Moest ik zeggen van Atzequote:
Ik doe mijn best.quote:
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Cee het volgende:
Wat opvallend veel huishoudbeursbezoekers die daar vooraan staan te juichen dit jaar.
Zeker waar.quote:
ik vond hem primaquote:
Ja maar zo onhip.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?
Mwah, jaren 90 waren echt chille lineups hoor, tis pas toen Lowlands en Pukkelpop groot werden dat dat wat verwaterde. jaartje of 10 dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
PP is toch al 15 jaar niet meer voor het 'hippe' volk?
Zijn vast de begeleiders van die 4 Mavo klas op schoolreisje die net vooraan stondenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef Cee het volgende:
Wat opvallend veel huishoudbeursbezoekers die daar vooraan staan te juichen dit jaar.
mwah de smaak is gewoon wat opgeschoven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, jaren 90 waren echt chille lineups hoor, tis pas toen Lowlands en Pukkelpop groot werden dat dat wat verwaterde. jaartje of 10 dus.
Ik zag 'm altijd als een klein, miserabel mannetje tot ik hem in de 013 zag en toen bleek het echt een blije stuiterbal te zijn.quote:
Dan noem je ook iemand. Rolfquote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar ik ben onze rolf gewend, dan ligt de lat hoog.
Ook wel ja, maar paar jaar geleden hadden ze echt nog wel betere lineups.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah de smaak is gewoon wat opgeschoven.
tja Line ups zijn nooit allemaal van hetzelfde niveau maar dit is geen slechte line upquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook wel ja, maar paar jaar geleden hadden ze echt nog wel betere lineups.
Scherp!quote:
Volgens mij was het vroeger juist niet perse hip, juist meer op de die hard muziekliefhebbers gericht.quote:
Na de reclame komt 't nog een keerquote:
nog een keer Funquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |