Had het dan ook over de uitzending op NL3.quote:
snap ik ook nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
Spaceman kiezen uit al die toffe nummers die ze deden
Waar keek men niet?quote:
ja wilde net posten waarom Spacemanquote:Op zondag 16 juni 2013 00:22 schreef alors het volgende:
Spaceman kiezen uit al die toffe nummers die ze deden
Oh zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had het dan ook over de uitzending op NL3.
Ik zat in een SC met allemaal vrouwen die alleen interesse hadden in elkaar, en niemand keek PPquote:
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook watquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wilde net posten waarom Spacemanze hebben zoveel beters
Was dat mij ook maar geluktquote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik had Fun zo snel alweer uit mijn brein verbannen
Zeker niet het beste hoor. maar dat is smaak hèquote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook wat
Waren die er net op?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik had Fun zo snel alweer uit mijn brein verbannen
Ik vond Runaways anders een heerlijk nummer.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste nummer van hun laatste 2 albums. Dat zegt helaas ook wat
Ja, hoogtepunt van Pinkpop tot nu toequote:
Van de laatste 2 albums weinig beters. Misschien Neon Tiger, Runaways en Dustland Fairytale, maar dat is het welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zeker niet het beste hoor. maar dat is smaak hè
Dan heb ik het kennelijk ook al verdrongenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, hoogtepunt van Pinkpop tot nu toe
je houdt de lijst op zn kopquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Matige troll.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |