Ga eens inhoudelijk erop in.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:27 schreef Bilge het volgende:
Ik word echt moe van de voortdurende leugenstroom van Erdogan-tegenstanders.
Ik denk dat hij dat ook denkt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Theoden het volgende:
Turkije is het land van de kleinzonen van de Ottomanen.
Turkije is het land die alle landen in het Midden-Oosten verenigd.
Nog even en hij zegt "ik ben god".
Leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
Graag jullie reactie op dit filmpje
https://vine.co/v/hBix0wK1i3u
komt van artibir teveequote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
Heb gegoogled, kan geen beeld vinden daarover.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Mercan het volgende:
De grap is dat ik tijdens de laatste verkiezingen op een opponent van Erdogan heb gestemd, en dat nu waarschijnlijk weer zou doen. Maar dat ik het oneens ben met Erdogans politiek wil niet zeggen dat ik een stel werkschuwe anarchisten steun die buiten de verkiezingen om hun wereldvreemde plannen aan de meerderheid denken te kunnen opleggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:34 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk erop in.
Waarom jouw blinde verering voor Erdogan? Je wilt toch niet dat Turkije in een oorlog rond Syrië (seculiere regering-Assad) meegezogen wordt, of dat je geen biertje meer mag drinken aan de haven van Izmir?
Op Noord-Cyprus ken ik Turkse Cyprioten (net Grieken, maar dan Turkstalige moslims) die volledig tegen AKP zijn en tegen de verdachtmaking van alcohol. Heel veel verschil is er niet tussen christelijke Cyprioten en moslim-Turkse Cyprioten. Beide gematigd. Barbecue, wijntje of Efes of raki of ouzou. Erdogan is echt een Anatolische scherpslijper geworden in de macht. Jammer. Hij heeft veel betekend voor Istanbul als stad.
en gelijk heeft iequote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Theoden het volgende:
"Je hebt geen enkele recht om een beslissing over Turkije te nemen. We nemen jullie niet serieus".
Tegen de EU.
Ik kan er niks anders van maken. Zijn speech is net zo waanzinnig en hoogmoedig als Hitler in zijn begindagen. Toen vonden de schapen het ook prachtig om te horen. We weten inmiddels beter...quote:
Is het weer tijd voor onzinnige vergelijkingen met Hitler. Heeft Godwin toch gelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan er niks anders van maken. Zijn speech is net zo waanzinnig en hoogmoedig als Hitler in zijn begindagen. Toen vonden de schapen het ook prachtig om te horen. We weten inmiddels beter...
Wat dat betreft kan ik 'm geen ongelijk geven. De EU mag even z'n bakkes dichthouden, de Turken lossen het wel zelf op.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Theoden het volgende:
"Je hebt geen enkele recht om een beslissing over Turkije te nemen. We nemen jullie niet serieus".
Tegen de EU.
Totaal mee eens.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
De grap is dat ik tijdens de laatste verkiezingen op een opponent van Erdogan heb gestemd, en dat nu waarschijnlijk weer zou doen. Maar dat ik het oneens ben met Erdogans politiek wil niet zeggen dat ik een stel werkschuwe anarchisten steun die buiten de verkiezingen om hun wereldvreemde plannen aan de meerderheid denken te kunnen opleggen.
De Syrië-politiek van de AKP keur ik ook af; de regulatie van alcohol is niks bijzonders, overdrijf niet zo.
Ik vroeg om Godwin en ik krijg Godwin Voorspelbare mensenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef Hierro het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor onzinnige vergelijkingen met Hitler. Heeft Godwin toch gelijk.
zoals we dat gewend zijn ? met veel bloedvergieten of opsluitingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik 'm geen ongelijk geven. De EU mag even z'n bakkes dichthouden, de Turken lossen het wel zelf op.
Het was te verwachtenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Theoden het volgende:
18.34: [Istanbul] Gezi Parkı’nda İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne ait iş makineleri ağaçları söküyor, Tayyip Erdoğan “Yargı kararını bekleyeceğiz” demişti.
De EU moet eerst naar zn eigen aangelegenheden kijken (griekenland, spanje en engeland bijvoorbeeld.)quote:Op zondag 16 juni 2013 17:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zoals we dat gewend zijn ? met veel bloedvergieten of opsluitingen?
in het nederlands graagquote:Op zondag 16 juni 2013 17:46 schreef Theoden het volgende:
18.34: [Istanbul] Gezi Parkı’nda İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne ait iş makineleri ağaçları söküyor, Tayyip Erdoğan “Yargı kararını bekleyeceğiz” demişti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |