Bekijk het van de andere kant. Ik zit hier op FOK! omdat niemand me mee heeft gevraagd ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, al 3 mensen hebben gevraagd of ik mee uit ga.
En wat doe ik.....
leren!![]()
Jeej examens woehoe
Ja oké maar je kán wel gewoon naar de stad gaan. Ik kan dat echt niet op het momentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant. Ik zit hier op FOK! omdat niemand me mee heeft gevraagd ofzo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant. Ik zit hier op FOK! omdat niemand me mee heeft gevraagd ofzo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Maar niet kijken, het zijn geen leuke foto's!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
spatieloos, staan er al pics van jou op fok?
Ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk
Ik en dansenvoel me dan een sukkeltje
iedereen die kan lopen kan ook dansenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk
Ik en dansenvoel me dan een sukkeltje
Dus het is wel voor zwertyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
( dit is niet voor jou zwerty )
VA pas op.
soft. jwz
Paar keer in het JNG topic paar dagen geleden, en eh maand geleden in Fok! Userfoto topic.quote:
okéquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Paar keer in het JNG topic paar dagen geleden, en eh maand geleden in Fok! Userfoto topic.
Succes met zoeken, maar ik zou het niet doen het is het niet waard.
nee ik zeg VA pas opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus het is wel voor zwerty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |