PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Als ze Kandji niet kan accepteren is ze het sowieso niet waard.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe leg ik dat uit als ik een date mee naar huis moet nemen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Reemi het volgende:
Zouden jullie iets voor mij willen testen?
Is er verschil in performance te merken tussen:
http://149.210.141.39/
en
http://wefut.nl/
Bij voorbaat dank.
Ja die serverlink gaat veel snellerquote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Reemi het volgende:
Zouden jullie iets voor mij willen testen?
Is er verschil in performance te merken tussen:
http://149.210.141.39/
en
http://wefut.nl/
Bij voorbaat dank.
Dat is dan ook weer zoquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze Kandji niet kan accepteren is ze het sowieso niet waard.
Dat ja. Scheelt alleen al een paar sec met het laden van de frontpage.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die serverlink gaat veel sneller
Ik denk niet dat er veel clubs zijn die 6 miljoen euro betalen voor een middelmatige voetballer die bijna een heel seizoen niet heeft gespeeld..quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
7.5 miljoen voor een 1 jarig contract, past in het rijtje 6 miljoen voor Toivonen met 1 jarig contract. Zoveel geld voor toch niet de eckte toppers
Idd en ook het zoeken naar spelers gaat veel snellerquote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja. Scheelt alleen al een paar sec met het laden van de frontpage.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die serverlink gaat veel sneller
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo
Reemi, ik vind die site met de cijfertjes iets smoother aanvoelen
Dat is duidelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ja. Scheelt alleen al een paar sec met het laden van de frontpage.
Norwich blijkbaar welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:38 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel clubs zijn die 6 miljoen euro betalen voor een middelmatige voetballer die bijna een heel seizoen niet heeft gespeeld..
Bij mij doet hij het gewoon?quote:
farm heroes saga is voor de bazenquote:
Bij mij dus niet, maar dat geeft niet.quote:
Waarom bassongquote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij dus niet, maar dat geeft niet.
[ afbeelding ]
Het laatste puzzelstukje. Dembele, Mata of Nasri lijken de voornaamste kandidaten voor de vacature.
Geen Cazorla?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij dus niet, maar dat geeft niet.
[ afbeelding ]
Het laatste puzzelstukje. Dembele, Mata of Nasri lijken de voornaamste kandidaten voor de vacature.
Kennie Chemwisequote:
Nee die mist ook een halvequote:
Nee, ik was aan het tellen. Je komt op 5,5 link en hij heeft er zes nodig.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mata heeft een dubbele link met Hazard, zou genoeg moeten zijn toch?
zo zo telraampje erbij gepakt zeker of nie danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik was aan het tellen. Je komt op 5,5 link en hij heeft er zes nodig.
haha noobquote:Op zondag 16 juni 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mata heeft een dubbele link met Hazard, zou genoeg moeten zijn toch?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
zo zo telraampje erbij gepakt zeker of nie dan
Bevalt Lukaku goed? Anders gewoon City Balo spits en Nasri op 10quote:
In de 2 westrijden dat ik met hem gespeeld heb scoorde hij. Dus hij mag blijvenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bevalt Lukaku goed? Anders gewoon City Balo spits en Nasri op 10
Fellaini kan ook op CAM.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de 2 westrijden dat ik met hem gespeeld heb scoorde hij. Dus hij mag blijvenIk gooi Moussa wel op CAM
Pittig, ik zal er wel naar kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
De enige optie die ik nog mis in de squad builder is dus een alternatieven-lijstje. Dat je dus zo'n team hebt als die van Toefjes hierboven en dat je dan suggesties kunt opvragen voor de vrije positie.
doorgelinkt worden naar futheadquote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pittig, ik zal er wel naar kijken.
Ik heb overigens wel gisteren een nieuwe functie afgemaakt die jullie waarschijnlijk ook erg prettig zullen vinden.
Filmpjes van mij op de home page ?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel gisteren een nieuwe functie afgemaakt die jullie waarschijnlijk ook erg prettig zullen vinden.
quote:
I'm benieuwd.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan kan ik ook nog eens geen nieuwe komedies makenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
godver gewoon djeetje's filmpje van vorige week gemist
Hij is best goedquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind het op zich nog best grappig.Ik kende die Cristiano niet eens, ziet er niet eens zo slecht uit.
Is Mangala TOTS beetje goed ?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens een poging wagen
Dat met die Silva variant is wel handigquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn teams. Spelen goei
Geen IF Martinez? Of wacht je op zijn TOTS?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn teams. Spelen goei
Ja plus ik vond het wel weer eens leuk met zijn NIF te spelen. Vind zijn IF niet echt beter, wel sneller maar zijn NIF scoort meer voor mijquote:Op zondag 16 juni 2013 16:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Geen IF Martinez? Of wacht je op zijn TOTS?
quote:
quote:
snap dat je steeds verliest als je dat soort dingen aan het doen bentquote:Op zondag 16 juni 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
Ik mag weer van EA, 7-0 gewonnenJammer dat bij een 7-0 overwinning bij de highlights 6 gemiste kansen staan en slechts 2 goals. had een 3 dubbele cutback
Haha, nee normaal doe ik dat niet, maar nu was ik superieur aan hem, en hij deed dom aan het begin van de wedstrijd. Balletje terug op de keeper, en als ik dan aankom, balletje breed op de RB, tot ik de RB weer aanval etc etc. Dus dan verdien je een vernedering á la Toefjesquote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
snap dat je steeds verliest als je dat soort dingen aan het doen bent
Die drukte ze goed naar voren. Prima instelling.quote:
Voetbalzone Facebook. Die hebben sinds eergister de supporter van de dag.quote:
Verwachte eigenlijk meer een ander soort iemand in een Brazil shirtquote:
alweer bijna een maand zomervakantiequote:
Jammer dat je de reacties op de facebookpagina van Voetbalzone moet stelen...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
Wat doet Jetro Willems op doel bij Ivoorkust?
[ afbeelding ]
Ik zie een tepel. Ban in 3.. 2.. 1..quote:
Ik zeg net dat ik die foto's daarvandaan haal.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Jammer dat je de reacties op de facebookpagina van Voetbalzone moet stelen...
Weet niet waar bij jouw je tepel zitquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie een tepel. Ban in 3.. 2.. 1..
Het leek nu net of je die reactie zelf "verzon" op die foto.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg net dat ik die foto's daarvandaan haal.Ik moest erom lachen.
citeer dan evenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg net dat ik die foto's daarvandaan haal.Ik moest erom lachen.
Hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
net zo slecht als jouw schoten, voorzetten, skills en kopballen?
Was het maar zo..dit waren al 16 diskettes.quote:
Geen geld voor Honda, maar wel voor ijsquote:
Ik heb nog een ouderwetse B:\ diskettequote:Op zondag 16 juni 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was het maar zo..dit waren al 16 diskettes.
Potverdikkeme mooie stats.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Reemi het volgende:
MOTM Neymar IG stats
http://wefut.nl/player/13260
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
mwahquote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is echt een van de beste bipsjes die ik gezien heb.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is echt een van de beste bipsjes die ik gezien heb.
Jawelquote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iwan, we gaan vanavond gamen! Wat gaat worden?
Wie is je partner in crime op het middenveld ?quote:
wie zijn wequote:Op zondag 16 juni 2013 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iwan, we gaan vanavond gamen! Wat gaat worden?
Ben je weer uit de bajes jongequote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is je partner in crime op het middenveld ?
Diarra van Anzhiquote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is je partner in crime op het middenveld ?
Laatst ging ik meedoen ik was echt fucking beest als spits, zieke goals 2 potjes maar daarna verloren we en dus hadden we niet genoeg punten voor div 1 handhavingquote:
Jij een beest als spitsquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst ging ik meedoen ik was echt fucking beest als spits, zieke goals 2 potjes maar daarna verloren we en dus hadden we niet genoeg punten voor div 1 handhaving
zoiets
Neem dan Sissokoquote:
Mehh ben bijna niet thuis geweestquote:
in 2 potjes meer laten zien dan jij de hele avondquote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij een beest als spitsa
Die was wel goed though
was je bezig met een undercover operatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
in 2 potjes meer laten zien dan jij de hele avond
[..]
was je bezig met een undercover operatie?Zo kan je het ook omschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
I have taught you well, Grasshopper.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst ging ik meedoen ik was echt fucking beest als spits, zieke goals 2 potjes maar daarna verloren we en dus hadden we niet genoeg punten voor div 1 handhaving
zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |