Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werk zelf is niet leuk nee haha
Maar altijd onwijs gezellig en goed betaald
Goed idee. Zo maar even doen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh misschien meer water drinken. Helpt altijd
Ben net thuis van werk dus geen plannen meer.En jij?
In een sushi restaurantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed idee. Zo maar even doen ja
Waar werk je? Niet veel, filmpje gekeken
lekkerquote:
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk is.
gvd neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet vloeken als we straks voor het altaar staan hè.
Haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn iets van mijn ouders. Als ze iets lekkers kopen ofzo laten ze het zo lang mogelijk liggen en ik mag er niet aan zitten. Een jaar later ''Oh shit, het is over datum, jammer''
FJ REW(VTYC%$(WHYVW$%VYCTMW%*$ *$WGY *W% GHRTW*HGT
Oh kan ook hahaquote:
Ik zit ook in afwasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |