abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127827194
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Ennn91 het volgende:
Het gaat trouwens ook niet om of ik wel of niet op mijn juiste gewicht zit, maar hoe anderen dit zien. Accepteer je gewoon je maten en let je daarna alleen op je gewicht of ligt je streefgewicht lager, maar heb je geaccepteerd dat het niet te halen of te behouden valt?
ik ben wel op dieet maar ik heb geen streefgewicht
ik ben ook alleen maar aan het afvallen omdat mijn gewicht nu ongezond is
zodra ik op een gezond gewicht zit bij een gezonde levensstijl geloof ik het wel

nogmaals: als je gezond bent, en gezond eet en leeft wat kan er dan nog niet 'kloppen'?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127827397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben wel op dieet maar ik heb geen streefgewicht
ik ben ook alleen maar aan het afvallen omdat mijn gewicht nu ongezond is
zodra ik op een gezond gewicht zit bij een gezonde levensstijl geloof ik het wel

nogmaals: als je gezond bent, en gezond eet en leeft wat kan er dan nog niet 'kloppen'?
Omdat je je fijn moet voelen bij je gewicht en lichaam. Ik heb geaccepteerd dat veel van mijn kleding niet meer gaat passen of ooit gaat passen toen ik nog 58 woog. Dat ik gewoon boven de 60 kilo moet wegen om het vol te kunnen houden en nou eenmaal niet zoslank kan zijn omdat ik het niet vast kan houden. Dat over vasthouden is mijn eigen redenering trouwens en vraag het hier nu of anderen dat ook hebben?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:50:47 #28
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_127827492
Ik heb geen weegschaal en ben gezegend met een enorm snelle spijsvertering. Ik eet gezond omdat ik me daar fijn bij voel maar eet ook wel eens frituur, snoepgoed, etc, als ik daar behoefte aan heb. Zal altijd 'petit' blijven [al jaaaren 1m62 bij ongeveer 54 kg] en kan met grote jaloezie naar heupen, billen en borsten van andere vrouwen kijken, maar heb ondertussen ook niets te klagen want hoef absoluut niet op mijn dieet te letten.
an urge to help mankind overcomes me
pi_127828398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Ennn91 het volgende:

Blijven vraag twee en drie over.
Met een gewicht rondom de 62 kilo heb je een prima gezond gewicht.

Hoe anderen je zien... tjsa, wij kunnen jou natuurlijk niet zien, dus vraag het eens aan de mensen om je heen. Als je gewoon een normaal gewicht hebt, lijkt me dat niemand je te dun/dik zal vinden.

Het lijkt me beter dat je gewoon kleding hebt die leuk is en goed past, dan dat je je per se in een maatje kleiner wilt proppen.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zondag 16 juni 2013 @ 08:27:06 #30
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127853253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Ennn91 het volgende:
Het gaat trouwens ook niet om of ik wel of niet op mijn juiste gewicht zit, maar hoe anderen dit zien. Accepteer je gewoon je maten en let je daarna alleen op je gewicht of ligt je streefgewicht lager, maar heb je geaccepteerd dat het niet te halen of te behouden valt?
Ik accepteer mijn maten en heb geen weegschaal in huis. Dus ik let niet op mijn gewicht.
Ik leef gezond. Mijn natuurlijke 0-punt is hierbij erg laag. Ik weeg al 15 jaar 52 kilo bij een lengte van 1.70.
Soms zou ik wel wat dikker willen zijn, en van die weelderige vormen hebben. Maarja. Dit is nu eenmaal de bouw die ik heb gekregen, en aangezien ik nu gezond leef is het niet oke om hier aan te gaan lopen sleutelen enkel om aan een ideaalbeeld te voldoen.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:59:28 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127855917
Alleen kilos tellen is onzin. Vetpercentage is een veel betere graadmeter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 16 juni 2013 @ 15:03:29 #32
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_127862008
Het is veel belangrijker dat je weet hoe je je moet kleden. Pondje meer of minder maakt niet zoveel uit, als je er maar goede kleding bij zoekt, en niet met een skinny jeans rondloopt terwijl je dijen zo groot zijn als mijn middel ofzo.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_127862268
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:59 schreef fathank het volgende:
Alleen kilos tellen is onzin. Vetpercentage is een veel betere graadmeter.
Ik vind de spiegel toch de beste graadmeter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')