ik ben wel op dieet maar ik heb geen streefgewichtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Ennn91 het volgende:
Het gaat trouwens ook niet om of ik wel of niet op mijn juiste gewicht zit, maar hoe anderen dit zien. Accepteer je gewoon je maten en let je daarna alleen op je gewicht of ligt je streefgewicht lager, maar heb je geaccepteerd dat het niet te halen of te behouden valt?
Omdat je je fijn moet voelen bij je gewicht en lichaam. Ik heb geaccepteerd dat veel van mijn kleding niet meer gaat passen of ooit gaat passen toen ik nog 58 woog. Dat ik gewoon boven de 60 kilo moet wegen om het vol te kunnen houden en nou eenmaal niet zoslank kan zijn omdat ik het niet vast kan houden. Dat over vasthouden is mijn eigen redenering trouwens en vraag het hier nu of anderen dat ook hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben wel op dieet maar ik heb geen streefgewicht
ik ben ook alleen maar aan het afvallen omdat mijn gewicht nu ongezond is
zodra ik op een gezond gewicht zit bij een gezonde levensstijl geloof ik het wel
nogmaals: als je gezond bent, en gezond eet en leeft wat kan er dan nog niet 'kloppen'?
Met een gewicht rondom de 62 kilo heb je een prima gezond gewicht.quote:
Ik accepteer mijn maten en heb geen weegschaal in huis. Dus ik let niet op mijn gewicht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Ennn91 het volgende:
Het gaat trouwens ook niet om of ik wel of niet op mijn juiste gewicht zit, maar hoe anderen dit zien. Accepteer je gewoon je maten en let je daarna alleen op je gewicht of ligt je streefgewicht lager, maar heb je geaccepteerd dat het niet te halen of te behouden valt?
Ik vind de spiegel toch de beste graadmeter.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef fathank het volgende:
Alleen kilos tellen is onzin. Vetpercentage is een veel betere graadmeter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |