Thanksquote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef HPLC het volgende:
Ik wist niet dat je zou oud was is mijn eerste gedachte
Klinkt geinig, maar na 2 minuten heb ik het wel weer gehoord. Niet mijn muziek.
Voor een vrouw van bijna 50 mag ze er wel wezen jaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
De zangeres heeft een goed figuur en goede tieten
Maar ik vind het geheel echt 'lounge': je hoort het maar je bent je er nauwelijks van bewust... beetje liftmuziek achtig
en het optreden ook: je ziet het maar ik vind het weinig sprankelend
Haha, als je nou serieus was had ik het wel gesnapt, maar ik vond die keyboardsounds juist énorm cheesy klinken (Alsof ze de boel muzikaal gezien juist naar beneden halen)quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
matige muziek maar de keyboard sounds halen het gemiddelde wel omhoog
Haha, sommige klanken waren wel oke..quote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef Haque het volgende:
ik vond alleen de keyboardklanken mooi
ohja en de zangeres![]()
![]()
![]()
Je bent zelf de toetsenist toch? Je vindt jezelf heel cheesy klinken?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, als je nou serieus was had ik het wel gesnapt, maar ik vond die keyboardsounds juist énorm cheesy klinken (Alsof ze de boel muzikaal gezien juist naar beneden halen)
Ben je verliefd op haar?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, sommige klanken waren wel oke..
Zangeres is wel een goede ja, zang technisch is ze ook goed!
Ben zelf de toetsenist, nee ik vind mezelf niet cheesy klinken, maar de geluiden in die apparaten zitten, die zijn het zeg maar net niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent zelf de toetsenist toch? Je vindt jezelf heel cheesy klinken?
Nee precies. De zangeres en drummer noemen ons een "Lounge" band, maar heb zelf meer het idee dat we een pop cover band zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef gelestipjes het volgende:
Het klinkt allemaal zo hetzelfde, het klinkt bijna als 1 lang nummer. Maar goed, dat probleem heb ik vaker met lounge bands. Als achtergrondmuziek kan het inderdaad wel, maar het is niet echt iets waar ik bewust naar zou luisteren
Ben ik het mee eensquote:Op zondag 16 juni 2013 13:33 schreef beware_reageerd het volgende:
Idd als achtergrond is het wel te pruimen.
Zeker daar op dat plein, tegenover Luno.
Normaal hoor je alleen de scooters en bussen rijden, dan hoor ik liever dit.
Beetje leven daar kan absoluut geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |