SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat sowieso!quote:
Dat neemt toch niet zoveel ruimte in?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Geen hoge hakken want gekneusde teen.Bovendien ben ik zonder hakken ook nog wel lang genoeg in Italië, haha.
Wel hemdjes, rokjes, shorts, etc.
En hey, verkapt naamtopic.
Het is een vrouw hequote:Op zondag 16 juni 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat neemt toch niet zoveel ruimte in?Het is maar een lang weekend
Goed puntquote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een vrouw hewie weet verkleed bambi zeg wel 3 keer per dag
Je hebt het tegen een vrouw he?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik een grote koffer nodig heb.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is waarquote:Op zondag 16 juni 2013 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik een grote koffer nodig heb.
Alleen dat de koffer die ik heb te groot is. Dus ik iets anders moet gebruiken, maar dat komt wel goed.
Hutkoffer dus ik kan toch meequote:
Dus je kan niet een weekend overleven alleen uit je handtas?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je kan niet een weekend overleven alleen uit je handtas?
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Dus geen harry Potter tas.Waarin je alles kan stoppen en uit toveren
De warequote:Op zondag 16 juni 2013 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent.
Ik zal uit Faxiemodus stappenquote:
Ik vast wel meerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat ligt eraan, faxie hoeveel pandapunten heb je?
Die zijn bijna wegquote:
Vertelquote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die zijn bijna weg
Ik bedoel dievan fax
Ja, tellen mondwerk ook mee?quote:
Dus ben jij dat niet?quote:
Bijna weg? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Die zijn bijna weg
Ik bedoel dievan fax
Ze zijn het nog niet eens over de plaats en tijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijna weg? Hoe doe je dat?
Bijna neuken?
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijna weg? Hoe doe je dat?
Bijna neuken?
Ik denk het jaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zijn het nog niet eens over de plaats en tijd.
Ja goh dat weet ik ook wel.quote:
Okequote:
Ik weet heus wel dat ze echt op gaan hoor. Dus echt(niet bijna) maak je niet dikquote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het ja
[..]
Ja goh dat weet ik ook wel.
Maar kom op, bijna neuken
Dat is niet mijn punt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat ze echt op gaan hoor. Dus echt(niet bijna) maak je niet dik
Het zijn geen orgies.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:09 schreef Macrador het volgende:
Ik zie in de OP dat mensen hier ook veel aan meets doen.
Nu ben ik geïnteresseerd.
Niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt.
[..]
Het zijn geen orgies.
Gisteren nog bijna geneukt en vandaag ook weerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het ja
[..]
Ja goh dat weet ik ook wel.
Maar kom op, bijna neuken
Ik typte dit zonder de hele conversatie over pandapunten gelezen te hebben weg goeie bedoelingenquote:
Bijna de hele weekquote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren nog bijna geneukt en vandaag ook weer
Elke dag 50% kans.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren nog bijna geneukt en vandaag ook weer
Sorry Vin, ik mag daar verder geen uitspraken over doen.quote:
Oh dat soort orgies hoef ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Vin, ik mag daar verder geen uitspraken over doen.
Maar Muhahaha liep wel verdacht moeilijk 's ochtends
Ik moest poepen en ik vind toeschouwers eng.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Vin, ik mag daar verder geen uitspraken over doen.
Maar Muhahaha liep wel verdacht moeilijk 's ochtends
Ja ik heb ook liever geen publiekquote:Op zondag 16 juni 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest poepen en ik vind toeschouwers eng.
Daarom, ooit komt er een dag dat het wel luktquote:
Oke ik zal weer smerig dromen vannacht.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb m'n jachtgeweer al in de aanslag, met patronen speciaal voor panda's
Jij vuigaard!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik zal weer smerig dromen vannacht.
losse flodders?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Panda's? Is dat een nieuw synoniem?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat zeefje daar wel raad mee weetquote:Op zondag 16 juni 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jij ja met je volgeladen puddingbuks.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat zeefje daar wel raad mee weet
[..]
[..]
Kun jij er wel zoveel aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik het niet erg gevonden om er 60 te hebben gehad.
Ik heb maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag bijna, vrijdag bijna, zaterdag bijna en zondag bijna geneukt.quote:
En Muhahaha ook al. Zouden ze aan een trio doen?quote:
Precies, dat zei ik. Bijna de hele week geneuktquote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik heb maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag bijna, vrijdag bijna, zaterdag bijna en zondag bijna geneukt.
Dus eigenlijk heb ik bijne de hele week geneukt, nice
Goed bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik heb maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, donderdag bijna, vrijdag bijna, zaterdag bijna en zondag bijna geneukt.
Dus eigenlijk heb ik bijne de hele week geneukt, nice
Arme panda's maar dan heb je wel weer tijgerpuntenquote:
Alleen m'n keuken is niet zo grootquote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja. Wie wil jou nou niet?
[..]
Gaat onze date Nog door fax heeft z'n aandacht nodigquote:
Nee hoor, niet eensquote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vinniee is natuurlijk weer hele stukken kwijt door al die whiskey
Moet het in je keuken dan?quote:
Ja daar gaat hij die panda's klaarmakenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, niet eensIk was fijntjes aangeschoten
[..]
Moet het in je keuken dan?
Dank voor de MI Tijnquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar gaat hij die panda's klaarmaken
Ik weet niet eens hoe langquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daar gaat hij die panda's klaarmaken
Bijnaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
De mannen deden anders ook bijna mee...
Potverdorie, iets een lange tijd, je zsou maar 2 weken doorgstaan, hoe moet je dat overleven ?quote:
Je maakt eten toch klaar in de keuken, pandasoep, pandaburger, pandasate, etcquote:
Ja, maar ik dacht aan een andere manier klaarmaken.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je maakt eten toch klaar in de keuken, pandasoep, pandaburger, pandasate, etc
Ik weet wel iets met jou in de keuken hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat heb ik met jou keuken te maken dan?
Bijna nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Potverdorie, iets een lange tijd, je zsou maar 2 weken doorgstaan, hoe moet je dat overleven ?
Geen zelfmoord plegen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Potverdorie, iets een lange tijd, je zsou maar 2 weken doorgstaan, hoe moet je dat overleven ?
Bijna jaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
De mannen deden anders ook bijna mee...
Maar dat mag niet met panda's dat is strafbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht aan een andere manier klaarmaken.
Is je keuken toch niet groot genoeg voor?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet wel iets met jou in de keuken hoor
Ach als Fax en de panda het allebei graag willen, wie zijn wij dan om ze dat te ontzeggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat mag niet met panda's dat is strafbaar
Ik heb Fok voor m'n dagelijkse portie aandachtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gaat onze date Nog door fax heeft z'n aandacht nodig
Je hebt gelijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach als Fax en de panda het allebei graag willen, wie zijn wij dan om ze dat te ontzeggen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Fok voor m'n dagelijkse portie aandacht
Voel de virtuele liefdequote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor 60quote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is je keuken toch niet groot genoeg voor?
Weet ikquote:Op zondag 16 juni 2013 20:29 schreef zeefje het volgende:
[..].
Please jou fokimage is soms echt niet cool
60 panda's?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor 60![]()
Maar 1 hele leuke is beter dan 60 middelmatigjes
Bwa 60 is denk ik net een iets te hoog getal, niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor 60![]()
Gelukkig ben ik heel leuk danquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor 60![]()
Wat maakt jou zo heel leuk dan?quote:
Iets anders dan?quote:
Ik doe trouwens gewoon mee aan de ''studenten'' telling, al ben ik werkende.quote:
Gheghequote:Op zondag 16 juni 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Thax voor je type, wilde al gaan verbeteren
Gelukkig blijf ik meestal steken op max 1
Oh die wil ik dan wel eens leren kennen. Als het tussen jou en Faxie niet werkt natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mijn enorm lieve innerlijk natuurlijk!
Ben al aardig op wegquote:
Studenten is een week toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik doe trouwens gewoon mee aan de ''studenten'' telling, al ben ik werkende.
Gewoon om het spannend te houden
Lucky girlquote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik doe trouwens gewoon mee aan de ''studenten'' telling, al ben ik werkende.
Gewoon om het spannend te houden
Nu toch ookquote:
Het is ook niet de bedoeling om er een te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep, maar als ik in maanden ga doen krijg ik er nooit 1
Is het nu niet gezellig danquote:
solid bragquote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
En maar klagenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel eens?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben een vrouw he, die klagen wel eens...
Dat hebben jullie al eens gedaan he, iets met een negerin.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ik had in de auto ineens een meet idee.![]()
Ik wil een buiten-meet houden.
Gewoon ergens in een park of iets, BBQ regelen, kampvuurtje, dat soort dingen.
Ik zeg strandquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
En dan iemand in dat park achter latenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ja, zoiets, maar dan zonder gekke negerinnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie al eens gedaan he, iets met een negerin.
Serieus?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben een vrouw he, die klagen wel eens...
Epischquote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie al eens gedaan he, iets met een negerin.
Wie the neuk was dat ook al weerquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met pandapunten tellen...
Bij het begin natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die zijn nog niet ingegaan bij jouquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lijkt me tofquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Bij het begin gewoonquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Sssstquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zou het niet doen, fax wil je inpalmen met zijn kite stunten!
Oeh, zo'n strak pakje aan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zou het niet doen, fax wil je inpalmen met zijn kite stunten!
quote:
Zover was ik ook wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bij het begin gewoonelke week is 1 punt en hoppaaa
quote:
Gelukkig ben ik geen student meer want anders had ik de panda populatie verdubbeldquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Zover was ik ook wel.
Maar wat telt dan als het begin... Dus ik ga voor Faxie z'n idee, ze zijn bij mij gewoon nog niet ingegaan.
Ahquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bewuste keuze enzo, maar voor al die punten-business (en voor 'ik heb nog nooit') werkt het niet zo lekker.
Het klinkt niet erg geil, in ieder geval.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wacht maar, jij hebt zijn nieuwe body protector van o'neil zeker nog niet gezien!
Utrecht! Parkjes genoeg met bushaltes dichtbij.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee waar je zo'n meet zou kunnen houden. Redelijk toegankelijk voor mensen met het OV, waar we een vuurtje/BBQ mogen doen.
Zat ook te denken om gewoon ergens een goedkope camping te zoeken, maar dat durf ik niet aan met last-minute afzeggers enzo.
Geen idee, ik dacht dat open vuur verboden was.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee waar je zo'n meet zou kunnen houden. Redelijk toegankelijk voor mensen met het OV, waar we een vuurtje/BBQ mogen doen.
Zat ook te denken om gewoon ergens een goedkope camping te zoeken, maar dat durf ik niet aan met last-minute afzeggers enzo.
Hier in de buurt heb je wel mooie strandjes bij de waal, maar is niet echt toegankelijk met ov.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Jup, maar helaas alleen met private intimi!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel lastig inderdaadquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Hoek van Holland? Scheveningen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Myraela het volgende:
Jij wel he?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wacht maar, jij hebt zijn nieuwe body protector van o'neil zeker nog niet gezien!
Hoek van Holland is makkelijker dan Scheveningen, vind ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoek van Holland? Scheveningen?
Daar kun je wel makkelijk met OV komen volgens mij, maar of je daar mag stoken weet ik niet.
Als je een camping iets doet dan moet je mensen van te voren laten betalen, als ze dan niet komen hebben ze pech
Hahahaha. Ja idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet
En het klinkt heel fout als ik ga zeggen dat ik hem met een keu van mij gezien heb he?
Vind ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoek van Holland is makkelijker dan Scheveningen, vind ik.
Check m'n FBquote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt niet erg geil, in ieder geval.
Dat ligt eraanquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet
En het klinkt heel fout als ik ga zeggen dat ik hem met een keu van mij gezien heb he?
Camping vind ik echt best een leuk idee! En idd gewoon boeken/betalen van te voren.quote:Als je een camping iets doet dan moet je mensen van te voren laten betalen, als ze dan niet komen hebben ze pech
Zijn de meeste meets hier binnen dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Scheveningen is wel tof, maar is het wel altijd druk, denk niet dat je daar iets kan stoken. Daarbij zat ik ook met probleem dat je wel iets van toiletten moet hebben eigenlijk. Ik word nooit zo gelukkig van in de bosjes plassen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoek van Holland? Scheveningen?
Daar kun je wel makkelijk met OV komen volgens mij, maar of je daar mag stoken weet ik niet.
Als je een camping iets doet dan moet je mensen van te voren laten betalen, als ze dan niet komen hebben ze pech
Klinkt goedquote:Op zondag 16 juni 2013 20:37 schreef Myraela het volgende:
Pandapunten overleg is geen gezelligheidquote:Is het nu niet gezellig dan?
Ik vind het griezeligquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel best gezellig nu.
Veel meets in kroegen of bij mensen thuis. Ook altijd gezellig hoor, maar zeker met lekker weer is het veel lekkerder om lekker buiten te zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zijn de meeste meets hier binnen dan?
Ik moet zeggen dat meets in een park wel leuk zijn. Vooral als er veel mensen komen en iedereen wat meeneemt.
Lolquote:Op zondag 16 juni 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik niet
Maar toiletten heb je ook niet in een park of bosquote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scheveningen is wel tof, maar is het wel altijd druk, denk niet dat je daar iets kan stoken. Daarbij zat ik ook met probleem dat je wel iets van toiletten moet hebben eigenlijk. Ik word nooit zo gelukkig van in de bosjes plassen.
Brandnetels enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scheveningen is wel tof, maar is het wel altijd druk, denk niet dat je daar iets kan stoken. Daarbij zat ik ook met probleem dat je wel iets van toiletten moet hebben eigenlijk. Ik word nooit zo gelukkig van in de bosjes plassen.
Een wilde tijger is ook veel leuker dan een tamme.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ben niet te temmen![]()
(quote functie heeft het even begeven)
Nee, daarom neigde ik naar een camping. Maar eigenlijk ben ik nog nooit op een camping geweest, dus ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar toiletten heb je ook niet in een park of bos![]()
Camping iets zou dan ideaal zijn als iemand een big-ass legertent heeft ofzo
Ja cafées en feestjes bij mensen thuis heb ik ook al veel gedaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel meets in kroegen of bij mensen thuis. Ook altijd gezellig hoor, maar zeker met lekker weer is het veel lekkerder om lekker buiten te zitten.
schrikdraad is ergerquote:
Ik ben voor!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Vansschoen het volgende:
Gewoon bij de maas chillen en vuurtje bouwen/bbq'en, daarna pyama party bij mij thuis
Denk dat de meeste campings er niet echt op zitten te wachten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarom neigde ik naar een camping. Maar eigenlijk ben ik nog nooit op een camping geweest, dus ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.
Of gewoon een partytent, als mensen willen slapen zelf een klein tentje meenemen. En kei hard hopen op lekker weer.
Ik vind dronken op een toilet zitten al lastig zat. Laat staan in de bosjes hurken met mijn broek op mijn enkels.quote:
Same here, ik weet het ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarom neigde ik naar een camping. Maar eigenlijk ben ik nog nooit op een camping geweest, dus ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt.
Of gewoon een partytent, als mensen willen slapen zelf een klein tentje meenemen. En kei hard hopen op lekker weer.
Ik heb geen pyamaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:48 schreef Vansschoen het volgende:
Gewoon bij de maas chillen en vuurtje bouwen/bbq'en, daarna pyama party bij mij thuis
Plastuitquote:Op zondag 16 juni 2013 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dronken op een toilet zitten al lastig zat. Laat staan in de bosjes hurken met mijn broek op mijn enkels.
boxer en t shirt mag ookquote:
Veilig binnen bereik van WiFiquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
Okok, misschien blijft iemands tuin wel gewoon het meest "buiten" dat wij ooit zullen komen.
20 juliquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
Okok, misschien blijft iemands tuin wel gewoon het meest "buiten" dat wij ooit zullen komen.
Wie heeft er hier een tuin?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
Ik welquote:
Nee, zo'n pyama is alleen voor bazen zoals WTquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heeft WT er nog een liggen voor je
Ergens in de bossen kan ookquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Myraela het volgende:
Fik erin!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik. Een kleine met bijna alleen onkruid!
Klein balkon dus dat is geen optiequote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik. Een kleine met bijna alleen onkruid!
Dutroux zit nog vast hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ardennen en dan in Belgische kelders belanden.
Ik ga niet helemaal naar fucking Belgiëquote:Op zondag 16 juni 2013 20:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ardennen en dan in Belgische kelders belanden.
Wat is er mis met Belgie?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar fucking België
Ik ben al ooit in Groningen beland voor een meetquote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tsja dan moeten we een andere plek zoekenquote:
Was wel gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin, maar die heeft één keer FOK!kers gezien en is nog steeds aan het herstellen.
[ afbeelding ]
Was het zo erg dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin, maar die heeft één keer FOK!kers gezien en is nog steeds aan het herstellen.
[ afbeelding ]
Je hebt FOK!kers en je hebt FOK!kersquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo groot is je steen niet wrsquote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij die meet was ik niet bij.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was geweldig, alleen wel een tering zooi achteraf.
Mmm dat is wel een nadeel inderdaad. De zooiquote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was geweldig, alleen wel een tering zooi achteraf.
Geen idee. Of op jouw kitestrand?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Faxie het volgende:
Mag er aan het strand van Katwijk geen fikkie gestookt worden?
Omdat hij er niet bij wasquote:
Is volgens mij haast niet te bereiken met OV.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef Faxie het volgende:
Mag er aan het strand van Katwijk geen fikkie gestookt worden?
Uiteraard en iedereen katjelam. Nee, als muhahaha erbij is dan gaat iedereen ineens in het keurslijf.quote:
En daar komen voor mensen zonder auto, etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik zit te denken, maar hout gaat een probleem worden denk ik...
Ligt eraan, sommige wel sommige niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is volgens mij haast niet te bereiken met OV.
Ja we waren aardig lam ja, maar dat mag ook wel als je 's middags al begintquote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard en iedereen katjelam. Nee, als muhahaha erbij is dan gaat iedereen ineens in het keurslijf.
Mja geeft niks. Als er orde nodig is dan bel maar.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja we waren aardig lam ja, maar dat mag ook wel als je 's middags al begint
Als je het optijd meld kan ik wel, wrs.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Vansschoen het volgende:
Beter een camping meet dan, van een weekendje ofzo! Als iedereen nou is 16/17/18 augustus kan dan gaan myraela en ik dat wel regelen..
Ik vind het prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Vansschoen het volgende:
Beter een camping meet dan, van een weekendje ofzo! Als iedereen nou is 16/17/18 augustus kan dan gaan myraela en ik dat wel regelen..
Lijkt mij een prima weekendje.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Vansschoen het volgende:
Dan weet je het bij deze. Houd het maar vast vrij.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je het optijd meld kan ik wel, wrs.
Genoteerdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan weet je het bij deze. Houd het maar vast vrij.
Ik kan dat weekend niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Vansschoen het volgende:
Lijkt me prima. Mensen moeten zich niet verplicht voelen om te blijvenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef Myraela het volgende:
Voor mensen die willen, een heel weekend. En andere ook gewoon welkom om maar een avondje langs te komen. Zoiets?
Ja dat lijkt mij een goed idee. En afhankelijk van alle aanmelding zou je ook alleen vrijdag of zaterdag kunnen doen of zaterdag op zondagquote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef Myraela het volgende:
Voor mensen die willen, een heel weekend. En andere ook gewoon welkom om maar een avondje langs te komen. Zoiets?
Ik heb nu al medelijden met de overige campinggasten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Vansschoen het volgende:
Zie het als lowlands maar dan zonder festivalquote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de overige campinggasten.
Mja sorry, hij is potentieel al dubbel volgepland, dus jullie passen er echt niet meer bij.quote:
Precies, mensen die er dus niet voor kiezen om een weekend opgezadeld te zitten met feestende lui.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
Zie het als lowlands maar dan zonder festival
Alsof ze zelf niet jong zijn geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, mensen die er dus niet voor kiezen om een weekend opgezadeld te zitten met feestende lui.
ik verwacht dat we binnen 4 uur er af zijn gestuurd.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, mensen die er dus niet voor kiezen om een weekend opgezadeld te zitten met feestende lui.
Gewoon in Renesse gaan zitten, daar is iedereen zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik verwacht dat we binnen 4 uur er af zijn gestuurd.
We kunnen ons ook best gedragenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit gemeet blijkbaar.quote:
Je zal echt een jongerencamping moeten zoeken denk ik, reguliere campings hebben ze liever geen grote groepen jongeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ach, het zal allemaal vast wel loslopen. Gewoon een goedkope camping zoeken, zal vast vol met jongeren staan in het hoogseizoen.
Dat dacht ik al ja. Daarbij hoeft een camping voor mij echt alleen een grasveld met toiletten te zijn. Zal niet te duur zijn dan toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zal echt een jongerencamping moeten zoeken denk ik, reguliere campings hebben ze liever geen grote groepen jongeren.
Nee klopt, maar heel simpel, grote groep bij elkaar, de hele dag drank dan blijft het meestal niet bij in een kring zitten en op fluistertoon met elkaar praten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit gemeet blijkbaar.
Geeft niet, wij zijn een grote groep volwassenenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zal echt een jongerencamping moeten zoeken denk ik, reguliere campings hebben ze liever geen grote groepen jongeren.
Ik heb echt geen idee wat het zal kosten, verwacht rond de 15 euro pp per overnachting.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Daarbij hoeft een camping voor mij echt alleen een grasveld met toiletten te zijn. Zal niet te duur zijn dan toch?
Dat valt nog wel meequote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het zal kosten, verwacht rond de 15 euro pp per overnachting.
Die met een aanhanger met bier de camping opgereden komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niet, wij zijn een grote groep volwassenen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niet, wij zijn een grote groep volwassenen.
Jup en wat dacht je van bbq cq vuur? Dat mag in het hoogseizoen maar op heel weinig plekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Vansschoen het volgende:
Ben momenteel aan het zoeken voor een leuke camping, komt helemaal goed!
Dat mag toch wel op een camping?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup en wat dacht je van bbq cq vuur? Dat mag in het hoogseizoen maar op heel weinig plekken.
Echt vuur mag tegenwoordig op heel veel campings sowieso niet meer volgens mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup en wat dacht je van bbq cq vuur? Dat mag in het hoogseizoen maar op heel weinig plekken.
Dat weten hun niet bij het incheckenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die met een aanhanger met bier de camping opgereden komen.
Ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef DaMook het volgende:
Het bier wat nu in mijn kofferbak ligt kan heel deze groep zat van worden, dat weet ik wel.
Mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Tamashii het volgende:
ISF was leuk maar genoeg gehad. Echt toe aan huus
Hoogseizoen hequote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Myraela het volgende:
Zit een beetje rond te kijken, volgens mij gaan we van de prijzen echt schrikken. Zeker gezien wat je er voor terug krijgt. Wat eigenlijk, behalve wat ruimte, niets is.
Ken je net zo goed een random boer opzoeken, wat briefgeld in zijn zak steken en op zijn land gaan feesten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Myraela het volgende:
Zit een beetje rond te kijken, volgens mij gaan we van de prijzen echt schrikken. Zeker gezien wat je er voor terug krijgt. Wat eigenlijk, behalve wat ruimte, niets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |