PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Vind jij hem serieus beter? Misschien met de prijskaartjes erbij dat ik het dan met je eens ben, maar Maher kan wel beter voetballen imo.quote:
Waar baseer jij op dat Duarte constanter is? Constanter in onzichtbaar zijn afgelopen seizoen, dan is dat gelukt iddquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Duarte constanter dan Maher, maar misschien komt dat door de spotlight die op Maher staat. Als je naar potentiële kwaliteit kijkt dan vind ik Maher weer beter.
Als ik nu zou mogen investeren, dan had ik liever Duarte gehaald voor max 2miljoen (ofzo), dan Maher voor 5-10m (ruime schatting)
Ik vind hem elke wedstrijd wel prima voetballen bij Heracles, terwijl je Maher soms ook weken niet zag.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat Duarte constanter is? Constanter in onzichtbaar zijn afgelopen seizoen, dan is dat gelukt idd
investeren? duarte gaat nooit meer opbrengen, maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Duarte constanter dan Maher, maar misschien komt dat door de spotlight die op Maher staat. Als je naar potentiële kwaliteit kijkt dan vind ik Maher weer beter.
Als ik nu zou mogen investeren, dan had ik liever Duarte gehaald voor max 2miljoen (ofzo), dan Maher voor 5-10m (ruime schatting)
Duarte is ook maar 22 ofzo, dus hoezo zou hij nooit meer opbrengen? Zeker als hij bij een beter ploeg zou komen te spelen en daar aan spelen komt zie ik hem nog wel voor meer verkocht worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
investeren? duarte gaat nooit meer opbrengen, maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengen
Maar beiden speelde in een vergelijkbare ploeg (iig qua uiteindelijk resultaat) en dan heeft Maher de ploeg wel veel meer bij de hand genomen en invloed erop gehad als dat Duarte had bij Heracles.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem elke wedstrijd wel prima voetballen bij Heracles, terwijl je Maher soms ook weken niet zag.
Ik had een heel verhaal erover getypt in het Ajax topic maar ik vind hem voor 2 miljoen een veel betere aankoop dan 8+ miljoen voor Maher die een minder seizoen had dan Duarte.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind jij hem serieus beter? Misschien met de prijskaartjes erbij dat ik het dan met je eens ben, maar Maher kan wel beter voetballen imo.
Als er iemand niet constant was dan was het Duarte wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Dat kan hij alleen als hij een clausule in zijn contract heeft en een dik salaris zoals in portugal.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Duarte is ook maar 22 ofzo, dus hoezo zou hij nooit meer opbrengen? Zeker als hij bij een beter ploeg zou komen te spelen en daar aan spelen komt zie ik hem nog wel voor meer verkocht worden.
Maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengen? De fuck
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Michaelvanb het volgende:
Maher over 2 jaar kan makkelijk 25m opbrengen ja. Vind hem een groter talent dan eriksen, clasie en van ginkel bij elkaar
#wilgraaghetlachertjevandegroepwordenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Michaelvanb het volgende:
Maher over 2 jaar kan makkelijk 25m opbrengen ja. Vind hem een groter talent dan eriksen, clasie en van ginkel bij elkaar
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een leuk team voor me maken? Max 20k of je moet coins doneren.
Formaties die sowieso niet hoeven. 5 at the back, 3-4-2-1 en 3-4-3, 4-5-1 en 4-4-1-1. 4-3-2-1 mag ook thuis blijven trouwens
Silver of gold.
Spelers, geen idee. Ben ff mijn ideeën kwijt
En waarom zal je denken dat een speler als Maher ooit 25m gaat opleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Michaelvanb het volgende:
sla dit topic maar op in je favorieten, we zullen zien over 2-3 jaar
Ondanks dat ik het over het afgelopen seizoen niet met je eens bent, snap ik je standpunt jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal erover getypt in het Ajax topic maar ik vind hem voor 2 miljoen een veel betere aankoop dan 8+ miljoen voor Maher die een minder seizoen had dan Duarte.
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Michaelvanb het volgende:
sla dit topic maar op in je favorieten, we zullen zien over 2-3 jaar
Heb jij een mexico shirt met Torres Nilo?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond speelt Mexico dus dan ga ik mijn Mexico-shirt maar even aan doen met Torres Nilo achterop. Al zal hij wel niet spelen want Salcido speelt de laatste tijd LB en ik las dat Torres Nilo het in de nationale ploeg niet zo goed doet.
Ik kan ook wel serieus over voetbal praten alleen kies ik er meestal voor om dat op FOK niet te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het over het afgelopen seizoen niet met je eens bent, snap ik je standpunt ja
Wat heeft nationaliteit te maken met het feit of Maher het gaat maken of niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeft![]()
Sinouhquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeft![]()
Fer is beter dan Clasie. Dit ziet er best prima uitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
E: Clasie kan ook natuurlijk als eckte feyenoorder
Dit bevalt me een stuk beter iigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan ook wel serieus over voetbal praten alleen kies ik er meestal voor om dat op FOK niet te doen
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Wat heeft nationaliteit te maken met het feit of Maher het gaat maken of niet.
JIj Mavert aardig door je teams/formaties heen afgelopen 2 wekenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
exit 3-4-2-1. Mertens en IF Mirallas verkocht. Dit team maar eens opbouwen
Ik heb ook een variant met Maher maar die durf ik hier niet te posten nuquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fer is beter dan Clasie. Dit ziet er best prima uit
Nee, ik heb hem figuurlijk aan natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij een mexico shirt met Torres Nilo?
Doe maarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb ook een variant met Maher maar die durf ik hier niet te posten nu
ja en alle negers zijn lui en chinezen eten heel de week babi pangangquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.
Als ik veel coins heb doe ik dat ook altijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj Mavert aardig door je teams/formaties heen afgelopen 2 weken
haha het is toch gewoon zo dat de mentaliteit er niet is bij die jongens. noem er 1tjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ja en alle negers zijn lui en chinezen eten heel de week babi pangang
Vaak wel, maar daar lijkt hij me nou niet het type voor. Sowieso natuurlijk wel erg makkelijk ditquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.
Taarabtquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Deze heeft een andere verdediging maar die verdediging van net past er ook in. Deze heeft wel een iets mindere balans door Mertens (Narsingh kan hier weer RM).quote:
Nice congratz. Finance gehaald dusquote:
Echt goed beleid vind ik wanneer je de Mertens,Strootmannen,Eriksens en Fischers van deze wereld al binnen haalt voor ze 3 miljoen moeten kostenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als (en ik benadruk als) Strootman en Mertens beiden voor samen 28/30 miljoen verkocht zouden worden, is de totale investering van 2 seizoenen geleden in al die spelers er al bijna uit. In dat geval heeft PSV dat toch gewoon hartstikke goed gedaan toendertijd door dat geld daarin te investeren? Als je een Wijnaldum, Matavz en Tyton nog in de selectie hebt? Die zijn ook echt nog wel wat transfergeld waard met zijn 3en.
Ik wil wel even puzzelen! Heb je 1 of 2 spelers die je graag wilt gebruiken?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een leuk team voor me maken? Max 20k of je moet coins doneren.
Formaties die sowieso niet hoeven. 5 at the back, 3-4-2-1 en 3-4-3, 4-5-1 en 4-4-1-1. 4-3-2-1 mag ook thuis blijven trouwens
Silver of gold.
Spelers, geen idee. Ben ff mijn ideeën kwijt
Ja fiscaal, ben wel echt tering brak maar dit maakt een hoop goedquote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice congratz. Finance gehaald dus?
Mertens, Matavz, Tyton, Strootman en Wijnaldum hebben samen zo'n 30 miljoen gekost denk ik? Als je winst op dat transferbedrag maakt dan doe je het boekhoudtechnisch gezien goed ja..zeker als je al 10 miljoen winst pakt op de transferbedragen van de 2 ex-Utrechters. Dat neemt niet weg dat er wel hele grote, en wellicht onverantwoorde, risico's zijn genomen natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als (en ik benadruk als) Strootman en Mertens beiden voor samen 28/30 miljoen verkocht zouden worden, is de totale investering van 2 seizoenen geleden in al die spelers er al bijna uit. In dat geval heeft PSV dat toch gewoon hartstikke goed gedaan toendertijd door dat geld daarin te investeren? Als je een Wijnaldum, Matavz en Tyton nog in de selectie hebt? Die zijn ook echt nog wel wat transfergeld waard met zijn 3en.
Alsof de Nederlandse Marokkanen zoveel talent hadden en dit niveau hadden... noem er zelf eens een aantal.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha het is toch gewoon zo dat de mentaliteit er niet is bij die jongens. noem er 1tje
Dat was nog beter geweest. En ook qua uiteindelijk spel is er natuurlijk wat over te zeggen. Maar puur financieel (waar PSV ook vaak op afgerekend is) is dit uiteindelijk niet zo slecht geweest en zeker alle hoon niet waard geweest imo.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt goed beleid vind ik wanneer je de Mertens,Strootmannen,Eriksens en Fischers van deze wereld al binnen haalt voor ze 3 miljoen moeten kosten
Nee eigenlijk niet. Wat zijn nou die goedkope pareltjesquote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil wel even puzzelen! Heb je 1 of 2 spelers die je graag wilt gebruiken?
Dan wil je een ROI van 500%, dat is belachelijk. PSV heeft het qua transferbeleid prima gedaan vind ik, alleen jammer dat deze groep niet een titel heeft gewonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt goed beleid vind ik wanneer je de Mertens,Strootmannen,Eriksens en Fischers van deze wereld al binnen haalt voor ze 3 miljoen moeten kosten
Dat bedoelde ik scuziquote:Op zondag 16 juni 2013 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja fiscaal, ben wel echt tering brak maar dit maakt een hoop goed
Nu nog even marketing en statistiek en dan heb ik er 9 van de 10
En dat allemaal voor 20kquote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze heeft een andere verdediging maar die verdediging van net past er ook in. Deze heeft wel een iets mindere balans door Mertens (Narsingh kan hier weer RM).
Het is dus Bruls/Hazard/Lamah + Vargas of Mertens + Maher
[ afbeelding ]
Klopt alleen het blijft een gok om zoveel te investeren in die spelers zie Sulejmani bij Ajax.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was nog beter geweest. En ook qua uiteindelijk spel is er natuurlijk wat over te zeggen. Maar puur financieel (waar PSV ook vaak op afgerekend is) is dit uiteindelijk niet zo slecht geweest en zeker alle hoon niet waard geweest imo.
Fer, Ofoe, Mbokani en Vermaelen vind ik echt bazenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wat zijn nou die goedkope pareltjes? Gebruik je fantasie
. Die heb ik namelijk niet
Donk zal wel wat duurder zijn. Odjidja was maar 2,5 of 4kquote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor 20k
Zijn Donk en Odjidja zo goedkoop nu? (snap wel dat je NIF ipv TOTS bedoelde).
Afellay en Aissati werden net zo gehyped hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof de Nederlandse Marokkanen zoveel talent hadden en dit niveau hadden... noem er zelf eens een aantal.
Ofoe had ik voor 3k. Donk is nog wel 17k dus die kan niet, daarom moet er ook een andere verdediging inquote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat allemaal voor 20k
Zijn Donk en Odjidja zo goedkoop nu? (snap wel dat je NIF ipv TOTS bedoelde).
Puur financieel idd, qua spel zeker niet. Op het moment dat je 5 spelers voor zo'n bedrag haalt en 2 halen in hun eentje dat bedrag er al uit, dan is dat dusdanig dat ik niet denk dat het onverantwoord is. Natuurlijk zijn er dan die mislukken, maar anderen vangen dat dan dus op.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mertens, Matavz, Tyton, Strootman en Wijnaldum hebben samen zo'n 30 miljoen gekost denk ik? Als je winst op dat transferbedrag maakt dan doe je het boekhoudtechnisch gezien goed ja..zeker als je al 10 miljoen winst pakt op de transferbedragen van de 2 ex-Utrechters. Dat neemt niet weg dat er wel hele grote, en wellicht onverantwoorde, risico's zijn genomen natuurlijk.
het is niet makkelijk, maar ik denk dat de mentaliteit gewoon een groot punt gaat worden voor maher. zeker om dan te gaan zeggen dat hij groter gaat worden dan eriksen (denen werken zich 3 slagen in t rond) en een van ginkelquote:Op zondag 16 juni 2013 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaak wel, maar daar lijkt hij me nou niet het type voor. Sowieso natuurlijk wel erg makkelijk dit
Maar dat is 1 investering van zoveel geld in 1 speler. PSV heeft geinvesteerd in 5 tegelijk toen. Dat is natuurlijk een risicospreiding.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt alleen het blijft een gok om zoveel te investeren in die spelers zie Sulejmani bij Ajax.
Alleen omdat hij Marokkaans is denk je dat dus? Want als ik iemand over vind komen als een modelprof dan is het Maher wel..quote:Op zondag 16 juni 2013 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is niet makkelijk, maar ik denk dat de mentaliteit gewoon een groot punt gaat worden voor maher. zeker om dan te gaan zeggen dat hij groter gaat worden dan eriksen (denen werken zich 3 slagen in t rond) en een van ginkel
Ohja dan heb je er 2, beetje makkelijk om dan zo'n conclusie te trekken. Verder weten we weinig van hun achtergrond/familie/vrienden etc. alleen dat Aissati en Afellay uit dezelfde buurt kwamen volgens mij? Ibi heeft verder gewoon de verkeerde club gekozenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afellay en Aissati werden net zo gehyped hoor.
bijna net zo'n goede handelaar als dreetje, volgende week kan je misschien een blikje monster halen danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week en 2 teams hier voor had ik nog maar 3k. Toch nog een beetje winst gemaakt. Ik kan zo bij PSV werken
+ heb nog wat op de tradepile staan.
Marcel '' Fuszy '' Brands....quote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week en 2 teams hier voor had ik nog maar 3k. Toch nog een beetje winst gemaakt. Ik kan zo bij PSV werken
+ heb nog wat op de tradepile staan.
Die Ayoub van Utrecht is ook een groot talent en het nu al aan het verneuken voor zichzelfquote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja dan heb je er 2, beetje makkelijk om dan zo'n conclusie te trekken. Verder weten we weinig van hun achtergrond/familie/vrienden etc. alleen dat Aissati en Afellay uit dezelfde buurt kwamen volgens mij? Ibi heeft verder gewoon de verkeerde club gekozen
Mensen vergeten vaak nog dingen mee te rekenen financieel bij transfers. Wat denk je van salaris, bonussen, tekenpremie's, premies voor zaakwaarnemers, auto vd zaak(?) etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Puur financieel idd, qua spel zeker niet. Op het moment dat je 5 spelers voor zo'n bedrag haalt en 2 halen in hun eentje dat bedrag er al uit, dan is dat dusdanig dat ik niet denk dat het onverantwoord is. Natuurlijk zijn er dan die mislukken, maar anderen vangen dat dan dus op.
Hoezo wat verneukt ie dan? Niets van gehoord iig?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Ayoub van Utrecht is ook een groot talent en het nu al aan het verneuken voor zichzelf
Toen hij nog bij RKC speelde en ik pupil van de week was mocht ik met hem het veld opquote:Op zondag 16 juni 2013 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Marcel '' Fuszy '' Brands....
Alhoewel als ik 8 ton per jaar pakte ik wel iets anders zou doen dan FOK!'en
Ja, ik heb hetzelfde punt hoor en vind het ook onzin om te verwachten dat Maher hetzelfde zal overkomen omdat hij Marokkaans is. Maar jij vroeg om een aantal NL Marokkanen die vergelijkbaar waren qua talent en je kreeg er dus een paarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja dan heb je er 2, beetje makkelijk om dan zo'n conclusie te trekken. Verder weten we weinig van hun achtergrond/familie/vrienden etc. alleen dat Aissati en Afellay uit dezelfde buurt kwamen volgens mij? Ibi heeft verder gewoon de verkeerde club gekozen
Je moet sowieso spelers opstellen, je hoeft echt niet alle kosten te dekken met je transfers.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak nog dingen mee te rekenen financieel bij transfers. Wat denk je van salaris, bonussen, tekenpremie's, premies voor zaakwaarnemers, auto vd zaak(?) etc.
Iemand die je voor 10m koopt, 2-3 jaar in dienst hebt, moet minimaal voor 15-16m verkocht worden om breakeven te spelen
Weggestuurd bij Ajax omdat hij te veel bezig was met andere dingen dan voetbal en ook bij FC Utrecht heeft hij zich niet populair gemaakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo wat verneukt ie dan? Niets van gehoord iig?
Salaris is een vaste post op de begroting (die bij PSV inmiddels kloppend is). Sowieso is dat een kosten die wordt betaald door de seizoenskaarthouder en sponsors doordat zij daarvoor komen kijken. Je moet nu eenmaal spelers opstellen. Bonussen worden met prestaties betaald en tekenpremies en zaakwaarnemers zitten in het totale transferbedrag Auto van de zaak wordt bij PSV gesponsord.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak nog dingen mee te rekenen financieel bij transfers. Wat denk je van salaris, bonussen, tekenpremie's, premies voor zaakwaarnemers, auto vd zaak(?) etc.
Iemand die je voor 10m koopt, 2-3 jaar in dienst hebt, moet minimaal voor 15-16m verkocht worden om breakeven te spelen
Dat ja..de prestaties van die spelers zijn ook wat waard. Het is alleen lastiger te meten.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet sowieso spelers opstellen, je hoeft echt niet alle kosten te dekken met je transfers.
Terwijl Maher er voor kiest om in Nederland te blijven en dat juist niet doet...quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weggestuurd bij Ajax omdat hij te veel bezig was met andere dingen dan voetbal en ook bij FC Utrecht heeft hij zich niet populair gemaakt.
En dan heb je ook nog Ouassim Bouy een van de grootste talenten uit de jeugd van Ajax die direct voor het geld koos bij Juventus in plaats van er voor te kiezen om in zichzelf te investeren.
Aisatti bedoel jequote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde punt hoor en vind het ook onzin om te verwachten dat Maher hetzelfde zal overkomen omdat hij Marokkaans is. Maar jij vroeg om een aantal NL Marokkanen die vergelijkbaar waren qua talent en je kreeg er dus een paar
En Ibi was afgeschreven bij PSV eigenlijk toen hij naar Ajax ging..die bleek achteraf gewoon niet goed genoeg, maar aan zijn mentaliteit lag dat niet...Over Afellay hoor je wel veel negatieve verhalen vanuit zijn hele PSV tijd al...Moet wel bekennen dat ik dat eigenlijk toen ook niet had verwacht. Als je hem hier ook ziet zou je dat echt niet denken...
affelay kwam ook over als een model-prof. toevallig van de week het interview met boukhari gezien ?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij Marokkaans is denk je dat dus? Want als ik iemand over vind komen als een modelprof dan is het Maher wel..
ehm ja sorry, Ibi, Isi. Verwarrend allemaal. Aissati was afgeschreven ja, excusez moiquote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aisatti bedoel je?
Maar daar waren we hier zo blij mee dat ie voor 4 miljoen ging, dat ie niet goed genoeg was was wel duidelijk
Dat wil ik nog wel eens zien zodra er een club met geld de hoek om komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Terwijl Maher er voor kiest om in Nederland te blijven en dat juist niet doet...
Hij speelde de laatste wedstrijd van utrecht wel in de basis dacht ik. Dat leek me juist wel een goed teken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weggestuurd bij Ajax omdat hij te veel bezig was met andere dingen dan voetbal en ook bij FC Utrecht heeft hij zich niet populair gemaakt.
En dan heb je ook nog Ouassim Bouy een van de grootste talenten uit de jeugd van Ajax die direct voor het geld koos bij Juventus in plaats van er voor te kiezen om in zichzelf te investeren.
Drogba zal vast geen 85 meer zijnquote:
Ik mag toch hopen dat die Fernandinho beter stats heeft voor een 84quote:
Hij werkt bij EAquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fernandinho zo hoog? En waar heb je die foto's vandaan gehaald?
Dat is toch ook een spits? En ze hebben aspas al gehaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Drogba zal vast geen 85 meer zijn
En Mkhitaryan wellicht naar Liverpool..ook een baas
De jeugdopleiding bij Ajax is kei hard als je niet goed genoeg bent of je investeert niet genoeg in jezelf dan wordt je er kei hard uitgegooid jammer maar helaas. Kennelijk kunnen ze dat niet opbrengen of denken ze dat ze er al zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij speelde de laatste wedstrijd van utrecht wel in de basis dacht ik. Dat leek me juist wel een goed teken.
Maar bij Ajax worden bijna alle marokkanen weggestuurd toch? Daar was toen toch veel over te doen dat er blijkbaar iets niet goed gaat waardoor die jongens daar ontsporen. Assaidi was daar een voorbeeld van, leek me toch een rustige jongen in zijn Heerenveentijd. Er breekt er iig nooit een door in de jeugd terwijl er toch genoeg daar in de buurt voetballen neem ik aan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die Fernandinho beter stats heeft voor een 84
Stats zijn van andere spelersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fernandinho zo hoog? En waar heb je die foto's vandaan gehaald?
Nee, is een spelmaker.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch ook een spits? En ze hebben aspas al gehaald
Meer CAM volgens mij.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch ook een spits? En ze hebben aspas al gehaald
fwpquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Maver24 het volgende:
die TOTS messi is alleen maar duurder aan het worden, gvd, kut spel
zal er zo even eentje voor je pullenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Maver24 het volgende:
die TOTS messi is alleen maar duurder aan het worden, gvd, kut spel
Of Ajax gaat er niet goed mee om. Romario bijv. deed ook geen flikker, maar denk dat je die er graag bij had gehad als Ajax zijnde toendertijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De jeugdopleiding bij Ajax is kei hard als je niet goed genoeg bent of je investeert niet genoeg in jezelf dan wordt je er kei hard uitgegooid jammer maar helaas. Kennelijk kunnen ze dat niet opbrengen of denken ze dat ze er al zijn.
Ah oke. Naja ik vind het toch een gok wat Liverpool steeds doet, en het pakt elke keer niet echt gunstig uit qua resultatenquote:
Diskriminaziquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er in Nederland nooit Turkse voetballers doorbreken en wel Marokkaanse? En dan heb ik het niet over niveau NAC ofzo, maar meer top en subtop..
Het is een Armeen, dus hij zal wel floppenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke. Naja ik vind het toch een gok wat Liverpool steeds doet, en het pakt elke keer niet echt gunstig uit qua resultaten
Omdat een aantal spelers dat niveau uiteindelijk wel halen vind ik niet dat je alles maar moet aanpassen op hun.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Of Ajax gaat er niet goed mee om. Romario bijv. deed ook geen flikker, maar denk dat je die er graag bij had gehad als Ajax zijnde toendertijd.
Je kan niet iedereen op dezelfde manier aanpakken, mensen die een andere cultuur gewend zijn hebben een andere aanpak nodig. En je ziet dat een aantal van die Marokkanen uiteindelijk wel het niveau van Ajax zouden aankunnen.
Turken zijn meestal ook niet zo super sportief, meeste zijn altijd een beetje dikkigquote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er in Nederland nooit Turkse voetballers doorbreken en wel Marokkaanse? En dan heb ik het niet over niveau NAC ofzo, maar meer top en subtop..
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Turken zijn meestal ook niet zo super sportief, meeste zijn altijd een beetje dikkig
Je moet ook niet alles aanpassen, maar als je iedereen hetzelfde behandeld moet je uberhaupt dat soort gasten niet in je jeugdopleiding nemen. Andere culturen vragen om andere behandelingenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat een aantal spelers dat niveau uiteindelijk wel halen vind ik niet dat je alles maar moet aanpassen op hun.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sahin heeft toch bij Feyenoord gespeeld?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Tim86 het volgende:
Als Bouy de instelling had gehad van bijvoorbeeld De Jong of Vertonghen dan stond hij nu in het eerste maar nee meneer kiest liever voor het geld. Ook mensen uit een andere cultuur kunnen zich aanpassen en uiteindelijk moet het toch van beide kanten komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles aanpassen, maar als je iedereen hetzelfde behandeld moet je uberhaupt dat soort gasten niet in je jeugdopleiding nemen. Andere culturen vragen om andere behandelingen
Van beide kanten ben ik het mee eens, maar ik heb het gevoel dat het bij Ajax meer is van geen van beide kanten komt hetquote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Bouy de instelling had gehad van bijvoorbeeld De Jong of Vertonghen dan stond hij nu in het eerste maar nee meneer kiest liever voor het geld. Ook mensen uit een andere cultuur kunnen zich aanpassen en uiteindelijk moet het toch van beide kanten komen.
Ja, maar dat was een Duitse Turk. In Duitsland breken er heel veel Turken door, maar in NL niet. Terwijl het percentage Turken hier volgens mij zeker net zo groot is.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Sahin heeft toch bij Feyenoord gespeeld?
Met Suri's is er nooit een probleem....quote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van beide kanten ben ik het mee eens, maar ik heb het gevoel dat het bij Ajax meer is van geen van beide kanten komt het
ach in barcelona hebben ze het ook niet zo op zwedenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van beide kanten ben ik het mee eens, maar ik heb het gevoel dat het bij Ajax meer is van geen van beide kanten komt het
4-3-3 is beterquote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef byah het volgende:
wat zouden nou goede cm's zijn hier?
Heb er al zoveel geprobeerd
[ afbeelding ]
Volgens mij wonen er qua percentage ook veel meer turken in Duitsland.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een Duitse Turk. In Duitsland breken er heel veel Turken door, maar in NL niet. Terwijl het percentage Turken hier volgens mij zeker net zo groot is.
Vind ik ook wel een heel ander soort volk. Misschien ook niet de hardste werkers van huis uit, maar een stuk meer respect in de cultuur voor anderen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Suri's is er nooit een probleem....
Maar Ozil welquote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij wonen er qua percentage ook veel meer turken in Duitsland.
Sahin is ook nog niet echt doorgebroken. Het moment dat hij verkocht werd heeft hij niks meer laten zien. Bij R. Madrid niet en Liverpool ook niet echt. Ben wel blij dat hij weer terug is bij BVB (al is het maar 1 jaar?). Of is hij definitief terug bij BVB?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wat zijn nou die goedkope pareltjes? Gebruik je fantasie
. Die heb ik namelijk niet
Huurquote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Sahin heeft toch bij Feyenoord gespeeld?
Ik ken die speler van Shaktar helemaal nietquote:Op zondag 16 juni 2013 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi teamquote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staat al een tijdje op mijn nog-te-maken-lijstje.Misschien vind jij het iets.
Denk dat het net moet lukken <20k.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staat al een tijdje op mijn nog-te-maken-lijstje.Misschien vind jij het iets.
Topscorer van die league met 25, plus nog assists etc.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ken die speler van Shaktar helemaal niet
Schijnt beter te zijn dan die braziliaan die naar Anzhi is gegaan toch ?
Bazig teamquote:Op zondag 16 juni 2013 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat had ik gelezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Topscorer van die league met 25, plus nog assists etc.
Willian vond ik wel meer indruk maken eigenlijk als ik hem zag spelen, maar ik zie Shak (en Anzhi) niet zo vaak spelenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ken die speler van Shaktar helemaal niet
Schijnt beter te zijn dan die braziliaan die naar Anzhi is gegaan toch ?
Zou wel een bazige transfer zijn jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Higuain lijkt nu toch naar Arsenal te gaan. Lijkt me wel de spits voor Arsenal eigenlijk
Ja kon die andere gast ook helemaal niet voordat het beetje op voetbal sites kwam dat clubs interesse in hem hadden.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willian vond ik wel meer indruk maken eigenlijk als ik hem zag spelen, maar ik zie Shak (en Anzhi) niet zo vaak spelen
Ik zou toch gaan voor Kaboul ipv Kos dan. Verder weinig op aan te merken.quote:
Kon?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja kon die andere gast ook helemaal niet voordat het beetje op voetbal sites kwam dat clubs interesse in hem hadden.
In Amsterdam zijn ze er ook goed in, maar dat is geen normaal Nederlands nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat zeker ook niet in andere delen van nederland ?
Dat is echt een domme opmerking steeds. Dingen die je zegt zijn gewoon fout en het boeit niet of meer mensen in je regio het fout zeggen. Hier zeggen ook zoveel mensen 'hun hebben' maar dat maakt het nog niet goedquote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestaat zeker ook niet in andere delen van nederland ?
Zoek ff een filmpje met zijn stats dan voer ik ze wel in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Waar blijven die ingame stats van Borini?
Er is wel een actiegroep om dat in het groene boekje te krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is echt een domme opmerking steeds. Dingen die je zegt zijn gewoon fout en het boeit niet of meer mensen in je regio het fout zeggen. Hier zeggen ook zoveel mensen 'hun hebben' maar dat maakt het nog niet goed
ik zeg altijd kon en al die andere dingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is echt een domme opmerking steeds. Dingen die je zegt zijn gewoon fout en het boeit niet of meer mensen in je regio het fout zeggen. Hier zeggen ook zoveel mensen 'hun hebben' maar dat maakt het nog niet goed
Thanks, je hebt me de goede weg opgeholpenquote:
Hier gewoon snel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef Fuszy het volgende:
Wefut is echt zo traag als stront bij mij. Hoe komt dat. Normaal is die super snel
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoek ff een filmpje met zijn stats dan voer ik ze wel in.
Of koop hem ff voor me.
7 Chem Aubameyangquote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Thanks, je hebt me de goede weg opgeholpenIk dacht echt dat het niet mogelijk was..
Zit nu aan zoiets te denken:[ afbeelding ]
Oh crap niet gezienquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
7 Chem AubameyangZet dan Navas op RW en een random spaanse BBVA CM ipv Costa
Aan pace geen gebrek in dit team hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
Nu nog leren skillen en zonder pace leren te spelen
pace bedoel jequote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh crap niet gezienMaar Aubameyang is een baas, die shooting stats
Sissoko kan ipv Diarra ook nog. En ik zou toch voor Kaboul gaan maar dat is je eigen keuzequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem dan zo maak Lindgren. Cabaye vind ik altijd wel chill.
Nee Koscielny in een 4 atb is baziger dan 3atbquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan pace geen gebrek in dit team hoor
En Kaboul > Kos.
Ik heb daarnet Kaboul en Frey verkochtquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan pace geen gebrek in dit team hoor
En Kaboul > Kos.
Echt al de skills enzo ?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
Nu nog leren skillen en zonder pace leren te spelen
Sissoko kan nietquote:Op zondag 16 juni 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sissoko kan ipv Diarra ook nog. En ik zou toch voor Kaboul gaan maar dat is je eigen keuze
Ah oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wellington Nem is pas al van club veranderd
Ik telde Eto'o als braziliaan sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sissoko kan niet. Dan heeft Eduardo 7 chem
Mooi team manquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Shygirl18 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog niet met Naldo gespeeld. De NIF kopte er 3 in uit 10.
Deze als het goed is: http://en.wikipedia.org/wiki/Wellington_Lu%C3%ADs_de_Sousaquote:
Hij is al eerder bij Twente geweestquote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze als het goed is: http://en.wikipedia.org/wiki/Wellington_Lu%C3%ADs_de_Sousa
Ik dacht bijna dat het die van Sao Paulo met een UP was. Deze ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze als het goed is: http://en.wikipedia.org/wiki/Wellington_Lu%C3%ADs_de_Sousa
Dit soort team kwam ik in het silver toernooi best vaak tegen, soms met een paar veranderingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Topiek het volgende:
http://i.imgur.com/LwdnQEi.jpg
Gemiddelde pace is 85 ofzo![]()
Maar het speelt wel lekker, de verdediging zuigt hard, maar ze halen je continu in door de pacequote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit soort team kwam ik in het silver toernooi best vaak tegen, soms met een paar veranderingen.
Je kunt elke andere Franse keeper nog kiezen.quote:
Frey is een echte baasquote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt elke andere Franse keeper nog kiezen.Als je liever niet met Frey speelt.
Kim Won II – Sukquote:Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef wieisboos het volgende:
Weet iemand een goede bronze cb - rb triple link? DS2?
thxquote:Op zondag 16 juni 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kim Won II – Suk
Pearce – Julian Kelly
Hwang Do Yeon – Lee Sang Ho
Yu Ji Hoon – Kim Chang Soo
Azzan Mqbol – Majed Ali
Cameron – Clarke/Christie
5* skiller volgend jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
Echt een speler naar mijn hart.Prachtige voetballer.
Er was juist net een gematigdere Premier gekozenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch angstige berichten
Ik snap niet waarom nog steeds niet iedereen deze thread gebookmarked heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 14:41 schreef wieisboos het volgende:
Weet iemand een goede bronze cb - rb triple link? DS2?
http://ultimateteamtrading.net/quote:
De e-probs gaan naar Lindgren.quote:
Daar hebben we jou toch voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom nog steeds niet iedereen deze thread gebookmarked heeft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gezien? Wel maar 6.6 op imdbquote:Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kutserie manquote:
duidelijkquote:
Die ga ik wel in de gaten houden, al vind ik die neger wel al weer heel erg clichéquote:
repostttttttquote:
Hoe witte gij da nou hij komt pas 29 juni staat erquote:
29 juni paar jaar geleden jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe witte gij da nou hij komt pas 29 juni staat er
Die premier en Ahmedinejad hebben allebei niet zoveel te vertellen, ayatollah Al Kameini (of hoe je het ook schrijft) heeft alle macht in handenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er was juist net een gematigdere Premier gekozen
Kut Achmedinijad rot eens op
Oquote:
Sarvas en Kandji.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga dit bronze team maken. ik wil weer eens winnen gvd
[ afbeelding ]
Sodade is de beste bronze ST van het spelquote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sarvas en Kandji.
Waarom eigenlijk die RM en ST?
Ben niet geweldig op de hoogte, maar Ahmedinejad voerden toch een anti-westers beleid, deze nieuwe dude (die er sowieso nog best sympathiek uit zag) wilde juist de banden aanhalenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die premier en Ahmedinejad hebben allebei niet zoveel te vertellen, ayatollah Al Kameini (of hoe je het ook schrijft) heeft alle macht in handen
Hij leek mij destijds ook best tof (zeker in de zomer als er amper iets loopt), maar het is echt zo'n slechte cliché serie met ook nog een half Desperate Housewives sausje eroverheen gegoten. Echt slecht.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
O
Dan zal ie wel ruk zijn ja anders had ik het wel van vrienden gehoord
Dat moet met dit team wel lukken al heb ik geen idee of 4-4-1-1 goed speelt. Kim Kwang Suk is de beste RB met die pace en defendingquote:Op zondag 16 juni 2013 14:51 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga dit bronze team maken. ik wil weer eens winnen gvd
[ afbeelding ]
Ja dat cliché druipt er echt al vanaf, alleen in de trailer alquote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij leek mij destijds ook best tof (zeker in de zomer als er amper iets loopt), maar het is echt zo'n slechte cliché serie met ook nog een half Desperate Housewives sausje eroverheen gegoten. Echt slecht.
Klopt, maar dat kan maar tot op zekere hoogte. Zij zijn niet president/premier zoals westerse landen. Zij doen het dagelijks bestuur als het ware, maar de ayatollah is de échte baas in het land.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben niet geweldig op de hoogte, maar Ahmedinejad voerden toch een anti-westers beleid, deze nieuwe dude (die er sowieso nog best sympathiek uit zag) wilde juist de banden aanhalen
4-4-1-1 is wel anders dan 3-5-2 hequote:Op zondag 16 juni 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Met Kandji zou ik altijd met een LF/LW spelen eigenlijk..
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan maar tot op zekere hoogte. Zij zijn niet president/premier zoals westerse landen. Zij doen het dagelijks bestuur als het ware, maar de ayatollah is de échte baas in het land.
Allebei haatbaardenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Saruman
True, maar dan nog. In 4-5-1 vond ik wingers ook niet mega vaak voor het doel komen..zal redelijk vergelijkbaar zijn denk ik? Hoewel er bij 4-4-1-1 nog wel meer ruimte is daar.quote:
Christopher Leequote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Saruman
Koning inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Michaelvanb het volgende:
wat is deze man een baas zeg
[ afbeelding ]
Curve 99
Free kick acc. 99
Long pass 98
Long shots 98
Shot power 99
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Michaelvanb het volgende:
wat is deze man een baas zeg
[ afbeelding ]
Curve 99
Free kick acc. 99
Long pass 98
Long shots 98
Shot power 99
Ik neem ze gewoon allemaal en wissel het wel afquote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou 'm eerder zo doen, wieisboos.
Door de transfer van Paulo Junior is 'ie nu de enige bronze Braziliaanse RW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ high/low workrates.
jammer dat Thiago Quirino er niet meer in zitquote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou 'm eerder zo doen, wieisboos.
Door de transfer van Paulo Junior is 'ie nu de enige bronze Braziliaanse RW.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ high/low workrates.
Of deze man: http://www.futhead.com/12/player/8705/ sorry voor de futhead linkquote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat Thiago Quirino er niet meer in zit
quote:
vorig jaar nog gehad ja, was een beest samen met die Alpha Baquote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
De records van de spelers in mijn MLS team zijn niet echt goed maar ik scoor met veel verschillende spelers. De grootste teleurstelling was Piazon
[..]
Of deze man: http://www.futhead.com/12/player/8705/ sorry voor de futhead linkHij is overigens nu in het echt naar Willem II gegaan.
haha en ik maar denken dat je echt dure teams had... gewoon allemaal webapp view betraptquote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef Toefjes het volgende:
wefut.nlDe squad builder invullen ging al met vertraging, switch ik over naar de webapp view om een mooie puush te maken, heel het team weg
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha en ik maar denken dat je echt dure teams had... gewoon allemaal webapp view betrapt
quote:
Sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 15:10 schreef Toefjes het volgende:
wefut.nlDe squad builder invullen ging al met vertraging, switch ik over naar de webapp view om een mooie puush te maken, heel het team weg
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen geld voor een betere server.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Die dwazen met Futhead reviews in hun eigen taal
[ afbeelding ]
Wow, wat heb je dan voor toetsenbord..quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wow, wat heb je dan voor toetsenbord..
Pazzelquote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil best doneren maar dat mocht niet van pazzel
Geen reclame, geen donaties..volgens mij is wefut gewoon een front voor een of andere leipe witwasoperatie van Pascal.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil best doneren maar dat mocht niet van pazzel
Tots vidal reviewquote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pascal heeft zich laatst georiënteerd op ads, dus hij is iets aan het veranderen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen reclame, geen donaties..volgens mij is wefut gewoon een front voor een of andere leipe witwasoperatie van Pascal.
hoe moet ik doneren danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
PazzelEr zijn al meerdere donaties geweest hoor, krijg je zo'n mooi contributor-tagje.
Royal Sadnessquote:
pascal kan slecht tegen veranderingquote:Op zondag 16 juni 2013 15:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pascal heeft zich laatst georiënteerd op ads, dus hij is iets aan het veranderen.Maar zelfs ik kreeg dit idee soms.
Maar hij heeft het over Donuts. Dat zouden die gasten daar toch nog wel moeten begrijpen. Alsie nou appelflappen had gedaanquote:
Die review gaat echt nergens overquote:
Kandji blijft hoe dan ook hier de eeuwige heldenstatus behoudenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar zitten o.a. Ibini-Isei en Kandji er niet meer in.
[..]
Die review gaat echt nergens over
quote:Voor Toby Alderweireld lijkt het een kwestie van tijd totdat hij een handtekening kan zetten onder een contract bij Bayer Leverkusen. De Belgische verdediger van Ajax wil zelf graag naar Duitsland en Ajax en Leverkusen naderen elkaar in een transfersom.
Volgens Rheinische Post verlangt Ajax 7,5 miljoen voor de nog eenjarige verbintenis van Alderweireld. Leverkusen wil dit betalen, maar hoopt van de 7,5 miljoen twee miljoen variabel te betalen. De vader van Alderweireld gaf eerder deze week al aan dat de gesprekken met Leverkusen in een vergevorderd stadium zijn.
Wolfgang Holzhäuser, voorzitter van de Duitse nummer drie van afgelopen seizoen, bevestigt de interesse in de verdediger. 'Er is sprake van wederzijdse belangstelling. Maar er zijn nog wel wat gesprekken nodig.'
Wij hebben hem populair gemaaktquote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji blijft hoe dan ook hier de eeuwige heldenstatus behouden
Iemand moet voor jou een Gandhi -->Kandji photoshop maken die je aan de muur kan hangen. Maak je er een mooi altaartje vanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji blijft hoe dan ook hier de eeuwige heldenstatus behouden
Gaat er dan ook niet om wat jij liever wiltquote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef Michaelvanb het volgende:
Had hem liever bij een andere club gezien dat bayer leverkussen, middenmoot bpl ofzo
Haha, hoe leg ik dat uit als ik een date mee naar huis moet nemen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand moet voor jou een Gandhi -->Kandji photoshop maken die je aan de muur kan hangen. Maak je er een mooi altaartje van
Mahatma Kandji
7.5 miljoen voor een 1 jarig contract, past in het rijtje 6 miljoen voor Toivonen met 1 jarig contract. Zoveel geld voor toch niet de eckte toppersquote:
Gewoon doen alsof het vreemd is dat ze hem niet kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe leg ik dat uit als ik een date mee naar huis moet nemen?
Zeggen dat het Scientology/boedhisme is en ze vinden het kewl.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, hoe leg ik dat uit als ik een date mee naar huis moet nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |