dat is ook zoiets idd, nog een taboe dat doorbroken is, op zijn minst deels, voor erdogan, was ataturk een half god een legende, terwijl hij ook maar mens was met zijn sterke punten als zwakke punten, dat blinde noord koreaanse verheerlijking van "de grote leider", al die dingen die ik ook hier in posts langs zie komen in verwijten naar de akp aanhangers, dat het schapen zouden zijn, die allemaal hun grote leider erdogan volgen, nou dat zijn allemaal dingen die ataturk aanbidders al decennia lang doen, sterker nog het wordt/werd decennia lang, door staats indoctrinatie de turkse bevolking ingepomptquote:Op zondag 16 juni 2013 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, de waarheid over ataturk mag best gezegd worden ondertussen. Er zijn zoveel Turken die kotsen op ataturk.
Zgn eenheid willen in Turkije, beetje tegemoet komen, maar met andere zaken weer ze de grond in trappen, waardoor er toch weer een splitsing ontstaat.quote:
Oh. Deze bijkt geen arts te zijn, maar een draaideurcrimineelquote:Op zondag 16 juni 2013 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Artsen arresteren die demonstranten behandelen, wat een geweldige leider hebben we toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wachten is op de 'Photoshop' reacties
Turkije ligt tussen Europa en het Midden Oosten, dit is DE reden dat men zo hard als men kan de bevolking achter 'god' aan het organiseren is. Diegenen die achter Erdogan staan zijn al georganiseert (geloven al heilig in hun 'god'), de rest worden via Occupy achtige revolutionaire betogingen/demonstraties, dus 'strijd' georganiseert. Want verzet en strijd leiden tot organisatie van grote groepen mensen (en dat verloopt altijd via de politiek, de grootste organisatie ooit bedacht door de macht)quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Theoden het volgende:
Turkije is het land van de kleinzonen van de Ottomanen.
Turkije is het land die alle landen in het Midden-Oosten verenigd.
Nog even en hij zegt "ik ben god".
Wat heeft die gedaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
Oh. Deze bijkt geen arts te zijn, maar een draaideurcrimineel
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:17 schreef ACT-F het volgende:
Artsen arresteren die demonstranten behandelen, wat een geweldige leider hebben we toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wachten is op de 'Photoshop' reacties
Gewoon alles klakkeloos geloven, moet je echt doen ja.quote:"Bugün gösterilerde, 3 doktorun yaralılara yardım ettiği için gözaltına alındığı haberleri medyada geniş yer aldı. Sağlık meslek kuruluşları da bu gözaltılar için temaslarda bulundu. Şimdi açıklıyorum! Doktor önlüğü giymiş olup, sağlık yardımı yaptıgı söylenen şahısların doktorlukla, sağlıkla hiçbir ilgileri yoktur! Hatta bir tanesinin 7 ayrı hırsızlık suçu bulunmaktadır! "
Emniyet kaynaklarından da benzer bilgiler geldi. Yalçın Ö.’nün cinayetten sabıkalı olduğu ve geçen sene cezaevinden firar ettiği bildirildi. Faysal T.'nin ise terör örgütü propagandası yapmaktan suç kaydı bulunduğu bildirildi. Ali R. K.nın ise hırsızlıktan 7 ayrı kaydı bulunduğu açıklandı.
zijn "alevi acilimi" heeft idd weinig zoden aan de dijk gelegd, maar hoe heeft hij de aleviler de grond ingetraptquote:Op zondag 16 juni 2013 20:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zgn eenheid willen in Turkije, beetje tegemoet komen, maar met andere zaken weer ze de grond in trappen, waardoor er toch weer een splitsing ontstaat.
Ok, dan neem ik het terug. Dit is namelijk afkomstig van een Nederlandse collega. Zal hem informerenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon alles klakkeloos geloven, moet je echt doen ja.
Echte artsen zijn overigens wel onder druk gezet om namen prijs te geven van degenen die ze behandeld hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan toch. Anders zouden ze wel alle artsen oppakken die gewonden hebben behandeld.
Oh, maar toch even steken uitdelen en snel je conclusies trekken voordat je research hebt gedaan. Typisch weerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik het terug. Dit is namelijk afkomstig van een Nederlandse collega. Zal hem informeren
Niet verwonderlijk na wat ze echte artsen en advocaten aangedaan hebben. Dat is dan ook weer typisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, maar toch even steken uitdelen en snel je conclusies trekken voordat je research hebt gedaan. Typisch weer
Zijn bejubeling na vrijlaten Madimak aanstichters, brugje vernoemen naar Yavuz Sultan Selim, Cem evi geen gebedshuig noemen, maar benoemen als kultur evi.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn "alevi acilimi" heeft idd weinig zoden aan de dijk gelegd, maar hoe heeft hij de aleviler de grond ingetrapt
Oh, dus dat geeft groen licht om zonder onderzoek een mening te vormen...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk na wat ze echte artsen en advocaten aangedaan hebben. Dat is dan ook weer typisch.
Nee, maar dit bericht kwam van iemand die normaal gesproken secuur is en ik dus niks achter heb gezocht. Vandaar dat ik mijn uitspraken ingetrokken heb en degene ingelichtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, dus dat geeft groen licht om zonder onderzoek een mening te vormen...
Wiequote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij ging toch bidden in een Alevitische moskee? Weet niet zeker.
Je bericht ingetrokken? Je bericht staat er nog steeds hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, maar dit bericht kwam van iemand die normaal gesproken secuur is en ik dus niks achter heb gezocht. Vandaar dat ik mijn uitspraken ingetrokken heb en degene ingelicht
Kan je dat commentaar die je erbij zet dan niet beter voor je houden zolang je niet weet dat wat je post daadwerkelijk zo is? Of ga je altijd zo te werk?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, maar dit bericht kwam van iemand die normaal gesproken secuur is en ik dus niks achter heb gezocht. Vandaar dat ik mijn uitspraken ingetrokken heb en degene ingelicht
Uitspraken ingetrokken. Het bericht staat er nog.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bericht ingetrokken? Je bericht staat er nog steeds hoor.
Ik heb de speech al beluisterd. Erdogan stelde idd dat hij het park had laten ontruimen, maar de zwaarden verzon jij er zelf bij.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Twitter was toen niet bereikbaar, dat is een vaststaand feit. Dat is echt niet langzaam maar zeker uitgestorven, iets wat bij drukte een signaal is, maar abrupt uitgegaan, en dat terwijl het buitenland totaal geen problemen heeft. Combineer dat met Erdogans uitspraken dat Twitter een kwaad is, dan weet je genoeg. Ik kan natuurlijk niet constateren dat Twitter onder bevel geblokkeerd is, want daar was ik niet bij. Maar als de rest van het jaar zoiets niet voorkomt en uitgerekend bij de rellen wel, dan is het 1+1. Xaban heeft het over een route die voor Turkije overbelast zou kunnen zijn, maar over een dergelijke route gaan talloze websites. De rest van de websites deden het prima. Aangezien censuur bij Erdogan de normaalste zaak van de wereld is, getuige de vele zenders in het begin geen verslag deden, is een censuur aannemelijker dan een vermeende overbelasting die abrupt begint en eindigt.
Ik zou zeggen bekijk die speech van Erdogan maar als die ergens te vinden is en oordeel zelf of het verzonnen is. Tenzij je een struisvogel bent, dan zou ik het niet opzoeken.
Ter garantie van een adequate behandeling door bevoegde artsen, ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echte artsen zijn overigens wel onder druk gezet om namen prijs te geven van degenen die ze behandeld hebben.
Heb ik inmiddels uitgelegd hoe dat kwam. Is het nog niet duidelijk?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan je dat commentaar die je erbij zet dan niet beter voor je houden zolang je niet weet dat wat je post daadwerkelijk zo is? Of ga je altijd zo te werk?
Guzelquote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitspraken ingetrokken. Het bericht staat er nog.
Bedoel je:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij ging toch bidden in een Alevitische moskee? Weet niet zeker.
Dat is geen 'Alevitische moskee' volgens mij?quote:Fas, Cezayir, Tunus gerçekleştirdiği 4 günlük gezisini tamamlayarak, dün gece İstanbul'a dönen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Cuma namazını Üsküdar'daki Hz. Ali Camii'nde kıldı.
Alevieten gaan niet naar een moskee. Een moskee is een gebedshuis voor Soennieten. Lijkt mij dus stug..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bedoel je:
[..]
Dat is geen 'Alevitische moskee' volgens mij?
heeft hij ze bejubeld? is een cem evi een gebedshuis dan? tja die brug, ik denk dat als je een brug naar een sultan vernoemd dat je dan geheid iemand tegen de been zal trappenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn bejubeling na vrijlaten Madimak aanstichters, brugje vernoemen naar Yavuz Sultan Selim, Cem evi geen gebedshuig noemen, maar benoemen als kultur evi.
Zulks.
Zoek de speech maar op, dan gaan we toch natrekken?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de speech al beluisterd. Erdogan stelde idd dat hij het park had laten ontruimen, maar de zwaarden verzon jij er zelf bij.
Tijdens de toespraak van Erdogan was 3g ook onbeschikbaar, simpelweg door overbelasting. Erdogan noemt twitter hoofdpijn, omdat er zoveel onzin op verspreid wordt. Hij is er niet tegen, getuige zijn eigen veel gebruikte Twitteraccount.
[..]
Ter garantie van een adequate behandeling door bevoegde arts, ja.
Kunnen ze niks aan doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Theoden het volgende:
Leuk dat pro-Erdogan mensen hier iedereen beschuldigen van dingen klakkeloos overnemen, maar ze geloven wel meteen alles uit de mond van de regering.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft hij ze bejubeld? is een cem evi een gebedshuis dan? tja die brug, ik denk dat als je een brug naar een sultan vernoemd dat je dan geheid iemand tegen de been zal trappen
Welke nacht bedoel je met die nacht?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoek de speech maar op, dan gaan we toch natrekken?
Overbelasting, uitgerekend die nacht, terwijl het nadien nog drukker is geweest. Geloof je het zelf? Zelfs HiZ heeft het geconstateerd die toen zefl in Taksim was.
Hoofdpijn voor hem ja, alles wat hem niet zint is een leugen en een buitenlands complot
My ass, die namen hebben ze niet nodig.
Echt he. Alsof de politie vandaag niks anders te doen heeft. Toevallig komen ze een man tegen die al gezocht werd, had hij een dokersjas aan en hielp hij mensen.quote:
goeie generalisatiequote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Theoden het volgende:
Leuk dat pro-Erdogan mensen hier iedereen beschuldigen van dingen klakkeloos overnemen, maar ze geloven wel meteen alles uit de mond van de regering.
want schapenquote:
hoezo?quote:
En jij gelooft andersom het toch ook klakkeloosquote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Theoden het volgende:
[..]
Echt he. Alsof de politie vandaag niks anders te doen heeft. Toevallig komen ze een man tegen die al gezocht werd, had hij een dokersjas aan en hielp hij mensen.
Sure dude, sure.
Nee hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij gelooft andersom het toch ook klakkeloos
Toen de protesten oversloegen van Gezi park richting regering. Dat was op vrijdagavond. De ochtend erop waren tenten in brand gestoken door de politie om de boel te ontruimen. Dat leidde tot grotere protesten. Sindsdien sloeg de vlam in de pan. De regering heeft geprobeerd dit stil te houden, alleen Ulusal Kanal berichte erover, terwijl overige zenders doodleuk documentaires afspeelden of op een andere manier mooi weer speelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |