Het middenstuk mist, dat is transparant, dat hebben PS spellen nooit.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:01 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het origineel iig, maar de disk ziet dr wel goed uit als t een copy zou zijn :/
Nee hoor, zijn gewoon originele spellen. Is geen origineel hoesje, dus ik vermoed dat het een spel is geweest wat ergens als promotie bij zatquote:Op maandag 17 juni 2013 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het middenstuk mist, dat is transparant, dat hebben PS spellen nooit.
Ook het doosje klopt niet, ik heb nog nooit zo'n cd gezien. Misschien een illegale druk? Zoals vroeger de Twilight cd's? Ik vind het dubieusquote:Op maandag 17 juni 2013 17:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn gewoon originele spellen. Is geen origineel hoesje, dus ik vermoed dat het een spel is geweest wat ergens als promotie bij zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat durf ik niet te zeggen, heb die destijds bij die PS1 gekregen toen ik 'm over kocht. Voor zover ik weet was dat ding ook niet omgebouwd, en als dat zo was had ik dat misschien eerder moeten wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook het doosje klopt niet, ik heb nog nooit zo'n cd gezien. Misschien een illegale druk? Zoals vroeger de Twilight cd's? Ik vind het dubieus
Leeuwenlogo? Bedoel je niet het Psygnosis logo?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Housekeeper het volgende:
Die opdruk van het schijfje is gek. Er zit een vlek bij het getal 600 (waar staat het voor), geen namco op het schijfje, geen copyright vermeldingen en een eenvoudige kleurendruk. Dat leeuwenlogootje ziet er uit als het handelsmerk van die piraten
Dit komt ongetwijfeld uit een of ander schimmig perserijtje uit het oosten van Europa. Dit konden ze al in de jaren '90 hoor
![]()
Had zelf al het een en ander zitten opzoeken, volgens mij heb ik een zogenaamde ''Hong Kong Silver disc''quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Housekeeper het volgende:
Die opdruk van het schijfje is gek. Er zit een vlek bij het getal 600 (waar staat het voor), geen namco op het schijfje, geen copyright vermeldingen en een eenvoudige kleurendruk. Dat leeuwenlogootje ziet er uit als het handelsmerk van die piraten
Dit komt ongetwijfeld uit een of ander schimmig perserijtje uit het oosten van Europa. Dit konden ze al in de jaren '90 hoor
![]()
Is 'ie toch illegaal, dus die moet je zelf maar houdenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had zelf al het een en ander zitten opzoeken, volgens mij heb ik een zogenaamde ''Hong Kong Silver disc''Die waren aan de achterkant gewoon zilver zoals normale cd's ipv het zwart wat Sony gebruikte voor hun PS1 spellen. Nooit geweten
http://consolecopyworld.com/psx/psx_cd_info.shtml
A ja nu zie ik hetquote:Op maandag 17 juni 2013 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leeuwenlogo? Bedoel je niet het Psygnosis logo?![]()
Bingoquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had zelf al het een en ander zitten opzoeken, volgens mij heb ik een zogenaamde ''Hong Kong Silver disc''Die waren aan de achterkant gewoon zilver zoals normale cd's ipv het zwart wat Sony gebruikte voor hun PS1 spellen. Nooit geweten
http://consolecopyworld.com/psx/psx_cd_info.shtml
Dan mag je er ook ''controller'' bijzetten als je toch bezig bentquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan mag je er ook ''controller'' bijzetten als je toch bezig bent
Thnx! En foto's zijn ook gewijzigd ondertussenquote:
x2quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |