PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Tackle van achteren is IRL ook rood hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Tackels van achter waarmee je de bal speel maar toch rood krijg
speel gewoon netjes de bal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tackle van achteren is IRL ook rood hoor
Jep, helaas is het voor mij en Pascal te duur om voor wefut te gebruiken.quote:
Maakt niet uit..tackle van achteren is rood.quote:
Waarom huur je niet een VMWare servertje met een 500MB up en down lijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep, helaas is het voor mij en Pascal te duur om voor wefut te gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
multiplayer gedeelte van uc3 ook gedownload omdat dat blijkbaar moest zodat de sp zou werken
nu werkt het nog niet40gb voor jan lul
Waar en hoe duurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom huur je niet een VMWare servertje met een 500MB up en down lijn?
Ik zal eens voor je kijken.quote:
Heb ik nu ook zelf geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken.
Moet je alleen zelf een linux/unix/windows bak inrichten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik nu ook zelf geïnstalleerd.CentOS.
pff niet normaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Van der Hoorn teringmongool..wat een faal EK die gast
Niet enorm veel verstand van, maar wel eens gebruikt. Moet wel te doen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Nou dan is het dus geen probleem.
Heb je verstand van VMWare ?
Toen ik zag dat hij erin kwam wist ik dat het fout zou gaan. Nu schijnt Ajax hem ook ineens te willenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
Van der Hoorn teringmongool..wat een faal EK die gast
Zo moeilijk is het niet kan je wel spoedcursus geven dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet enorm veel verstand van, maar wel eens gebruikt. Moet wel te doen zijn denk ik.
Het grootste probleem zal de prijs zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet kan je wel spoedcursus geven dan.
Heel makkelijk te onderhouden Vsphere 5.0 ik zal eens even zoeken voor je!
Dat speelt al een hele tijd hoor, maar zal wel afketsen. Hoop ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik zag dat hij erin kwam wist ik dat het fout zou gaan. Nu schijnt Ajax hem ook ineens te willen
Lex Immers? Hoezo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand een voetballer van feyenoord, ajax of psv die op matsoe matsoe lijkt?
Die hadden we al afgestreept. Hij heeft een beetje een blokhoofd.quote:
Davy Klaassenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand een voetballer van feyenoord, ajax of psv die op matsoe matsoe lijkt?
Maar waarom zoek je die dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die hadden we al afgestreept. Hij heeft een beetje een blokhoofd.
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...quote:
Zeker weten van één van die clubs? Niet Beugelsdijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...
Ze kijkt nooit voetbal, alleen topwedstrijden uit nl kijkt ze wel is mee...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker weten van één van die clubs? Niet Beugelsdijk?
Sigthorsson? Beetje vergezocht, maar weet het anders ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
M'n vriendin ziet hem voor zich, maar ze komt er niet op wie het is. Blokhoofd,blond, beetje dikke lippen...
Fantaseert ze over hem in bed?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef Revontulet het volgende:
[..]
dat ze er met 6-0 afgaan tegen spanjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ze er met 6-0 afgaan tegen spanje
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 17:40:17Pot: 'Als we verliezen gaat mijn hoofd eraf, dat weet ik' http://t.co/J2U2z43Q24 reageer retweet
Topscouts bij PSV gaan hem vast wel binnen hengelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
Italie
De Jong, Wijnaldum![]()
Van Hoorn!!!
Ja idd. Circus PSV kan wel een versterking gebruikenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Topscouts bij PSV gaan hem vast wel binnen hengelen.
Daar kan McClaren nog een wandtegel aan zuigen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heeft Cruyff toch weer gelijk gekregen over Italianen. 'Ze kunnen niet van ons winnen, maar we kunnen wel van ze verliezen'
fixed bronquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heeft Cruyff toch weer gelijk gekregen over Italianen. 'Ze kennen niet van ons winnen, maar we kennen wel van ze verliezen'
Vast wel. Daar zorgt Jadson Jadson Michael Jadson wel voor.quote:
ik wil weten wie de dader isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vast wel. Daar zorgt Jadson Jadson Michael Jadson wel voor.
Vind het wel echt een geniale serie.quote:
Als je iemand uit je wishlist verwijdert ga je naar de pagina van die speler, dat is irritant. Kun je het aanpassen dat je gewoon bij je wishlist blijft?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniale serie.Hoe verzint ie dit ook.
Denk eigenlijk dat hij per ongeluk een keer de salmon-celebration deed en aan de hand daarvan dit hele verhaal bedacht
Ik was sowieso al voor Spanje, spelen geweldig voetbal. Die winnen nog van het 'grote' Nederland/Italiëquote:
Done!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je iemand uit je wishlist verwijdert ga je naar de pagina van die speler, dat is irritant. Kun je het aanpassen dat je gewoon bij je wishlist blijft?
Ik ook toen het wk in 2010 verlies ik liever van Spanje dan van een Duitsland of andere landenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik was sowieso al voor Spanje, spelen geweldig voetbal. Die winnen nog van het 'grote' Nederland/Italië
zal je zien dat homosexual pop star elton john het heeft gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het wel echt een geniale serie.Hoe verzint ie dit ook.
Denk eigenlijk dat hij per ongeluk een keer de salmon-celebration deed en aan de hand daarvan dit hele verhaal bedacht
Wat een flauwekul. Word je ook liever doodgereden door een BMW dan door een Volkswagen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook toen het wk in 2010 verlies ik liever van Spanje dan van een Duitsland of andere landen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Word je ook liever doodgereden door een BMW dan door een Volkswagen?
Vuur op het ijzer gooien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Maver24 het volgende:
ik gooi even wat vuur of het ijzer
[ afbeelding ]
dat zou wat zijn, hij is tenslotte als MOTM gekozen vanavond
Leuke uitspraakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Maver24 het volgende:
ik gooi even wat vuur of het ijzer
[ afbeelding ]
dat zou wat zijn, hij is tenslotte als MOTM gekozen vanavond
Nee, of. Hij is nog aan het maveren of hij het vuur of toch het ijzer gaat gooien.quote:
Laten we het maar op olie op het vuur gooien houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ijzerop het vuur gooien? Ik ken alleen olie op het vuur gooien
Nog nooit van gehoord manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
ik zal het even goed zeggen,
Ijzer op het vuur leggen
ik geef het opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we het maar op olie op het vuur gooien houden
Arme Maver, nu is de hele boodschap niet doorgedrongen door die verkeerde uitdrukking die ook nog eens omgedraaid is
Ik heb nog 5 wedstrijden om me te handhaven in divisie 3quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef wieisboos het volgende:
9 wedstrijden op rij verloren![]()
![]()
![]()
ik ga weer lekker met silvers spelen, divisions kunnen de griep krijgen
Scheld hem uit!quote:
Dit had een paint moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme nu komt de mouw uit de aap.
Nee, het moet zijn: De mouw op de aap gooien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme nu komt de mouw uit de aap.
Dat is een beetje oude koeien in het vuur gooien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, het moet zijn: De mouw op de aap gooien.
Wat heb je allemaal voor hem gedaan dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef Maver24 het volgende:
ik ben heel de dag al bezig voor een cheap TOTS Messi , maar vanochtend kon ik hem voor 1,7m kopen, niet gedaan, stom stom, heel de dag is hij al duurder dan vanochtend
Maver heeft al de zolder opgeruimd en de badkamer gepoetst. Maar Messi is zo hard to get hequote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor hem gedaan dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook niet zo goed met Wellitonquote:
Wel man, maar het wordt nu een beetje veel van hetzelfde ben ik bangquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 07:07 schreef Lindgren. het volgende:
Kom ik net thuis, sta ik mijn tandjes te poetsen zoals een keurige knul betaamt, komt mijn moeder naar beneden omdat ze moet werken.![]()
Ze vroeg of ik mijn pa wakker wilde maken omdat hij straks moet tennissen.
Trusten.![]()
Vind je Inler IF beter spelen dan de standaard Italiaanse middenvelders? (Marchisio etc.)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Owja, dit speelt best lekker.
Ik heb 40 minuten gekeken naar die wedstrijd, maar een MotM voor Neymar slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:35 schreef rolls-reus het volgende:
Huh zijn er toch motm kaarten?ik zie neymar
die kan wel honderd miljoen miljard opleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 10:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Net die Neuton van Udinese gekocht in 433, geen 1 van op de markt.. wat zou die kunnen opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |