abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127856285
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zich als mens opstellen en zn eigen geluid erdoor drukken en als dat niet via de partij kan, breken met de partij en t zelfde doen. Ook al zijn t hippies en ook al zouden het (bij wijze van spreken) de grootste mafkezen zijn, de politie heeft zo goed als 0 slachtoffers aan hun kant en het volk duizenden. Je kunt dit niet negeren als leiding.
wishful thinking heet zoiets :') :') :') breken met de partij is breken met 50% van het volk, ja nu nog steeds, de laatste peilingen staat de akp zelfs hoger dan de laatste verkiezingen 2 jaar terug, dus heel reeel ben je niet, daarnaast heeft gul wel degelijk zijn eigen geluid laten horen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127856367
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja :)
Istanbul?
Eskimo Joe
pi_127856392
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:16 schreef Mercan het volgende:

[..]

Istanbul?
Nee, Eskisehir :)
pi_127856438
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nee, Eskisehir :)
Ok. Doe rustig aan!
Eskimo Joe
pi_127856440
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

wishful thinking heet zoiets :') :') :') breken met de partij is breken met 50% van het volk, ja nu nog steeds, de laatste peilingen staat de akp zelfs hoger dan de laatste verkiezingen 2 jaar terug, dus heel reeel ben je niet, daarnaast heeft gul wel degelijk zijn eigen geluid laten horen
Heb je de resultafen toevallig van de laatste peilingen?
pi_127856523
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

[..]

Slayage, kom op aub.

Er is geen persvrijheid. Hij respecteert zijn volk niet en al helemaal niet als je niet op hem hebt gestemd. Hij dult geen enkel weerwoord. Je mag niet demonstreren. Je mag geen feestdagen meer vieren etc etc

Je kan gewoon niet zeggen dat Turkije democratisch is, omdat hij democratisch is gekozen. Dat er bij verkiezingen fraude wordt gepleegd staat ook als een paal boven water.

Hij luistert naar niemand. Niet naar Gul, niet naar zijn directe achterban, niet naar de EU.

Zoals Turken wel eens zeggen "dedigi dedik, caldigi duduk"
ja idd, persvrijheid is ver te zoeken, maar dat is altijd zo geweest, dat hij zijn volk niet respecteert snap ik niet, je mag wel degelijk demonstreren, die feestdagen geneuzel heb ik nooit begrepen eerlijk gezegd, turkije is wel degelijk democratisch alleen zijn ze in turkije niet op de standaarden zoals hier in west europa of noord amerika, dat was voor de akp zo en nu uiteraard ook, waar zou er fraude gepleegd zijn, want dat zou nieuws voor mij zijn, ja hij doet idd wel graag zijn eigen ding en ik vind persoonlijk ook dat ze deze hele situatie beter hadden moeten aanpakken en die gezegde ken ik niet :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Slayage op 16-06-2013 12:26:38 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127856568
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Mercan het volgende:

[..]

Hij zit al 10 jaar op deze stoel helaas.
Egemenlik, kayıtsız, şartsız milletindir (ataturk) Soevereiniteit berust onvoorwaardelijk bij het volk

je weet toggg *O* *O* *O*
-Rabia Al-Basri
pi_127856579
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik snap waar je vandaan komt en waar je staat, alleen zie ik dat niet heel anders, ja persvrijheid is ver te zoeken

[..]

ja idd, persvrijheid is ver te zoeken, maar dat is altijd zo geweest, dat hij zijn volk niet respecteert snap ik niet, je mag wel degelijk demonstreren, die feestdagen geneuzel heb ik nooit begrepen eerlijk gezegd, turkije is wel degelijk democratisch alleen zijn ze in turkije niet op de standaarden zoals hier in west europa of noord amerika, dat was voor de akp zo en nu uiteraard ook, waar zou er fraude gepleegd zijn, want dat zou nieuws voor mij zijn, ja hij doet idd wel graag zijn eigen ding en ik vind persoonlijk ook dat ze deze hele situatie beter hadden moeten aanpakken en die gezegde ken ik niet :P
Een voorbeeld: http://www.europarl.europ(...)736+0+DOC+XML+V0//NL

Een andere Deense verkiezingswaarnemer, Serdal Benli, lid van de Regionsrådet for Hovedstaden, deelt mee dat de AKP getracht heeft 18.000 verzonnen kiezers te registreren, en dat 180 kiezers op een adres waren geregistreerd dat een koeienstal bleek te zijn.
pi_127856601
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef Theoden het volgende:

[..]

Ik moet dat even opzoeken, maar Gul had wel enkele manieren om dit te voorkomen zover ik het heb onthouden.

[ afbeelding ]

:(
wat is dat dan?
-Rabia Al-Basri
pi_127856633
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is dat dan?
Artsen die mensen helpen worden ook gewoon opgepakt.

Advocaten, artsen, niks is meer heilig. Artsen horen strafbaar te zijn als ze niet helpen, niet als ze wel helpen.
pi_127856635
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Heb je de resultafen toevallig van de laatste peilingen?
niet bij de hand, paar dage terug gelezen, ff kijken of ik het kan vinden
-Rabia Al-Basri
pi_127856714
Die beelden uit Ankara bij uitvaart :( Echt erg erg erg zielig.

Je bent je zoon verloren en politie grijpt in tijdens zijn uitvaart.

Insanlik bitmis, olmus, ulkenin icine ettiler.
pi_127856737
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef Mercan het volgende:

[..]

Ok. Doe rustig aan!
Dank je, zal ik doen :)

Als Nederlandse Turk loop ik soms wel zijdelings als toeschouwer mee in de demonstraties en praat wat met jongeren in t tentenkamp omdat ik wil weten wat er leeft om er zelf een goed beeld van te krijgen van waarom verschillende groepen het doen. Maar ik voel er niets voor om actief mee te doen, In istanbul schijnt de regering het ook niet zo op actief protesterende vreemdelingen te hebben, ook hier vast niet.

Het moet ook iets van de Turken zijn en blijven naar mijn idee. Als er een verandering komt moet dit van binnenuit gebeuren. Landen als Israel en de hele EU kunnen beter even hun mond houden (tot men hier werkelijk een nieuwe grens overgaat). Dat werkt averechts.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:29:14 #240
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127856758
waterkanonnen op de funeral
http://www.ustream.tv/channel/karacanulas
There is only one religion
pi_127856767
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Theoden het volgende:

[..]

Een andere Deense verkiezingswaarnemer, Serdal Benli, lid van de Regionsrådet for Hovedstaden, deelt mee dat de AKP getracht heeft 18.000 verzonnen kiezers te registreren, en dat 180 kiezers op een adres waren geregistreerd dat een koeienstal bleek te zijn.
is niet echt in het nieuws geweest dit kennelijk en wwar zou dir gebeurd zijn
-Rabia Al-Basri
pi_127856833
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

is niet echt in het nieuws geweest dit kennelijk en wwar zou dir gebeurd zijn
Natuurlijk komt het niet in het nieuws. Dat bewijst gewoon nogmaals dat er geen persvrijheid is.

Ik zal even kijken of ik kan vinden waar dit precies was. Ik verwacht echter ergens diep in het oosten.
  zondag 16 juni 2013 @ 12:39:58 #244
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_127857068
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 09:52 schreef Djibril het volgende:

[..]

No fly zone dan maar? En Amerikaanse patriotten stationeren in omliggende landen? Moeten wel eerst die in Turkije zitten weg. Gezi park militaire steun verlenen? Dan heb je erdogan zo weg :)
Erdogan wegbombarderen :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 16 juni 2013 @ 12:41:52 #245
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127857121
are attacking the German Hospital.. This is worse than war 2 minuten geleden • Beantwoorden
no doctor no one can help people
twitter .com/SmyrnaHackTeam Divan Oteline Giren Polislerin Kask Numarlarını AÇıkladı
pi_127857122
In Ankara gaat het ook los.
Eskimo Joe
  zondag 16 juni 2013 @ 12:42:37 #247
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_127857135
sommige tweets in englissh
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef Mercan het volgende:
In Ankara gaat het ook los.
pi_127857138
Er is een oproep gedaan om, om 16:00 richting het Taksim plein te gaan.
Eskimo Joe
pi_127857159
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Erdogan wegbombarderen :Y
Die zal tegen die tijd wel met een smoothie in de hangmat in Tuinesie zitten.
pi_127857165
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Theoden het volgende:

[..]

Moeten we nou de Deense verkiezingswaarnemer geloven?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')