quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is geloof ik dusdanig breed dat er voor ieder wat wils is
fixedquote:Op zondag 16 juni 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de meeste mensen in het algemeen___
om maar niet helemaal te generaliseren
Stamp on the ground, jump jump jump jump move it all around, ta ta ta taquote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik kan elke tekst van de Italobrothers meezingenZijn dan ook niet echt ingewikkelde teksten maarja
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 juni 2013 17:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stamp on the ground, jump jump jump jump move it all around, ta ta ta ta
Nicequote:
VA maakt een familie in de sims 3quote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik wat gemist. Even terug lezen.
95 en extra gaatjes makenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een 85cm of 95cm riem95 lijkt me iets te lang en 85 iets te kort
Meet je middel dan gewoon op?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een 85cm of 95cm riem95 lijkt me iets te lang en 85 iets te kort
quote:
Ik heb een riem in 95 en die heb ik in het laatste gaatje, of eerste is maar net hoe je het ziet (de strakste iig) en eigenlijk mag er nog wel een gaatje bij maar dan word die flap volgens mij te groot die je overhoudquote:
Koop die 85 cm of maak er een gaatje bij en knip er een stuk afquote:Op zondag 16 juni 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een riem in 95 en die heb ik in het laatste gaatje, of eerste is maar net hoe je het ziet (de strakste iig) en eigenlijk mag er nog wel een gaatje bij maar dan word die flap volgens mij te groot die je overhoud
Knippen in leer?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koop die 85 cm of maak er een gaatje bij en knip er een stuk af.
Stuk afknippen gaat nietquote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koop die 85 cm of maak er een gaatje bij en knip er een stuk af.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
er komt een sims vierhonderdvijftig echt fantastisch
Doe datquote:Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Stuk afknippen gaat nietDenk dat ik die van 85 probeer en anders evt terug stuur en 95 neem
Je kan wel knippen maar bij die riem niet tenzij je de knoop weer vast wilt maken en goed kan stikken, en dat ben ik nietquote:
op steam welquote:
Oké, leer ik weer eens watquote:Op zondag 16 juni 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan wel knippen maar bij die riem niet tenzij je de knoop weer vast wilt maken en goed kan stikken, en dat ben ik nietOf ermee naar een schoenenmaker natuurlijk
O? Raar... bij Grand Theft Auto krijg je de mac versie en de pc versie tegelijk. Zal wel aan EA/Maxis liggen dan die dwars ligt.quote:
tijd voor pauzequote:
neequote:
Steamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |