Guzelquote:Op zondag 16 juni 2013 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uitspraken ingetrokken. Het bericht staat er nog.
Bedoel je:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij ging toch bidden in een Alevitische moskee? Weet niet zeker.
Dat is geen 'Alevitische moskee' volgens mij?quote:Fas, Cezayir, Tunus gerçekleştirdiği 4 günlük gezisini tamamlayarak, dün gece İstanbul'a dönen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Cuma namazını Üsküdar'daki Hz. Ali Camii'nde kıldı.
Alevieten gaan niet naar een moskee. Een moskee is een gebedshuis voor Soennieten. Lijkt mij dus stug..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bedoel je:
[..]
Dat is geen 'Alevitische moskee' volgens mij?
heeft hij ze bejubeld? is een cem evi een gebedshuis dan? tja die brug, ik denk dat als je een brug naar een sultan vernoemd dat je dan geheid iemand tegen de been zal trappenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn bejubeling na vrijlaten Madimak aanstichters, brugje vernoemen naar Yavuz Sultan Selim, Cem evi geen gebedshuig noemen, maar benoemen als kultur evi.
Zulks.
Zoek de speech maar op, dan gaan we toch natrekken?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb de speech al beluisterd. Erdogan stelde idd dat hij het park had laten ontruimen, maar de zwaarden verzon jij er zelf bij.
Tijdens de toespraak van Erdogan was 3g ook onbeschikbaar, simpelweg door overbelasting. Erdogan noemt twitter hoofdpijn, omdat er zoveel onzin op verspreid wordt. Hij is er niet tegen, getuige zijn eigen veel gebruikte Twitteraccount.
[..]
Ter garantie van een adequate behandeling door bevoegde arts, ja.
Kunnen ze niks aan doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Theoden het volgende:
Leuk dat pro-Erdogan mensen hier iedereen beschuldigen van dingen klakkeloos overnemen, maar ze geloven wel meteen alles uit de mond van de regering.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft hij ze bejubeld? is een cem evi een gebedshuis dan? tja die brug, ik denk dat als je een brug naar een sultan vernoemd dat je dan geheid iemand tegen de been zal trappen
Welke nacht bedoel je met die nacht?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoek de speech maar op, dan gaan we toch natrekken?
Overbelasting, uitgerekend die nacht, terwijl het nadien nog drukker is geweest. Geloof je het zelf? Zelfs HiZ heeft het geconstateerd die toen zefl in Taksim was.
Hoofdpijn voor hem ja, alles wat hem niet zint is een leugen en een buitenlands complot
My ass, die namen hebben ze niet nodig.
Echt he. Alsof de politie vandaag niks anders te doen heeft. Toevallig komen ze een man tegen die al gezocht werd, had hij een dokersjas aan en hielp hij mensen.quote:
goeie generalisatiequote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Theoden het volgende:
Leuk dat pro-Erdogan mensen hier iedereen beschuldigen van dingen klakkeloos overnemen, maar ze geloven wel meteen alles uit de mond van de regering.
want schapenquote:
hoezo?quote:
En jij gelooft andersom het toch ook klakkeloosquote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Theoden het volgende:
[..]
Echt he. Alsof de politie vandaag niks anders te doen heeft. Toevallig komen ze een man tegen die al gezocht werd, had hij een dokersjas aan en hielp hij mensen.
Sure dude, sure.
Nee hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
En jij gelooft andersom het toch ook klakkeloos
Toen de protesten oversloegen van Gezi park richting regering. Dat was op vrijdagavond. De ochtend erop waren tenten in brand gestoken door de politie om de boel te ontruimen. Dat leidde tot grotere protesten. Sindsdien sloeg de vlam in de pan. De regering heeft geprobeerd dit stil te houden, alleen Ulusal Kanal berichte erover, terwijl overige zenders doodleuk documentaires afspeelden of op een andere manier mooi weer speelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |