quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even fappen op Toto's pic die hij van de week naar me stuurde.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat las je zeker omdat jij dat op haar doet?
Ieuw!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:53 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even fappen op Toto's pic die hij van de week naar me stuurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'ie je niet knap vindt. Dan ga je toch niet blij doen?
Wat zei je allemaal dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaha, jij zo lekker serieus hé.
Kom op, alsof een vader zo praat als ik
Deed je wel...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"mijn dochter heeft last van je"quote:
Not done, je als vader voordoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan die vader weten dat zei het op FOK! gepost heeft dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"mijn dochter heeft last van je"
"haal het nummer weg"
"met de vader van J (dat meisje)"
"wil je dat nummer weghalen jongedame"
tja geen ideequote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe kan die vader weten dat zei het op FOK! gepost heeft dan?
Jij bent toch al geslaagd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdomme had paar uur te tijd om te leren, niet gedaan :S
Jij zei geen jonge dame!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"mijn dochter heeft last van je"
"haal het nummer weg"
"met de vader van J (dat meisje)"
"wil je dat nummer weghalen jongedame"
Ik dacht even dat je je piemel ging laten zienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
Vanavond feestje, kan ik dit aan denken jullie?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
jij ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij zei geen jonge dame!
En je was lief aan de telefoon hahahaha
Dan ben je de eerste die dat zegt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je je piemel ging laten zien.
Maar ik vind dat spijkerstof overhemd niet zo mooi, maarja, dat is mijn smaak. Ik denk dat jij er altijd wel goed uitziet, maakt niet uit wat je draagt.
Ik zie spatieloos er voor aan om linkjes te sturenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe kan die vader weten dat zei het op FOK! gepost heeft dan?
Ik ben eigenlijk jongenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie spatieloos er voor aan om linkjes te sturen
Dat was m'n zusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb bewijs gehoord dat t niet zo is.
mijn stem is kut hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
Ik wil Toto's stem ook horen.Dan kan ik eindelijk klaarkomen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef Etsu het volgende:
Ik wil Toto's stem ook horen.Dan kan ik eindelijk klaarkomen.
Want wat daarna kwam en wat ik aardig bedoelde zegt iedereen al tegen je?quote:
Wat hoezo ik?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie spatieloos er voor aan om linkjes te sturen
Ik doe niks iig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef xcachet het volgende:
Jongens ik krijg allemaal whatsappjes van mensen die ik niet ken. Hou op. Jullie
Precies.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Want wat daarna kwam en wat ik aardig bedoelde zegt iedereen al tegen je?
Dan neem ik dat wel terug, anders wordt je ego te groot.
En tja... ik heb m'n eigen smaak.
Jawelquote:
Iedereen heeft jouw nummer behalve ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef xcachet het volgende:
Jongens ik krijg allemaal whatsappjes van mensen die ik niet ken. Hou op. Jullie
Ja nu wel ja..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Iedereen heeft jouw nummer behalve ik.
nee ik geef jouw nummer niet aan iemandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:06 schreef xcachet het volgende:
Toto negenenzestig geeft hem aan iedereen. Ik zal mijn vader hem eens even laten bellen.
Hoe heeft Krabs mijn nummer dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik geef jouw nummer niet aan iemand
Beter cijfer voor natuurkundequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik want ik las bioscoop.
Lijkt me kut, ziet er niet uit tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit met een grijns van hier tot Tokyo op m'n gezicht
Nee klopt ik lach nooit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lijkt me kut, ziet er niet uit toch
door wie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef xcachet het volgende:
Zo he, word gewoon even uitgescholden via DM..
Nee? je begrijpt de grap dus nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
Oh dus zo is xcachet gefopt! Toto is haar vader!
Je zal er maar achter komen dat er iemand in de JNG chat eigenlijk je vader is.
Ik heb nooit mooie foto'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook
Behalve als ze mooi gelukt zijn
Ja wel hoor, jij deed alsof je de vader van dat meisje was met die zus, en belde xcachet en toen schrok ze denk ik en dat was de grap.quote:
Ja nu snap je 'm .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel hoor, jij deed alsof je de vader van dat meisje was met die zus, en belde xcachet en toen schrok ze denk ik en dat was de grap.
Ff krabs vragenquote:
ik bied 450 euroquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff krabs vragen![]()
Hij vraagt geld
Da's echt fantastischquote:
Das goedkoopquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
een halfuur sterren kijken met LB kost 7,50
betalen in termijnen is evt. mogelijk
4,50quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar reiskosten enzo komt er nog bij he
heb je die portofoons al verkochtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
* xcachet gaat even verder huilen in een hoekje
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
* AdoraBelle troost xcachet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
Je mag ze wel voor 150 hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je die portofoons al verkocht
is 7,50 wel genoeg?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff krabs vragen![]()
Hij vraagt geld
Moet je in het 40+ forum zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie weet hoe die een was moet draaien
ik heb hulp nodig met de wasmachine
Je zet die knop op het goeie programma, doet er zoveel wasmiddel in als op de verpakking van het wasmiddel staat, gooit je was erin, en zet 'm aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie weet hoe die een was moet draaien
ik heb hulp nodig met de wasmachine
in welke vak moet het wasmiddelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je zet die knop op het goeie programma, doet er zoveel wasmiddel in als op de verpakking van het wasmiddel staat, gooit je was erin, en zet 'm aan.
Wat is er?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:20 schreef xcachet het volgende:
Ik denk vak 1. Heb je eigenlijk ook gekeken naar wat er in je kleren staat hoe het gewassen moet worden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in welke vak moet het wasmiddel
Maar ik denk dat je gewoon de witte was/bonte was stand moet gebruiken en dan even kijken naar wat er in je kleding staat of je ook een bepaalde temperatuur moet gebruiken.quote:
'elke wasbeer heb een staartquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
Ik had gewoon moeten vragen of je nog puppy's verkocht
tnx, dit helpt welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasvoorschrift
Ja, de ene is voor de bonte was, of witte was, zoietsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
Maakt het wel uit in welk vak het gaat?
jij wordt later huisvrouwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, de ene is voor de bonte was, of witte was, zoiets
In de wasmiddellade? Tuurlijk niet, de ene is voor wasmiddel,een andere voor wasverzachter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Shit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ene is voor waspoeder, andere is voor wasmiddel.
De ene is voor wasmiddel en de andere is voor verzachter ofzo die op een andere moment van het progamma erin moet. Maar als je het niet snapt kun je misschien beter gewoon een bolletje gebruiken en die bij de was zelf in doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat is voor watquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ene is voor waspoeder, andere is voor wasmiddel.
Ik werk al een jaar met waspoeder en wasverzachter en nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De ene is voor wasmiddel en de andere is voor verzachter ofzo die op een andere moment van het progamma erin moet. Maar vaak werkt dat toch niet helemaal en kun je beter een bolletje gebruiken en niet naar die vakjes kijken.
wasverzachter moet in 2, waspoeder in 1.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat is voor wat
als je hier antwoord op kan geven kan ik meteen gaan wassen
Niet iedere wasmachine is dezelfde. Bij onze vorige had je een vakje ergens voor maar dan liep het er meteen al uit en had je er niks aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werk al een jaar met waspoeder en wasverzachter en nooit problemen mee gehad.
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wasverzachter moet in 2, waspoeder in 1.
Midden is wasverzachter met dat bloemetje denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen poeder ik heb vloeibaar, iemand in mijn 40+ topic zegt dat dat in het midden moet.
ik heb wel een midden domboquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.
bij mij is midden een klein vakje, en aangezien 2 bij jou een klein vakje is, ga ik vanuit dat daar wasverzachter moet.
en je hebt poeder nodig.
edit; oh dat kleine gaatje. ik weet niet of het daar moet.
Kijk anders in de handleiding online?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
ik weet niet wat ik moet doen
nieuwe wasmachine kopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
hoor je me>quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
LB's stem![]()
Toto stuurt een audioboodschap op whatsapp: 'dit is niet edwin emieladres hoor beetje raar groetjes jeroen'
Wat heeft ze nou weer aan dit advies? Ze heeft helemaal geen poeder nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. dat moet bij mij ook. maar jij hebt geen midden.
bij mij is midden een klein vakje, en aangezien 2 bij jou een klein vakje is, ga ik vanuit dat daar wasverzachter moet.
en je hebt poeder nodig.
edit; oh dat kleine gaatje. ik weet niet of het daar moet.
Want?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer aan dit advies? Ze heeft helemaal geen poeder nodig.
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen zegt wat anders
Doen "wij" ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.
Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heb je een bolletje voor het wasmiddel? Dan kun je het gewoon met bolletje en al bij de was in doen.
bolletje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.
Ik weet er blijkbaar meer vanaf dan jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even een eind fietsen met je bolletje.
Da's niet voldoende.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je met vloeibaar wasmiddel ook kunt wassen, maakt niet uit wat voor wasmachine je hebt.
Die lijkt niet manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
xcachet, ik heb je nagemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb vloeibare wasmiddelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet voldoende.
Je hebt wasverzachter (dat is dat vloeibare ding) en wasmiddel (poederding) nodig.
Echt wel. je hebt niet overal wasverzachter voor nodig en als je vloeibaar wasmiddel gebruikt heb je geen waspoeder nodig. Vloeibaar wasmiddel is de vloeibare vorm van waspoeder hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's niet voldoende.
Je hebt wasverzachter (dat is dat vloeibare ding) en wasmiddel (poederding) nodig.
Gelukkig wonen we niet samen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Echt wel. je hebt niet overal wasverzachter voor nodig en als je vloeibaar wasmiddel gebruikt heb je geen waspoeder nodig. Vloeibaar wasmiddel is de vloeibare vorm van waspoeder hoor.
Bemoei je er gewoon niet mee als je er geen verstand van hebt. Je zet haar helemaal op het verkeerde beenquote:
heb ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit vaak bovenop je fles met wasmiddel. Maar wat staat er eigenlijk op je fles met wasmiddel? Staat daar ook op hoe je het moet gebruiken?
Gelukkig niet, het is wel weer duidelijk dat jij er geen verstand van hebt en maar wat loopt te lullen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
Die lijkt best wel op de echte Towelie, maar waarom is hij paars?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Omdat Paint kwaliteitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die lijkt best wel op de echte Towelie, maar waarom is hij paars?
Nee hoor, niet getrapt, ik vind het alleen beetje arrogant hoe je het vertelt en je kan het ook op een normale toon vertellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, heb ik je nu op je pikkie getrapt? Dus jij gebruikt overal wasverzachter voor? Jeetje wat zul jij veel geld aan wasverzachter uitgeven dan.
Dat je ouders nooit vloeibaar wasmiddel gebruiken en jij nooit in de winkel om je heen kijkt betekent niet dat het niet bestaat.
Succesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
okee ik weet nu alles denk ik en ga de wasmachine aanzetten
Dat doe ik alleen omdat jij de hele tijd blijft doordrammen met dat ze waspoeder moet gebruiken en ze wasverzachter nodig heeft. Eén keer is ook genoeg en als je niet weet wat vloeibaar wasmiddel is kun je ook gewoon Google gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, niet getrapt, ik vind het alleen beetje arrogant hoe je het vertelt en je kan het ook op een normale toon vertellen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb alles gedaan en toen ik op start druktte gebeurde er niks
Oke.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een volwassen mannetje zeg. Al die steken onderwater geven hier. Ik ben echt wel mijn respect voor je verloren door hoe je je nu gedraagt.
En wel een geldig excuus, dat doordram gedrag van jou is irritant. En daarbij heeft zij vloeibaar wasmiddel. Als jij dan zegt dat ze waspoeder moet kopen dan help je haar daar niet mee. Geef haar dan advies over hoe ze vloeibaar wasmiddel moet gebruiken, daar heeft ze wat aan.
omgquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
weet ik eigenlijk niet, zo even kijken
ja bbyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
dv sorry dat ik je op t verkeerde been hielp. vergeef je t me?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
godzijdank dat mn huisgenootje net thuis kwam
ik vroeg aan haar waarom de wasmachine t niet deed en of ik iets fout deed
zegt ze 'o je moet er heel hard op slaan' dus zij slaat er op en dat ding gaat meteen aangodver
Ja dat konden wij ook niet weten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
godzijdank dat mn huisgenootje net thuis kwam
ik vroeg aan haar waarom de wasmachine t niet deed en of ik iets fout deed
zegt ze 'o je moet er heel hard op slaan' dus zij slaat er op en dat ding gaat meteen aangodver
ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef TienVingers het volgende:
Wie had op zijn 16, bijna 17e ook nog geen baan
bedrijf is failliet gegaan, heb een half jaar in de horeca gewerkt (net na m'n 17e verjaardag wel)quote:
Ik werk al vanaf m'n 15de.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef TienVingers het volgende:
Wie had op zijn 16, bijna 17e ook nog geen baan
Ik wil iets doen deze zomer maar zelfs AH wil me niet hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bedrijf is failliet gegaan, heb een half jaar in de horeca gewerkt (net na m'n 17e verjaardag wel)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wil iets doen deze zomer maar zelfs AH wil me niet hebben
je kan wel voor mij werken, ik betaal je in chinese gadgetsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wil iets doen deze zomer maar zelfs AH wil me niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |