Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:29 schreef Druppelss het volgende:
Verzonnen topic.. Alleen dat met dat bier klinkt nog wel geloofwaardig..
Wat ben je sowieso voor een man als je bij de kassa pas erachter komt dat je nog geen bier hebt? Naar dat vak ga je toch als eerst..
Met mijn uiterlijk is dat niet zo verwonderlijk hoor.quote:
Nee jij. Had je moeder de baby weggegooid en haar nageboorte gehouden of zo?quote:
Goede reactie van iemand van 34quote:Op zondag 16 juni 2013 10:58 schreef valek het volgende:
[..]
Nee jij. Had je moeder de baby weggegooid en haar nageboorte gehouden of zo?
Wel vaakquote:Op zondag 16 juni 2013 11:31 schreef Kadooosh het volgende:
Jan lindersecht zo'n supermarkt voor boeren.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:12 schreef LangeJan het volgende:
Herkenbaar.
Ik ging laatst met mijn vriendin naar de Dirk. Zelfde principe. We liepen langs de stokbroden ook en ik pakte er eentje uit het schap. Ik nam een honkbalpositie in en haalde uit! Zo BAM! stokbrood doormidden geslagen op haar hoofdEven later kwamen we bij de eieren en om te testen of ze goed waren gooide ik zo hard als ik kon het pakje van 12 XXL eieren door het gangpad heen zo tegen een vakkenvuller aan
Beide acties werden niet gewaardeerd.
We kwamen ook langs het wijnschap en het leek mij wel leuk om een fles Rose op haar hoofd kapot te slaan en als ze knockout op de grond ligt haar mond vol te spuiten met zo een kaastube van Swedish Chef om haar vervolgens te besprenkelen met Bugles. Om het af te maken reed ik nog een paar keer goed hard met het winkelkarretje over haar heen.
Het leuke was, we hadden eigenlijk alleen maar een halfje wit nodig![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wel vaakBrand Bier
2 halen 1 betalen!
Limburg? Teruggeven aan de Belgen die handel.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef appelen het volgende:
Jan Linders.. de kutste winkel vam limburg
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jan_Linders_Supermarktenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:48 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Limburg? Teruggeven aan de Belgen die handel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |