PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Tackle van achteren is IRL ook rood hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Tackels van achter waarmee je de bal speel maar toch rood krijg
speel gewoon netjes de bal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tackle van achteren is IRL ook rood hoor
Jep, helaas is het voor mij en Pascal te duur om voor wefut te gebruiken.quote:
Maakt niet uit..tackle van achteren is rood.quote:
Waarom huur je niet een VMWare servertje met een 500MB up en down lijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep, helaas is het voor mij en Pascal te duur om voor wefut te gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
multiplayer gedeelte van uc3 ook gedownload omdat dat blijkbaar moest zodat de sp zou werken
nu werkt het nog niet40gb voor jan lul
Waar en hoe duurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom huur je niet een VMWare servertje met een 500MB up en down lijn?
Ik zal eens voor je kijken.quote:
Heb ik nu ook zelf geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken.
Moet je alleen zelf een linux/unix/windows bak inrichten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik nu ook zelf geïnstalleerd.CentOS.
pff niet normaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Van der Hoorn teringmongool..wat een faal EK die gast
Niet enorm veel verstand van, maar wel eens gebruikt. Moet wel te doen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Nou dan is het dus geen probleem.
Heb je verstand van VMWare ?
Toen ik zag dat hij erin kwam wist ik dat het fout zou gaan. Nu schijnt Ajax hem ook ineens te willenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Van der Hoorn teringmongool..wat een faal EK die gast
Zo moeilijk is het niet kan je wel spoedcursus geven dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet enorm veel verstand van, maar wel eens gebruikt. Moet wel te doen zijn denk ik.
Het grootste probleem zal de prijs zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet kan je wel spoedcursus geven dan.
Heel makkelijk te onderhouden Vsphere 5.0 ik zal eens even zoeken voor je!
Dat speelt al een hele tijd hoor, maar zal wel afketsen. Hoop ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik zag dat hij erin kwam wist ik dat het fout zou gaan. Nu schijnt Ajax hem ook ineens te willen
Lex Immers? Hoezo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand een voetballer van feyenoord, ajax of psv die op matsoe matsoe lijkt?
Die hadden we al afgestreept. Hij heeft een beetje een blokhoofd.quote:
Davy Klaassenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand een voetballer van feyenoord, ajax of psv die op matsoe matsoe lijkt?
Maar waarom zoek je die dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die hadden we al afgestreept. Hij heeft een beetje een blokhoofd.
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...quote:
Zeker weten van één van die clubs? Niet Beugelsdijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...
Ze kijkt nooit voetbal, alleen topwedstrijden uit nl kijkt ze wel is mee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker weten van één van die clubs? Niet Beugelsdijk?
Sigthorsson? Beetje vergezocht, maar weet het anders ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...
Fantaseert ze over hem in bed?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat ze er met 6-0 afgaan tegen spanjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ze er met 6-0 afgaan tegen spanje
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 17:40:17Pot: 'Als we verliezen gaat mijn hoofd eraf, dat weet ik' http://t.co/J2U2z43Q24 reageer retweet
Topscouts bij PSV gaan hem vast wel binnen hengelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
Italie
De Jong, Wijnaldum![]()
Van Hoorn!!!
Ja idd. Circus PSV kan wel een versterking gebruikenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topscouts bij PSV gaan hem vast wel binnen hengelen.
Daar kan McClaren nog een wandtegel aan zuigen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heeft Cruyff toch weer gelijk gekregen over Italianen. 'Ze kunnen niet van ons winnen, maar we kunnen wel van ze verliezen'
fixed bronquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heeft Cruyff toch weer gelijk gekregen over Italianen. 'Ze kennen niet van ons winnen, maar we kennen wel van ze verliezen'
Vast wel. Daar zorgt Jadson Jadson Michael Jadson wel voor.quote:
ik wil weten wie de dader isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vast wel. Daar zorgt Jadson Jadson Michael Jadson wel voor.
Vind het wel echt een geniale serie.quote:
Als je iemand uit je wishlist verwijdert ga je naar de pagina van die speler, dat is irritant. Kun je het aanpassen dat je gewoon bij je wishlist blijft?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniale serie.Hoe verzint ie dit ook.
Denk eigenlijk dat hij per ongeluk een keer de salmon-celebration deed en aan de hand daarvan dit hele verhaal bedacht
Ik was sowieso al voor Spanje, spelen geweldig voetbal. Die winnen nog van het 'grote' Nederland/Italiëquote:
Done!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je iemand uit je wishlist verwijdert ga je naar de pagina van die speler, dat is irritant. Kun je het aanpassen dat je gewoon bij je wishlist blijft?
Ik ook toen het wk in 2010 verlies ik liever van Spanje dan van een Duitsland of andere landenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik was sowieso al voor Spanje, spelen geweldig voetbal. Die winnen nog van het 'grote' Nederland/Italië
zal je zien dat homosexual pop star elton john het heeft gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniale serie.Hoe verzint ie dit ook.
Denk eigenlijk dat hij per ongeluk een keer de salmon-celebration deed en aan de hand daarvan dit hele verhaal bedacht
Wat een flauwekul. Word je ook liever doodgereden door een BMW dan door een Volkswagen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook toen het wk in 2010 verlies ik liever van Spanje dan van een Duitsland of andere landen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Word je ook liever doodgereden door een BMW dan door een Volkswagen?
Vuur op het ijzer gooien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Maver24 het volgende:
ik gooi even wat vuur of het ijzer
[ afbeelding ]
dat zou wat zijn, hij is tenslotte als MOTM gekozen vanavond
Leuke uitspraakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Maver24 het volgende:
ik gooi even wat vuur of het ijzer
[ afbeelding ]
dat zou wat zijn, hij is tenslotte als MOTM gekozen vanavond
Nee, of. Hij is nog aan het maveren of hij het vuur of toch het ijzer gaat gooien.quote:
Laten we het maar op olie op het vuur gooien houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ijzerop het vuur gooien? Ik ken alleen olie op het vuur gooien
Nog nooit van gehoord manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
ik zal het even goed zeggen,
Ijzer op het vuur leggen
ik geef het opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we het maar op olie op het vuur gooien houden
Arme Maver, nu is de hele boodschap niet doorgedrongen door die verkeerde uitdrukking die ook nog eens omgedraaid is
Ik heb nog 5 wedstrijden om me te handhaven in divisie 3quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef wieisboos het volgende:
9 wedstrijden op rij verloren![]()
![]()
![]()
ik ga weer lekker met silvers spelen, divisions kunnen de griep krijgen
Scheld hem uit!quote:
Dit had een paint moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme nu komt de mouw uit de aap.
Nee, het moet zijn: De mouw op de aap gooien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme nu komt de mouw uit de aap.
Dat is een beetje oude koeien in het vuur gooien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, het moet zijn: De mouw op de aap gooien.
Wat heb je allemaal voor hem gedaan dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
ik ben heel de dag al bezig voor een cheap TOTS Messi , maar vanochtend kon ik hem voor 1,7m kopen, niet gedaan, stom stom, heel de dag is hij al duurder dan vanochtend
Maver heeft al de zolder opgeruimd en de badkamer gepoetst. Maar Messi is zo hard to get hequote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor hem gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook niet zo goed met Wellitonquote:
Wel man, maar het wordt nu een beetje veel van hetzelfde ben ik bangquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:07 schreef Lindgren. het volgende:
Kom ik net thuis, sta ik mijn tandjes te poetsen zoals een keurige knul betaamt, komt mijn moeder naar beneden omdat ze moet werken.![]()
Ze vroeg of ik mijn pa wakker wilde maken omdat hij straks moet tennissen.
Trusten.![]()
Vind je Inler IF beter spelen dan de standaard Italiaanse middenvelders? (Marchisio etc.)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Owja, dit speelt best lekker.
Ik heb 40 minuten gekeken naar die wedstrijd, maar een MotM voor Neymar slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:35 schreef rolls-reus het volgende:
Huh zijn er toch motm kaarten?ik zie neymar
die kan wel honderd miljoen miljard opleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Net die Neuton van Udinese gekocht in 433, geen 1 van op de markt.. wat zou die kunnen opleveren?
that's fucking insanequote:Op zondag 16 juni 2013 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
die kan wel honderd miljoen miljard opleveren
Zou even kijken wat de 4-1-2-1-2 en de 4-4-2 doet van deze fucking insane speler, en daar je prijs een beetje op afstellen.quote:
Er is überhaupt geen 1 van deze op de marktquote:Op zondag 16 juni 2013 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou even kijken wat de 4-1-2-1-2 en de 4-4-2 doet van deze fucking insane speler, en daar je prijs een beetje op afstellen.
Dan weet ik het ook niet. UDB geeft ook geen prijsindicatie aan. Althans, 150 op xbox, ps3 en PC.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Er is überhaupt geen 1 van deze op de markt
Jazeker en ze staan op wefutquote:Op zondag 16 juni 2013 09:35 schreef rolls-reus het volgende:
Huh zijn er toch motm kaarten?ik zie neymar
Gewoon voor 1k startprijs erop gezet, we zullen het zien.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. UDB geeft ook geen prijsindicatie aan. Althans, 150 op xbox, ps3 en PC.
Spannendquote:Op zondag 16 juni 2013 10:20 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gewoon voor 1k startprijs erop gezet, we zullen het zien.
Borini kaartje klopt niet zo te zien..is nu zo'n blauwe special release, maar moet oranje zijn toch?quote:
Oepsquote:Op zondag 16 juni 2013 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Borini kaartje klopt niet zo te zien..is nu zo'n blauwe special release, maar moet oranje zijn toch?
@AjaxFanzoneNL: Ajax heeft een mondeling akkoord met Adam Maher over een vierjarig contract bereikt. Ajax en AZ moeten er nog uitkomen. #AJAXquote:
Ik geloof niet dat Ajax hem al koopt voor Eriksen weg is? Of Ajax gaat nu alweer een hele andere richting in dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 10:28 schreef Baje het volgende:
[..]
@AjaxFanzoneNL: Ajax heeft een mondeling akkoord met Adam Maher over een vierjarig contract bereikt. Ajax en AZ moeten er nog uitkomen. #AJAX
Dan zijn ze psv wel te slim af, want psv gaat pas bieden als er spelers zijn verkocht.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ajax hem al koopt voor Eriksen weg is? Of Ajax gaat nu alweer een hele andere richting in dat kan ook natuurlijk
Brands heeft gezegd dat we Maher niet meer gingen halen, dus ik ga er maar vanuit dat dat niet zo isquote:Op zondag 16 juni 2013 10:37 schreef Baje het volgende:
[..]
Dan zijn ze psv wel te slim af, want psv gaat pas bieden als er spelers zijn verkocht.
Lijkt me wel. Dit zegt hij om de prijs te doen dalen denk ik. Als lens weg is dan zitten we erg dus in de spoeling om cam en rw. Als je wijnaldum gebruikt op beide posities en maher haalt dan hebben we weer beter bezette posities. Echter vind ik het zonde om maher te halen voor zo veel geld, maar we moeten ons ook niet alleen maar focussen op de verdediging want met alleen depay narsingh en locadia komen we er niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Brands heeft gezegd dat we Maher niet meer gingen halen, dus ik ga er maar vanuit dat dat niet zo is
Ik denk dat ie uiteindelijk naar geen van beiden gaat. Als er straks een club komt die meer wilt betalen voor Maher, kunnen zowel PSV als Ajax het vergeten dat AZ nog met hen akkoord gaatquote:
Ik vind Maher een hele goede voetballer, maar 10 miljoen ook veel geld idd zeker als we Wijnaldum al hebben. Ik denk dat die aanval goed genoeg is btw, we hebben nu matavz ook nog.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:42 schreef Baje het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Dit zegt hij om de prijs te doen dalen denk ik. Als lens weg is dan zitten we erg dus in de spoeling om cam en rw. Als je wijnaldum gebruikt op beide posities en maher haalt dan hebben we weer beter bezette posities. Echter vind ik het zonde om maher te halen voor zo veel geld, maar we moeten ons ook niet alleen maar focussen op de verdediging want met alleen depay narsingh en locadia komen we er niet.
10m is niks joh voor een goede camquote:Op zondag 16 juni 2013 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Maher een hele goede voetballer, maar 10 miljoen ook veel geld idd zeker als we Wijnaldum al hebben. Ik denk dat die aanval goed genoeg is btw, we hebben nu matavz ook nog.
Hoewel ik een groot voorstander ben van rendement halen uit de jeugdopleiding, vind ik dat de spoeling dan wel erg dun is.. Met vier aanvallers komen we er niet. Stel dat narsingh niet goed terugkomt van zijn blessure dan zijn er nog maar 3 over.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Maher een hele goede voetballer, maar 10 miljoen ook veel geld idd zeker als we Wijnaldum al hebben. Ik denk dat die aanval goed genoeg is btw, we hebben nu matavz ook nog.
Ik zou 20 keer liever Duarte kopen dan Maher vind het maar een eng ventjequote:Op zondag 16 juni 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ie uiteindelijk naar geen van beiden gaat. Als er straks een club komt die meer wilt betalen voor Maher, kunnen zowel PSV als Ajax het vergeten dat AZ nog met hen akkoord gaat
goeieequote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen !!!,
Neymar MOTM , en ISCO , damn Nice !!
quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen !!!,
Neymar MOTM , en ISCO , damn Nice !!
Nee iddquote:Op zondag 16 juni 2013 10:45 schreef poker4lifee het volgende:
Commotie bij City: rivaliserende club hackt geheim scoutingssysteem
Als er 1 club is van wie ik het scoutingsysteem niet zou hoeven..
[..]
10m is niks joh voor een goede camKan makkelijk veel meer waard worden. Technisch goed overzicht goed vrije trap goed passing goed. Maarja idd eerst maar goede verdedigers halen
Een speler die ook in het grote oranje goed mee kan, ondanks zijn jeugdige leeftijd. Op zijn leeftijd heel AZ op sleeptouw neemt, in de beker bij Ajax - AZ een belangrijke rol speelde (assist voor de 0-1) en in de cupfinale de belangrijke 1-0 maakte. PSV mag wel een paar extra parkeerplaatsen verkopen om deze speler binnen te halen. Die gaat over 3 jaar voor een Eriksen bedrag weer weg.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee iddZal wel meer een grap zijn dan
Ik vind van wel, voor een speler die internationaal zo weinig heeft laten zien (nu een u21 toernooitje) maar vooral die bij de nummer 10 uit de Eredivsie voetbalt en daar niet eens zulke geweldige cijfers heeft laten zien.
Maar PSV gaat nog heel veel uitgeven deze zomer, aangezien bij PSV al het kapitaal op het veld moet staan volgens Tiny, we hoeven geen winst te halen en dividend moet uitbetaalt worden door de aandeelhouders(seizoenskaarthouders) op het veld te vermaken en hopelijk aan het einde een feest te geven.
Contact opnemen met EA.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hebben we eindelijk een site gevonden, heeft die maat van mij een probleem.
Elke keer als wij een wedstrijd startten , en al bezig zijn met spelen, hangt het spel bij hem vast, en sluit die automatisch af, wat kan je daar tegen doen?
xbox kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hebben we eindelijk een site gevonden, heeft die maat van mij een probleem.
Elke keer als wij een wedstrijd startten , en al bezig zijn met spelen, hangt het spel bij hem vast, en sluit die automatisch af, wat kan je daar tegen doen?
Ik vind 10 miljoen op een paar wedstrijdjes best veel, geen constant niveauquote:Op zondag 16 juni 2013 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een speler die ook in het grote oranje goed mee kan, ondanks zijn jeugdige leeftijd. Op zijn leeftijd heel AZ op sleeptouw neemt, in de beker bij Ajax - AZ een belangrijke rol speelde (assist voor de 0-1) en in de cupfinale de belangrijke 1-0 maakte. PSV mag wel een paar extra parkeerplaatsen verkopen om deze speler binnen te halen. Die gaat over 3 jaar voor een Eriksen bedrag weer weg.
Volgens mij heeft Maher een constanter niveau bereikt in een slechtdraaiend AZ, dan alle PSV'ers bij elkaar het afgelopen jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind 10 miljoen op een paar wedstrijdjes best veel, geen constant niveau
7 a 8 miljoen max. maher dwingt az toch wel dat hij wil vertrekken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind 10 miljoen op een paar wedstrijdjes best veel, geen constant niveau
Nou volgens mij niet. Heeft de 2de seizoenshelft volgens mij heel weinig goals gemaaktquote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Maher een constanter niveau bereikt in een slechtdraaiend AZ, dan alle PSV'ers bij elkaar het afgelopen jaar.
Als je op een gegeven moment wedstrijden met 4-0, 6-0, 0-3 etc wint, maakt het dan uit wie de goals maakt?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet. Heeft de 2de seizoenshelft volgens mij heel weinig goals gemaakt
Als je in dat soort wedstrijden al niet eens de bovenliggende speler van je slechtdraaiende team kan zijn, hoe moet hij een ploeg dan door de moeilijke momenten heen leiden? En een club kampioen makenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je op een gegeven moment wedstrijden met 4-0, 6-0, 0-3 etc wint, maakt het dan uit wie de goals maakt?
Hoe lang gaat dat wel niet durenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
92GB pompen naar een server met 170KB/s.
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen idee want Windows durft nog geen tijdsindicatie aan te geven.quote:
Hoezo gaat dat zo sloom dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee want Windows durft nog geen tijdsindicatie aan te geven.
Het geeft niet Timmy, het is nog vroegquote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je in dat soort wedstrijden al niet eens de bovenliggende speler van je slechtdraaiende team kan zijn, hoe moet hij een ploeg dan door de moeilijke momenten heen leiden? En een club kampioen maken
Ik pomp het van mijn internet verbinding via een VPN naar een server in Amerika.quote:
Onzin, een CAM wordt ook afgerekend op goals en assists. En een bekertje, 2 wedstrijdjes (waarin Altidore degene is die toch vooral verantwoordelijk is voor de halve finale), echt waar?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het geeft niet Timmy, het is nog vroegEen spits wordt afgerekend op goals. Maher is geen spits. En Maher heeft met zijn acties in de halve finale én de finale het afgelopen jaar meer prijzen naar Alkmaar gehaald dan welke andere miljoenenspeler (of trainer) naar Eindhoven.
Had ie een jaartje eerder moeten bedenken dat ie dat wildequote:
Die 0-1 tegen Ajax hoefde Altidore alleen nog maar te knikken, zo panklaar werd de bal op zn bolletje neergelegd. Dat telt net zo zwaar als een goal. Gezien de wanprestatie van PSV in met name de tweede seizoenshelft mogen ze maar wat blij zijn als een speler als Maher nog wilt komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onzin, een CAM wordt ook afgerekend op goals en assists. En een bekertje, 2 wedstrijdjes (waarin Altidore degene is die toch vooral verantwoordelijk is voor de halve finale), echt waar?Die hebben wij het jaar ervoor ook al gewonnen met al die miljoenenspelers.
Precies.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had ie een jaartje eerder moeten bedenken dat ie dat wilde
AZ verdiende het wel een tikkeltje meer dan PSV. Want zeggen dat AZ 'het niet onder controle had' slaat in deze helemaal nergens op, aangezien AZ meer op de counter speelde en de wedstrijd juist niet volledig wilde controleren. PSV is vaak gevaarlijk als je dan balverlies lijdt.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
En overigens, die beker die jullie hebben gewonnen, die had net zo goed onze kant op kunnen vallen. Tis nou niet alsof AZ die wedstrijd onder controle had
Al die drogredenen en vergelijkingen met PSV is toch sowieso niet waar ik het over heb. Ik heb het over Maher en of hij heeft laten zien een constant niveau te hebben. Dat de spelers van PSV een nog minder constant niveau hebben betekent niet dat Maher dat dan automatisch wel heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die 0-1 tegen Ajax hoefde Altidore alleen nog maar te knikken, zo panklaar werd de bal op zn bolletje neergelegd. Dat telt net zo zwaar als een goal. Gezien de wanprestatie van PSV in met name de tweede seizoenshelft mogen ze maar wat blij zijn als een speler als Maher nog wilt komen.
Als je grote kansen weggeeft heb je het niet onder controle. Als PSV 2 penalty's had moeten krijgen heb je het niet onder controle. Als je op de counter en verdedigend speelt, hoe kan je het dan in hemelsnaam laten gebeuren dat er iemand in de laatste minuut van binnen de 16 nog op de paal schiet?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ verdiende het wel een tikkeltje meer dan PSV. Want zeggen dat AZ 'het niet onder controle had' slaat in deze helemaal nergens op, aangezien AZ meer op de counter speelde en de wedstrijd juist niet volledig wilde controleren. PSV is vaak gevaarlijk als je dan balverlies lijdt.
2e helft was het op het eind spannend met het slot offensief, bal op de paal van Lens. Maar AZ had toen via de counter ook nog een paar goede kansen. Voor die bal op de paal heb ik niet veel uitgespeelde kansen van PSV gezien eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
En overigens, die beker die jullie hebben gewonnen, die had net zo goed onze kant op kunnen vallen. Tis nou niet alsof AZ die wedstrijd onder controle had
Niet snappen wat ik daarmee bedoelquote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Die knul is 19, en dan nu al gaan mekkeren dat hij niet het hele seizoen constant is.
ik ben een en al oor.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet snappen wat ik daarmee bedoel
Omdat AZ verdedigend het hele seizoen sowieso al slap is/was. Als je inderdaad al ziet dat PSV nog steeds zulke kansen heeft gehad, moet jij je voorstellen wat er zou gebeuren als AZ de wedstrijd had willen controleren...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je grote kansen weggeeft heb je het niet onder controle. Als PSV 2 penalty's had moeten krijgen heb je het niet onder controle. Als je op de counter en verdedigend speelt, hoe kan je het dan in hemelsnaam laten gebeuren dat er iemand in de laatste minuut van binnen de 16 nog op de paal schiet?
Op het eind toen PSV vol op de aanval ging was az veel gevaarlijker ja, ben ik ermee eens. Maar vantevoren ging Mertens na een combinatie een op een op de keeper en schoot hem op de een of andere bizarre manier in het zijnet. En de penalty's ...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2e helft was het op het eind spannend met het slot offensief, bal op de paal van Lens. Maar AZ had toen via de counter ook nog een paar goede kansen. Voor die bal op de paal heb ik niet veel uitgespeelde kansen van PSV gezien eigenlijk.
PSV heeft al genoeg spelers die niet het hele niveau constant zijn. We hebben juist spelers nodig die dat wel toevoegen aan PSV, een constant niveau. Maher gaat ons dat niet brengen, en dan wordt het weer een seizoen hopen op een bevlieging van een van de aanvallers.quote:
Die handsbal ben ik het mee eens. De duikeling van Mertens ben ik het niet mee eens. En al was het een pingel, dan komt het door het gedrag van Mertens gedurende zijn gehele carriere dat hij de strafschop niet kreeg. Verdiend dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op het eind toen PSV vol op de aanval ging was az veel gevaarlijker ja, ben ik ermee eens. Maar vantevoren ging Mertens na een combinatie een op een op de keeper en schoot hem op de een of andere bizarre manier in het zijnet. En de penalty's ...
Refreshing change of pace, dat voortaan de 'neutrale' in een discussie de PSV kant kiezenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
TBakkert heeft een flink gekleurde AZ bril bij bekerwedstrijden..dat is wel duidelijk. PSV verdiende echt wel meer hoor..vind het knap dat je dat nog kan ontkennen
Ik had het niet over die duikeling van Mertens. Er was nog een keer handsquote:Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die handsbal ben ik het mee eens. De duikeling van Mertens ben ik het niet mee eens. En al was het een pingel, dan komt het door het gedrag van Mertens gedurende zijn gehele carriere dat hij de strafschop niet kreeg. Verdiend dus.
Dat is serieus de eerste keer dat ik hoor van 2 hands momenten. Weet de eerste helft nog, dat zag ik vanaf de tribune nog dat we goed wegkwamen. 2e Moment niet meegekregen, en ook niet gezien in de samenvatting?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had het niet over die duikeling van Mertens. Er was nog een keer hands
De uitslag was terecht.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
TBakkert heeft een flink gekleurde AZ bril bij bekerwedstrijden..dat is wel duidelijk. PSV verdiende echt wel meer hoor..vind het knap dat je dat nog kan ontkennen
Ik kies de kant van degene die gelijk heeft..in welke discussie dan ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Refreshing change of pace, dat voortaan de 'neutrale' in een discussie de PSV kant kiezen
Nee joh, die zijn toen ook uitgebreid aan bod gekomen hier hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is serieus de eerste keer dat ik hoor van 2 hands momenten. Weet de eerste helft nog, dat zag ik vanaf de tribune nog dat we goed wegkwamen. 2e Moment niet meegekregen, en ook niet gezien in de samenvatting?
Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend.quote:
Zat wel in de samenvatting. Ik heb het juist in de samenvatting gezien, tijdens de wedstrijd niet opgevallen. Wel gehoord van vrienden die TV keken. Ik weet niet meer welke van de 2 CV's die eerste handsbal deed (ik dacht Reijnen) maar dan was de 2de dus Viergever (of andersomquote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is serieus de eerste keer dat ik hoor van 2 hands momenten. Weet de eerste helft nog, dat zag ik vanaf de tribune nog dat we goed wegkwamen. 2e Moment niet meegekregen, en ook niet gezien in de samenvatting?
Ga je eigenlijk nog naar de afscheidswedstrjid van v. Bommel? Ik ga vandaag kaartjes kopen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zat wel in de samenvatting. Ik heb het juist in de samenvatting gezien, tijdens de wedstrijd niet opgevallen. Wel gehoord van vrienden die TV keken. Ik weet niet meer welke van de 2 CV's die eerste handsbal deed (ik dacht Reijnen) maar dan was de 2de dus Viergever (of andersom) Schot van buiten het strafschopgebied werd met de uitgestoken arm van richting veranderd
Ik ben het niet gewend dat mensen dan de kant van PSV kiezen, dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kies de kant van degene die gelijk heeft..in welke discussie dan ook.
Dit is dus los van het hele Maher verhaal zelf, maar in die finale kwam AZ gewoon goed weg dankzij die droomstart. Dat neemt niet weg dat het voor AZ gewoon ongelooflijk knap is dat ze die finale winnen, of het nou verdiend is of onverdiend. Ik snap goed dat de supporters daar ook schijt aan hebben, maar toch..
De aaibaarheidsfactor is laag ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:43 schreef Michaelvanb het volgende:
PSV laatste 3 jaar.. van 'warme' brabantse (top)club naar bij elkaar gekocht team met irritante mennekes
Jup, maar een vriend bestelt de kaartjes voor een hoop mensen tegelijk dus ben benieuwd wat daarvan terecht komtquote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog naar de afscheidswedstrjid van v. Bommel? Ik ga vandaag kaartjes kopen.
Ah, dat is flauw danquote:Op zondag 16 juni 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zat wel in de samenvatting. Ik heb het juist in de samenvatting gezien, tijdens de wedstrijd niet opgevallen. Wel gehoord van vrienden die TV keken. Ik weet niet meer welke van de 2 CV's die eerste handsbal deed (ik dacht Reijnen) maar dan was de 2de dus Viergever (of andersom) Schot van buiten het strafschopgebied werd met de uitgestoken arm van richting veranderd
Ik ben benieuwd welke spelers allemaal komen opdagen. Lijkt me wel geinig, ben nog nooit naar een afscheidswedstrijd geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, maar een vriend bestelt de kaartjes voor een hoop mensen tegelijk dus ben benieuwd wat daarvan terecht komt
Ibra Thiago Silva en heel Bayern ongeveer hadden al toegezegd, Robben lijkt me daar sowieso deel van. Verder zullen er nog wel wat gasten van Mino komen dus miss komt Balotelli welquote:Op zondag 16 juni 2013 11:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke spelers allemaal komen opdagen. Lijkt me wel geinig, ben nog nooit naar een afscheidswedstrijd geweest.
Die transfer vindt pas 1 juli plaats neem ik aanquote:Op zondag 16 juni 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even iets heel anders, waarom is MotM Neymar eigenlijk een Santos-speler? Is EA te lui om hem naar Barca te transferren ofzo?
Coolquote:Op zondag 16 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ibra Thiago Silva en heel Bayern ongeveer hadden al toegezegd, Robben lijkt me daar sowieso deel van. Verder zullen er nog wel wat gasten van Mino komen dus miss komt Balotelli wel
Is de transferperiode al open? Hij heeft getekend, maar weet niet of zijn contract al is ingegaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even iets heel anders, waarom is MotM Neymar eigenlijk een Santos-speler? Is EA te lui om hem naar Barca te transferren ofzo?
Beetje raar dat onze 'toekomstige premier' hier staat te rappenquote:
Toch raar, dan kennen een hoop spelers hem gewoon nietquote:Op zondag 16 juni 2013 11:54 schreef Tim86 het volgende:
Nog geen wedstrijd met TOTS Courtois gespeeld, maar hij is wel al 30k minder waard
Met je trading tipsquote:Op zondag 16 juni 2013 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar, dan kennen een hoop spelers hem gewoon niet
Mijn trading tip was niet om hem tot vandaag vast te houdenquote:
Dit ja. Walgelijk. Bovendien abject en infaam.quote:
Gooi op tp voor 1k ik koop dan wel xzquote:Op zondag 16 juni 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, ik heb er meer dan 25.000 400c packs voor moeten openen maar eindelijk heb ik dan Trundle in een pack
In wat voor formatie heb je hem nodig dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gooi op tp voor 1k ik koop dan wel xz
Maakt niet uit, ga een team om hem heen bouwen; liefst 2spitsenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In wat voor formatie heb je hem nodig dan?
Hij is meer een CAM of CF dan een spits. Dat team wat Lindgren. had gepostwas wel goed, dan moet je wel met 3-4-1-2 om kunnen gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga een team om hem heen bouwen; liefst 2spitsen
3412 vind ik wel lekker spelen, wat voor positie is die van jou dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is meer een CAM of CF dan een spits. Dat team wat Lindgren. had gepostwas wel goed, dan moet je wel met 3-4-1-2 om kunnen gaan.
maar Maher is een talent, die over een aantal jaar zeker weten veel constanter is. Je hebt zeker gelijk dat PSV op de korte termijn constante spelers nodig heeft, maar ik vind ook dat je aan de toekomst moet denken.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV heeft al genoeg spelers die niet het hele niveau constant zijn. We hebben juist spelers nodig die dat wel toevoegen aan PSV, een constant niveau. Maher gaat ons dat niet brengen, en dan wordt het weer een seizoen hopen op een bevlieging van een van de aanvallers.
Ik gebruik hem soms als ST in 4-4-2 maar daar is hij niet echt geschikt voor. Die ik net uit een pack had is ST en 4-1-2-1-2 dus die kan wel wat opleveren.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
3412 vind ik wel lekker spelen, wat voor positie is die van jou dan?
Hij heeft wel bazen stats.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ST in 4-4-2 maar daar is hij niet echt geschikt voor. Die ik net uit een pack had is ST en 4-1-2-1-2 dus die kan wel wat opleveren.
Iedereen is nu denk ik al afgehaakt
Maar als Maher komt is ie over 2 jaar alweer weg, heb je dat constante nooit gehad. Ik snap wel wat je bedoelt natuurlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Maher is een talent, die over een aantal jaar zeker weten veel constanter is. Je hebt zeker gelijk dat PSV op de korte termijn constante spelers nodig heeft, maar ik vind ook dat je aan de toekomst moet denken.
Dan zou ik hem aan iemand anders verkopen als ik jou was, jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem soms als ST in 4-4-2 maar daar is hij niet echt geschikt voor. Die ik net uit een pack had is ST en 4-1-2-1-2 dus die kan wel wat opleveren.
Iedereen is nu denk ik al afgehaakt
hahaha wtf nu al, nicequote:
Hele nacht doorgespeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha wtf nu al, niceToch nog uc3 voordat je hem uitgespeeld had
Daarom zeg ik ook dat wij geen speler van 19 voor zo'n bedrag moeten halenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
Die discussie over Maher
Een speler die op 19 jarige leeftijd elke wedstrijd zou uitblinken gaat nooit naar PSV natuurlijk
Tevens Verratti
Italianen
Vd Hoorn
De enige spelers met een constant hoog niveau zijn misschien van die 33-jarige spelers die terugkomen of je moet heel erg goed scouten. Ik zie het allebei niet echt gebeuren.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat wij geen speler van 19 voor zo'n bedrag moeten halenDaarbij is uitblinken of een constant niveau halen ook weer heel wat anders
Maher heeft 4 wedstrijden echt goed gespeeld voor de rest was het huilen met de pet opquote:Op zondag 16 juni 2013 12:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat wij geen speler van 19 voor zo'n bedrag moeten halenDaarbij is uitblinken of een constant niveau halen ook weer heel wat anders
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher heeft 4 wedstrijden echt goed gespeeld voor de rest was het huilen met de pet op
jaja nou weten we het welquote:Op zondag 16 juni 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maher heeft 4 wedstrijden echt goed gespeeld voor de rest was het huilen met de pet op
quote:
Ik heb er 34 wedstrijden mee gespeeld, met Maher als CAM. Ik heb er 4 van goed gespeeld. De rest was huilen met de pet op.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
Mensen hier met 4411 gespeeld ?
Speelde het goed ?
mwa was wel aardig, niks bijzondersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Djeetje het volgende:
Mensen hier met 4411 gespeeld ?
Speelde het goed ?
Die formatie heeft dan ook geen CAM.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er 34 wedstrijden mee gespeeld, met Maher als CAM. Ik heb er 4 van goed gespeeld. De rest was huilen met de pet op.
Ik heb gister een 4411 gemaakt. Speelt prima hoor, als je je workrates maar goed kiest.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef Djeetje het volgende:
Geen team maken in 4411 dus.
Wil een teampje met Soldado IF hij heeft echt goeie stats
Hoog niveau is niet eens wat er nodig is, maar iemand die constant een 6/7 speelt en daar de ploeg mee op kan treken. Er zijn echt wel een paar 27/28 jarige spelers te vinden ergens die dat aan PSV kunnen toevoegen. En ja dat moet worden gescout, dat mag ook weer eens gebeuren ipv bord op schoot scoutingquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
De enige spelers met een constant hoog niveau zijn misschien van die 33-jarige spelers die terugkomen of je moet heel erg goed scouten. Ik zie het allebei niet echt gebeuren.
Contracten gaan toch makkelijk weg voor 250 (shiny 350) en fitness voor 300 bij mij. Ik wilde net een silver pack opening op gaan nemen maar toen kwam mijn broer net thuis.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Silver consumables prijzen willen niet echt dit weekend
quote:Op zondag 16 juni 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga de Ajax tenues aanschaffen. Dan kan ik nog enig genot halen uit mijn eigen verliespartijen. Ik ben nog slechter dan Fuszy de laatste tijd
quote:
godverquote:Op zondag 16 juni 2013 09:55 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga de Ajax tenues aanschaffen. Dan kan ik nog enig genot halen uit mijn eigen verliespartijen. Ik ben nog slechter dan Fuszy de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |