veel succes!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef JerryWesterby het volgende:
Na een aantal weken is één conclusie is wel duidelijk: Erdogan moet weg.
Schrijf het in je blogquote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef JerryWesterby het volgende:
Dank je.quote:
Had 10 jaar geleden moeten gebeuren d.m.v. een staatsgreep, maar onder druk van het buitenland hebben ze gezwicht. Erdogan zag zijn kans schoon om het leger te ontmantelen en zie hier waar we nu in beland zijn. Een staatsgreep is ondemocratisch en ik ben er allerminst blij mee, maar ik zag toen al dat het mis ging, mede ingegeven door het feit dat Erdogan afkomstig is van de toenmalige fanatieke Refah en Fazilet en partij.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef JerryWesterby het volgende:
Heb je de jaren 80 nog niet meegemaakt toen chp samen met het leger een bloedbad aan het richten was in naam van Ataturk.quote:
Gelukkig zijn al die corrupte legerleiders in de bak gesmeten en heeft turkije een waar democratisch gekozen leider voor in plaats.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had 10 jaar geleden moeten gebeuren d.m.v. een staatsgreep, maar onder druk van het buitenland hebben ze gezwicht. Erdogan zag zijn kans schoon om het leger te ontmantelen en zie hier waar we nu in beland zijn. Een staatsgreep is ondemocratisch en ik ben er allerminst blij mee, maar ik zag toen al dat het mis ging, mede ingegeven door het feit dat Erdogan afkomstig is van de toenmalige fanatieke Refah en Fazilet en partij.
Ook qua uiterlijk lijken ze op elkaar, briljante film idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:55 schreef Mercan het volgende:
Als ik Erdogan hoor moet ik steeds aan Zubuk denken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:anitamcnaught twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 18:35:02RT @zeynep: Yep, "one million to Taksim" hashtag #1MilyonYarinTaksime already trending--started immediately after Erdogan's harsh speech. reageer retweet
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:58 schreef JerryWesterby het volgende:
En wat voor één!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:04 schreef Benhur het volgende:
[..]
Gelukkig zijn al die corrupte legerleiders in de bak gesmeten en heeft turkije een waar democratisch gekozen leider voor in plaats.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had 10 jaar geleden moeten gebeuren d.m.v. een staatsgreep
Allemaal omgekocht met koelkasten en shit!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet iedereen schijnt het daarmee eens te zijn.
Schapen. Hoorde ze net Erdogan nablaten.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat er anno 2013 en dan ook nog eens mensen die hier in nederland wonen, nog steeds een militaire coup als oplossing zien om hun politieke tegenstanders uit te schakelen, maarja dit is die chp zihniyet (ideologie) wat ik eerder benoemde, het volk bepaalt niet wie regeert, maar een selecte groep, aan de staatsideologie gelieerde mensenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Had 10 jaar geleden moeten gebeuren d.m.v. een staatsgreep, maar onder druk van het buitenland hebben ze gezwicht. Erdogan zag zijn kans schoon om het leger te ontmantelen en zie hier waar we nu in beland zijn. Een staatsgreep is ondemocratisch en ik ben er allerminst blij mee, maar ik zag toen al dat het mis ging, mede ingegeven door het feit dat Erdogan afkomstig is van de toenmalige fanatieke Refah en Fazilet en partij.
Maar dat zijn blinde schapen volgens hem. De hoogopgeleide, boek lezende en bier zuipende stinkdemonstranten schijnen de echte verlichte personen te zijn in turkijequote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij weten teminste wat ze willen en waar ze aan toe zijn itt de o zo vredelievende demonstranten die samen met de PKK meelopenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schapen. Hoorde ze net Erdogan nablaten.
Helaas zie ik dat als een middel voor het tegengaan van fanatieke gelovigen. Ik zeg nadrukkelijk 'helaas', want ik beschouw beide als kwaden, maar ik zie minder gevaar in (afgedwongen) secularisme dan (gekozen) geloofsfundamentalisme.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat er anno 2013 en dan ook nog eens mensen die hier in nederland wonen, nog steeds een militaire coup als oplossing zien om hun politieke tegenstanders uit te schakelen, maarja dit is die chp zihniyet (ideologie) wat ik eerder benoemde, het volk bepaalt niet wie regeert, maar een selecte groep, aan de staatsideologie gelieerde mensen
ze moeten blij zijn dat ze niet zijn opgehangen, oh wacht dat ligt meer in de lijn van het leger en de chp...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:04 schreef Benhur het volgende:
[..]
Gelukkig zijn al die corrupte legerleiders in de bak gesmeten en heeft turkije een waar democratisch gekozen leider voor in plaats.
Anders ben je er niet bij geweest of zoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef Benhur het volgende:
[..]
Zij weten teminste wat ze willen en waar ze aan toe zijn itt de o zo vredelievende demonstranten die samen met de PKK meelopen
Fuckin capulcular
oh en pasta uiteraardquote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef Hierro het volgende:
[..]
Allemaal omgekocht met koelkasten en shit!
Ze MOETEN blij zijn. Nou vooruit, omdat je zo opdringt.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze moeten blij zijn dat ze niet zijn opgehangen, oh wacht dat ligt meer in de lijn van het leger en de chp...
Dat is het enige waar die alevi picler goed in zijn. Staatsgrepen plegen, bevolking martelen en het land naar de rand van beschaving brengen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas zie ik dat als een middel voor het tegengaan van fanatieke gelovigen. Ik zeg nadrukkelijk 'helaas', want ik beschouw beide als kwaden, maar ik zie minder gevaar in (afgedwongen) secularisme dan (gekozen) geloofsfundamentalisme.
kennelijk geloof jij dan niet in de wil van het volk, egemenlik kayitsiz sartsiz milletindir , soevereiniteit behoort tot het volkquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas zie ik dat als een middel voor het tegengaan van fanatieke gelovigen. Ik zeg nadrukkelijk 'helaas', want ik beschouw beide als kwaden, maar ik zie minder gevaar in (afgedwongen) secularisme dan (gekozen) geloofsfundamentalisme.
En bovendien: "de stem van een herder kan toch niet even zwaar wegen als de stem van een actrice"?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef Hierro het volgende:
[..]
Allemaal omgekocht met koelkasten en shit!
Jullie stonden te grazen op dat park en jullie retweeten massaal gefotoshopte plaatjes door. Stelletje lemmings.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schapen. Hoorde ze net Erdogan nablaten.
Door deze minachting van stemgerechtigden zullen ze ook altijd oppositie blijven, laat ze lekker in hun superioriteitswaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef Benhur het volgende:
[..]
Maar dat zijn blinde schapen volgens hem. De hoogopgeleide, boek lezende en bier zuipende stinkdemonstranten schijnen de echte verlichte personen te zijn in turkije
Als universitair opgeleid persoon met pannen de straat op gaan. Doe wat nuttigs met je tijd.
Bu laflar sana yakismiyor.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Benhur het volgende:
[..]
Dat is het enige waar die alevi picler goed in zijn. Staatsgrepen plegen, bevolking martelen en het land naar de rand van beschaving brengen.
No more!
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Benhur het volgende:
[..]
Dat is het enige waar die alevi picler goed in zijn. Staatsgrepen plegen, bevolking martelen en het land naar de rand van beschaving brengen.
No more!
Voor jullie beide, volledig in het Nederlands.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk geloof jij dan niet in de wil van het volk, egemenlik kayitsiz sartsiz milletindir , soevereiniteit behoort tot het volk
dit gaat veel verder dan, aleviler of welke groep mensen ook, hoewel zij uiteraard wel vaak solidair chp stemmenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Benhur het volgende:
[..]
No more!
'Julie'?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef Bilge het volgende:
Jullie stonden te grazen op dat park en jullie retweeten massaal gefotoshopte plaatjes door. Stelletje lemmings.
nog trots ookquote:Op zondag 16 juni 2013 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Voor jullie beide, volledig in het Nederlands.
Wat kinderlijk jouw reactie.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef Benhur het volgende:
[..]
Zij weten teminste wat ze willen en waar ze aan toe zijn itt de o zo vredelievende demonstranten die samen met de PKK meelopen
Fuckin capulcular
Heeft Turkije zich eindelijk weer eens voor een groot voetbal toernooi geplaatst ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor woorden? Kun jij geen gesprek op niveau voeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Benhur het volgende:
[..]
No more!
Vet. Wanneer komt ie in de bioscoop? +1 wel voor originaliteit.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Wat kinderlijk jouw reactie.
PKK? BDP is PKK? Erdogan heeft toch met PKK vrede gesloten, althans omdat hij PKK tegen Assad wilde inzetten. (Wat niet helemaal lukt nu, integendeel zelfs met PYD tegen Erdogans islamistenrebellen in Ras-al-Ayn.)
Eentje waarvan de uitslag al bekend is, zoals je ziet.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:19 schreef RocketM het volgende:
[..]
Heeft Turkije zich eindelijk weer eens voor een groot voetbal toernooi geplaatst ofzo?
Inderdaad, klopt, een groot dilemma!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Che, hou eens op man. De discussie gaat toch ok, op enkele hersenloze commentaren na?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Che_ het volgende:
Anti-Erdoganisten kunnen niet fatsoenlijk discussie voeren.
Wat een enorme islamistisch-soennitisch sektarische religieuze haat van jou als Erdogan-aanhanger.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:15 schreef Benhur het volgende:
[..]
No more!
een tegengeluid? een nieuwe politiek?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Inderdaad, klopt, een groot dilemma!
Turkije zit, net als veel landen in het midden-oosten, vanwege geboortecijfers, met een grote rurale bevolking die niet modern is maar conservatief en op partijen als de AK stemt. Een beetje als de KVP vroeger in Nederland. Een populist als Erdogan profiteert daarvan en kan dan een land naar zijn hand zetten.
Je weet dat het reactionairen zijn en dat het de vooruitgang alleen maar vertraagt, maar hoe los je dit op een democratische manier op? Ik weet het ook niet.
dat is zooooo sufquote:Op zondag 16 juni 2013 19:26 schreef Bilge het volgende:
Nu jullie het toch over toernooien hebben, vandaag is de finale van de internationale Turkse taal olympiade, wat Erdogan zal bezoeken.
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is maar wat je gewend bent. Wel typisch voor de oppositie-steuners.
Ja, in jou ogen zijn de hardwerkende teyzeler en amcalar uit Anadolu slechts apen natuurlijk en hebben alleen die linkse stinkhippies uit het westen van Turkije recht van spreken. Flikker toch op manquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Inderdaad, klopt, een groot dilemma!
Turkije zit, net als veel landen in het midden-oosten, vanwege geboortecijfers, met een grote rurale bevolking die niet modern is maar conservatief en op partijen als de AK stemt. Een beetje als de KVP vroeger in Nederland. Een populist als Erdogan profiteert daarvan en kan dan een land naar zijn hand zetten.
Je weet dat het reactionairen zijn en dat het de vooruitgang alleen maar vertraagt, maar hoe los je dit op een democratische manier op? Ik weet het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |