Juist mijn probleemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:56 schreef geevee het volgende:
Je raakt ze meestal kwijt doordat je in gedachten binnenkomt en dan iets doet wat je normaal niet doet en daarbij even de sleutels neerlegd,oplossing ga bij de deur staan waar je binnenkomt en probeer al je stappen te herinneren.
Veel succes,o en ja laat een reserve bos maken en geef die 1 vaste plek,
Als ik mijn sleutels terug vind ga ik iets uitvinden waarmee ik mijn GSM kan koppelen aan me sleutelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:24 schreef Rodawa het volgende:
Even met je telefoon bellen en luisteren waar die afgaat.
Dat bestaat al. Wat rij je, Suzuki ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutels terug vind ga ik iets uitvinden waarmee ik mijn GSM kan koppelen aan me sleutels
Nissan micra uit 96quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat bestaat al. Wat rij je, Suzuki ofzo?
Roodquote:
Of je houdt je hoofd er even bij en legt ze op een vaste plek neer, veel eenvoudiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutels terug vind ga ik iets uitvinden waarmee ik mijn GSM kan koppelen aan me sleutels
weet niet welke type precies daarvoor moet ik naar me boekje kijken in me auto, maar dat gaat niet omdat sleutels kwijt en ik niet kan open doen.quote:
Ah gelukkig, toch nog een verschil dus. Ik heb dikkere velgen en Ferrarirood. 54 paardjes. Hard as a motherfucker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
weet niet welke type precies daarvoor moet ik naar me boekje kijken in me auto, maar dat gaat niet omdat sleutels kwijt en ik niet kan open doen.
zo ongeveer
[ afbeelding ]
Dit zijn eigenlijk me reserve sleutels. Die echte ben ik al een heel tijdje kwijt gespeeldquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon altijd op een vast plekje neerleggen, zo moeilijk is dat niet. In een schaal met andere sleutels bijv. En anders heb je toch wel een reservesleutel lijkt me?
Ja, laat ik maar niets zeggen danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit zijn eigenlijk me reserve sleutels. Die echte ben ik al een heel tijdje kwijt gespeeld
Zodat je ze allebei kwijtraakt of wat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als je belt naar je mobiel hoor je ergens geluid en loop je er naar toe om hem vervolgens proberen te vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodat je ze allebei kwijtraakt of wat?
Dan maak je weer extra reserve?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit zijn eigenlijk me reserve sleutels. Die echte ben ik al een heel tijdje kwijt gespeeld
Kun je beter gwn je sleutel een geluid laten maken met een app ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als je belt naar je mobiel hoor je ergens geluid en loop je er naar toe om hem vervolgens proberen te vinden.
Koordje om je nek is net zo makkelijk, maar niet zo hip.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als je belt naar je mobiel hoor je ergens geluid en loop je er naar toe om hem vervolgens proberen te vinden.
Vuilnisbak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |