mooi hoe een bron met duidelijke cijfers en manier van berekening genegeerd wordt door pro-Erdogan posters.
Wacht laat ik het zo proberen:
OMG 2 miljoen mensen vandaag bij Erdogan rally!!! BRON: http://www.radikal.com.tr(...)ni_hesapladi-1137905
hahah en dan? de minderheid bepaalt niet wat de meerderheid wilt!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef aerdt het volgende:
Een hoop discussie hier welk kamp groter is, het pro-Erdogan kamp of het anti-Erdogan kamp. Dat is moeilijk te zeggen en al helemaal niet met percentages.
Ja, de AKP heeft 50 % van de stemmen gehaald bij de laatste verkiezingen. Maar dat wil absoluut niet zeggen dat deze 50% die-hard supporters zijn en dat ze hem in deze situatie steunen. Ik heb ook op een bepaalde partij gestemd in Nederland, maar dat betekent niet dat ze opeens zomaar alles kunnen doen zonder mijn stem te verliezen.
Plus het feit dat deze 50% gebaseerd is op het aantal mensen dat gestemd heeft tijdens de verkiezingen. Dus de 7 miljoen stemgerechtigden die niet gestemd hebben worden even vergeten.
Aan de andere kant, het anti-Erdogan kamp dat de straat op komt is relatief klein. Dat wil niet zegger dat er geen groter draagvlak is onder de bevolking, maar het aantal dat op dit moment demonstreert is zeker niet te vergelijken met bijvoorbeeld Egypte of Tunesie.
Op dit moment is het grootste kamp gewoon de mensen die thuis zitten en absoluut geen zin hebben in dit gezeik.
Als minderheid eisen dat een premier waar de meerderheid op heeft gestemd vertrekt, nee dat is een lekker mentaliteit.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben niet AKP gestemd, dus mogen ze hun mond niet opentrekken. Wat een mentaliteit zeg ...
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Quote is waar ik dat heb gezegd? Jij gaat zoals altijd aan de haal met mijn uitspraken.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zei jij niet dat 50% van het volk tegen Erdogan aan het demonstreren was? Wat neerkomt op 35-40 miljoen?!
Inderdaad. Jij lijkt het echter niet te snappen dat de meeste mensen geen zin hebben in het gezeik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |