quote:BoF heeft weer ze eigen server![]()
![]()
http://battlelog.battlefi(...)/Band-of-Fok-kers-1/
er draait nu alleen end game in over leg kunnen er andere maps toegevoegd worden
hopelijk komen er een hoop mensen op anders zal die niet lang in de lucht zijn
![]()
SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Aftermath Release datum: December 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook zo'n kekke dogtag als deze?
Ga naar http://stalkdice.oscarmike.com/, join de server en knife een DICE dev.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.![]()
BF4
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper![]()
Wat een hoerenzonen, laat lekker iedereen op alpha aankloten dan, als het met de beta kan dan met de alpha ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Bèta is ook niet voor iedereenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoerenzonen, laat lekker iedereen op alpha aankloten dan, als het met de beta kan dan met de alpha ook.![]()
![]()
Nee, alleen voor mensen met BF3 premium, BF4 pre-order via Origin, of MoH Warfighter, niet iedereen, wel bijna iedereen.quote:
[/quote]![]()
haha, daar heb je dan ook wel gelijk inquote:Op zondag 16 juni 2013 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, alleen voor mensen met BF3 premium, BF4 pre-order via Origin, of MoH Warfighter, niet iedereen, wel bijna iedereen.![]()
![]()
Krijg constant disconnects bij BF4 alpha. Meh.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Tjah tis Alpha hequote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef cerror het volgende:
Krijg constant disconnects bij BF4 alpha. Meh..
![]()
Wees blij, het werkt toch voor geen kut.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ik als premium user zou ook toegang moeten kunnen krijgen.![]()
![]()
Het is een alpha. Ik verwacht ook niet anders.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wees blij, het werkt toch voor geen kut.![]()
Gast het is een alpha..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wees blij, het werkt toch voor geen kut.![]()
Alpha ook voor premium members van bf3 of alleen de beta?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Alleen bèta, alpha krijg je alleen toegang als je een invite krijgt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef DeeCruise het volgende:
Alpha ook voor premium members van bf3 of alleen de beta?![]()
Duidelijk, helaas geen invite gehadquote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef rubbels het volgende:
[..]
Alleen bèta, alpha krijg je alleen toegang als je een invite krijgt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Kan je origin account op verschillende pcs gebruiken?
Broertje had bf3 bij sim city gekregen en gaat digitaal via een origin account. Als ik op zijn acc inlog op mijn pc kan ik het dan ook gewoon spelen na downloaden?![]()
Yupquote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan je origin account op verschillende pcs gebruiken?
Broertje had bf3 bij sim city gekregen en gaat digitaal via een origin account. Als ik op zijn acc inlog op mijn pc kan ik het dan ook gewoon spelen na downloaden?![]()
Toffe nieuwe vehicles en wapens trouwens in BF4
fuquote:Op maandag 17 juni 2013 22:26 schreef cerror het volgende:
Toffe nieuwe vehicles en wapens trouwens in BF4![]()
![]()
Maar damn.. 40 fps max op low settings en 1920x1080 op een 1440p monitor..
Dat voor een pc die destijds meer dan 1k kostte, jammer hoor..
[ Bericht 70% gewijzigd door Snoepje5 op 17-06-2013 23:39:29 ]![]()
Alpha is nogal slecht geoptimaliseerd natuurlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 23:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat voor een pc die destijds meer dan 1k kostte, jammer hoor...
![]()
Ik heb er al zoveel!quote:
Geen alpha voor mij gelukkig. Wacht wel op de beta. En dan koop ik 'm niet.![]()
![]()
Heb Alpha access maar weet nog niet of ik het ga spelen. Is het de download waard?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Wees blij dat je Alpha mag spelen..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Afwazig het volgende:
Heb Alpha access maar weet nog niet of ik het ga spelen. Is het de download waard?![]()
Ik vind 't wel grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:21 schreef Afwazig het volgende:
Heb Alpha access maar weet nog niet of ik het ga spelen. Is het de download waard?
Vanmiddag maar even downloaden dan. Grote download?Would you like to know more?
Ongeveer 5 gigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:55 schreef Afwazig het volgende:
Vanmiddag maar even downloaden dan. Grote download?![]()
Ja ik ga sws ook voor alleen cd keyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:24 schreef andreas612 het volgende:
'k koop bf4 over 8 maanden voor 20 eu incl alle uitbreidingen![]()
Dat, en ik wil wel meteen een premium/seasonpass.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ontwijk je ook eventuele opstart problemen en al bugsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef Schalks. het volgende:
Ik heb er geen haast mee. Kocht BF3 ook voor 30 eu incl premium en alle uitbreidingen.![]()
![]()
Wat een kuthitreg vandaag zegVan die open doel aangelegde schoten op korte, midden en lange afstand en meer dan de helft ging mis...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En toen waren mijn favorieten weg...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet meer dan normaal.
Net een paar potjes de vehicle whore uitgehangen: 21/1 en 25/5 met de Little Bird op Damavand en 43/3 op Karkand met de LAV.
Belachelijk dat je met een IFV het 1v1 makkelijk van een tank wint trouwens, moeten ze echt iets aan doen.and then...![]()
Hmmm BF4 alpha wil niet meer vanwege connection issues. Dan maar bf3-en
Vanmiddag klapte alles eruit, mijn PC liep zelfs vast
Net nog even gespeeld, sja toch weer bf2 granaten gooien als de malle, snipers wanneer je weer herboren word.
Dat granaat gooien zijn ze al tegen gegaan eerder had je der 4? Nu 1,
Zijn er ook serieuze servers waar ze niet dom granaten lopen te gooien met een ammo zak er naast?
Word er beetje moe van, boem dood, 2 meter sprinten bam sniper om van die granaten weg te komen
En toch halen sommigen 50 uit 7 etcIk zwaai naar dieren.![]()
Tdm neem ik aanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:44 schreef Geerd het volgende:
Net nog even gespeeld, sja toch weer bf2 granaten gooien als de malle, snipers wanneer je weer herboren word.
Dat granaat gooien zijn ze al tegen gegaan eerder had je der 4? Nu 1,
Zijn er ook serieuze servers waar ze niet dom granaten lopen te gooien met een ammo zak er naast?
Word er beetje moe van, boem dood, 2 meter sprinten bam sniper om van die granaten weg te komen
En toch halen sommigen 50 uit 7 etcdaar is het idd bedroevend met de explosives.
speel daarom nu ook squat team deathmatch zo nu en dan. 4 teams van 16 man worden die choce holes met nade spam zo gecleared door 1 van de andere squats die achter hun spawnen.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Destijds?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:05 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat voor een pc die destijds meer dan 1k kostte, jammer hoor..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Er zijn maar weinig gamers die het 4 jaar volhouden met hetzelfde systeemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wel een jaartje of 4 terug ja.. Maargoed..
Kun je niet je beeldkaart upgraden oid, dat was bij mij ook nodig (ik haalde maar 30 fps)
![]()
Dan is ie dus oud dude, niet jankenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wel een jaartje of 4 terug ja.. Maargoed..
Ik lach me rot met m'n HD6850 waarmee ik o.a. BF3 en Skyrim op ultra kan draaien.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Mijn vorige PC draaide BF3 als enige titel niet heel lekker moet ik zeggen, mijn huidige bak trekt hem volledig maxed makkelijk tegen de 60FPS.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan doe ik het nog knap met mijn 7/8 jaar oude PC die momenteel nog steeds alles kan draaien, ik ga binnenkort bf3 halenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig gamers die het 4 jaar volhouden met hetzelfde systeem
Kun je niet je beeldkaart upgraden oid, dat was bij mij ook nodig (ik haalde maar 30 fps)
Misschien Bf4 erbij?
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling -- Week 1
Maandvoorspelling februari.
Jaarvoorspelling 2024 --- Jaarvoorspelling 2025!![]()
Succes, mt 30 fps is echt kut spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan doe ik het nog knap met mijn 7/8 jaar oude PC die momenteel nog steeds alles kan draaien, ik ga binnenkort bf3 halenMisschien Bf4 erbij?
![]()
![]()
Ik ben niks anders gewend dan met 30fps te spelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Succes, mt 30 fps is echt kut spelen
Met Bf4 overweeg ik misschien een nieuwe PC, al kan ik beter een upgrade doen gezien de PC kast nog wel mee kan idem als HD/DVD/Cardreader
Misschien voor BF4 maar een nieuwe videokaart kopen, maar eerst maar even kijken wat ie doet. Destijds voor BF3 een geheel nieuwe pc in elkaar gezet, dat ga ik niet weer doen; draait nog als een zonnetje
En misschien binnenkort BF3 maar weer eens uit de krochten oprakelen, dat spel heb ik in tijden niet aangeraakt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Je leeft!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Misschien voor BF4 maar een nieuwe videokaart kopen, maar eerst maar even kijken wat ie doet. Destijds voor BF3 een geheel nieuwe pc in elkaar gezet, dat ga ik niet weer doen; draait nog als een zonnetje
En misschien binnenkort BF3 maar weer eens uit de krochten oprakelen, dat spel heb ik in tijden niet aangeraakt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ben hier wel een hele tijd afwezig geweest idd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Bobbie !!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ben hier wel een hele tijd afwezig geweest idd![]()
Je bent terug![]()
![]()
Gebanned of gewoon punkbuster kicked? Als het het 2e is, probeer eens manueel punkbuster te updatenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
En net weer gebanned...ik heb helemaal geen hacks of iets dergelijks draaien..
![]()
Heel Bf3 overnieuw geinstalleerd enz en het probleem lijkt nu wegquote:Op maandag 1 juli 2013 02:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gebanned of gewoon punkbuster kicked? Als het het 2e is, probeer eens manueel punkbuster te updaten.
Tevens:![]()
![]()
Net nog even gespeeld, toevallig bij wat lui ingekomen die beetje samen speelden dat was echt wel vet.
2 keer in 1 game een die me wou neersteken, neergehaald, krijg je ook weer extra punten voor comeback of zo??
[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 01-07-2013 23:10:59 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
OK, wtf. Na update van een nvidiadriver gisteren kan ik nu wel een server in maar blijft beeld zwart met knipperend blokje rechtsonder
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, wtf. Na update van een nvidiadriver gisteren kan ik nu wel een server in maar blijft beeld zwart met knipperend blokje rechtsonder![]()
Nvidia update's hebben altijd wel problemen volgens mij![]()
![]()
Dat was toch Ati?
Gewoon opnieuw laden (game opnieuw joinen dus), heel af en toe heb ik daar ook last vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, wtf. Na update van een nvidiadriver gisteren kan ik nu wel een server in maar blijft beeld zwart met knipperend blokje rechtsonder.
![]()
5x geprobeerd. Daarna maar alles gecheckt en laten verificeren, daardoor verder niet meer gespeeld. Vanavond weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw laden (game opnieuw joinen dus), heel af en toe heb ik daar ook last van.
Gisteren ook 2142 gekocht
Er spelen best wel weinig mensen Battlefield 3 op pc, meeste servers zijn telkens leeg.How did they ever make a movie of Lolita?![]()
Mwah, er zijn gewoon heel veel servers ten opzichte van bijvoorbeeld de Xbox.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:42 schreef Wire het volgende:
Er spelen best wel weinig mensen Battlefield 3 op pc, meeste servers zijn telkens leeg.![]()
Misschien eens filters instellen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:42 schreef Wire het volgende:
Er spelen best wel weinig mensen Battlefield 3 op pc, meeste servers zijn telkens leeg.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Whut?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 03:42 schreef Wire het volgende:
Er spelen best wel weinig mensen Battlefield 3 op pc, meeste servers zijn telkens leeg.
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Dit topic is ook aan het doodbloeden, of niet? Ik heb het echt al lang niet meer gespeeld. Is er al een datum voor de bf4 beta voor premium gebruikers?![]()
Ik weet niet hoor, maar het is wel vakantietijd...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:17 schreef JK het volgende:
Dit topic is ook aan het doodbloeden, of niet? Ik heb het echt al lang niet meer gespeeld. Is er al een datum voor de bf4 beta voor premium gebruikers?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oja, veel schoolgaande soldaten... even vergeten, dat krijg je als je werkt en geen kinders hebt. Totaal geen idee meer wanneer de vakanties zijn, omdat je altijd kan gaan wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het is wel vakantietijd...![]()
![]()
Tip: doe je gordijnen eens open of kijk op je kalender naar de maand...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan nog... ik werk gewoon door de hele zomervakantie heen, dus voor mij zijn het gewone werkmaanden, behalve dan dat het wat minder druk is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Tip: doe je gordijnen eens open of kijk op je kalender naar de maand...Maargoed, nog een info dus over de beta van bf4?
![]()
Nog niks over bekend nee, helaasquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:56 schreef JK het volgende:
[..]
Dan nog... ik werk gewoon door de hele zomervakantie heen, dus voor mij zijn het gewone werkmaanden, behalve dan dat het wat minder druk is.Maargoed, nog een info dus over de beta van bf4?
![]()
Zal vast wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:32 schreef JK het volgende:
Jammer... ben wel benieuwd of mijn PC het gaat trekken.![]()
als je ziet wat het allemaal meer kan. en dan niet graphics wise. kan je het best 3 noemen. of keek je alleen maar de beelden van E3 enzo zonder daadwerkelijk te luisteren wat er werd verteldquote:
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Zwaar ondergewaardeerd mijn beste. Best een goeie game, stiekum.quote:Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Te laat aangehaakt vrees ik... Toendertijd in een behoorlijke depressie(waarin ik bijna niets speelde) of in een BF2 verslaving...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerd mijn beste. Best een goeie game, stiekum.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nieuwe muis, dpi settings aangepast naar filmpje van rivalxfactor.. Weg aimskills.Zal wel wennen zijn, maar ik raak echt helemaal niks nu.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
DPI-settings is altijd even flink kutten idd...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Granaten gooien werkt meestal heel erg goedquote:Op zondag 14 juli 2013 02:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet ook nooit wat ik moet doen in die situaties
Net in de Steam-sale BC2 aangeschaft. Ook maar eens even bekijken komende weken.
Lol ik dacht al wat doet de muis klote laatste week, gebruik gewoon de leuning van een stoffen bank
Dus ja ging lichtje branden, proberen uit elkaar te halen maar kon niet bij het lazer oogje komen.
Met het kwastje van de tondeuse stofvrij gekregen en bij toeval kom ik er achter dat die het op laminaat ook goed doet.
Ik even naar zolder stuk afgebroken en de muis schiet over het beeldscherm, helemaal aan wennen weer![]()
Misschien gaan de kills nu ook wat beter
Ik zwaai naar dieren.![]()
LOL idd...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet gebanned wordtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Helaas gebeurd dat genoeg hoor, moeten ze maar niet op 1 grote hoop zittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet gebanned wordt
Waarom zou je gebanned worden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan hopen dat je niet gebanned wordt
1 granaat, 10 kills, kd van 10.0 = kickbanquote:![]()
Ze kickbannen voor de meest achterlijke redenen, ik ben pas geleden gebanned omdat ik de admin 4X uit zn helicopter had geschoten (met sniper, tank, IFV en daarna met een G53).
Of dit soort BS:
Items verbieden voor de spelers en alleen admins die het mogen ...![]()
Daar heeft iedereen wel eens last van. Ben wel eens gekickt omdat ik de admin compleet owndequote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
1 granaat, 10 kills, kd van 10.0 = kickban![]()
Ze kickbannen voor de meest achterlijke redenen, ik ben pas geleden gebanned omdat ik de admin 4X uit zn helicopter had geschoten (met sniper, tank, IFV en daarna met een G53).
Of dit soort BS:
[ afbeelding ]
Items verbieden voor de spelers en alleen admins die het mogen ...
Ik merk machtsmisbruik vooral bij Nederlandse en Duitse servers.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En zo gaat het straks ook met BF4 commando functie..
Jets only for admin is zo wie zo triest
Ook weer even gespeeld, 5 uit 17![]()
![]()
Maar wel 1 headshot
Respawn je eerst kijken waar the fuck ben ik, bam dood
.
Iedereen loopt te knallen en te doen en ik zie fucking niemand blijft bizar
Speel ook veel te weinig
[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 21-07-2013 15:12:41 ]Ik zwaai naar dieren.![]()
De Q knop is je vriend broquote:Op zondag 21 juli 2013 14:52 schreef Geerd het volgende:
Ook weer even gespeeld, 5 uit 17![]()
![]()
Maar wel 1 headshot
Respawn je eerst kijken waar the fuck ben ik, bam dood
.
Iedereen loopt te knallen en te doen en ik zie fucking niemand blijft bizar
Speel ook veel te weinig
Ervanuitgaand dat je op easy-young-padawan/noob-mode speeltquote:
Maar het klopt wel. Als je een tijd niet speelt dan zie je het gewoon minder snel. Gewoon weer even wennen
Conscience do cost.![]()
Zijn er noob servers? Ja ik zie ze wel een voorbij komen maar daar twijfel ik ook sterk aan.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ervanuitgaand dat je op easy-young-padawan/noob-mode speelt
Maar het klopt wel. Als je een tijd niet speelt dan zie je het gewoon minder snel. Gewoon weer even wennen
Net zoveel af geknald dan ergens anders
Die zijn er wel, maar vaak zegt het niet zoveel. Iedereen kan een server een noob server noemenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn er noob servers? Ja ik zie ze wel een voorbij komen maar daar twijfel ik ook sterk aan.Daaromquote:Net zoveel af geknald dan ergens anders
Gewoon een kwestie van weer wat tijd in steken. Na een paar uurtjes spelen zal je zien dat het alweer beter gaat
Conscience do cost.![]()
dacht dat die glitch in dat plafond verholpen was bij metro.. kennelijk niet.. stelletje mogolen zitten er elke keer in![]()
je weet hopelijk dat het spel om normal mode gebalenced is?:p hardcore 1shot snipers die beter zijn dan shotguns zegt al genoeg bij HCquote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ervanuitgaand dat je op easy-young-padawan/noob-mode speelt
Lol, fail van DICE dan -_-quote:Op zondag 21 juli 2013 20:23 schreef andreas612 het volgende:
dacht dat die glitch in dat plafond verholpen was bij metro.. kennelijk niet.. stelletje mogolen zitten er elke keer in
Vond vandaag ook een andere vervelende bug in metro, zal vanavond even een foto proberen te maken, is het wat beter uit te leggen![]()
![]()
Ach, balance is maar relatief. Ik heb me vooral nooit ertoe kunnen zetten om de ingebouwde wallhack van normal mode te appreciëren. De damage is één ding maar dat spotten neemt gewoon mijn hele spelervaring weg.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:55 schreef Convict het volgende:
[..]
je weet hopelijk dat het spel om normal mode gebalenced is?:p hardcore 1shot snipers die beter zijn dan shotguns zegt al genoeg bij HC
Maargoed. Mening.Conscience do cost.![]()
Wallhack als in hit detection of spotten?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, balance is maar relatief. Ik heb me vooral nooit ertoe kunnen zetten om de ingebouwde wallhack van normal mode te appreciëren. De damage is één ding maar dat spotten neemt gewoon mijn hele spelervaring weg.
Maargoed. Mening.
hc is net iets teveel van het goeie (geen spotting maar dan ook gelijk geen map en zicht op je ammo)
middenweg zou super zijn
hc?quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef Convict het volgende:
[..]
Wallhack als in hit detection of spotten?
hc is net iets teveel van het goeie (geen spotting maar dan ook gelijk geen map en zicht op je ammo)
middenweg zou super zijnIk zwaai naar dieren.![]()
Eigenlijk gewoon alleen de regen en hitvalues op HC zetten, spotten eruit of alleen op de kaart en dan klaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef Convict het volgende:
[..]
Wallhack als in hit detection of spotten?
middenweg zou super zijnI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Spottenquote:Op maandag 22 juli 2013 01:28 schreef Convict het volgende:
[..]
Wallhack als in hit detection of spotten?Ik vind zonder map en ammo prima eigenlijkquote:hc is net iets teveel van het goeie (geen spotting maar dan ook gelijk geen map en zicht op je ammo)
middenweg zou super zijn
Conscience do cost.![]()
Effe een vraagje. Gisteren moest ik stoppen met spelen voor de ronde was gespeeld. Normaal geen probleem voor de stats en de achievements, maar bij het verlaten van de betreffende server kreeg ik (voor het eerst) een waarschuwing dat "niet opgeslagen informatie verloren zou gaan".
Vond ik vreemd, want die melding heb ik nog nooit gezien, maar naar nu een dag later blijkt, heeft hij inderdaad mijn behaalde scores niet meegenomen. Ook niet de service star voor de Scar-L waarvan ik 100% zeker weet dat ik die heb gehaald.
Iemand weleens meegemaakt?
Nope, ook nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Verbal het volgende:
Effe een vraagje. Gisteren moest ik stoppen met spelen voor de ronde was gespeeld. Normaal geen probleem voor de stats en de achievements, maar bij het verlaten van de betreffende server kreeg ik (voor het eerst) een waarschuwing dat "niet opgeslagen informatie verloren zou gaan".
Vond ik vreemd, want die melding heb ik nog nooit gezien, maar naar nu een dag later blijkt, heeft hij inderdaad mijn behaalde scores niet meegenomen. Ook niet de service star voor de Scar-L waarvan ik 100% zeker weet dat ik die heb gehaald.
V.![]()
![]()
Een server waar ik wel vaker speel als ik even snel wil uplevelen of een kort rondje wil spelen:quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef BugWorks het volgende:
Zover ik weet niet meegemaakt. Welke server?
[UN] NOOBS IN A BOX (Noshar Canals, TDM)
Nooit eerder dit probleem gehad, daar.
Nou... ik vind het vooralsnog vrij handig in mijn quest voor een headshot van meer dan een kilometerquote:Op zondag 21 juli 2013 21:46 schreef ems. het volgende:
dat spotten neemt gewoon mijn hele spelervaring weg.
Ja, maar damagniequote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef ems. het volgende:
Uiteraard is het handig. Aimbot is ook handig
Net ook even gespeeld op een andere server, hier voortijdig gestopt maar wel de punten gekregen. Die melding dat niet opgeslagen gegevens verloren gaan krijg ik (en waarschijnlijk iedereen, zal wel iets zijn dat er nog inzit vanuit de SP) ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Verbal het volgende:
V.
Denk dat jij daar de extra pech hebt gehad dat die server gecrashed is nadat jij weg was en voor de ronde voorbij was.![]()
Jup hier ook altijd maarja die 300/500 punten boeit toch niet (noob)quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee, die punten boeien mij op zich niet (hoewel ik bezig ben met een level-inhaalslag t.o.v. enkele clangenoten die het spel al langer spelen), maar ik vond het vreemd. Kan tochquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup hier ook altijd maarja die 300/500 punten boeit toch niet (noob)
Krijg de schijt![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)unt-directx-111.html
Om het spel te spelen met DirectX 11.1-functionaliteit is niet alleen een videokaart vereist die dat ondersteunt, maar ook Windows 8. De api is namelijk exclusief voor Windows 8 en slechts deels beschikbaar op Windows 7.
Dan maar dual-boot maken![]()
![]()
Hoow ik wil niks met W8 te maken hebben..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:09 schreef KroodjeBip het volgende:
Krijg de schijt![]()
Om het spel te spelen met DirectX 11.1-functionaliteit is niet alleen een videokaart vereist die dat ondersteunt, maar ook Windows 8. De api is namelijk exclusief voor Windows 8 en slechts deels beschikbaar op Windows 7.
Op een gegeven moment moeten we toch wel, er is inmiddels al eea aan tools om je normale start menu terug te krijgen. Het is alleen zoveel moeite voor een kutspelletjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:26 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Hoow ik wil niks met W8 te maken hebben..![]()
![]()
Dan maar niet die extra shit, Windows 8 komt hier niet in huisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:09 schreef KroodjeBip het volgende:
Krijg de schijt![]()
![]()
Volgens mij kun je dan BF4 gewoon niet spelen ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:17 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan maar niet die extra shit, Windows 8 komt hier niet in huis![]()
Denk van niet, volgens mij geeft dit alleen een paar extra functies.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan BF4 gewoon niet spelen ?![]()
Ben een tweetal weekjes bezig met BF3, en ga nu een beetje starten met het leren vliegen in jets.
Wat ik niet begrijp; Hoe kunnen mensen in jets de soldaten op de grond zo goed zien? Hoe worden ze zeg maar gespot?to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true![]()
Guided Missile in je loadout zetten en dan op de guided missile camera gaan zitten als je over een bepaald gebied vliegt waar je denkt dat ze zitten en daar de infantry mee spotten en weer naar naar je cockpit zicht gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:09 schreef webbyplus het volgende:
Ben een tweetal weekjes bezig met BF3, en ga nu een beetje starten met het leren vliegen in jets.
Wat ik niet begrijp; Hoe kunnen mensen in jets de soldaten op de grond zo goed zien? Hoe worden ze zeg maar gespot?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wacht ik snap hetquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan BF4 gewoon niet spelen ?
Ja kan BF4 wel spelen alleen het ontlast je CPU ofzo die extra functie die in W8 wel kan.![]()
Dat is bij de console versie zo, maar op de PC kan je ze ook zonder dat ding van honderden meters nog gewoon spotten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Guided Missile in je loadout zetten en dan op de guided missile camera gaan zitten als je over een bepaald gebied vliegt waar je denkt dat ze zitten en daar de infantry mee spotten en weer naar naar je cockpit zicht gaan.
Dat was een leuke verassing toen ik daar achter kwam![]()
![]()
Stoma aan de PC gaming?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is bij de console versie zo, maar op de PC kan je ze ook zonder dat ding van honderden meters nog gewoon spotten.
Dat was een leuke verassing toen ik daar achter kwam![]()
Windows 8 hier bij mijn nieuwe compu eerder dit jaar. Moest anders anderhalve week langer wachten op Win7.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:34 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moeten we toch wel, er is inmiddels al eea aan tools om je normale start menu terug te krijgen. Het is alleen zoveel moeite voor een kutspelletje
Op CoD4:MW na geen enkel probleem met games.
Peoples, wat is er aan de hand met de TS? Hij is al weken down. Komt hij nog terug? Is er nu een andere TS waar BOF nu op zit?Say whaaaat?![]()
Die komt niet meer terug ben ik bang, en iedereen zit nu overal en nergens...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:55 schreef SuperChips het volgende:
Peoples, wat is er aan de hand met de TS? Hij is al weken down. Komt hij nog terug? Is er nu een andere TS waar BOF nu op zit?![]()
Eh... Jaquote:![]()
Ik zoek trouwens nog wat lui die vaak BF3 spelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningStoma op 31-07-2013 02:45:56 ]![]()
Berichtje gestuurd naar de eigenaar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:18 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die komt niet meer terug ben ik bang, en iedereen zit nu overal en nergens...![]()
Zag jou vaak langskomen in console topics meende ik, vandaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh... Ja![]()
Je kan mij sowieso toevoegen in Battlelog, dan kun je gewoon joinen als ik speel. Ik heet Lolin9 op Battlelog.
Heb je trouwens ook Premium?![]()
Voeg mij maar toe: rubbels1995quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh... Ja![]()
Ik zoek trouwens nog wat lui die vaak BF3 spelen.![]()
![]()
RKGreenLabelquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eh... Ja![]()
Jup, hiero. Voeg vZedd maar toequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:32 schreef Verbal het volgende:
Iemand een keer zin in coop? Wil de MP7 vrijspelen...
V.![]()
Nee, ga zo weg. Eerstvolgende gelegenheid is vrijdagmiddag (die ben ik vrij).quote:
Nee, dan kan ik niet. Ik moet moet vrijdag werken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, ga zo weg. Eerstvolgende gelegenheid is vrijdagmiddag (die ben ik vrij).
V.
Vanaf nu DM'en jah?![]()
Primaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:25 schreef speciaal het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet. Ik moet moet vrijdag werken.
Vanaf nu DM'en jah?
Dat is de server van Civilian. maar is het nog nodig dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:56 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gebeurd. Weet niet eens wie dat is![]()
Oh oké, heb op de PC amper in een jet gezeten. Gaat het vliegen je hier net zo goed af als op de Xbox dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is bij de console versie zo, maar op de PC kan je ze ook zonder dat ding van honderden meters nog gewoon spotten.
Dat was een leuke verassing toen ik daar achter kwam
[/quote]![]()
Ja, alleen de controls zijn even wennen. En er is veel meer om af te schieten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh oké, heb op de PC amper in een jet gezeten. Gaat het vliegen je hier net zo goed af als op de Xbox dan?![]()
Neuh, volgens mij nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef JK het volgende:
[..]
Dat is de server van Civilian. maar is het nog nodig dan?![]()
![]()
Nouja, als BF4 uit komt, of een andere multiplayer is een Teamspeak server wel handig.
Ik heb BF3 al trouwens heeeel lang niet meer aangeraakt.. en volgende maand komt GTA5 uit op de PS3.. denk niet meer dat het 'm gaat worden.![]()
![]()
Morgen eens kijken of het weer werkt... Vorige week flink gezeik gehad met de PC, draait nog steeds niet optimaal.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is het adres ?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef hiddit het volgende:
ik heb nog een kleine teamspeak server (10slots) online staan mocht het nodig zijn
Zet ik em meteen in de Wiki voor het volgende topic ...![]()
Ik ook, iets met warmte ...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen eens kijken of het weer werkt... Vorige week flink gezeik gehad met de PC, draait nog steeds niet optimaal.![]()
![]()
Hier programma's die onder geen beding wilde installeren. En windows 7 die niet eens normaal op mijn SSD wilde, echt blij werd ik daar niet van maar het lijkt nu stabiel te draaien.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe gaat dat dan werken met een laptop? Op hetzelfde netwerk ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef Afwazig het volgende:
http://mp1st.com/2013/07/(...)onitor-as-a-mini-map![]()
![]()
Het kan ook op een tablet. Ik denk dat ze een app makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:18 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan werken met een laptop? Op hetzelfde netwerk ofzo?
Commander Mode
Two modes, COMMANDER MODE and MOBILE COMMANDER, Commander mode confirmed for PC at this time, Mobile Commander confirmed for tablets (known tablets listed below)
One commander per team, does not take up a slot, can not be killed like in bf2 while playing as Commander.
MOBILE COMMANDER VERSION Controlled only via tablet device, no mobile phones.
Confirmed to work with Apple Ipad/Ipad Mini, Google Nexus and Samsung Galaxy Tab. (I would also asume it to Work with Asus Nexus)Would you like to know more?
Tablet gaat em niet worden denk ik, te oud en crappyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het kan ook op een tablet. Ik denk dat ze een app maken
Commander Mode
Two modes, COMMANDER MODE and MOBILE COMMANDER, Commander mode confirmed for PC at this time, Mobile Commander confirmed for tablets (known tablets listed below)
One commander per team, does not take up a slot, can not be killed like in bf2 while playing as Commander.
MOBILE COMMANDER VERSION Controlled only via tablet device, no mobile phones.
Confirmed to work with Apple Ipad/Ipad Mini, Google Nexus and Samsung Galaxy Tab. (I would also asume it to Work with Asus Nexus)
Maar in die link van jou stond toch dat het browser-based gaat worden?![]()
Ik zou het superhandig vinden. Ik heb 2 monitoren aan mijn PC hangen, de rechter game ik op en tijdens games doet de linker eigenlijk niks (staat een chrome venster open ofzo). Nu kan ik er een kaart van het level opzetten. Heb je precies overzicht wat er gebeurd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:26 schreef Iwanius het volgende:
Maar,maar wat is nu de feitelijke meerwaarde van dat second screen?
Verder is het natuurlijk echt makkelijk als je commander bent.Would you like to know more?
Als commander ben je volgens mij geen speler meer, dus heb je aan één scherm ook voldoende.
Met dat 2de scherm kun je ook in Battlelog van alles veranderen aan je class en wapens welke dan gelijk door gegeven worden naar het spel, je kan een nieuwe server al joinen terwijl je nog in een andere aan het spelen bent (dus zonder bf3 helemaal af te sluiten). En dan nog meer.![]()
En dan ben je vip? Wat kun je dan meer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:46 schreef Mr_bart het volgende:
heb eindelijk mijn eigen server. Misschien kunnen jullie helpen met hem vullen (de eerste 4 personen die een game weten te starten krijgen VIP slot). Meld hier je in game naam en je bent VIP.
[ link | [url=http://cache.www.gametracker.com/serve(...)_95_1.png]afbeelding[/url] ]Ik zwaai naar dieren.![]()
geen wachtrij + spelers worden gekickt zodat jij er n kanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan ben je vip? Wat kun je dan meer?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oke, neem ik wel 100 van die andere serversquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Convict het volgende:
[..]
geen wachtrij + spelers worden gekickt zodat jij er n kan
Zal wel niet interessant zijn voor 1x per maand een potjeIk zwaai naar dieren.![]()
Top Jetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef KoningStoma het volgende:
Ik stop maar met spelen![]()
http://battlelog.battlefi(...)ort/show/1/66951731/
KoningStoma
Jet score
29053
Achja, beetje campen in een Jet. Waarom ook niet.-![]()
Rare definitie van campen heb jij zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:38 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Top Jet
KoningStoma
Jet score
29053
Achja, beetje campen in een Jet. Waarom ook niet.![]()
Vriend, als je een hele game in een jet zit, oftewel heletijd in ÉÉN en hetzelfde voertuig. Hoe wil jij dat noemen dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Rare definitie van campen heb jij zeg.-![]()
quote:"vliegen", "rijden".quote:als je een hele game in een jet zit, oftewel heletijd in ÉÉN en hetzelfde voertuig. Hoe wil jij dat noemen dan?![]()
"hoggen"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Vriend, als je een hele game in een jet zit, oftewel heletijd in ÉÉN en hetzelfde voertuig. Hoe wil jij dat noemen dan?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat blijf ik de titel qua netcode en lag kut vinden. Of ik loop veel cheats tegen het lijf.
Single shot wapens die als smg's sproeien, clusters vuur die je meteen doen stilstaan en sterven, dodelijke one-shots uit relatieve proppenschieters, totaal inaccurate wapens die je op lange afstand makkelijk raken zonder frontgrip/tripod, aan de andere kant kun je halve magazijnen legen terwijl je geen flikker raakt, mag je zelfs met relatief zware wapens iemand fors raken voor ze neergaan en zelfs headshots zijn meermaals nodig om een tegenstander om te leggen bij tijd en wijle...
Edit: grootste frustratie: doodgaan om hoekjes en de standaard headshot als je duikt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Skull-splitter op 14-08-2013 17:50:04 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb die ergernissen ook lichtelijk. Volgens mij, los van de belachelijke lagggggg (wegduiken achter cover en bijna een seconde later alsnog dood door headshot) of lui die je idd met een proppenschieter cross-map one shot killen (om maar even belabberd Nederlands te bezigen).
Maar niet storender dan bij de diverse CoD-games op mijn schijf. En ik vind BF3 nog immer een openbaring vergeleken met die spellen.
Overweeg ook, ondanks de onvermijdelijke buggyness in het begin, om BF4 te preorderen.
Ik vind het alleen zo pijnlijk om te zien omdat het bij BC2 gewoon allemaal nét wat lekkerder liep (ook de knife-mechaniek vond ik daar veel fijner, al is het maar omdat backstabbers daar niet stil waren als ze van achter kwamen en dat het knifen niet meteen vijf volle seconden in beslag nam).
Maar vooral de laaaaaag is heel irritant. Clientside-bullshit, vaak genoeg dat iemand mijn scherm vult of dead-on gericht dat er gewoon niets geregistreerd wordt en dat je dan door een UMP vanaf 200 meter geraakt wordt en binnen twee hits dood bent
COD is IMO gewoon quake 3 met een skin, zo belachelijk snel en willekeurig in arena's
Ik vind het gewone knifen niet fijn. Animatie zuigt, je ziet pas of het raak was als je zelf dood bent en ziet dat degene die je afknalde -50% health heeft, óf als diegene opeens dood is. Geen bloed, geen voelbaar effect. De backstab vind ik dan wel weer lekker, omdat ik er best aardig in ben
Eerste keer dat mijn tags werden gepakt, schrok ik mij de kolere. Ineens twee van die ogen die vol in beeld kwamen.
Zou het ook wel tof vinden als je uit een backstab kan komen. Je wordt gepakt, en als je snel genoeg bent kun je je loswrikken en de kill maken
Maar goed, mijn enthousiasme komt wellicht ook omdat ik een betrekkelijke n00b ben in BF3. Heb het spel pas een halfjaar.
BC2 had de gulden middenweg tussen het oude knifen en een scripted animatie, BF3 maakt het me te traag en "cool" om echt handig te zijn. In BC2 kon je met een beetje handigheid 4 man knifen voor er iemand omkeek, dat hoef je in BF3 niet te proberen.
Maar dat het enkele patches later qua netcode nog steeds zo bagger is vind ik wel verdomd jammer. Al is het wel duidelijk dat iedereen nu op BF4 zit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, en vanwege mijn late instroom in 3, overweeg ik dus nu om er vanaf het begin bij te zijn
Ik moet eerst mijn PC upgradenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:03 schreef Verbal het volgende:
Ja, en vanwege mijn late instroom in 3, overweeg ik dus nu om er vanaf het begin bij te zijn
V.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mijn PC trekt het wel, mijn windows 7 daarentegen is de laatste tijd erg aan het bokken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat heb ik gelukkig eerder dit jaar gedaan... vandaar ook mijn toetreding tot BF3 in februariquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn PC upgraden
Er is nog een leuke actie gaande:
https://www.humblebundle.com/
Ik heb 5$ over gemaakt (3,89 Euro that is) en heb nu de volgende spellen:
Burnout Paradise: The Ultimate Box
Crysis 2 Maximum Edition
Dead Space 3
Medal of Honor
Mirror's Edge
Sims 3 Starter Pack
Battlefield 3
Ik ga BF3 nog een keer uitspelen, gewoon omdat het kan![]()
![]()
Gratis BF3 KEY: E2MM-H3BT-Q4EA-HNHE-Z4WE
Wel snel zijn !
Edit: Let wel op dat je de code verzilverd met een NIEUW ORIGIN ACCOUNT !
Anders staat er 2X BF3 in Origin en speel je nog steeds met hetzelfde account.![]()
Zou toch leuker zijn voor mensen die nog geen BF3 hebben?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:46 schreef KroodjeBip het volgende:
Gratis BF3 KEY: E2MM-H3BT-Q4EA-HNHE-Z4WE
Wel snel zijn !
Edit: Let wel op dat je de code verzilverd met een NIEUW ORIGIN ACCOUNT !
Anders staat er 2X BF3 in Origin en speel je nog steeds met hetzelfde account.![]()
![]()
Tuurlijk, maar ik denk niet dat de mensen zonder BF3 op dit forum zitten, dus als je iemand weet, pak die kans - als in"direct verzilveren ! (ik denk dat het al te laat is). Er komen vast nog meer keys ..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zou toch leuker zijn voor mensen die nog geen BF3 hebben?![]()
Ja ik heb ook zo'n key, maar origin gunt het me niet om die game te downloaden... loopt steeds vast en shit
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Er is een storing geweest, zou nu wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik heb ook zo'n key, maar origin gunt het me niet om die game te downloaden... loopt steeds vast en shit![]()
In het Steam topic bespreken ze die deal ook, misschien dat je daar iemand die het spel nog helemaal niet heeft blij kan maken met je BF3 code als je daar nog niet bent geweest. En als die ondertussen nog niet gebruikt is.
[/quote]![]()
Hij is inmiddels al gebruikt, maar ik geef em liever aan een Fok!ker in de hoop dat we ook wat meer actieve spelers krijgen, er speelt bijna geen hont meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef Catkiller het volgende:
In het Steam topic bespreken ze die deal ook, misschien dat je daar iemand die het spel nog helemaal niet heeft blij kan maken met je BF3 code als je daar nog niet bent geweest. En als die ondertussen nog niet gebruikt is.
De storing is er blijkbaar nog steeds, iemand met een fix:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/13328052/Paczki/EACore.ini
1. Save ^ the file, right click, save as.
2. Turn off your origin completely, close it in task manager.
3. Put the file on your desktop and then run origin 4. It will ask you something and click yes.
5. Do the download.![]()
Wat is het verschil tussen BATTLEFIELD 4™ DIGITAL DELUXE en de normale versie?Would you like to know more?
Laat maar, weet het al. Heb hem ook al gepre-ordered.Would you like to know more?
NL-SosuA is mijn origin naam. BF3 vanilla. Geen dlc.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
http://www.kinguin.net/ba(...)m-ea-origin-key.htmlquote:Op maandag 19 augustus 2013 10:06 schreef SosuaCafe het volgende:
NL-SosuA is mijn origin naam. BF3 vanilla. Geen dlc.
Zal je als ik straks achter de pc zit ook ff toevoegen![]()
![]()
Ik had ook al alpha access en deed het eigenlijk meer om de beta access. De alpha was al tof dus ben erg benieuwd hoe de beta is. En die gold packs ofzo dat is dan mooi meegenomen.quote:Would you like to know more?
Heb je geen BF3 Premium dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:27 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had ook al alpha access en deed het eigenlijk meer om de beta access. De alpha was al tof dus ben erg benieuwd hoe de beta is. En die gold packs ofzo dat is dan mooi meegenomen.
Ik heb toch al op 2 manieren beta toegang, dus ik ga mooi voor de goedkopere![]()
![]()
Oh krijg je daarmee ook toegang?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:42 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb je geen BF3 Premium dan?
Ik heb toch al op 2 manieren beta toegang, dus ik ga mooi voor de goedkopere![]()
Dan heb ik zojuist 10 euro teveel betaald.
Would you like to know more?
Jullie trouwens ook last dat de gepakte dogtags de laatste week niet meer worden geüpdatetetetetet?
Hij telt ze wel als kills bij mijn knife, maar ze duiken verder niet op. En ik heb juist een paar vervelende types geknifed, die ik ook graag met naam en toenaam terug zou willen zien.
ik heb 2K+ knifekills dus zou het niet weten lolquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:25 schreef Verbal het volgende:
Jullie trouwens ook last dat de gepakte dogtags de laatste week niet meer worden geüpdatetetetetet?
Hij telt ze wel als kills bij mijn knife, maar ze duiken verder niet op. En ik heb juist een paar vervelende types geknifed, die ik ook graag met naam en toenaam terug zou willen zien.
V.fok you ja!![]()
Ja, maar jij bent vast al langer bezigquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:53 schreef piere het volgende:
[..]
ik heb 2K+ knifekills dus zou het niet weten lol
bijna 1000 uurquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vast al langer bezig
V.
fok you ja!![]()
Eindelijk nieuwe hardware en alles soepel op ultra. Belachelijk hoe hoge scores ik nu haal zonder al te veel moeite
Conscience do cost.![]()
Wat was de oude hardware en waar heb je het mee vervangen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef ems. het volgende:
Eindelijk nieuwe hardware en alles soepel op ultra. Belachelijk hoe hoge scores ik nu haal zonder al te veel moeiteOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben geen groot technicus op het gebied van hardware maar ik had een hele tijd een dikke videokaart met wacke processor/schijf/ram/alles. Nu zit er een i5, ssd'tje, 16ddr3 en een nieuw moederbord in en alles loopt als een trein. Eigenlijk heb ik dus alleen mijn videokaart behoudenquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat was de oude hardware en waar heb je het mee vervangen?
Eerst kon ik hem met moeite laten lopen met een hoop fps drops op low/medium. Nu dus alles op ultra zonder drops. Voelt zo goed om nu eindeljk een "eerlijke" kans te hebben
Oh, en meteen even de slickste muis geregeld die ik kon vinden:
Ook een wereld van verschil met mijn oude en versleten logitech-niet-gamer-muis
Conscience do cost.![]()
Oh tof. Heb ik die 10 Euro niet voor niks betaaldquote:.
Sjezus. Veranderd 'ie ook in een chevrolet camaro ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben geen groot technicus op het gebied van hardware maar ik had een hele tijd een dikke videokaart met wacke processor/schijf/ram/alles. Nu zit er een i5, ssd'tje, 16ddr3 en een nieuw moederbord in en alles loopt als een trein. Eigenlijk heb ik dus alleen mijn videokaart behouden
Eerst kon ik hem met moeite laten lopen met een hoop fps drops op low/medium. Nu dus alles op ultra zonder drops. Voelt zo goed om nu eindeljk een "eerlijke" kans te hebben
[ afbeelding ]
Ook een wereld van verschil met mijn oude en versleten logitech-niet-gamer-muishttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dat niet, maar als ik op de juiste manier schud dan komen er champagne en schaars-geklede bitches uit.Conscience do cost.![]()
Maar ligt 'ie lekker in de hand? Zo ziet het er niet uit...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef ems. het volgende:
Dat niet, maar als ik op de juiste manier schud dan komen er champagne en schaars-geklede bitches uit.
Dan zie je het verkeerd want hij is juist helemaal afstelbaar tot hij precies zo is als je wilt. Je kan hem langer of korter maken en breder of dunner. Je kan de achterkant iets omhoog laten komen of juist helemaal plat laten. Je kan er een klein laptop-muisje van maken of juist een waar je hele hand op kan rusten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar ligt 'ie lekker in de hand? Zo ziet het er niet uit...
V.
Die "vleugels" aan de zijkant zijn trouwens magneetjes. In de verpakking zitten er nog een extra paar die een stuk kleiner en dunner zijn.
Juist het in de hand liggen is perfect gedaan. Ook de wireless-gaming is heel erg accuraat en de specs beloven maar 1 ms verschil met cord. Tot noch toe ben ik er erg blij mee, maar dat mag ook wel voor die prijs.
Conscience do cost.![]()
kan hij ook vliegen en bier halen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zie je het verkeerd want hij is juist helemaal afstelbaar tot hij precies zo is als je wilt. Je kan hem langer of korter maken en breder of dunner. Je kan de achterkant iets omhoog laten komen of juist helemaal plat laten. Je kan er een klein laptop-muisje van maken of juist een waar je hele hand op kan rusten.
Die "vleugels" aan de zijkant zijn trouwens magneetjes. In de verpakking zitten er nog een extra paar die een stuk kleiner en dunner zijn.
Juist het in de hand liggen is perfect gedaan. Ook de wireless-gaming is heel erg accuraat en de specs beloven maar 1 ms verschil met cord. Tot noch toe ben ik er erg blij mee, maar dat mag ook wel voor die prijs.fok you ja!![]()
quote:![]()
Ik heb onlangs mijn low-end logitech muisje omgeruild voor een G400, opeens stond ik ook bovenaan het scoreboard elke match.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
mwehehehe cool!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]![]()
Ik heb onlangs mijn low-end logitech muisje omgeruild voor een G400, opeens stond ik ook bovenaan het scoreboard elke match.fok you ja!![]()
Ik gebruik nog een MX518. Wie weet hoe de Logitech G serie zich verhoudt tot deze muis? De Mx518 is inmiddels al aardig wat jaartjes oud namelijk.Would you like to know more?
Het voornaamste wat (zeker voor fps games) belangrijk is is de reactiesnelheid. Met name gespecialiseerde game-muizen zorgen dat het in ieder geval wat dat betreft dik in orde is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef piere het volgende:
Ik heb echt zo'n simpel ding... moet ik ook maar eens verder gaan kijken
Hoeft verder totaal niet duur te zijn trouwens. Voor 40-50 euro heb je ook al een prima gamemuis.Conscience do cost.![]()
Top, geef eens een voorbeeldje ajb? Ik ben al retetraag dus alles dat kan helpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het voornaamste wat (zeker voor fps games) belangrijk is is de reactiesnelheid. Met name gespecialiseerde game-muizen zorgen dat het in ieder geval wat dat betreft dik in orde is.
Hoeft verder totaal niet duur te zijn trouwens. Voor 40-50 euro heb je ook al een prima gamemuis.
fok you ja!![]()
Hier een lijstje met gamingmuizen gesorteerd op prijs. Kijk daar eens rondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef piere het volgende:
[..]
Top, geef eens een voorbeeldje ajb? Ik ben al retetraag dus alles dat kan helpen
Wel is het aan te raden om in ieder geval wel rond de 50 euro te zitten en een merkje op te pikken. Natuurlijk kan je geluk hebben met een muis van 10 euro maar in de praktijk is de kwaliteit van die muizen vaak erg brak en zijn ze na een jaartje versleten.Conscience do cost.![]()
Lekker geldkloppen met mogelijk game play-verneukende items dus.quote:Je tweakt ook auto's?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben geen groot technicus op het gebied van hardware maar ik had een hele tijd een dikke videokaart met wacke processor/schijf/ram/alles. Nu zit er een i5, ssd'tje, 16ddr3 en een nieuw moederbord in en alles loopt als een trein. Eigenlijk heb ik dus alleen mijn videokaart behouden
[ afbeelding ]
Ook een wereld van verschil met mijn oude en versleten logitech-niet-gamer-muis
Hier een Razer, daarvoor een MS, daarvoor een Logitech. Het maakt eigenlijk allemaal niet zoveel uit.
Maar een goede PC is goud waard idd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die battlepacks zijn toch enkel attachments enzo? Valt wel mee dan denk ik.
Moet ook nog een nieuwe muis, te veel keus.
[/quote]![]()
Dogtags,messen,xp en wat wapen spullen erbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef Catkiller het volgende:
Die battlepacks zijn toch enkel attachments enzo? Valt wel mee dan denk ik.
Moet ook nog een nieuwe muis, te veel keus.![]()
Allemaal dingen die je niet hard zal missen als je ze niet hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dogtags,messen,xp en wat wapen spullen erbij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal dingen die je niet hard zal missen als je ze niet hebt.
Je zoekt dus een nieuwe muis ?
Ik raad de Razer Mamba sterk aan echt een perfecte muis.![]()
Hebben jullie net ook die streams van Gamescom van EA gezien? Lieten BF4 shit zien. Dat wordt echt ziekkkk.
Oke, 4G is beter dan een normale neem ik aan? Al is die wel goedkoper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad
Je zoekt dus een nieuwe muis ?
Ik raad de Razer Mamba sterk aan echt een perfecte muis.
[/quote]![]()
Ja die is beter en inderdaad en het is geen goedkope muis neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oke, 4G is beter dan een normale neem ik aan? Al is die wel goedkoper.![]()
![]()
Razer Mamba 4G, Razer BlackWidow Ultimate 2013 en Razer Vespula besteld, betaal jij de helft Dennis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja die is beter en inderdaad en het is geen goedkope muis nee![]()
Gifgroen fetish hier dus ik denk ik doe het meteen goed, soort van.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
ALS ik een nieuwe muis zou kopen, dan zou het de Razer Deathadder 2013 worden.
Ik wil nooit meer een wireless mouse. Ooit 1 gehad van Logitech. Veel te zwaar. Ik wil een lichte en responsieve muis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:30 schreef ems. het volgende:
Juist het in de hand liggen is perfect gedaan. Ook de wireless-gaming is heel erg accuraat en de specs beloven maar 1 ms verschil met cord. Tot noch toe ben ik er erg blij mee, maar dat mag ook wel voor die prijs.
Deze muis is beide. Wil je niet gebruik maken van wireless? Dan haal je de batterij eruit en plug je het kabeltje in de muis ipv receiver.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer een wireless mouse. Ooit 1 gehad van Logitech. Veel te zwaar. Ik wil een lichte en responsieve muis.
Maar ik wil je niet overtuigen om specifiek deze te kopen hoorAls je wel interesse hebt kan ik aanraden om even op youtube te zoeken naar dit model voor wat reviews en illustraties van wat hij allemaal kan, behalve in een magische lamborghini veranderen.
Moet wel zeggen dat ik in tegenstelling tot mijn vorige niet-gamer-muis ik nog totaal geen signaalverlies heb gehad. Omdat ze zeggen dat er wel íets verschil is tussen de ms plug ik doorgaans wel het kabeltje erin tijdens bf/cs, maar de keren dat ik laks ben geweest en dat niet heb gedaan heb ik eigenlijk geen wezenlijk verschil gemerkt.Conscience do cost.![]()
beetje late reactie maar toch bij deze:quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:48 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Wat is het adres ?
Zet ik em meteen in de Wiki voor het volgende topic ...
adress: teamspeak3.i3d.net:10052
wachtwoord: private
![]()
![]()
Even gespeeld met nieuwe zooi, zal nog hard wennen worden. Met 6400 DPI sowieso, staat nu op 4000 en dat is al wennen.
[/quote]![]()
Jongens ik moet een nieuwe gameheadset hebben. Welke raden jullie aan?Would you like to know more?
Ik speel als mannetje en tank enzo met 5100 dpiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Catkiller het volgende:
Even gespeeld met nieuwe zooi, zal nog hard wennen worden. Met 6400 DPI sowieso, staat nu op 4000 en dat is al wennen.
En in een heli of jet met 6400 dpi en dat gaat echt als een baas:P![]()
Wow, na de xbox voor het eerst op PC gespeeld, echt een hele verandering
Moet echt nog wennen aan controls enzo
[ Bericht 15% gewijzigd door Morgen- op 22-08-2013 17:01:49 ]![]()
Ja en wanneer het allemaal hevig wordt dan heb je 10 fpsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:12 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ] Met een Geforce Gt645M![]()
![]()
Ik ga het gewoon op Low draaien, zelfs dan ziet het er beter uit dan op de xboxquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja en wanneer het allemaal hevig wordt dan heb je 10 fps![]()
![]()
Je resolutie is ook nogal laag.... Kan um met mn GTX560Ti op ultra draaien (60 fps), maar vind soepeler beter, dus staatie op high bij mij
. Had je trouwens op battlelog toegevoegd volges mij
.
![]()
Uhh, ik zie je niet in mijn vriendenlijst?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef VelitoX het volgende:
Je resolutie is ook nogal laag.... Kan um met mn GTX560Ti op ultra draaien (60 fps), maar vind soepeler beter, dus staatie op high bij mij
. Had je trouwens op battlelog toegevoegd volges mij
.
![]()
![]()
DPI omhoog, gevoeligheid naar beneden...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Catkiller het volgende:
Even gespeeld met nieuwe zooi, zal nog hard wennen worden. Met 6400 DPI sowieso, staat nu op 4000 en dat is al wennen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Logitech G35quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef Afwazig het volgende:
Jongens ik moet een nieuwe gameheadset hebben. Welke raden jullie aan?
http://gaming.logitech.co(...)sound-gaming-headset-![]()
Drama, je kunt toch niet fatsoenlijk spelen op een 27FPS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:12 schreef Morgen- het volgende:
[ afbeelding ] Met een Geforce Gt645M
-![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:59 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Drama, je kunt toch niet fatsoenlijk spelen op een 27FPS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon op Low draaien, zelfs dan ziet het er beter uit dan op de xbox![]()
80-100quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:01 schreef Rolandos582 het volgende:
Ik las niks over een FPS verbetering. Hoeveel FPS draai je op low?![]()
60 ongeveer, dus werkt is idd wel goed denk ik zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:03 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Oké dat is inderdaad wel leuk. Hoeveel draai je op medium dan? Want 60 stable is wel prima.![]()
Zelf heb ik ongeveer 90FPS stable op ultra. Maar ik zie het verschil niet met 60FPS.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
60 ongeveer, dus werkt is idd wel goed denk ik zo.-![]()
Misschien als er hoge battles zijn wordt het lastiger om bf3 te draaien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Zelf heb ik ongeveer 90FPS stable op ultra. Maar ik zie het verschil niet met 60FPS.![]()
64man metro heb ik geen problemen. Dropt hij hooguit naar 85.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:07 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Misschien als er hoge battles zijn wordt het lastiger om bf3 te draaien?
Ik speel zelf veel CQC 64 man CQ Domination.-![]()
Wow dat is erg nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:08 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
64man metro heb ik geen problemen. Dropt hij hooguit naar 85.
Ik speel zelf veel CQC 64 man CQ Domination.![]()
![]()
en laptop heeft ook slechte koelingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:10 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Zeker, dat is het verschil tussen een laptop en deskop.![]()
![]()
Niet waar, ik heb een cooling pad voor mijn laptop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
en laptop heeft ook slechte koeling-![]()
Ik dan weer niet, dus ik heb wel slechte koelingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:14 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Niet waar, ik heb een cooling pad voor mijn laptop.![]()
![]()
Wellicht investeren, kost maar ¤20,-.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:20 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik dan weer niet, dus ik heb wel slechte koeling
Maar als je keer wilt ownen, lemme know.
Nog zon 95 uur double exp ofzo?-![]()
Zoiets, enne, wat is je ea naam? dan voeg ik je toequote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:21 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Wellicht investeren, kost maar ¤20,-.
Maar als je keer wilt ownen, lemme know.
Nog zon 95 uur double exp ofzo?Ik kan alleen nu dan weer niet, maar rond 20/21 u ben ik klaar om te spelen
![]()
![]()
Als je monitor niet meer dan 60 fps laat zien, dan zie je het verschil ook niet, maar je zou hew wel moeten kunnen merken aan de input.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Zelf heb ik ongeveer 90FPS stable op ultra. Maar ik zie het verschil niet met 60FPS.![]()
Origin bedoel je? We zijn hier niet op FIFA vriend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:23 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Zoiets, enne, wat is je ea naam? dan voeg ik je toeIk kan alleen nu dan weer niet, maar rond 20/21 u ben ik klaar om te spelen
Rolandos582 is de naam.-![]()
Ik ga deze discussie bij voorbaat al niet meer aan, al veel te veel gevoerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je monitor niet meer dan 60 fps laat zien, dan zie je het verschil ook niet, maar je zou hew wel moeten kunnen merken aan de input.-![]()
Toegevoegdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Origin bedoel je? We zijn hier niet op FIFA vriend.
Rolandos582 is de naam.![]()
![]()
Ben je het er niet mee eens dan? De besturing voelt veel soepeler met 100+ fps, ookal laat het scherm niet meer dan 60 zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:25 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie bij voorbaat al niet meer aan, al veel te veel gevoerd.
Dat is ook logisch, want het spel verwerkt meer input.![]()
Nope ben het er niet mee eens. Ik heb namelijk een 75Hz monitor maar zie geen duidelijk verschil.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ben je het er niet mee eens dan? De besturing voelt veel soepeler met 100+ fps, ookal laat het scherm niet meer dan 60 zien.
Dat is ook logisch, want het spel verwerkt meer input.
Ook game ik regelmatig op 120/144Hz monitoren maar zie ik het niet.
Zal wel aan mij liggen.-![]()
Yep. Gewoon Battlelog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:31 schreef Morgen- het volgende:
Als je een game leaved, slaat hij dan je progress op?-![]()
Tuurlijk zie je het niet als je scherm het niet aankan, maar je voelt het wel. Probeer maar eens met GameTime.MaxVariableFps.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Rolandos582 het volgende:
[..]
Nope ben het er niet mee eens. Ik heb namelijk een 75Hz monitor maar zie geen duidelijk verschil.
Ook game ik regelmatig op 120/144Hz monitoren maar zie ik het niet.
Zal wel aan mij liggen.![]()
Render.DrawFps 1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je het niet als je scherm het niet aankan, maar je voelt het wel. Probeer maar eens met GameTime.MaxVariableFps.
En al die meuk staat aan.-![]()
Met GameTime.MaxVariableFps kan je je max framerate instellen. Doe eerst maar 60 en dan 100. Het kan best dat je dat niet merkt, maar voor veel mensen is het wel voelbaar. Niet dat het veel uitmaakt.![]()
Grote servers zuigen eigenlijk wel hard wanneer je in je eentje speelt en het geen Metro is.
[/quote]![]()
Medic is voor mij op dit moment de best speelbare class. Beetje mensen reviven enzo.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Support is ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Medic is voor mij op dit moment de best speelbare class. Beetje mensen reviven enzo.beetje sprayen enzo
![]()
Medic is echt chill lekker punten hoerenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Medic is voor mij op dit moment de best speelbare class. Beetje mensen reviven enzo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |