Wat zeg je nou?quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Denk dat niemand er problemen mee had dat die de boel is lekker liet schudden in Den haag. En wanneer heb je een radicale mening. Of ben je een terrorist dat is mijn vraag. Volgens mij kun je die grens heel ver naar beneden trekken als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar dat bewijs dat jij noemt, is allemaal zo vaag, wat ik al zei, het zijn allemaal dingen die iemand meegemaakt heeft of gehoord heeft of weet ik het. Ik heb nog nooit écht bewijs gezien.quote:Op zondag 8 september 2013 14:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja het is moeilijk te geloven maar het gebeurt. Als ik je niet kan overtuigen onderzoek het maar genoeg bewijs. Alles je kans loopt om crimineel te worden wordt je waarschijnlijk in de gaten gehouden. Mensen met een radicale visie worden ook in de gaten gehouden. En klokkenluiders en journalisten worden ook in de gaten gehouden. En off topic ze doen er alles aan op opinies en visie en mening van mensen te beïnvloeden.
1. Ja drugsquote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het gebeurt ook dat mensen van drugs in een langdurige psychose terrecht komen. En o.a. daarom moet je dit soort verhalen niet direct voor waarheid aannemen enkel en alleen omdat het zo mooi aansluit bij een vooraf ingenomen standpunt.
[..]
Klopt, mensen worden in gaten gehouden indien men denkt dat het relevant is.
Een coke-snuivende jongen die in een coffeeshop werkt is niet interessant en niet relevant. Daar lopen er duizenden zo niet tienduizenden van rond. Daar ga je geen tijd en energie in stoppen.
Maar goed, jij vindt onderstaande dus geloofwaardig?
[..]
1. Ja drugs heeft een bepaalde invloed op de hersenen daardoor zou je sneller een psychose krijgen. Maar het kan toch ook geen toeval zijn alles telkens dezelfde persoon toevallige op elke plek is waar jij bent ik geloof dat toeval niet bestaat. En ik vind het zeer waarschijnlijk dat zulke praktijken worden toegepast natuurlijk komt het niet vaak aan het licht.quote:Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het gebeurt ook dat mensen van drugs in een langdurige psychose terrecht komen. En o.a. daarom moet je dit soort verhalen niet direct voor waarheid aannemen enkel en alleen omdat het zo mooi aansluit bij een vooraf ingenomen standpunt.
[..]
Klopt, mensen worden in gaten gehouden indien men denkt dat het relevant is.
Een coke-snuivende jongen die in een coffeeshop werkt is niet interessant en niet relevant. Daar lopen er duizenden zo niet tienduizenden van rond. Daar ga je geen tijd en energie in stoppen.
Maar goed, jij vindt onderstaande dus geloofwaardig?
[..]
Want niemand mis die corrupte bende daar toch. Heb het over het binnenhof.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Epyc het volgende:
Even mijn tiende reactie plaatsen om te kunnen reageren op PM.
Die grens kun je laag naar beneden trekken, maar zo lang er baas boven baas is en de groep mensen die radicaler zijn dan 'normaal' begin je natuurlijk met het in de gaten houden van de meest radicale ofwel meest interresante/relevante groep om in de gaten te houden.quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Denk dat niemand er problemen mee had dat die de boel is lekker liet schudden in Den haag. En wanneer heb je een radicale mening. Of ben je een terrorist dat is mijn vraag. Volgens mij kun je die grens heel ver naar beneden trekken als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat wilde ik idd ook gaan typen net.quote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die grens kun je laag naar beneden trekken, maar zo lang er baas boven baas is en de groep mensen die radicaler zijn dan 'normaal' begin je natuurlijk met het in de gaten houden van de meest radicale ofwel meest interresante/relevante groep om in de gaten te houden.
De groep mensen die boven Epyc staan als het gaat om mensen die zich bezig houden met criminele activiteiten of radicale activiteiten is dusdanig groot dat het totaal niet interresant is om de groep mensen waar Epyc onder valt op die manier in de gaten te houden. Al is het maar omdat het niet mogelijk is om op de manier waarop Epyc het beschrijft middelen (mensen en geld) vrij te maken om duizenden zo niet tienduizenden mensen op die manier in de gaten te houden en te volgen.
Dat zou een uitermate groot complot moeten zijn waar tienduizenden Nederlanders bij betrokken zijn. D.w.z, als je ook type doelgroepen waar Epyc onder valt op die manier in de gaten zou willen houden.
Ach, met 6000 vrijmetselaars kom je al een end tochquote:Op zondag 8 september 2013 14:44 schreef Dlocks het volgende:
Dat zou een uitermate groot complot moeten zijn waar tienduizenden Nederlanders bij betrokken zijn. D.w.z, als je ook type doelgroepen waar Epyc onder valt op die manier in de gaten zou willen houden.
Je hebt het over 'weswiladvies'?quote:Op maandag 9 september 2013 11:16 schreef Tingo het volgende:
Ik weet van zeker dat Organised stalking gebeurt wel en is niet altijd door overheids.Er zijn nu groepen te huur die doen dit soort dingen voor de lol en ze vinden gewoon leuk om mensen te intimideren.
Ik geloof Epyc z'n verhaal wel maar ik weet ook dat er zijn ook nep verhaaltjes over dit soort dingen om disinformatie te verspreiden.....er was ook zo iemandje op dit forum niet zolang geleden.
Ik wens je heel veel sterkte Epyc.....en dankje voor je verhaal.
Het was niet 'gewoon' 'n grap - het was 'n hele verhaal die hij wilde dat mensen geloven.quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt het over 'weswiladvies'?
Dat was gewoon een grap .
Maar hij wist het leuk te brengen
Het was vanaf het begin duidelijk dat het een grap was en ja, er worden mensen gestalkt en dat is veselijk. En dan heb ik het niet over groepsstalking omdat ik nog niet overtuigd ben dat dat bestaat.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het was niet 'gewoon' 'n grap - het was 'n hele verhaal die hij wilde dat mensen geloven.
Er zijn mensen die zijn echt gestalkt en dat is helemaal geen 'grap'.
Het was helemaal niet duidelijk en je heb ook ingetrapt.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was vanaf het begin duidelijk dat het een grap was en ja, er worden mensen gestalkt en dat is veselijk. En dan heb ik het niet over groepsstalking omdat ik nog niet overtuigd ben dat dat bestaat.
Nee hoor, geen moment.quote:Op maandag 9 september 2013 11:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het was helemaal niet duidelijk en je heb ook ingetrapt.
Hij wilde graag dat mensen z'n verhaal gelooft.
Je heb 'n rare definitie van 'n 'grap'.
Het verbast me niet dat jij geloof niet dat organised stalking bestaat.
Twas 'n nep verhaal om mensen te misleiden.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, geen moment.
Vond het wel heel knap verzonnen en verteld. Hij wist de spanning goed op te voeren en vast te houden.
Ik reis 4 keer per week met de trein naar het werk en kom elke dag een aantal dezelfde mensen tegen... daar word ik niet paranoïa van.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef tribalwars het volgende:
1. Ja drugs heeft een bepaalde invloed op de hersenen daardoor zou je sneller een psychose krijgen. Maar het kan toch ook geen toeval zijn alles telkens dezelfde persoon toevallige op elke plek is waar jij bent ik geloof dat toeval niet bestaat. En ik vind het zeer waarschijnlijk dat zulke praktijken worden toegepast natuurlijk komt het niet vaak aan het licht.
Getuige alle camera's en geautomatiseerde afluisterpraktijken is het geen kunst om dat te beweren, dat gaat ook niemand tegenspreken. Dan nog zijn er heel wat interessantere mensen om achteraan te gaan dan een tribalwars of epyc. Hoe belangrijk je jezelf ook vindt.quote:2. Ja er zijn meerdere soorten groepen mensen die ze in de gaten houden daar ben ik van overtuigt.
De waarheid is al duister genoeg, maar welke technieken heb jij het over?quote:3. De technologie is al ver dan wij zien ze houden dingen verborgen voor ons. En gebruiken duistere technieken op ons.
Het heeft niks te maken met trein reisjes en concerten.quote:Op maandag 9 september 2013 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik reis 4 keer per week met de trein naar het werk en kom elke dag een aantal dezelfde mensen tegen... daar word ik niet paranoïa van.
Bij concerten kom ik steevast dezelfde mensen tegen... toeval? Of zit ik in dezelfde niche qua muzieksmaak?
[..]
Getuige alle camera's en geautomatiseerde afluisterpraktijken is het geen kunst om dat te beweren, dat gaat ook niemand tegenspreken. Dan nog zijn er heel wat interessantere mensen om achteraan te gaan dan een tribalwars of epyc. Hoe belangrijk je jezelf ook vindt.
[..]
De waarheid is al duister genoeg, maar welke technieken heb jij het over?
ow ja dat geloof ik graag.quote:Op maandag 9 september 2013 11:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het was niet 'gewoon' 'n grap - het was 'n hele verhaal die hij wilde dat mensen geloven.
Er zijn mensen die zijn echt gestalkt en dat is helemaal geen 'grap'.
Het waren slechts wat voorbeelden, het idee dat je bijzonder bent gekoppeld met mensen met hetzelfde leefpatroon als jijzelf zorgt er al snel voor dat je het idee hebt dat je gestalkt of bekeken wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 15:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met trein reisjes en concerten.
En de usual suspects namen het maar al te graag -zonder ook maar één kritische vraag te stellen- direct voor waar aan. Zo ook bij het verhaal van Epyc.quote:Op maandag 9 september 2013 12:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Twas 'n nep verhaal om mensen te misleiden.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |