heb ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit vaak bovenop je fles met wasmiddel. Maar wat staat er eigenlijk op je fles met wasmiddel? Staat daar ook op hoe je het moet gebruiken?
Gelukkig niet, het is wel weer duidelijk dat jij er geen verstand van hebt en maar wat loopt te lullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
Die lijkt best wel op de echte Towelie, maar waarom is hij paars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Omdat Paint kwaliteitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die lijkt best wel op de echte Towelie, maar waarom is hij paars?
Nee hoor, niet getrapt, ik vind het alleen beetje arrogant hoe je het vertelt en je kan het ook op een normale toon vertellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, heb ik je nu op je pikkie getrapt? Dus jij gebruikt overal wasverzachter voor? Jeetje wat zul jij veel geld aan wasverzachter uitgeven dan.
Dat je ouders nooit vloeibaar wasmiddel gebruiken en jij nooit in de winkel om je heen kijkt betekent niet dat het niet bestaat.
Succesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee ik weet nu alles denk ik en ga de wasmachine aanzetten
Dat doe ik alleen omdat jij de hele tijd blijft doordrammen met dat ze waspoeder moet gebruiken en ze wasverzachter nodig heeft. Eén keer is ook genoeg en als je niet weet wat vloeibaar wasmiddel is kun je ook gewoon Google gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, niet getrapt, ik vind het alleen beetje arrogant hoe je het vertelt en je kan het ook op een normale toon vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |