Er heeft ook nog geen belg een klassieker gewonnen dit jaar. Hiervan weet je iig dat een belg wint.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi hoe Michel en José al de hele week zitten te bomen over het aanstaande Belgisch Kampioenschap. Alsof er een Mars-landing aan zit te komen
Pozzovivoquote:
Door een gat in de weg, ze zijn hem er nu aan het uit takelen.quote:
Idd. Vol demarreren en hij kreeg nog net een lengte voorsprong.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts die een speldenprikje van Gilbert meteen als ren teken van goede vorm beschouwt
Hij ging vol, maar er zat niets achter.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Wombcat het volgende:
Zou Blijlevens nu wel aan Mollema verteld hebben dat het voor de winst gaat?
Voor de post-2011 Gilbert doet hij dit aardig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts die een speldenprikje van Gilbert meteen als ren teken van goede vorm beschouwt
Hij ging vol, maar er zat niets achter.
bij een kus moeten de lippen toch de ander raken?quote:
Klopt, dit waren luchtzoenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bij een kus moeten de lippen toch de ander raken?
Vond het ook niet echt knappe dames eigenlijkquote:
Zolang Blijlevens en Boven maar niet aanpakken en aangeven...quote:Op zondag 16 juni 2013 10:58 schreef groenen het volgende:
Molkema gaat van fiets wisselen. Eerste deel op een tijdritfiets, daarna op een normale.
Is die mecanicien uit de Giro van Menchov nog in dienst? Die heeft zich bewezen op het hoogste niveau als het gaat om fietswissels in een tijdritquote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef F_JD het volgende:
[..]
Zolang Blijlevens en Boven maar niet aanpakken en aangeven...
1 | http://06.live-radsport.ch/details_186562/LiVETicker_(ab_1245)_Tour_de_Suisse_Etappe_9__Startzeiten_vom_Bergzeitfahren_nach_Flumserberg.html?PHPSESSID=2ad6a880c204566085b3827af2e4411a |
De tijdwaarneming?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:14 schreef TheArt het volgende:
Kristoff is na een klim van 10 km. aan 8% 4 minuten sneller dan Karpets. Wat klopt hier niet
Had voor de ronde al aangegeven dat deze tijdrit veel te zwaar was voor hem. Jammer voor hem dat de wind zoveel invloed had in de proloog, anders had hij die wel gewonnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef Chiappucci het volgende:
Wat Cancellara hier doet is toch ook wel treurig.
Hij had dit jaar 2 doelen: Voorjaar + Najaar. Geen piek in de zomer dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef Chiappucci het volgende:
Wat Cancellara hier doet is toch ook wel treurig.
Proloog reed ie inderdaad wel uitstekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had voor de ronde al aangegeven dat deze tijdrit veel te zwaar was voor hem. Jammer voor hem dat de wind zoveel invloed had in de proloog, anders had hij die wel gewonnen.
quote:
Moeten er nu nog 18 starten...quote:
Op het vlakke stuk is Van Garderen veel beter; op de klim moet ik nog zien of Van Garderen veel tijd kan goed maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef Felagund het volgende:
Bauke verliest al 14 seconden in de eerste 7 km t.o.v. TJ van Garderen.
Klopt, zit trouwens waarschijnlijk verschil tussen de anderen, Rui Costa doet het ook goed met maar 2.6 verschil met Van Garderen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het vlakke stuk is Van Garderen veel beter; op de klim moet ik nog zien of Van Garderen veel tijd kan goed maken.
Zal van de klim afhangen, Rui Costa had het grootste gedeelte van zijn achterstand al goed gemaakt in de eerste 8 kilometer. Dus die heeft misschien wel de grootste kans om het AK te winnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Hoop niet dat Frank wint, zou een wat kleurloze winnaar zijn.
Wie was dat? Zat even niet op te letten.quote:
Rui Costa.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was dat? Zat even niet op te letten.
Won een paar jaar terug toch ook een ritje hier?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:17 schreef Chiappucci het volgende:
De ontwikkeling die Kangert dit jaar doormaakt is toch ook belachelijk
Vorig jaar idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Won een paar jaar terug toch ook een ritje hier?
Iets na 17:45 denk ik.quote:
quote:
Werd op het vlakke deel al door renners ingehaald ja, had er blijkbaar niet zoveel zin in. Wel opvallend met het oog op het NK van komende woensdagquote:Op zondag 16 juni 2013 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman op 5.03![]()
Had ik wel wat meer van verwacht.
Van Garderen staat hij toch al voor?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Pedroso het volgende:
Als het zo doorgaat dan gaat Mollema v. Garderen nog inhalen.
Misschien dat Bauke ook Frank nog gaat pakken.
2e zelfs is ook mogelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Felagund het volgende:
Mollema kan Frank ook nog voorbij, 3e is denk ik nog mogelijk.
Even de verschillenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef Felagund het volgende:
Mollema kan Frank ook nog voorbij, 3e is denk ik nog mogelijk.
Kreuziger rijdt wel sterk op de klim, ik denk niet dat Mollema hem voorbij gaat.quote:
Twee minuten fiets je niet zomaar dicht.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op de weg bedoelt hij denk ik, omdat Van Garderen ervoor gestart is.
Mollema won wel meer op de klim dan Kreuziger. Denk dat het nipt gaat worden, waarbij het wel de vraag is of Mollema dit kan vasthouden.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kreuziger rijdt wel sterk op de klim, ik denk niet dat Mollema hem voorbij gaat.
Was ook meer een (matig) grapje.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee minuten fiets je niet zomaar dicht.
Klopt, maar als je goed parkeert, dan gaat het hard.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee minuten fiets je niet zomaar dicht.
En hopelijk wint Costa met een behoorlijke voorsprong, anders kost die straftijd hem mogelijk nog eindwinst ook..quote:
20 seconden toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En hopelijk wint Costa met een behoorlijke voorsprong, anders kost die straftijd hem mogelijk nog eindwinst ook..
Lol inderdaad.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En hopelijk wint Costa met een behoorlijke voorsprong, anders kost die straftijd hem mogelijk nog eindwinst ook..
Dat gaat wel gebeuren. Ik vermoed dat het verschil ongeveer een minuut zal zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar wel de mogelijkheid om op deze wedstrijd te pieken. Niks mis mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Van eindwinnaar in Zwitserland naar knecht voor Valverde/Quintana in de Tour
Yup, al is het bij Mollema vooral zo dat hij niks tegen moet komen. Afgelopen Tours altijd een valpartij of ziekte al vroeg in de ronde.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:48 schreef Pedroso het volgende:
Hoogtestage heeft zijn werk gedaan bij Mollema. Hopelijk is het over een week of 2 / 3 niet uitgewerkt.
En ook nog de winst van Martens.quote:
Neen, ruim niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:50 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig zijn die 20 strafseconden niet beslissend geweest voor Mollema.
En uiteindelijk het verlies in de afdaling een dag later ook niet. Daar verloor hij 39 seconden op Costa, uiteindelijk meer dan een minuut achterstand in het klassement.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:50 schreef Felagund het volgende:
Gelukkig zijn die 20 strafseconden niet beslissend geweest voor Mollema.
Zeker wetenquote:
Maar topvorm is hier ook nog niet nodig, dus hopelijk kan Mollema nog wat verbeteren richting de Tour.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar het is de vraag wat dit waard is. Eerlijk gezegd reed hier geen Top-10 Tour materiaal mee.
Mja, Pinot vorig jaar al 10de, Brajkovic 9de en van Garderen 5de. Veel minder sterk bezet dan de Dauphiné uiteraard, maar het valt nog mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Maar het is de vraag wat dit waard is. Eerlijk gezegd reed hier geen Top-10 Tour materiaal mee.
Van Garderen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Precies. Hopelijk was dit niet zijn piek. Als Vroem vroem over 3 weken demarreert, zal het toch een stukkie sneller moeten.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar topvorm is hier ook nog niet nodig, dus hopelijk kan Mollema nog wat verbeteren richting de Tour.
2 weken, volgende week de nationale kampioenschappenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer begint de Tour nu eigenlijk, over 2 of 3 weken ?
Dat is niet de man waar ie zich op moet richten hoor. Als die gaat dan kan niemand hem volgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies. Hopelijk was dit niet zijn piek. Als Vroem vroem over 3 weken demarreert, zal het toch een stukkie sneller moeten.
Die rijdt toch buiten mededinging meequote:Op zondag 16 juni 2013 17:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is niet de man waar ie zich op moet richten hoor. Als die gaat dan kan niemand hem volgen.
Oh jawel hoor. TvG, Peraud, Pinot, zelfs Dan Martin moet het kunnen. Genoeg top-10 kandidaten voor de Tour.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Uiteindelijk wel ja, zal over een paar jaar wel uit de uitslag geschrapt worden.quote:
Zal wel weer veranderen na de Tour.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef TheArt het volgende:
Nederland is België trouwens voorbij in de WT-ranking.
Ik denk het niet hoor. VDB heeft zelf behoorlijk wat problemen en ik zie niet in wat Mollema in deze vorm voor VDB onder moet doen.quote:
Waarom ? Zie de Belgen daar niet meer punten halen de Nederlanders eerlijk gezegd.quote:
Johnny en Wout heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in voor de Tour. Gesink zal waarschijnlijk zich niet teveel op het alg. klassement richten.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Iets meer vertrouwen in Molkema, Johnny, Geesink en Wout.
Een etappe pakken doe je niet zomaar. De niet top-klimmers en niet-topsprinters kunnen alleen in een vluchtgroep een etappe pakken. Ik teken voor een 7e plaats voor Mollema.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:06 schreef groenen het volgende:
Ik snap de mensen die het over te vroeg pieken hebben nooit zo.
Beter hier een goed klassement en een etappe zege dan kleurloos 7de in de Tour.
Ik bedoelde ook een etappezege in Zwiterserland.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een etappe pakken doe je niet zomaar. De niet top-klimmers en niet-topsprinters kunnen alleen in een vluchtgroep een etappe pakken. Ik teken voor een 7e plaats voor Mollema.
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Pedroso het volgende:
Denk overigens dat de ze in de beklimming wind mee hadden. En tja, dan heeft Mollema wel een voordeel natuurlijk.
Ok, verkeerd gelezen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook een etappezege in Zwiterserland.
Dat klopt ook wel, maar Mollema en Tour is ook tot nu toe geen goede combinatie geweest.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. VDB heeft zelf behoorlijk wat problemen en ik zie niet in wat Mollema in deze vorm voor VDB onder moet doen.
Na z'n eerste wedstrijden dit seizoen had ik best een positief gevoel over Poels maar nu weet ik het niet meer.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Johnny en Wout heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in voor de Tour. Gesink zal waarschijnlijk zich niet teveel op het alg. klassement richten.
Mollema heeft daar natuurlijk nog nooit als kopman en in perfecte vorm aan de start gestaan, dus kan er weinig over zeggen nog.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar Mollema en Tour is ook tot nu toe geen goede combinatie geweest.
Want? Enig niveau mag wel een keer.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:18 schreef Pedroso het volgende:
Is er al een topic met 'waar is Mollema' gemaakt ?
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ons aller Herbert daar anders over denkt.
Da's ook niet bevordelijk voor je eindtijd natuurlijk, achteruit fietsen. Alhoewel Claudia Pechtstein achteruit schaatsend nog een aardige 500 meter af kon leggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Marcoss het volgende:
De klim vandaag fietste hij echt achteruit..
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's ook niet bevordelijk voor je eindtijd natuurlijk, achteruit fietsen. Alhoewel Claudia Pechtstein achteruit schaatsend nog een aardige 500 meter af kon leggen.
Ja, maar dan nog liever een mooie etappe winnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:25 schreef forzaudinese het volgende:
en als dat zo is dan moet top 10 in de tour mogelijk zijn.
Mollema zou er toe in staat moeten zijn. Is van de klassementrenners 1 van de rapste. Afhankelijk hoe Valverde en Rodriguez zijn zou Bauke mee kunnen sprinten in een bergetappe voor de overwinning.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog liever een mooie etappe winnen.
twitter:TeamSkyNick twitterde op zondag 16-06-2013 om 19:37:22Crazy scenes at the #TDSuisse today, @AlexRazi TEXTING while riding the TT!! http://t.co/x2aBguPgrk reageer retweet
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TeamSkyNick twitterde op zondag 16-06-2013 om 19:37:22Crazy scenes at the #TDSuisse today, @AlexRazi TEXTING while riding the TT!! http://t.co/x2aBguPgrk reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |