zo, jij hebt een mooi lijf! ik moet zeggen dat dat litteken daar inderdaad niets van afdoet!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef snakelady het volgende:
In dit topic kan je overigens nog wat lezen over litteken verzorging enz, ook als het al wat oudere littekens zijn.
LIF / Hoe een litteken verzorgen?
Dank je.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:31 schreef Linette het volgende:
[..]
zo, jij hebt een mooi lijf! ik moet zeggen dat dat litteken daar inderdaad niets van afdoet!!!
Gewoon niet druk om maken. Ik weet dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:31 schreef Linette het volgende:
[..]
ik ben er van overtuigd te raken dat het zo zal werken zoals je zegt. ik denk dat ik het onderwerp wel durf aan te snijden. nu in praktijk brengen !
ik wil ook liefde vinden! wat een mooi verhaal. dank jequote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zelf een borstverkleining ondergaan, en de littekens daarvan zijn best groot, de hele tepelomtrek, een litteken van de tepel naar onder de borst, en halve manen onder beide borsten (zgn ankerlitteken), maar ik heb er nooit problemen mee gehad, en mijn man ook niet.
Nu heb ik daadwerkelijk een verminkte rechterborst doordat, als gevolg van een auto-ongeluk, de veiligheidsgordel met zo'n enorme klap in mijn borst is gekomen dat er een verschuiving van inwendige massa heeft plaatsgevonden, en er nu een diepe richel van rechtsboven naar linksonder over mijn borst loopt. Er zit dus gewoon een richelvormige deuk over de gehele borst. De blauwzwarte plekken zijn geheeld, maar die richel blijft.
Ik kan er niet mee zitten, en mijn man nog minder, hij houdt van mij. En niet van mijn borsten alleen.
Je zou haast zeggen dat het iets heeft zelfs of niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:41 schreef x-tremed het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, tijdje gedate met een jongedame die als kind heet drinken heeft laten vallen waardoor er op 1 van de borsten littekens zaten. Kon me daar niet druk om maken eigenlijk.
iedereen is uniek, en ook dit is uniek aan iemand.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het iets heeft zelfs of niet?
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:11 schreef x-tremed het volgende:
[..]
iedereen is uniek, en ook dit is uniek aan iemand.
en als een litteken of iets dergelijks voor de ander een bezwaar is, hoe zal hij/zij je dan ooit waardig zijn?
en snel genoeg zie je het niet eens meer / denk je er niet bij na dat de andere iets anders is als dat jij bent
Ja denk dat je dat heel goed kunt zeggen iddquote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Ja denk dat je dat heel goed kunt zeggen idd
quote:
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee maar, je zou het haast gewoon mooi kunnen vinden bedoel ik?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Linette het volgende:
[..]
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!
heel goedquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Linette het volgende:
[..]
thanks guys. ik voel me helemaal op de troon zitten. met mijn borsten bloot!
En dat is relevant omdat... ??quote:
en dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:11 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
.
Gewoon een vraag? kijken of ze echt te klein zijn/waren ? ja of nee
Dus ik mag op een verdomd topic niet eens meer een vraag stellen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
en dan?
dan weet jij of jij ze te klein zou vinden, of niet.
het gaat er toch om wat voor haar de reden was om ze te vergroten?
daarbij was dat hier de vraag ook niet.
dus niet relevant.
dat is niet raar, dat is hoe het hoortquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef drijfhout het volgende:
Als ik een oogje kreeg op een meisje, daar een goeie klik mee kreeg, zij over haar onzekerheden en haar littekens zou vertellen... en als zij dan op een dag haar lijf ontblootte en ik mocht kijken en voelen... Ik zou me trots als een pauw en koning van de wereld voelen dat het meisje dit met me wilde delen. Ik zou ze bekijken, ik zou ze strelen, ik zou ze in mijn handen nemen en kussen!
Gek genoeg zijn ook vaak de imperfecties van een lijf juist hetgene waar het gevoel van/voor gaat stromen. Raar maar waar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |