nee maar het is dicht bij genoegquote:
die jij en je zusjes nu gewoon af gaan lopen zonder echt in je op te nemen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef larsvh12 het volgende:
Ik ben 13. Mijn zusje 12 en me zus 15. Bij new york in de buurt zijn ook leuke pretparken en ik denk zelf dat ny iets meer ook leuker is voor mijn ouders. Die culturele dingen en highlights die je echt moet zien enzo..
1. Jij en je zusjes zullen niet 'begrijpen' wat je ziet in NY en wel alle highlights aflopen met je oudersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef larsvh12 het volgende:
Hoe bedoel je nou? Ik volg je niet.. Ja misschien ook een dagje philly vanuit new york..
sowieso heeft het ook winkelcentra en de amerikaanse cultuur kun je beter opsnuiven in een stad als orlando dan NYquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef larsvh12 het volgende:
Foute boel van mij dan. Ik ben daar ook niet persee voor een pretpark maarja. Ik ben zelf ook geintereseerd in de culturele en highlights van new york. Vrijheidsbeeld, times square, winkelcentra etc. Wat heeft orlando eigenlijk op disney en extreme waterparken na? Ik las dat orlando voor de rest een saaie stad is. Kan je van orlando naar Miami rijden? Of is dat dan weer te ver?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Khadgar het volgende:
Maar in New York een paar Musicals zien is ook supertof natuurlijk.
doe zelf eens wat research?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:06 schreef larsvh12 het volgende:
Ik denk eerst uit en vraag ook maar de leukste dingen te doen zijn voordat ik mijn ouders benader. Kan ik ze zelf ook entousiaster maken. Maar wat lijkt jullie leuker en noem is van allebei de voor en nadelen op.
In NY is een auto alleen maar onhandigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef larsvh12 het volgende:
Ik weet al dat het leuk is om een rondvaart te maken naar het vrijheidsbeeld en broadway en times square etc. Maar heb je echt een auto nodig? Ik denk in orlando wel om naar die pret parken te rijden maar ook in new york? Zonee, kan ik mischien voor hetzelfde geld 7 dagen ofzo..
Dan zou ik lekker zon en ontspanning pakken in Orlando.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef larsvh12 het volgende:
Khadgar: Dat zou wel een perfecte oplossing zijn maar is wss veel te duur en kan niet want wij hebben maar 1 week vakantie in de herfstvakantie...
Als je wat ouder bent veranderen de dingen die je van een vakantie wilquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:12 schreef larsvh12 het volgende:
Hoezo zou je nooit naar orlando willen? Ik wil later zozo veel gaan reizen en dan zou ik echt wel naar Orlando willen en alleen al voor de pretparken en coole waterparken.
Heb jij thuis de broek aan ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:22 schreef larsvh12 het volgende:
Ik denk dat ik ze het maar eerst gewoon moet voorstellen of het uberhaupt wel mogelijk is kwa budget enzo. Maar wat zou jullie keuze zijn? Ny of orlando?
Je bent 13, dus het is je vergevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:17 schreef larsvh12 het volgende:
Idk. Maar ik ging mee naar het reisbureau over die reizen en toen vroegen ze budget en toen zeiden ze 4000/4500. En dat koste 10 dagen griekenland (eiland) ongeveer. Nu wil ik voorstellen om in de zomer ff naar parijs te gaan en in herfst 5/7 dagen naar stad in amerika.
Nee, jij hoeft niet aan je ouders te denken, zij beslissen voor jou en niet andersom. Je bent 13, weet je nog?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef larsvh12 het volgende:
Ja maar ik moet ook aan mijn ouders denken,
Dat kun je zelf opzoeken. Leer googlen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:21 schreef larsvh12 het volgende:
Why? Argumenten aub. Heb liever 1 lang bericht waar alles mooi uit word gelegd dan steeds korte zonder argumenten..
Nooit geweest. Wel vaak genoeg deze bestemming verkocht aan klanten. Telt dat ook?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef larsvh12 het volgende:
6/7 nachten verblijf is genoeg idd. En hou is op met die reacties giyf. Ik vraag recensies van mensen die er echt zijn geweest anders had ik dit topic niet geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |