trouwens ik hoef helemaal niet daar te komen....in elke wo rechten topic noemen ike en etsu sanasoufi.quote:
je hebt altijd ike en etsu nog die me daar quotten en verwijzen naar mijn topics in klb en andere subforumsquote:
ben je nou al mr. dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je hebt altijd ike en etsu nog die me daar quotten en verwijzen naar mijn topics in klb en andere subforums
Nu kunnen we uitgebreid over je praten en quoten en verwijzen en alles zonder dat jij commentaar op gaat leveren en/of trollen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
trouwens ik hoef helemaal niet daar te komen....in elke wo rechten topic noemen ike en etsu sanasoufi.
Verplaats hem naar SES dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hoort dit topic niet in SES? Oh, wacht, daar kan TS niet meer reageren.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, want ik ben geen scholier/student. Nog niet. Hopelijk volgend jaar wel.
welnee je volgt me toch hier? en naar klb en elke andere topic die ik open....trouwens ik post ook op forums.marokko.nl en india-forums en hier is mijn twitter:quote:
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!quote:
*proest*quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!
Etsu
Paxcon
blue-ice
Ikedubaku99
Hotmess
motorbloempje
Yreal
hiddenstar
IF YOU DON'T SEE YOUR NAME BUT LIKE TO BE CRAPBLOCKED LET ME KNOW! I'LL DECIDE WHETHER I GRANT YOUR WISH TO BE CRAPBLOCKED!
Crapblocked means: I can't see your POSTS. However when someone quotes you I can BUT i will ignore them.
All the best!
UPDATEquote:
Kan ze eindelijk eens aan de weg timmeren....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat een timmeropleiding beter voor jou is
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
UPDATE
IF YOUR NAME IS IN THE LIST BELOW YOU'RE CRAPBLOCKED!
Ik heb het nog niet gedaan. Alleen motorbloempje en paxcon en tchock zijn nog geblokt. De rest volgt later.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?
Via de database. Sanasoufi is een kloon van GM.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt niet betaald voor een fok abo dus hoe blokkeer jij mensen?
Waarom ik niet?!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gedaan. Alleen motorbloempje en paxcon en tchock zijn nog geblokt. De rest volgt later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |