abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127858551

[ Bericht 8% gewijzigd door permban_06032014_01 op 16-06-2013 14:02:28 ]
pi_127858612
TT klopt niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_127858634
@ vraag over bussen: Zijn stads- en streekbussen van de gemeente vol met mensen die naar AKP bijeenkomst worden gebracht. Lekker op de kosten van het volk hun eigen bijeenkomsten spekken.
pi_127858656
Wat een debiele TT van een moslimhatende user trouwens.
pi_127858661
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Meki het volgende:
TT klopt niet
pi_127858703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef De_Guidance het volgende:
Wat een debiele TT van een moslimhatende user trouwens.
Is het weer zo ver?

Oooh je bent anti-Erdogan, dus je bent een moslimhater?

Erdogan verneukt een mooi geloof voor zijn eigen gewin.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:31:27 #7
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127858714
Hoeveel mensen zijn er inmiddels opgepakt en zitten nog steeds vast?
There is only one religion
pi_127858731
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Meki het volgende:
TT klopt niet
Klopt had moeten zijn Nu met Israelische chemische wapens.
pi_127858732
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Dance99Vv het volgende:
0 volgens officiële cijfers _O-
pi_127858734
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Is het weer zo ver?

Nee , naïeveling, ik ken Prepper alleen langer dan vandaag.

Heb ik jou ooit een moslimhater genoemd? Denk eens na voor je reageert.
pi_127858795
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Lastig, voor een revolutie is op z'n minst een tegenkandidaat nodig lijkt me.. die heb ik nog niet (actief) gezien. Het is ook niet zo handig als er straks na een verandering iemand omhoog stapt als "daar ben ik dan" want dat is een beetje slap, die zou zich nu al moeten laten zien. Aan de andere kant kan dat een negatieve draai geven aan de verbondenheid van de groepen.

moeilijk.. ik denk dat we over de jaren zeker wel langzaam een verandering krijgen als deze generatie ouder wordt en politiek gaat bedrijven.
denk niet dat je per se een tegenkandidaat nodig hebt, maar wat ik wel denk is, dat als erdogan het leger niet aan banden had gelegd, dan had het leger allang (met heel veel plezier ingegrepen), een paar jaar terug riepen mensen nog voor het ingrijpen van het leger op het beleid van erdogan, heel veel van die mensen lopen nu ook mee met deze demonstraties uiteraard en zeggen ze dat ze tegen een dictatuur vechten (ironie? nee hoor heel normaal in turkije), dus wat dat betreft heeft erdogan zelf voor een revolutie gezorgd , voor het eerst ooit wordt turkije volledig civiel geregeerd en is dit alleen al iets waar je trots op moet zijn, tuurlijk de angsten die sommigen hebben vwb de media en dat erdogan te machtig is geworden, deel ik ook, alleen heeft iedereen zijn aandeel hierin, de yandas medya/de oppositie partijen/het ondemocratische karakter van de gemiddelde turk, dus wat dat betreft heeft turkije een lange weg te gaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127858815
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee , naïeveling, ik ken Prepper alleen langer dan vandaag.

Heb ik jou ooit een moslimhater genoemd? Denk eens na voor je reageert.
Hoog niveau weer, lekker persoonlijk aanvallen.

De penguins zijn naief, niet ik.
pi_127858848
die TT ook, de leugen regeert, vanaf dag 1 van deze "revolutie"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 16 juni 2013 @ 13:35:17 #14
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127858870
turkish airlines carryy the police from all the cities to istanbul 11 minuten geleden • Beantwoorden

Is dit waar?
  zondag 16 juni 2013 @ 13:35:45 #15
207372 bastibro
I`ll get there
pi_127858891
Dat blauwe vat is een traangastankje.

Dat is duidelijk iets anders dan wat in die spuitauto`s werd gegooid ;)
pi_127858919
Chemische wapens is niet juiste benaming, want dan denk je aan sarin enz. Het zijn bijtende chemicaliën toegevoegd aan het water.
pi_127858940
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Is het weer zo ver?

ja vaak is dat ook zo idd, met name hier op vok, een sterk charismatische mderne moslim leider, die het volk achter zich heeft staat, past toch niet bij de geitenneuker beeld dat veel moslim haters hebben

erdogan is de trots van het volk en een voorbeeldig moslim dit ter info ;)
-Rabia Al-Basri
pi_127858972
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Dance99Vv het volgende:
turkish airlines carryy the police from all the cities to istanbul 11 minuten geleden • Beantwoorden

Is dit waar?
zou kunnen, ik weet wel dat er van andere steden agenten zijn gekomen naar istanbul
-Rabia Al-Basri
pi_127858994
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja vaak is dat ook zo idd, met name hier op vok, een sterk charismatische mderne moslim leider, die het volk achter zich heeft staat, past toch niet bij de geitenneuker beeld dat veel moslim haters hebben

erdogan is de trots van het volk en een voorbeeldig moslim dit ter info ;)
De trots van een deel van het volk. Dat klopt.

Een voorbeeldig moslim? Nee, absoluut niet.

Sorry voor het Turks, maar benim dinimde boyle saygisizca yalan soyleyen bir adam musluman olamaz. Kendi halkina zulum yapan bir adam musluman olamaz. Dinsizdir. 9 van de 10 zinnen zijn gelogen.
pi_127859001
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Theoden het volgende:
Chemische wapens is niet juiste benaming, want dan denk je aan sarin enz. Het zijn bijtende chemicaliën toegevoegd aan het water.
Leuk voor jou waar je aan denkt, maar in Nederland is pepperspray en traangas een chemisch wapen en valt onder de millitaire wapens in de vuurwapenwet.
pi_127859030
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Leuk voor jou waar je aan denkt, maar in Nederland is pepperspray en traangas een chemisch wapen en valt onder de millitaire wapens in de vuurwapenwet.
Ja goed als je het zo bekijkt dan valt alles er wel onder :P
pi_127859086
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Dance99Vv het volgende:
honderden alleen al op het Taksim plein alleen volgens "Taksim Solidariteit Platform " .

quote:
'Honderden gewonden bij ontruiming Gezipark'
ISTANBUL -

Bij de ontruiming van het Gezipark in Istanbul zijn zaterdagavond honderden mensen gewondgeraakt. Dat hebben leden van de demonstrantenorganisatie Taksim Solidariteit Platform zondag verklaard.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Gezipark___.html
pi_127859097
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Theoden het volgende:

[..]

Hoog niveau weer, lekker persoonlijk aanvallen.

De penguins zijn naief, niet ik.
Waarom bemoei je je er überhaupt mee? Mijn opmerking was richting Prepper, die ik langer ken.

Jouw reactie sloeg gewoon helemaal nergens op. Je wil graag een beeld bevestigd zien, terwijl ik heel vaak kritisch naar Erdogan ben geweest en nooit geloof als argument zou gebruiken om hem te verdedigen.

Mijn reactie was tegen prepper die hier al tijden een hekel aan moslims uit en met zo'n TT graag olie op het vuur gooit.

Dat jij meteen op de bres springt met zo'n reactie is inderdaad naïef. Net als de Erdogan meelopers inderdaad.
pi_127859141
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Turkije is geen Nederland. In heel veel landen worden deze middelen door de politie gebruikt.

Tevens is alles chemisch. Ook een taart.
pi_127859147
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom bemoei je je er überhaupt mee? Mijn opmerking was richting Prepper, die ik langer ken.

Jouw reactie sloeg gewoon helemaal nergens op. Je wil graag een beeld bevestigd zien, terwijl ik heel vaak kritisch naar Erdogan ben geweest en nooit geloof als argument zou gebruiken om hem te verdedigen.

Mijn reactie was tegen prepper die hier al tijden een hekel aan moslims uit en met zo'n TT graag olie op het vuur gooit.

Dat jij meteen op de bres springt met zo'n reactie is inderdaad naïef. Net als de Erdogan meelopers inderdaad.
Je bent zelf anti-moslim als je deze geweldadigheden tegen vreedzame moslim burgers steunt en aanmoedigt.
pi_127859150
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik had niet door dat jij je daar op Pepper aan het richten was, mijn excuses. Ik heb je berichtje nog een keer gelezen en zie nu inderdaad dat je je echt op hem richt. Ik ken Pepper verder niet, dus daar bemoei ik me niet mee.
pi_127859159
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

honderden alleen al op het Taksim plein alleen volgens "Taksim Solidariteit Platform " .

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_Gezipark___.html
:').
pi_127859160
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Je bent zelf anti-moslim als je deze geweldadigheden tegen vreedzame moslim burgers steunt en aanmoedigt.
Dat doe ik dan ook niet.
pi_127859162
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Turkije is geen Nederland. In heel veel landen worden deze middelen door de politie gebruikt.

Een taart valt niet onder wapens dus je argument slaat op kaas.
pi_127859187
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Een taart valt niet onder wapens dus je argument slaat op kaas.
Vraag dat maar aan Pim Fortuyn.
pi_127859202
Pinokkio gouverneur live op tv weer

http://artibir.tv/canli-yayin
pi_127859209
quote:
9s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan Pim Fortuyn.
_O- :)
  zondag 16 juni 2013 @ 13:46:11 #33
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127859239
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Theoden het volgende:
Pinokkio gouverneur live op tv weer

http://artibir.tv/canli-yayin
kun je toelichten wat hij zegt?
pi_127859276
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:46 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

kun je toelichten wat hij zegt?
We zullen niemand toelaten op Taksim. Politie zal ingrijpen als mensen wel komen. Jullie kunnen altijd gebruik maken van jullie grondrechten om te demonstreren, maar nu even niet.

Dat is denk ik een redelijke samenvatting lol ...
pi_127859281
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

In Nederland ook hoor.

quote:
Militair gebruik is na de Eerste Wereldoorlog door de Geneefse conventie verboden. Wel wordt traangas nog gebruikt door de politie, bij het bestrijden van rellen.
pi_127859298
Twee politieagenten zijn neergeschoten volgens Pinokkio, geen levensgevaar.
pi_127859331
Nu komt de aap uit de mouw Erdogans agenten hebben de demonstranten van het plein afgeslagen zodat demonstranten van de AKP het plein kunnen gebruiken. Duidelijk geen onpartijdige politie in Turkije.

quote:
Politie sluit Taksimplein af
ISTANBUL -

De Turkse politie heeft het Taksimplein in Istanbul zondag hermetisch afgesloten. Daarmee moet voorkomen worden dat demonstranten terugkeren die zaterdagavond met geweld uit het Gezipark aan de rand van het plein werden verjaagd.

De tv-zender CNN Türk zond op het hoogtepunt van de demonstraties in Turkije een documentaire uit over pinguïns. Inmiddels is dit dier voor de demonstranten uitgegroeid tot symbool van het verzet tegen het Turkse bestuur. Op het Taksimplein in Istanbul dat werd leeggeveegd door de oproerpolitie was het gisteren rustig.

De AK-partij van premier Recep Tayyip Erdogan heeft voor zondag een bijeenkomst op het plein op het programma staan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)aksimplein_af__.html
pi_127859334
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef Theoden het volgende:
Twee politieagenten zijn neergeschoten volgens Pinokkio, geen levensgevaar.
Zou de berichtgeving van gisteren toch wel kloppen? Dat er wapens zijn aangetroffen. Wat jij wegdeed als leugen.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:49:09 #39
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127859343
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Theoden het volgende:

[..]

We zullen niemand toelaten op Taksim. Politie zal ingrijpen als mensen wel komen. Jullie kunnen altijd gebruik maken van jullie grondrechten om te demonstreren, maar nu even niet.

Dat is denk ik een redelijke samenvatting lol ...
dank je
pi_127859357
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef PrepperNL het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw Erdogans agenten hebben de demonstranten van het plein afgeslagen zodat demonstranten van de AKP het plein kunnen gebruiken. Duidelijk geen onpartijdige politie in Turkije.

[..]

Politie is partijdig, volgt namelijk bevelen op.
pi_127859358
Er zijn in totaal 4 opgenomen gewonden _O- _O-
pi_127859367
Eindelijk donderen ze op :')
Zie!
pi_127859374
quote:

[..]

Klopt niet, bijeenkomst van AKP is NIET op Taksim.
pi_127859396
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zou de berichtgeving van gisteren toch wel kloppen? Dat er wapens zijn aangetroffen. Wat jij wegdeed als leugen.
Uhm, daar weet ik niks van?
pi_127859398
quote:

[..]

Volgens mij is de bijeenkomst van Erdogan niet op het plein.
pi_127859418
Een Turkse vriendin van mij is daar momenteel ook aan het protesteren. Zij is moslim en drinkt af en toe alcohol. Echt een staatsaangelegenheid om zich daar mee te bemoeien hoor :') Dit is een herkenbaar probleem binnen de islam - anderen hun denkbeelden en dogmatische ideeën willen opdringen in eigen land en buitenland. Geen respect voor de vrijheid van meningsuiting of andersdenkenden. Het komt in de buurt van dictatoriale regimes.

Het lijkt mij vrij simpel: wil je alcohol drinken, dan doe je dat. Wil je het niet, dan doe je het niet. Daar heb je geen wetten voor nodig.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:51:19 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127859420
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Volgens mij is de bijeenkomst van Erdogan niet op het plein.
Maar dat komt zo wel naar voren in het stukje
pi_127859459
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Van de Telegraaf ja. Het is elders in Istanbul. Alles is daar al klaar gezet.
pi_127859505
quote:

[..]

:').
pi_127859516
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Dvm86 het volgende:
Een Turkse vriendin van mij is daar momenteel ook aan het protesteren. Zij is moslim en drinkt af en toe alcohol. Echt een staatsaangelegenheid om zich daar mee te bemoeien hoor :') Dit is een herkenbaar probleem binnen de islam - anderen hun denkbeelden en dogmatische ideeën willen opdringen in eigen land en buitenland. Geen respect voor de vrijheid van meningsuiting of andersdenkenden. Het komt in de buurt van dictatoriale regimes.

Het lijkt mij vrij simpel: wil je alcohol drinken, dan doe je dat. Wil je het niet, dan doe je het niet. Daar heb je geen wetten voor nodig.
De alcoholbeperkingen in Turkije zijn minder streng dan in Zweden of Spanje met deze nieuwe wet..

En was de drooglegging in de USA ook islamitisch?
pi_127859517
http://twitpic.com/cxi5zc

_O_ _O_ _O_

Speler van Galatasaray wil NTV microfoon er niet bij hebben.
pi_127859568
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef Theoden het volgende:
http://twitpic.com/cxi5zc

_O_ _O_ _O_

Speler van Galatasaray wil NTV microfoon er niet bij hebben.
Poehoe zeg. Ondertussen bericht de NTV hier al 18 dagen non-stop over.
pi_127859569
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Theoden het volgende:

[..]

De trots van een deel van het volk. Dat klopt.

Een voorbeeldig moslim? Nee, absoluut niet.

Sorry voor het Turks, maar benim dinimde boyle saygisizca yalan soyleyen bir adam musluman olamaz. Kendi halkina zulum yapan bir adam musluman olamaz. Dinsizdir. 9 van de 10 zinnen zijn gelogen.
hij is een politicus, is er een ploiticus in de wereld die niet liegt/de waarheid verdraait? hij is een populist/macho, hij praat het volk naar de mond, dat zijn allemaal waarheden, maar ook dingen die het volk waardeert, hij heeft een stijl die mij persoonlijk eigenlijk ook niet aanstaat, ik ben meer van de stijl van abdullah gul, maar iemand dinsiz noemen, allah mahsuzdur, daar gaan wij mensjes niet over
-Rabia Al-Basri
pi_127859602
22 leden van Carsi zijn opgepakt
pi_127859612
Bram Vermeulen ‏@bramvermeul 40s

Governor Mutlu of Istanbul confirms chemicals are inside water used by TOMA's, ,,not harmfull'', he says.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:57:28 #56
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127859657
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef Theoden het volgende:
22 leden van Carsi zijn opgepakt
sorry hoor maar wat zijn carsi's, had het ook gelezen maar weet niet wat er bedoelt wordt
pi_127859685
quote:

wij hebben hier in nederland ook wet en regelgeving wat alcohol betreft gelukkig
-Rabia Al-Basri
pi_127859705
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

die demonstratie is in kazli cesme, niet daar
-Rabia Al-Basri
pi_127859732
Carsi, niet echt uit te leggen.

Zie het als een jeugdige voetbal/linkse beweging.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:00:01 #60
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127859734
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

wij hebben hier in nederland ook wet en regelgeving wat alcohol betreft gelukkig
Ja, dat kinderen het niet mogen drinken, want daar is het enorm slecht voor plus ze kunnen hun acties nog niet overzien. Of ga je nu reageren: maar vanuit de koran is het altijd slecht dus mag je het gewoon verbieden voor iedereen!@!@
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_127859735
Overigens ben ik benieuwd hoe de VS de situatie in Turkije beoordeelt. Turkije is een trouwe bondgenoot en ik denk niet dat de VS het wenselijk acht als het land verder destabiliseert. Aan de andere kant denk ik dat ze een meer seculiere overheid wel zouden toejuichen.

Voor de Turken onder ons, bestaat de Ergenekon groep nog of is deze in zijn geheel opgerold en speelt deze een rol van betekenis momenteel?
pi_127859736
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

sorry hoor maar wat zijn carsi's, had het ook gelezen maar weet niet wat er bedoelt wordt
supporters groep van de besiktas voetbalclub
-Rabia Al-Basri
pi_127859740
quote:
Een Turkse vriendin van mij is daar momenteel ook aan het protesteren. Zij is moslim en drinkt af en toe alcohol. Echt een staatsaangelegenheid om zich daar mee te bemoeien hoor :')
Wacht even... Wil je hiermee beweren dat de Nederlandse staat zich deels of geheel niet bemoeit met alcohol in Nederland?
pi_127859778
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja, dat kinderen het niet mogen drinken, want daar is het enorm slecht voor plus ze kunnen hun acties nog niet overzien. Of ga je nu reageren: maar vanuit de koran is het altijd slecht dus mag je het gewoon verbieden voor iedereen!@!@
nee knul daar blijft het niet bij, daarnaast:

_O_ _O_ _O_ jij bent helderziend _O_ _O_ _O_
-Rabia Al-Basri
pi_127859804
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Zweden en Spanje hebben strengere beperkingen voor alcohol dan Turkije en ook in Nederland gaat het verder dan een leeftijdsbeperking. Gemeenten hebben daar veel mogelijkheden toe en gebruiken dat ook vaak.
pi_127859840
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Grote supportersroep van Besiktas, maar ze zijn ook een linkse groepering/beweging.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:03:02 #67
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127859841
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zweden en Spanje hebben strengere beperkingen voor alcohol dan Turkije en ook in Nederland gaat het verder dan een leeftijdsbeperking. Gemeenten hebben daar veel mogelijkheden toe en gebruiken dat ook vaak.
Wat voor strengere beperkingen gelden daar dan? (enige wat ik van zweden weet is dat het daar enorm duur is)
pi_127859898
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/alcohol/alcohol-in-de-wet

quote:
Volgens de externe link: Mediawet 2008 is het verboden om tussen 6.00-21.00 uur alcoholreclame op tv en radio uit te zenden.
iets vergelijkbaars heeft erdogan recent ook ingevoerd, waarop wordt geroepen in turkije blijf vanmijn alcohol af en gaan mensen 3 weken lang rellen -O-
-Rabia Al-Basri
pi_127859912
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

De alcoholbeperkingen in Turkije zijn minder streng dan in Zweden of Spanje met deze nieuwe wet..

En was de drooglegging in de USA ook islamitisch?
Dat is het punt niet, het gaat er om dat Erdogan het seculiere fundament van de Turkse staat beetje bij beetje probeert te verzwakken en dat pikt een groot deel van de Turkse samenleving niet. Atatürk zou zich omdraaien in zijn graf als hij het werk van Erdogan kon aanschouwen.
pi_127859933
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef Theoden het volgende:

[..]

Grote supportersroep van Besiktas, maar ze zijn ook een linkse groepering/beweging.
dat heb ik nooit geweten, maar dat verklaart wel het een en ander nu, thanks voor de info
-Rabia Al-Basri
pi_127859964
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, het gaat er om dat Erdogan het seculiere fundament van de Turkse staat beetje bij beetje probeert te verzwakken en dat pikt een groot deel van de Turkse samenleving niet. Atatürk zou zich omdraaien in zijn graf als hij het werk van Erdogan kon aanschouwen.
Wat Ataturk vindt, is niet zo relevant. Hij is al 70 jaar dood.
pi_127859968
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat voor strengere beperkingen gelden daar dan? (enige wat ik van zweden weet is dat het daar enorm duur is)
Verbod op adverteren en in Spanje verbod op verkoop vanaf een bepaald tijdstip in de avond.

Hetzelfde als in Turkije dus.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:07:01 #74
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127859989
quote:
2s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef Slayage het volgende:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/alcohol/alcohol-in-de-wet

[..]

iets vergelijkbaars heeft erdogan recent ook ingevoerd, waarop wordt geroepen in turkije blijf vanmijn alcohol af en gaan mensen 3 weken lang rellen -O-
Op het onderwerp alcohol in turkije gaat het niet over reclames ervan, denk ik zo.

Iemand zei in de reeks dat je geen alcohol meer mag kopen in supermarkten na een bepaalde tijd en dit arme jongeren treft die geen drank kunnen betalen in de kroeg.
pi_127860010
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Hierro het volgende:

[..]

Wat Ataturk vindt, is niet zo relevant. Hij is al 70 jaar dood.
Vraag dat is aan de gemiddelde turk. Turkije = Atatürk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')