wishful thinking heet zoietsquote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zich als mens opstellen en zn eigen geluid erdoor drukken en als dat niet via de partij kan, breken met de partij en t zelfde doen. Ook al zijn t hippies en ook al zouden het (bij wijze van spreken) de grootste mafkezen zijn, de politie heeft zo goed als 0 slachtoffers aan hun kant en het volk duizenden. Je kunt dit niet negeren als leiding.
Heb je de resultafen toevallig van de laatste peilingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
wishful thinking heet zoiets![]()
![]()
breken met de partij is breken met 50% van het volk, ja nu nog steeds, de laatste peilingen staat de akp zelfs hoger dan de laatste verkiezingen 2 jaar terug, dus heel reeel ben je niet, daarnaast heeft gul wel degelijk zijn eigen geluid laten horen
ja idd, persvrijheid is ver te zoeken, maar dat is altijd zo geweest, dat hij zijn volk niet respecteert snap ik niet, je mag wel degelijk demonstreren, die feestdagen geneuzel heb ik nooit begrepen eerlijk gezegd, turkije is wel degelijk democratisch alleen zijn ze in turkije niet op de standaarden zoals hier in west europa of noord amerika, dat was voor de akp zo en nu uiteraard ook, waar zou er fraude gepleegd zijn, want dat zou nieuws voor mij zijn, ja hij doet idd wel graag zijn eigen ding en ik vind persoonlijk ook dat ze deze hele situatie beter hadden moeten aanpakken en die gezegde ken ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
[..]
Slayage, kom op aub.
Er is geen persvrijheid. Hij respecteert zijn volk niet en al helemaal niet als je niet op hem hebt gestemd. Hij dult geen enkel weerwoord. Je mag niet demonstreren. Je mag geen feestdagen meer vieren etc etc
Je kan gewoon niet zeggen dat Turkije democratisch is, omdat hij democratisch is gekozen. Dat er bij verkiezingen fraude wordt gepleegd staat ook als een paal boven water.
Hij luistert naar niemand. Niet naar Gul, niet naar zijn directe achterban, niet naar de EU.
Zoals Turken wel eens zeggen "dedigi dedik, caldigi duduk"
Egemenlik, kayıtsız, şartsız milletindir (ataturk) Soevereiniteit berust onvoorwaardelijk bij het volkquote:Op zondag 16 juni 2013 12:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hij zit al 10 jaar op deze stoel helaas.
Een voorbeeld: http://www.europarl.europ(...)736+0+DOC+XML+V0//NLquote:Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt en waar je staat, alleen zie ik dat niet heel anders, ja persvrijheid is ver te zoeken
[..]
ja idd, persvrijheid is ver te zoeken, maar dat is altijd zo geweest, dat hij zijn volk niet respecteert snap ik niet, je mag wel degelijk demonstreren, die feestdagen geneuzel heb ik nooit begrepen eerlijk gezegd, turkije is wel degelijk democratisch alleen zijn ze in turkije niet op de standaarden zoals hier in west europa of noord amerika, dat was voor de akp zo en nu uiteraard ook, waar zou er fraude gepleegd zijn, want dat zou nieuws voor mij zijn, ja hij doet idd wel graag zijn eigen ding en ik vind persoonlijk ook dat ze deze hele situatie beter hadden moeten aanpakken en die gezegde ken ik niet
wat is dat dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik moet dat even opzoeken, maar Gul had wel enkele manieren om dit te voorkomen zover ik het heb onthouden.
[ afbeelding ]
Artsen die mensen helpen worden ook gewoon opgepakt.quote:
niet bij de hand, paar dage terug gelezen, ff kijken of ik het kan vindenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Heb je de resultafen toevallig van de laatste peilingen?
Dank je, zal ik doenquote:
is niet echt in het nieuws geweest dit kennelijk en wwar zou dir gebeurd zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Theoden het volgende:
[..]
Een voorbeeld: http://www.europarl.europ(...)736+0+DOC+XML+V0//NL
Een andere Deense verkiezingswaarnemer, Serdal Benli, lid van de Regionsrådet for Hovedstaden, deelt mee dat de AKP getracht heeft 18.000 verzonnen kiezers te registreren, en dat 180 kiezers op een adres waren geregistreerd dat een koeienstal bleek te zijn.
Natuurlijk komt het niet in het nieuws. Dat bewijst gewoon nogmaals dat er geen persvrijheid is.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
is niet echt in het nieuws geweest dit kennelijk en wwar zou dir gebeurd zijn
Erdogan wegbombarderenquote:Op zondag 16 juni 2013 09:52 schreef Djibril het volgende:
[..]
No fly zone dan maar? En Amerikaanse patriotten stationeren in omliggende landen? Moeten wel eerst die in Turkije zitten weg. Gezi park militaire steun verlenen? Dan heb je erdogan zo weg
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef Mercan het volgende:
In Ankara gaat het ook los.
http://www.ustream.tv/channel/karacanulas
Moeten we nou de Deense verkiezingswaarnemer geloven?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Theoden het volgende:
[..]
Een voorbeeld: http://www.europarl.europ(...)736+0+DOC+XML+V0//NL
Een andere Deense verkiezingswaarnemer, Serdal Benli, lid van de Regionsrådet for Hovedstaden, deelt mee dat de AKP getracht heeft 18.000 verzonnen kiezers te registreren, en dat 180 kiezers op een adres waren geregistreerd dat een koeienstal bleek te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |