Gast, ik heb nog een drukkere week dan jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Etsu, ik ga harde doekoes maken. Dinsdag tm zaterdag werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik heb nog een drukkere week dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.))))))))
Is er trouwens wel een nabespreking van burgerlijk? Ik dacht dat er alleen een klachtenuur is.
Zegt wel genoeg hequote:
Hij draait wel weer bij (denk ik)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was boos dat ik zei dat hij een kloon had.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]))))))))
Is er trouwens wel een nabespreking van burgerlijk? Ik dacht dat er alleen een klachtenuur is.
Dankjewel, jij ook en veel succes in de eerste! gr grquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
gefeliciteerd dat jullie geslaagd zijn trouwens
Godverquote:
berdanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook en veel succes in de eerste! gr gr
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er word een neger bij geleverd.
Ga weg danquote:
gayyyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
gayyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jordy is toch ginger?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Jordy wordt geïnterviewd voor TV Limburg.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
gayyyNo shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negers zijn gespierd en hebben een grote lul, niks mis mee.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
No shit.
[..]
Negers zijn gespierd en hebben een grote lul, niks mis mee.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
Slapen gr.
Ezell, Pax, Jordy, Fok-it trusten
Doei.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
Slapen gr.
Ezell, Pax, Jordy, Fok-it trusten
4 uur en 59 minuten, lijkt wat korter zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doei.
Ik ben ook weg, over 5 uur werken_!
Ga. Weg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
4 uur en 59 minuten, lijkt wat korter zo.
Ik ben nog een paar dagen een puber, laat mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
Rez heeft het ook echt bijna altijd over mannen en seks.
Ik moest helaas ook lachen!quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar verder huilen om je 5 voor EBR. Doei.
Een Utrechterquote:
Een nieuwe, ik kan hier niet tegenquote:
Hij wrijft liever wat anders in je, hihihaho.quote:
17 inch zeker?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
trouwens, mijn nieuwe laptop past niet in mijn schooltas. #struggles #fwp #gewoonkut
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij wrijft liever wat anders in je, hihihaho.
Niet alleen je tas is klein hoor.quote:
Of koop een grotere tas.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
Nu moet ik met zo'n lelijke laptoptas rond gaan lopen.![]()
Waarom nam je geen mini-laptop dan? Of kan je daar niet bepaalde software op gooien die je nodig hebt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
Nu moet ik met zo'n lelijke laptoptas rond gaan lopen.![]()
Meh, laptoptas is beter qua bescherming voor de laptop en zo, moet dus eigenlijk sowieso.quote:
Omdat ik comfortabel wil werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom nam je geen mini-laptop dan? Of kan je daar niet bepaalde software op gooien die je nodig hebt?
Trustenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, komt morgen wel, nu slapen. Trusten.
Die woonkamer met boekenkastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
Deze is nog best mooi.
http://www.funda.nl/koop/(...)93/fotos/?sstab=true
Haha, uitgeweest?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lol ik moest lachenen geen idee meer tbh
Hoe gaat het met jou
Ja met wat vrienden naar een of ander metal-café, het was hilarischquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, uitgeweest?![]()
Ja wel oke, met jou gaat het wel goed volgens mij he?
Daar kan je ook wel goed B&B in beginnenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-c/fotos/?sstab=true
Net een hotel.
Haha tof man. Ben blij voor jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja met wat vrienden naar een of ander metal-café, het was hilarisch
Wel oke klinkt niet ontzettend positief
Ja ik heb weer een sociaal leven, wat wel bevalt
Ik ook, bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha tof man. Ben blij voor je![]()
Haha nee het gaat eigenlijk nog steeds vertieftmaargoed, positief blijven he
en leuk prijsjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-f/fotos/?sstab=true
lievig
Nope, bezig met psychologische onderzoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, bedankt
Mmm dat is wel kut voor je :| nog steeds geen opleiding ook?
Je maakt jezelf gekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)iv/fotos/?sstab=true
gewoon perfect
Jezua hoe lNg gaat dat nog durenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, bezig met psychologische onderzoeken
Maar zo`n dakterras in wel ultiem midden in Amsterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet, ben gewoon aan het window shoppen.
Gewoon doen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)iv/fotos/?sstab=true
gewoon perfect
heb er nu 2 gehad, 25 juni nog 1 en een reserve-onderzoek op 3 juli.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jezua hoe lNg gaat dat nog duren
Kom op, echt een superappartement. Leuke woonkamer/keuken, redelijk goed formaat slaapkamer en een extra kamertje voor een kantoor. Een dakterras ook nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zo`n dakterras in wel ultiem midden in Amsterdam natuurlijk
Ja hij was zeker nice jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom op, echt een superappartement. Leuke woonkamer/keuken, redelijk goed formaat slaapkamer en een extra kamertje voor een kantoor. Een dakterras ook nog.
3 ton? Lukt je wel hoor, alleen niet als starterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijstje van dingen die ik nooit zou kunnen betalen.![]()
Nah, ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 ton? Lukt je wel hoor, alleen niet als starter
Gewoon solliciteren bij de New York Times #yoloquote:
Het is best wel een slecht systeem als het zo lang moet duren zeg...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb er nu 2 gehad, 25 juni nog 1 en een reserve-onderzoek op 3 juli.
Dan uitslag, behandeling, evt medicijnen die aan moeten slaan, duurt nog te lang voor September dus dan die tijd kan ik sowieso al studie vergeten. Maargoed
Want daar kom je makkelijk binnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren bij de New York Times #yolo
Sowieso is het een slecht systeem als je al die 5-jarige kinderen met 100 mg ritalin per dag naar school ziet gaan, studenten het gebruiken als 1 of ander wondermiddel, en ik als 23-jarige jaarenn moet wachten voor een freaking diagnose.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is best wel een slecht systeem als het zo lang moet duren zeg...
Slaapze gastquote:
je bent wel gewoon echt dik binnen als je daar aangenomen wordt als journalistquote:
Dit ja. Echt achterlijk dat die kinderen inderdaad zo snel een diagnose 'adhd' krijgen en dan aan de drugs mogen en dat als je ouder dan zestien bent het zolang duurt, belachelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso is het een slecht systeem als je al die 5-jarige kinderen met 100 mg ritalin per dag naar school ziet gaan, studenten het gebruiken als 1 of ander wondermiddel, en ik als 23-jarige jaarenn moet wachten voor een freaking diagnose.
Mja, of gewoon een rijke vent aan de haak slaan in de hoop dat 'ie leuk woont in Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je bent wel gewoon echt dik binnen als je daar aangenomen wordt als journalist
Ja achja, zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit ja. Echt achterlijk dat die kinderen inderdaad zo snel een diagnose 'adhd' krijgen en dan aan de drugs mogen en dat als je ouder dan zestien bent het zolang duurt, belachelijk.
Daarbij gebruiken echte bazen speed om te leren, met een snugje coke
Of hem gewoon overhalen naar Amsterdam te verhuizenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, of gewoon een rijke vent aan de haak slaan in de hoop dat 'ie leuk woont in Amsterdam.
Was Pinkpop leuk?quote:
Sowieso, hij moet wel een schoothondje zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of hem gewoon overhalen naar Amsterdam te verhuizen
Neem dan een chihuahuaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso, hij moet wel een schoothondje zijn.
een flinke schopquote:
JAZEKER!quote:
Mooiquote:
QOTSA!quote:
Je moet nog wel ff foteau`s sturenquote:
hehehe. Jaja plant dat maar in je hoofdquote:
Ik stop nu meteen met school.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hehehe. Jaja plant dat maar in je hoofd
Zou ik ook doen, hele dag in de PC op zoek naar rijke ventersquote:
Secondlove.nlquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, hele dag in de PC op zoek naar rijke venters
Kon niet echt feauteau's makenquote:
Nah, kon je bij niemand op de schouders?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kon niet echt feauteau's maken
Baalde zo erg dat ik klein ben gvd
Ik stond bijna vooraanquote:
Neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, kon je bij niemand op de schouders?
Had ik toch maar mee moeten gaanquote:
politie bellenquote:
Inderdaadquote:
Niet alles is een hosselquote:
Weet ikquote:
Helleuquote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoe was de anus-warming house-warming bij Etsu?
Nee hij zou hem wel doen hoor, maar had het hem afgezegd ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ohja, zou ook in Juli kunnen zijn. Hmm
Waarom denk je daar aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb alleen maar FOK!kers gemeet die op mannen vallen omg
Ik dacht zo van dat ik alleen maar meisjes had gemeet. Oh en Etsu, maar die valt ook op mannen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je daar aan?
En wie nog mee dan?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht zo van dat ik alleen maar meisjes had gemeet. Oh en Etsu, maar die valt ook op mannen.
DV, Ara, Sof
deze is pas leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:17 schreef JRRY het volgende:
perfecte mash-up dit.
l;sd;sldjkeoerperopeprerpeopr
quote:
Vriendin van me vond hem niet leuk. Ik kan het niet gelovenquote:
Dat hele kanaal is goud.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Vriendin van me vond hem niet leuk. Ik kan het niet geloven
Ja ik heb het gemerktquote:
Je woont op jezelf, dan kan dat altijd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:29 schreef Etsu het volgende:
ouders weg en komen morgen pas terug
hele dag no time fappen en vannacht dronken thuiskomen en onbeperkt lawaai maken, nice.
ik ben nu bij mn ouders en dan zijn er bepaalde regels.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je woont op jezelf, dan kan dat altijd?
Maar daar houd je je natuurlijk nooit aan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben nu bij mn ouders en dan zijn er bepaalde regels.
2 seconden voor de middagquote:
Volgens mij heeft ze de hele ochtend zitten wachten omdat te doen. En ze wou 1 seconde voor volgens mij.quote:
Maar dan zat ze er een hele seconde naast en heeft ze gefaaldquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de hele ochtend zitten wachten omdat te doen. En ze wou 1 seconde voor volgens mij.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef Etsu het volgende:
Net op weegschaal gestaan, ik weeg 87,2 kilo.
ik ben moddervet
Wowquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik ben moddervet
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik ben moddervet
nog even en je kan je meten met mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik ben moddervet
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben weer afgevallenhele week alleen water drinken en nauwelijks snoepen werkt gewoon
Hou. Op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar dan zat ze er een hele seconde naast en heeft ze gefaald
[..]
Ik ook
ik wil richting de 80, maar ben te lui om me eetpatroon aan te passen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben weer afgevallenhele week alleen water drinken en nauwelijks snoepen werkt gewoon
--quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
Ik ben vergeten wanneer ik nou moest beginnen
Volgens mij 12.45
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Maar ze heeft maar 1 foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
+9quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:06 schreef Etsu het volgende:
ik ben moddervet
Ik kon er niet tegen dat ik 60 woogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil richting de 80, maar ben te lui om me eetpatroon aan te passen.
Sorryquote:
ik heb een zonnetjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
wil iemand hier de kraan dichtdraaien? schijtregen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:20 schreef Toto69 het volgende:
wil iemand hier de kraan dichtdraaien? schijtregen
Ik ben 180 mutsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wp is klein hé, jij bent enorm. het gewicht heeft dan meer plek om te verspreiden
jouw vet is uitgerekt
zie jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu wp is klein hé, jij bent enorm. het gewicht heeft dan meer plek om te verspreiden
jouw vet is uitgerekt
bron.quote:Het goede nieuws: het is tegenwoordig toegestaan om foto's van tetten te posten op Facebook. Het slechte nieuws: het mogen alleen de verwijderde tetten van mensen met borstkanker zijn. Dus zet de tissues en de vaseline maar weer weg, tenzij je houdt van aftrekken op gruwelijke littekens.
Kthnx bbyquote:
iedereen heeft vet domoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
zie je
je zegt zelf dat ik vet heb
dus ik ben dik
Etsu schatj0nquote:
Weet jij wel wat muziek is dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niemand gaat die bullshit kijken ga weg
Ben je emo?quote:
kappenquote:
Etsuquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
wilt iemand mn broertje kopen?
ik ben nu halfnaakt en ging net aardbeien eten en verdrietig mijn vetrolletjes tellen.
hij zo; trek wat aan
ik zo; waarom
hij; er komt zo iemand
ik; wie en hoelaat
hij; gaat je niks aan en half 4
ik; het is kwart voor 1
hij; nouen
Was cadeautje omdat ik klaar was met stage. en ik eigenlijk de meest productieve stagair was van de afgelopen paar jaarquote:
Hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik hou van moeilijk doen, vooral tegen mn broertje
Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik hou van moeilijk doen, vooral tegen mn broertje
ja maar mn broertje is domquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:44 schreef Ezell het volgende:
Je broertje had het slim moeten spelen en moeten zeggen: ja, zie je zo wel, komt er zo aan.
Naaaaaaisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Was cadeautje omdat ik klaar was met stage. en ik eigenlijk de meest productieve stagair was van de afgelopen paar jaar
hij heeft me zelfs aangeboden om daar te komen werken als ik ooit nog wat zoek
kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik weet nog dat dat je broertje een keer in de winter buiten stiekem aan het roken was.
oquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren.
maar mn broertje doet wel vaker stiekem dingen.
Waar ben je voor geslaagd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik woensdag mijn diploma ga ophalen.
hihihi atheïstquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
zo snel al?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |