inactief?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:28 schreef BMTH182 het volgende:
Jared is echt zo inactief als de pest en hij ziet er uit als een kruising tussen dave grohl en een hipster

Ja iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:38 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt me voor zo'n gast iets dat je echt nooit meer vergeet.

Met Jordan Catalanoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Vet nice ja, sta je daar ineens op het podium

Hij haalde iemand het podium op, die hij in het Nederlands tegen het publiek liet zeggen dat ze uit hun dak moesten gaan enzo, en nu mag hij naast het podium blijven kijken.quote:

Atze is verliefd.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:38:33Ooooh hij is zo leuk! #30stm reageer retweet

Ah daar was hij alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Atze is verliefd.twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 19:38:33Ooooh hij is zo leuk! #30stm reageer retweet

Dit heeft niks met hipster te maken, dit is voor boeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:47 schreef alors het volgende:
Atze zal wel weer een mooi stukje aan het schrijven zijn over deze ultrahipster, onder het genot van een bakje augurken met azijn.

Wat is dat met die Atze en waar moet ik hem van kennen en waarom is hij zo zuur?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:47 schreef alors het volgende:
Atze zal wel weer een mooi stukje aan het schrijven zijn over deze ultrahipster, onder het genot van een bakje augurken met azijn.

Recensent van 3voor12quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat met die Atze en waar moet ik hem van kennen en waarom is hij zo zuur?

Hij is de grote man van 3voor12 op het gebied van album en concertrecensies en alles wat niet hipsterproof is zeikt ie af.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat met die Atze en waar moet ik hem van kennen en waarom is hij zo zuur?

Die staat er toch van Jan Lul, zag ik, want hij had een Roland pad onder zijn klopper.quote:

Ja ik weet niet, het leek wel zo, er moest iemand bijkomen iig en volgens mij is hij even aan het tijdrekken.quote:

Ik lees zo weinig mogelijk recensies want er staan altijd dingen in waar ik het totaal niet mee eens benquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is de grote man van 3voor12 op het gebied van album en concertrecensies en alles wat niet hipsterproof is zeikt ie af.

Iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees zo weinig mogelijk recensies want er staan altijd dingen in waar ik het totaal niet mee eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |