Dat gebeurt al 20 jaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ze krijgen het iig wel los nu.
Zal Jan nu met z'n vingers in zijn oren zitten? Er word gewoon Dance muziek op de main gespeeld!
Dat deze troep op de main stage mag staan is inderdaad schandalig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ze krijgen het iig wel los nu.
Zal Jan nu met z'n vingers in zijn oren zitten? Er word gewoon Dance muziek op de main gespeeld!
Dit is inderdaad gewoon een prima show. Het begon wat magertjes maar inmiddels komt het wel los.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef Ynske het volgende:
Jeumig, over t algemeen is men wel enorm negatief hier. Zo heb ik t tussen de mensen nog niet gehoord
Denk dat het voor die zeikers beter bevalt op hun zolderkamer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef Ynske het volgende:
Jeumig, over t algemeen is men wel enorm negatief hier. Zo heb ik t tussen de mensen nog niet gehoord
hehequote:
Ach ja, niet iets wat ik thuis ga opzetten, maar doet het gewoon goed op zo'n festivalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:56 schreef Cee het volgende:
Ik denk altijdOpposites
maar na een half uur sta ik toch
Mee eens ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja, niet iets wat ik thuis ga opzetten, maar doet het gewoon goed op zo'n festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |