PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Vind jij hem serieus beter? Misschien met de prijskaartjes erbij dat ik het dan met je eens ben, maar Maher kan wel beter voetballen imo.quote:
Waar baseer jij op dat Duarte constanter is? Constanter in onzichtbaar zijn afgelopen seizoen, dan is dat gelukt iddquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Duarte constanter dan Maher, maar misschien komt dat door de spotlight die op Maher staat. Als je naar potentiële kwaliteit kijkt dan vind ik Maher weer beter.
Als ik nu zou mogen investeren, dan had ik liever Duarte gehaald voor max 2miljoen (ofzo), dan Maher voor 5-10m (ruime schatting)
Ik vind hem elke wedstrijd wel prima voetballen bij Heracles, terwijl je Maher soms ook weken niet zag.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat Duarte constanter is? Constanter in onzichtbaar zijn afgelopen seizoen, dan is dat gelukt idd
investeren? duarte gaat nooit meer opbrengen, maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Duarte constanter dan Maher, maar misschien komt dat door de spotlight die op Maher staat. Als je naar potentiële kwaliteit kijkt dan vind ik Maher weer beter.
Als ik nu zou mogen investeren, dan had ik liever Duarte gehaald voor max 2miljoen (ofzo), dan Maher voor 5-10m (ruime schatting)
Duarte is ook maar 22 ofzo, dus hoezo zou hij nooit meer opbrengen? Zeker als hij bij een beter ploeg zou komen te spelen en daar aan spelen komt zie ik hem nog wel voor meer verkocht worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
investeren? duarte gaat nooit meer opbrengen, maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengen
Maar beiden speelde in een vergelijkbare ploeg (iig qua uiteindelijk resultaat) en dan heeft Maher de ploeg wel veel meer bij de hand genomen en invloed erop gehad als dat Duarte had bij Heracles.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem elke wedstrijd wel prima voetballen bij Heracles, terwijl je Maher soms ook weken niet zag.
Ik had een heel verhaal erover getypt in het Ajax topic maar ik vind hem voor 2 miljoen een veel betere aankoop dan 8+ miljoen voor Maher die een minder seizoen had dan Duarte.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind jij hem serieus beter? Misschien met de prijskaartjes erbij dat ik het dan met je eens ben, maar Maher kan wel beter voetballen imo.
Als er iemand niet constant was dan was het Duarte wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Dat kan hij alleen als hij een clausule in zijn contract heeft en een dik salaris zoals in portugal.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Duarte is ook maar 22 ofzo, dus hoezo zou hij nooit meer opbrengen? Zeker als hij bij een beter ploeg zou komen te spelen en daar aan spelen komt zie ik hem nog wel voor meer verkocht worden.
Maher kan makkelijk 25+ miljoen opbrengen? De fuck
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Michaelvanb het volgende:
Maher over 2 jaar kan makkelijk 25m opbrengen ja. Vind hem een groter talent dan eriksen, clasie en van ginkel bij elkaar
#wilgraaghetlachertjevandegroepwordenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:32 schreef Michaelvanb het volgende:
Maher over 2 jaar kan makkelijk 25m opbrengen ja. Vind hem een groter talent dan eriksen, clasie en van ginkel bij elkaar
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een leuk team voor me maken? Max 20k of je moet coins doneren.
Formaties die sowieso niet hoeven. 5 at the back, 3-4-2-1 en 3-4-3, 4-5-1 en 4-4-1-1. 4-3-2-1 mag ook thuis blijven trouwens
Silver of gold.
Spelers, geen idee. Ben ff mijn ideeën kwijt
En waarom zal je denken dat een speler als Maher ooit 25m gaat opleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Michaelvanb het volgende:
sla dit topic maar op in je favorieten, we zullen zien over 2-3 jaar
Ondanks dat ik het over het afgelopen seizoen niet met je eens bent, snap ik je standpunt jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had een heel verhaal erover getypt in het Ajax topic maar ik vind hem voor 2 miljoen een veel betere aankoop dan 8+ miljoen voor Maher die een minder seizoen had dan Duarte.
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Michaelvanb het volgende:
sla dit topic maar op in je favorieten, we zullen zien over 2-3 jaar
Heb jij een mexico shirt met Torres Nilo?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond speelt Mexico dus dan ga ik mijn Mexico-shirt maar even aan doen met Torres Nilo achterop. Al zal hij wel niet spelen want Salcido speelt de laatste tijd LB en ik las dat Torres Nilo het in de nationale ploeg niet zo goed doet.
Ik kan ook wel serieus over voetbal praten alleen kies ik er meestal voor om dat op FOK niet te doenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het over het afgelopen seizoen niet met je eens bent, snap ik je standpunt ja
Wat heeft nationaliteit te maken met het feit of Maher het gaat maken of niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeft![]()
Sinouhquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
noem mij eens 1 marrokaans talent die het uiteindelijk enorm gemaakt heeft![]()
Fer is beter dan Clasie. Dit ziet er best prima uitquote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
E: Clasie kan ook natuurlijk als eckte feyenoorder
Dit bevalt me een stuk beter iigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan ook wel serieus over voetbal praten alleen kies ik er meestal voor om dat op FOK niet te doen
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Wat heeft nationaliteit te maken met het feit of Maher het gaat maken of niet.
JIj Mavert aardig door je teams/formaties heen afgelopen 2 wekenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
exit 3-4-2-1. Mertens en IF Mirallas verkocht. Dit team maar eens opbouwen
Ik heb ook een variant met Maher maar die durf ik hier niet te posten nuquote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fer is beter dan Clasie. Dit ziet er best prima uit
Nee, ik heb hem figuurlijk aan natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij een mexico shirt met Torres Nilo?
Doe maarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb ook een variant met Maher maar die durf ik hier niet te posten nu
ja en alle negers zijn lui en chinezen eten heel de week babi pangangquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.
Als ik veel coins heb doe ik dat ook altijd.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj Mavert aardig door je teams/formaties heen afgelopen 2 weken
haha het is toch gewoon zo dat de mentaliteit er niet is bij die jongens. noem er 1tjequote:Op zondag 16 juni 2013 13:38 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
ja en alle negers zijn lui en chinezen eten heel de week babi pangang
Vaak wel, maar daar lijkt hij me nou niet het type voor. Sowieso natuurlijk wel erg makkelijk ditquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat ieder marrokaans talent het zo rond ze 22e verkloot. dan gaan er in ene andere dingen tellen bij ze, en een beetje de grote meneer uit hangen in plaats van hard werken.
Taarabtquote:Op zondag 16 juni 2013 13:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Deze heeft een andere verdediging maar die verdediging van net past er ook in. Deze heeft wel een iets mindere balans door Mertens (Narsingh kan hier weer RM).quote:
Nice congratz. Finance gehaald dusquote:
Echt goed beleid vind ik wanneer je de Mertens,Strootmannen,Eriksens en Fischers van deze wereld al binnen haalt voor ze 3 miljoen moeten kostenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als (en ik benadruk als) Strootman en Mertens beiden voor samen 28/30 miljoen verkocht zouden worden, is de totale investering van 2 seizoenen geleden in al die spelers er al bijna uit. In dat geval heeft PSV dat toch gewoon hartstikke goed gedaan toendertijd door dat geld daarin te investeren? Als je een Wijnaldum, Matavz en Tyton nog in de selectie hebt? Die zijn ook echt nog wel wat transfergeld waard met zijn 3en.
Ik wil wel even puzzelen! Heb je 1 of 2 spelers die je graag wilt gebruiken?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een leuk team voor me maken? Max 20k of je moet coins doneren.
Formaties die sowieso niet hoeven. 5 at the back, 3-4-2-1 en 3-4-3, 4-5-1 en 4-4-1-1. 4-3-2-1 mag ook thuis blijven trouwens
Silver of gold.
Spelers, geen idee. Ben ff mijn ideeën kwijt
Ja fiscaal, ben wel echt tering brak maar dit maakt een hoop goedquote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice congratz. Finance gehaald dus?
Mertens, Matavz, Tyton, Strootman en Wijnaldum hebben samen zo'n 30 miljoen gekost denk ik? Als je winst op dat transferbedrag maakt dan doe je het boekhoudtechnisch gezien goed ja..zeker als je al 10 miljoen winst pakt op de transferbedragen van de 2 ex-Utrechters. Dat neemt niet weg dat er wel hele grote, en wellicht onverantwoorde, risico's zijn genomen natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar als (en ik benadruk als) Strootman en Mertens beiden voor samen 28/30 miljoen verkocht zouden worden, is de totale investering van 2 seizoenen geleden in al die spelers er al bijna uit. In dat geval heeft PSV dat toch gewoon hartstikke goed gedaan toendertijd door dat geld daarin te investeren? Als je een Wijnaldum, Matavz en Tyton nog in de selectie hebt? Die zijn ook echt nog wel wat transfergeld waard met zijn 3en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |