Dat weet ik ook wel, ik generaliseer niet op namen. Maar toch heeft de persoonlijkheid wel een invloed op mijn mening van de naam zelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha... maar niet alle Naomi's zijn zo natuurlijk.
Dat kan VoornaamAchternaam beämen.
Ohquote:
Maar dit was het verledenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je een topic (of 2) terugleest zie je dat ik de toekomst kan voorspellen
Nee, ik heb een naam die je niet veel tegenkomt dus ik denk niet dat je hem raadt.quote:
Nee, al zou dat eigenlijk wel als bijnaam kunnen. Als je de eerste 2 letters van mijn naam pakt en heeeel erg creatief gaat doen. Maar dan wordt eerder ook de eerste letter weggelaten waardoor er arrie overblijft. Dat zou een bijnaam kunnen zijn.quote:
En is je mening van mijn naam al positiever geworden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ik generaliseer niet op namen. Maar toch heeft de persoonlijkheid wel een invloed op mijn mening van de naam zelf.
waar staat die link naar je fb?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
OhHet lukt mezelf ook niet. Ik overschatte jullie
[..]
Maar dit was het verleden
[..]
Nee, ik heb een naam die je niet veel tegenkomt dus ik denk niet dat je hem raadt.
[..]
Nee, al zou dat eigenlijk wel als bijnaam kunnen. Als je de eerste 2 letters van mijn naam pakt en heeeel erg creatief gaat doen. Maar dan wordt eerder ook de eerste letter weggelaten waardoor er arrie overblijft. Dat zou een bijnaam kunnen zijn.
Het was een link naar mijn facebookfoto. Dit is de link naar de foto:quote:
VA = foutquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dus VA heet Robbie?
zwerty heet Emma
Drabit heet Harmen
Spatieloos heet Ryan?
Toto heet (ben ik dat nou vergeten of heeft hij dat nooit verteld)?
wie missen we?
VA heet Robert Jensen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dus VA heet Robbie?
zwerty heet Emma
Drabit heet Harmen
Spatieloos heet Ryan?
wie missen we?
hier kom ik niet ver meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het was een link naar mijn facebookfoto. Dit is de link naar de foto:
http://sphotos-h.ak.fbcdn(...)3588_978061612_n.jpg
Mijn naam komt niet op FOK!.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dus VA heet Robbie?
zwerty heet Emma
Drabit heet Harmen
Spatieloos heet Ryan?
wie missen we?
Deal!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Robbie ofzo
Robbiequote:
Nou Harmen komt best vaak voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dus VA heet Robbie?
zwerty heet Emma
Drabit heet Harmen
Spatieloos heet Ryan?
wie missen we?
Ik heet Robert-Jan. Maar haast niemand noemt me zo. RJ de DJ, Robbie, RJP (P is letter van mijn achternaam) Robert, Rob en op de basisschool altijd roboquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dus VA heet Robbie?
zwerty heet Emma
Drabit heet Harmen
Spatieloos heet Ryan?
wie missen we?
Ik ook al nietquote:
Djensen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
VA heet Robert Jensen.
En AdoraBelle heet Naomi.
Ehhhh, weet ik niet, maar Naomi is nog steeds een leuke naam, alleen niet meer zo top sinds ik die andere ken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En is je mening van mijn naam al positiever geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |