Thanks voor de tips. Heb ik tenminste een beginpuntquote:Op zondag 16 juni 2013 10:59 schreef morgane het volgende:
Shuffle, Trianon, Funkenstein...ik weet niet of er bij deze café's een piano staat maar die kans is redelijk aanwezig
Ah, hotel lijkt me ook een goede optie inderdaad. Ik denk dat ik het beste eens binnen kan lopen ipv te mailen, of niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:15 schreef morgane het volgende:
Ik geloof trouwens dat bij hotel-grand café Atlanta op de Grote Markt ook wel eens een pianist zit te spelen
Ja zeker, dat maakt altijd meer indruk!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, hotel lijkt me ook een goede optie inderdaad. Ik denk dat ik het beste eens binnen kan lopen ipv te mailen, of niet?
Haha, ik ben daar meestal ook iets te schijterd voor. Maar ik heb wel zo'n idee dat dit het beste zou werkenquote:Op maandag 17 juni 2013 08:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je een gokje wil nemen ga je gewoon zitten en begin je te spelenKan goed uitpakken, maar ik zou het zelf niet durven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |