quote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
nee, dat nog net niet
ik zie geen prodent-lach bij Erdogan
Het is niet alsof ze hem een profeet noemen, standbeelden van hem maken, of stilstaan voor zijn grafquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Op zijn Turks be.
Grappig dat die mensen hem op de meet zo eren..Alsof ze God vereren...
Had het niet eens doorquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goede keus om net dat ene woord in het Turks te schrijven.
Jij vindt de verering van Erdogan normaal? Het doet mij echt denken aan landen als China en een vroegere Duitsland.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze hem een profeet noemen, standbeelden van hem maken, of stilstaan voor zijn graf
Vergeleken met hoe men Ataturk vereert? Vind ik het nog aardig mee vallen ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had het niet eens door
[..]
Jij vindt de verering van Erdogan normaal? Het doet mij echt denken aan landen als China en een vroegere Duitsland.
Wat een gebrabbel van Erdogan btw.
Hij noemt alle wijken van Istanbul op haha wat een gast zegquote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had het niet eens door
[..]
Jij vindt de verering van Erdogan normaal? Het doet mij echt denken aan landen als China en een vroegere Duitsland.
De vakbonden zijn ook gemarginaliseerd de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:41 schreef Theoden het volgende:
[..]
KESK heeft 240 duizend leden
DISK heeft 425 duizend leden
De andere twee weet ik niet ben ik nog even aan het uitzoeken
Ja, want die twee dingen kan je ook echt vergelijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe men Ataturk vereert? Vind ik het nog aardig mee vallen ja.
Correct, Erdogan wordt geen profeet genoemdquote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, want die twee dingen kan je ook echt vergelijken.
Gaan we weer op de vergelijkingstour... Doe eens nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeleken met hoe men Ataturk vereert? Vind ik het nog aardig mee vallen ja.
Waarom niet? Als er twee kampen zijn, de een slaat iemand verrot en de ander geeft een tik, dan mag je toch wel zeggen dat een tik meevalt?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaan we weer op de vergelijkingstour... Doe eens niet
Ik doel op de verering van Erdogan. Van moslims verwacht ik beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er twee kampen zijn, de een slaat iemand verrot en de ander geeft een tik, dan mag je toch wel zeggen dat een tik meevalt?
Yav gulum, dan moet je wel consistent zijn en van secularisten al helemaal geen mythologische verering verwachten, toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op de verering van Erdogan. Van moslims verwacht ik beter.
Echt he,.....quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Theoden het volgende:
lol CNN BBC en Reuters krijgen er van langs van Erdogan
Iedereen die niet door de knieën gaat is een terrorist, simpel.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:16 schreef Mercan het volgende:
Hoor dat Carsi op de terroristen lijst komt net als PKK...
Hahahaha wat een maffe gasten ook...
maar wat roept tie nou de hele tijd uhrakabuh ofzo maar wat het betekent?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had het niet eens door
[..]
Doet hij al 10 jaar. Met het polariseren kweekt hij een voedingsbodem voor een burgeroorlogquote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Mercan het volgende:
[..]
Echt he,.....
Ongelooflijk...
Hij is nu aan het haat zaaien en tweedeling aan het creëren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |