Uitslapen en smiddags picknicken, savonds uit eten en naar Piccadilly voor een musicalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
De HELE dag? Nee, da's mij te lang.
[..]
O.
Ja, kerstvakantie was toch echt 2012 hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want het was rond de jaarwisseling/kerstvakantie
Dus niet 2013.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kerstvakantie was toch echt 2012 hoor.
Anders lees je even goed, jezus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want het was rond de jaarwisseling/kerstvakantie
Jij hebt gemeen meteen heuse plannen als je ergens heengaat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitslapen en smiddags picknicken, savonds uit eten en naar Piccadilly voor een musical
Halloquote:
Halloquote:
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?
Trollingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?
Nee maar dat is toch leuk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt gemeen meteen heuse plannen als je ergens heengaat?
Psst, InterRailen met slecht weer, psstttt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch leuk?Beetje dingen inplannen. In zo`n stad als Londen, New York, kan je gewoon een heel dag schema maken hoor
Al regent het pijpenstelen
Dan moet er wel iets heel raars gebeuren jaquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets heel raars gebeuren ja
Ja, ik zit ook lekker in het regenseizoen in Thailandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Psst, InterRailen met slecht weer, psstttt.
Ik wil ook een Drabit smileyquote:
Wanneer ga je? Dat zeiden ze ook toen ik ging, maar dat viel echt wel mee hoor. We hebben in de regen zelfs een fietstour door Bangkok gedaan. Gekleurde ponchos.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook lekker in het regenseizoen in Thailand. Maar is maar een uurtje per dag ofzo schijnt
Ja die fietstocht door Bangkok is wel een aanrader volgens mij he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Dat zeiden ze ook toen ik ging, maar dat viel echt wel mee hoor. We hebben in de regen zelf een fietstour door Bangkok gedaan. Gekleurde ponchos.
Wat liefquote:
Wel geboren en opgegroeid voor een gedeeltequote:
quote:
Is dat biologie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Stadhouder Willem III was een besluiteloos man. Hij liet zijn beslissingen liever door anderen nemen.
Seems legitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Stadhouder Willem III was een besluiteloos man. Hij liet zich liever door anderen nemen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Drabit het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet welke ik moest pakken...
Ja, wij hadden die van Co van Kessel. Dat bedrijf was geloof ik een van de eerste.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die fietstocht door Bangkok is wel een aanrader volgens mij he?Zat ik ook al naar te kijken.
Uhm waarschijnlijk September-Oktober, maar kan ook Oktober-November zijn
Wat een liefde hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik de linker en jij de rechter.
Is dat dan een Nederlandse vent die tours doet ofzo? Tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wij hadden die van Co van Kessel. Dat bedrijf was geloof ik een van de eerste.Was wel erg leuk! 's Avonds ook op een boot gegeten die door de stad vaarde.
Het valt me ook op dat Toto maar liever een jaartje over wil doen.quote:
Hij zelf niet hoor, niet meer. Zijn gewoon Thaise mensen die de tours doen. Ze spreken natuurlijk wel Engels.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat dan een Nederlandse vent die tours doet ofzo? TofSowieso is het daar s`avonds en s`nachts nog super gezellig
Je mag wel even pauze hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat Toto maar liever een jaartje over wil doen.
Dat kind zit continu op FOK! en heeft nog één kans en moet best redelijk hoog voor zijn doen halen.quote:
Is dat niet super chaotisch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij zelf niet hoor, niet meer. Zijn gewoon Thaise mensen die de tours doen. Ze spreken natuurlijk wel Engels.
Ja ach. FOK! is een vervelende afleiderquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind zit continu op FOK! en heeft nog één kans en moet best redelijk hoog voor zijn doen halen.
Moest die herkansing doen dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kind zit continu op FOK! en heeft nog één kans en moet best redelijk hoog voor zijn doen halen.
Nee, hij doet zijn examens voor de lol over.quote:
FOK! is inderdaad een afleider, daarom ben ik hier ook paar maanden op vakantie geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. FOK! is een vervelende afleiderMaar ik zou er ook elke dag flink voor stampen als ik hem was ja
Ik weet het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. FOK! is een vervelende afleiderMaar ik zou er ook elke dag flink voor stampen als ik hem was ja
Nee joh, gewoon door die stad heen met oude gammele fietsen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet super chaotisch?Of gaan ze beetje buiten de stad om?
Ken er genoeg die dat doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij doet zijn examens voor de lol over.
Ga naar de kapperquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Drabit het volgende:
Als mijn haar lang wordt krijg ik het niet meer goed, jongens hebben het ook lastig
Ik heb ook gewoon herkanst terwijl ik geslaagd was hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij doet zijn examens voor de lol over.
Continu valt wel mee hoor. Ik heb ook afleiding nodig ja. Maar ik heb al een aantal uren geoefend vandaag en dat is het enige wat ik volgens mijn leraar biologie kon en moest doen. Ik hanteer tevens een schema, waarbij ik steeds een bepaalde tijd moet oefenen/leren en ook pauzes heb. Dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sounds nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon door die stad heen met oude gammele fietsen.Maar ook een stukje buiten de stad door een buitenwijkje. Dan ga je met de fietsen door steegjes heen.
Dat is dan weer beetje overbodigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon herkanst terwijl ik geslaagd was hoor.
Held! Goede tipquote:
Ja ik bedoelde het ook niet zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon herkanst terwijl ik geslaagd was hoor.
Nee, van Bangkok naar het noorden. Vanaf Chang Mai met de nachttrein terug.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Moet ook nog even een mooi bounty-eiland zoeken, wordt waarschijnlijk Ko Phi Phi of Krabi.
En hoe gaat dat oefenen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Continu valt wel mee hoor. Ik heb ook afleiding nodig ja. Maar ik heb al een aantal uren geoefend vandaag en dat is het enige wat ik volgens mijn leraar biologie kon en moest doen. Ik hanteer tevens een schema, waarbij ik steeds een bepaalde tijd moet oefenen/leren en ook pauzes heb. Dus.
Niet als je gaat loten.quote:
Impliceren dat ik onvoldoendes haal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het ook niet zoJij alleen dan je onvoldoendes dan zeker? Of ook 6-jes?
Nog steeds best kort, maar ik krijg het niet goed omdat ik geen zin heb om langer dan 1,5 minuut voor de spiegel te staan.quote:
Beter dan eerst. Ben vanochtend tevens naar school geweest om het examen in te zien en heb echt domme fouten gemaakt. Dingen die ik achteraf kon uitleggen aan anderen heb ik zelf foutief ingevuldquote:
Leermomentje dan maar, volgende keer niet zo haastig werken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan eerst. Ben vanochtend tevens naar school geweest om het examen in te zien en heb echt domme fouten gemaakt. Dingen die ik achteraf kon uitleggen aan anderen heb ik zelf foutief ingevuld..
Chiang Mai lijkt me ook vet ja. Naja eigenlijk is alles daar leuk gewoon omdat het anders is, en hele dag lekker eten voor achterlijk lage prijzenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, van Bangkok naar het noorden. Vanaf Chang Mai met de nachttrein terug.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet als je gaat loten.
[..]
Impliceren dat ik onvoldoendes haal.Was een zesje.
O, ik weet het niet eens meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 4x examen gedaan en alle 4x iets herkanst uit ijdelheid.![]()
1ste keer: 6 --> 7
2de keer: 6 --> 8
3de keer: 5 --> 6
4de keer: bleef gelijk
Alles onder de 8 is verkracht.quote:
Oei dat klinkt fout.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik weet het niet eens meer.Ik weet wel dat ik een keer een normale SE had herkanst voor Nederlands. Eerste keer had ik een vijfje of zo. Ging ik het herkansen, maar had geen zin om te leren. Kwam de leraar een week later naar mij toe: "Heb jij geleerd?" Ik: "Uhm, niet echt...
![]()
" Komt hij later met het nieuws dat ik een 8+ had. Ik schrok mij kapot.
![]()
[..]
Alles onder de 8 is verkracht.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 4x examen gedaan en alle 4x iets herkanst uit ijdelheid.![]()
1ste keer: 6 --> 7
2de keer: 6 --> 8
3de keer: 5 --> 6
4de keer: bleef gelijk
Tuurlijkquote:
Nee, ik niet. Ik moest loten hè.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijkmaar vindt het wel lichtelijk overdreven
Lijkt me dat je goed kan leven met een 7 als examencijfer
Waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Maaltijd op straat: ¤1,50
Maaltijd in restaurant: ¤3,-
Frisdrank: ¤0,20
Groot biertje: ¤0,80
Goed hotel in Bangkok (incl ontbijt): ¤30,-
Basic 2 persoonskamer in guesthouse in Chiang Mai (eigen badkamer) ¤ 50,- per week
Zeer basic bungalow (geen airco, geen badkamer) op Koh Chiang: ¤6,- p.n.
Bioscoop: ¤ 3,50
Bazenprijzen
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef jordyqwerty het volgende:
Bitches gaan haten op mijn wiskunde A
Ik wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ga je lopen haten? Alsof jij ooit een 8,7 hebt gehaald voor een CE.
Dan is het een ander verhaal jaquote:
Hou je gore teringbek dichtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ga je lopen haten? Alsof jij ooit een 8,7 hebt gehaald voor een CE.
Thailandquote:
Die had ik verkloot door de zenuwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal jawist niet dat ze de examencijfers daar bij telde
Omdat je al een aparte test moest doen
Zoquote:
Ik vlieg dan ook niet naar Thailandquote:
Hou je gore teringbek dichtquote:
Nou, ik twijfel eigenlijk een beetje tussen bedrijfskunde en bedrijfseconomie, al een week of tweequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mag sowieso alles.
[..]
Dat boven Antwerpen verkiezen.![]()
Ben je boos, pluk een roosquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja godver ik ga slapen ik wil dat kind nooit meer spreken of zien of wat dan ook
Ik begin in Singapore, ticket is 200 euro goedkoperquote:
Weet je wat je wil worden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel eigenlijk een beetje tussen bedrijfskunde en bedrijfseconomie, al een week of twee
Emigreerde je maar naar Zwedenquote:
Wanneer ga je dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin in Singapore, ticket is 200 euro goedkoper
Hoezo dat? Ik zou normaal zeggen: regel meelopdagen. Maar dat kan nu waarschijnlijk niet meer. En Antwerpen is ook niet echt dichtbij.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel eigenlijk een beetje tussen bedrijfskunde en bedrijfseconomie, al een week of twee
Ligt aan wat factoren, maar zoals het er nu uitziet na de zomerquote:
Oh van de week zag ik nog allemaal 6 VWO'ers op de RuG rondkijken, dus kan nog wel denk ik. Anders individueel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik zou normaal zeggen: regel meelopdagen. Maar dat kan nu waarschijnlijk niet meer. En Antwerpen is ook niet echt dichtbij.
Nee, tuurlijk niet. Bedrijfseconomie gaat gedetailleerd op bijv micro en macro economie in en er komt meer wiskunde aan te passen, bedrijfskunde heeft van alles een beetje zeg maar, ook rechten, psychologie, sociologie etcquote:
Lekker twijfelen tot een dag na de deadlinequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben al in Antwerpen geweest hoor, maar ze geven daar alleen bedrijfskundequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik zou normaal zeggen: regel meelopdagen. Maar dat kan nu waarschijnlijk niet meer. En Antwerpen is ook niet echt dichtbij.
Aangezien je niet zo'n fan bent van rechten, kan ik je bedrijfseconomie ten sterkste aanraden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Bedrijfseconomie gaat gedetailleerd op bijv micro en macro economie in en er komt meer wiskunde aan te passen, bedrijfskunde heeft van alles een beetje zeg maar, ook rechten, psychologie, sociologie etc
Dat is klinklare bullshit, als wiskunde je ligt moet het te doen zijn, anders hadden ze wisB wel verplicht gemaaktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien je niet zo'n fan bent van rechten, kan ik je bedrijfseconomie ten sterkste aanraden.
Maar dan ga je wss snel op je bek, want je hebt geen WisB.
Daarom moet hij gewoon SBRM kiezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien je niet zo'n fan bent van rechten, kan ik je bedrijfseconomie ten sterkste aanraden.
Maar dan ga je wss snel op je bek, want je hebt geen WisB.
Meeloopdagen? Bedoel je niet zo'n rondleiding door de school? Dat had ik ook tijdens een tentamenperiode gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh van de week zag ik nog allemaal 6 VWO'ers op de RuG rondkijken, dus kan nog wel denk ik. Anders individueel.
O, maar waar wil je die andere doen dan? Ik dacht dat je zo graag naar Antwerpen wilde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben al in Antwerpen geweest hoor, maar ze geven daar alleen bedrijfskunde
31 augustus ofzo manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Wanneer is laatste inschrijfmoment eigenlijk?
Daar ben ik dus nog niet uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meeloopdagen? Bedoel je niet zo'n rondleiding door de school? Dat had ik ook tijdens een tentamenperiode gedaan.
[..]
O, maar waar wil je die andere doen dan? Ik dacht dat je zo graag naar Antwerpen wilde.
Klopt. Maar ken mensen die bedrijfskunde studeren en best veel wiskunde B onderwerpen komen aan bod hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is klinklare bullshit, als wiskunde je ligt moet het te doen zijn, anders hadden ze wisB wel verplicht gemaakt
aldo zit daar toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar dan kies ik sws Rotterdam, teringgoed aangeschreven jwtz
Weet ik niet. Maar de RuG organiseert/organiseerde ook van die last minute meeloopdagen enzo, weet niet of die van de week was.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meeloopdagen? Bedoel je niet zo'n rondleiding door de school? Dat had ik ook tijdens een tentamenperiode gedaan.
[..]
O, maar waar wil je die andere doen dan? Ik dacht dat je zo graag naar Antwerpen wilde.
bedrijfseconomie*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Maar ken mensen die bedrijfskunde studeren en best veel wiskunde B onderwerpen komen aan bod hoor.
hoi mientjequote:
Als ik die faal opleiding zou willen doen heb ik twee jaar verprutst door vwo te doenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik sta later boven jou in de economie
Maar wat gaan zij doen dan? Iedereen heeft toch tentamens daar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar de RuG organiseert/organiseerde ook van die last minute meeloopdagen enzo, weet niet of die van de week was.
Oh dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geloof het wel, maar geen idee of ie bedrijfskunde of economie doet
Sure. En vergeet ook niet dat je 3 maanden vwo-stof in 2 weken college krijgt, dus onderschat het niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bedrijfseconomie*
Ja, dat klopt. Maar zoals gezegd, als wiskunde je ligt moet het goed komen
Wat faalt er aan dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik die faal opleiding zou willen doen heb ik twee jaar verprutst door vwo te doen
Goh, ik heb het aan den lijve ondervondenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sure. En vergeet ook niet dat je 3 maanden stof in 2 weken college krijgt, dus onderschat het niet.
Sterktequote:
Het zijn 6 VWO'ers, die hebben nu vakantie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wat gaan zij doen dan? Iedereen heeft toch tentamens daar?
Jouw levensdoel is vervuld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een lesbi aan piemels laten denken![]()
![]()
Hij was al wel 18, dat is oud voor een kat.quote:
Dankjequote:
lesbiennequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een lesbi aan piemels laten denken![]()
![]()
Hij was er aan toe, hij was al oud. Maar nog steeds jammer natuurlijk.quote:
sterktequote:
quote:
Dank julliequote:
Ik bedoel ook niet die scholieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zijn 6 VWO'ers, die hebben nu vakantie.
De studenten zijn gewoon in het gebouw hoor, de UB (universiteits bibliotheek) zit ook vlakbij.
les is volgens mij de afkortingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
lesbi is toch gewoon een afkorting daarvan?
Nu je het zegt. Kan ook open dag zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet die scholieren.Die zouden anders gewoon ook een dag vrij kunnen vragen. Maar ik bedoel dus: wat hebben ze aan zo'n meeloopdag als het tijdens de tentamens is? Dan zien ze niet echt iets van de opleiding.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alles. Misschien kan je Fok-it later leiding gaan geven op de sociale werkplaats
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alles. Misschien kan je Fok-it later leiding gaan geven op de sociale werkplaats
In lesbienne zit ook biquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
les is volgens mij de afkortingVindt lesbi beetje raar overkomen altijd
Misschien omdat bi er in zit
Ja truequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe normaal.
Fok-it gaat bij de McDonalds werken.
Komt er eentje achter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Het gaat hier echt altijd over seksuele geaardheid en dan ben ik deze keer niet eens begonnen
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dan zou ik nog liever op de sociale werkplaats werken
Gister ging het er niet over hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Het gaat hier echt altijd over seksuele geaardheid en dan ben ik deze keer niet eens begonnen
Maar die bliepjes zijn toch zo'n genot?!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dan zou ik nog liever op de sociale werkplaats werken
Komt gewoon door je uitstraling, dat doet iedereen aan geaardheid denken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Voor het eerst?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ja, en al die kassamedewerksters met hun bigmac-reet, heerlijk johquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar die bliepjes zijn toch zo'n genot?!
rot opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
DUS HET BEGINT NIET ALTIJD BIJ MIJ!!!!! KNOOP DAT GOED IN JE OREN!!!!!!
Daar kan je nog wel hogerop klimmen. Na duizend jaar, dat wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en al die kassamedewerksters met hun bigmac-reet, heerlijk joh
Volgens mij heb ik vandaag al 3x gezegd dat je moest opsodemieteren, dus hier voor de 4de keer:quote:
ROT OPquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vandaag al 3x gezegd dat je moest opsodemieteren, dus hier voor de 4de keer:
Sodemieter op.
Oh fijn dat je bevestigt dat met rechten niks mis mee is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Niks mis met je opleiding trouwens, maar opleidingen afzeiken is een hobby van me.
ik ben een bosbessenstruikquote:
Zolang je maar van die van mij afblijft. Dat mag alleen ik doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Niks mis met je opleiding trouwens, maar opleidingen afzeiken is een hobby van me.
Op die bigmac-reet bedoel je? Ja das vast flink klimmenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar kan je nog wel hogerop klimmen. Na duizend jaar, dat wel.
Ga je krullen stijlen.quote:
GODVERDOMME FOK-ITquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die bigmac-reet bedoel je? Ja das vast flink klimmen
Je vergeet civiel effect.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Fiscaal recht![]()
![]()
Notarieel recht![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
Jouw opleiding durf ik niet eens te benoemen, alleen daarvan word ik al doodziekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zolang je maar van die van mij afblijft. Dat mag alleen ik doen.
Al het rechtquote:
braaf kindjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jouw opleiding durf ik niet eens te benoemen, alleen daarvan word ik al doodziek
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jouw opleiding durf ik niet eens te benoemen, alleen daarvan word ik al doodziek
Ga slapen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Al het recht![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
![]()
______!!!!!!!!!! * 10^99
Sowiesoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Populaire loting-opleidingen waar je geen baankans mee hebt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Populaire loting-opleidingen waar je geen baankans mee hebt
Feiten noemen. Goh, algemene kennis showen. Tof hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als er een opleiding nutteloos is
Mja, eerst betaald werk zien te vinden. Dan weet ik pas beter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
Ezell, laat ze maar lullen, wij weten wel beter. Wij worden later gelukkig met ons werk.
Ja, tof hoor, bij de gemeente schoffelenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Feiten noemen. Goh, algemene kennis showen. Tof hoor.
Same here.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, eerst betaald werk zien te vinden. Dan weet ik pas beter.
Hbo Googlequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dudequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Feiten noemen. Goh, algemene kennis showen. Tof hoor.
Nee, ik ga een Prison Break plegen voor Etsu.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, tof hoor, bij de gemeente schoffelen
Ja, ik weet het. Daarom die minor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Same here.
Maar je moet proberen jezelf te onderscheiden van de rest. Vul je CV op. Doe iets ipv alleen te studeren.
Serieus reagerenquote:
O, ik dacht sarcasme.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeIk steun je jwt
Ik vind ook alleen maar opleidingen leuk zoals Journalistiek en Psychologie enzo
Weetjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ga een Prison Break plegen voor Etsu.
[..]
Ja, ik weet het. Daarom die minor.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DudeIk steun je jwt
Ik vind ook alleen maar opleidingen leuk zoals Journalistiek en Psychologie enzo
Ik dans alleen als je op mijn banga-lijstje staat, ff checken brb gr grquote:
Teringquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
WeetjeIk doe dan wel WO maar ik weet niet wat minor en major enzo inhoudt
En seminaar. Ik zie het overal maar snap 't niet.
Leg uit.
Ja meer kans om dan een baksteen tegen je dikke bakkes te gooien jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Je hebt nog meer kans op een baan met een metselopleiding
Mja, ik weet niet of hbo en wo hetzelfde hebben met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
WeetjeIk doe dan wel WO maar ik weet niet wat minor en major enzo inhoudt
En seminaar. Ik zie het overal maar snap 't niet.
Leg uit.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hbo GoogleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarheid is hardquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meer kans om dan een baksteen tegen je dikke bakkes te gooien ja
Ik weet niet of ik uberhaupt wel minor kan kiezen. En major.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of hbo en wo hetzelfde hebben met dat soort dingen.Minor is in ieder geval vrije profilering.
Oh, niks mis daarmee, laat ze maar lullen.quote:
Ik wel dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik uberhaupt wel minor kan kiezen. En major.
`ze' ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, niks mis daarmee, laat ze maar lullen.
Ik misschien niet, gr gr.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal allemaal welIk studeer eerder af dan Jordy, da's belangrijkste gr.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`ze' ?
Jordy voelt zich al verhevenspreek hem ook niet nog eens aan in meervoud
Ik met hogere puntenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal allemaal welIk studeer eerder af dan Jordy, da's belangrijkste gr.
Dat maakt niet uit. Jij mag dat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik misschien niet, gr gr.Directeur van de school zei laatst dat in theorie afstuderen in 4 jaar mogelijk is, maar dat in de praktijk 4,5 jaar snel is.
Denken dat ik serieus ben..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]godverdomme wat een gehap altijd
Heel erg vind ik wiskunde B niet hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb vandaag een wiskunde B boek ingezien, wat erg.
Hij gaat WO M&O doen, als iemand zijn mond moet houden over studies is hij het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`ze' ?
Jordy voelt zich al verhevenspreek hem ook niet nog eens aan in meervoud
Wedden dat de kans groter is dat ik een wijf neuk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Wedden dat Rez een 5 heeft voor wiskunde A
jo toot whats upquote:
Jij bent mijn slaaf. Geen loonsslaaf, want betalen doe ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus ben..
Denken dat ik niet weet dat je buiten FOK! mijn loonslaaf bent
Het is behoorlijk simpel, alleen meetkunde valt tegen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb vandaag een wiskunde B boek ingezien, wat erg.
Muilkorf om allesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent mijn slaaf. Geen loonsslaaf, want betalen doe ik niet.
Bedrijfskunde WO M&O noemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat WO M&O doen, als iemand zijn mond moet houden over studies is hij het wel.
[..]
Wedden dat de kans groter is dat ik een wijf neuk?
Iets bewijzen dat jij niet hebt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga maar eerst bewijzen dat je discipline hebt.
Nee, ga ik niet betalen. Ik gooi gewoon een baksteen tegen je aan als je praat zonder mijn toestemming.quote:
Wat is Ezelldorp voor een prehistorische beschaving?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ga ik niet betalen. Ik gooi gewoon een baksteen tegen je aan als je praat zonder mijn toestemming.
Ik heb inderdaad geen discipline, maar WO gaat me erg goed af.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets bewijzen dat jij niet hebt?
Ik zag het licht van de vis van de waarheid, sorry hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfskunde WO M&O noemenDat moet je toch wel heftig geretardeerd zijn
Ik woon niet meer in Ezelldorp.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is Ezelldorp voor een prehistorische beschaving?
goed hoor.quote:
Er is een verschil tussen kort van tevoren beginnen en denken in een uurtje alles wel te snappen. Ik was 16quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen discipline, maar WO gaat me erg goed af.
Jij hebt ook geen discipline en op HBO faalde je enorm.
Dan is die wss nu dood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor.
ik zag vandaag een paard. en hij liep heel raar. en toen viel hij ineens om
Ik vorm een gevaar voor jou omgeving dus je zult wel moeten verhuizen met mij als slaaf.quote:
En misschien wordt het wel Bedrijfseconomie kloothommel. Wacht maar jong, wagt mrquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag het licht van de vis van de waarheid, sorry hoor.
Heb je crack op of zo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoor.
ik zag vandaag een paard. en hij liep heel raar. en toen viel hij ineens om
Die Chroestjov ook he?quote:
Geef je leeftijd maar de schuld, zou ik ook doen, knul. Je faalt gewoon enorm, of je 't nu wil of niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kort van tevoren beginnen en denken in een uurtje alles wel te snappen. Ik was 16
Vissen hebben al voorspeld dat je bedrijfskunde gaat doen, deal with it.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
En misschien wordt het wel Bedrijfseconomie kloothommel. Wacht maar jong, wagt mr
Alsof ik naar Ezelldorp terug wil.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vorm een gevaar voor jou omgeving dus je zult wel moeten verhuizen met mij als slaaf.
Ja maar jij zit waarschijnlijk op dat niveau, en ik nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heel erg vind ik wiskunde B niet hoor.
Ach, tenminste deed ik geen Etsu'tje à 2011quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef je leeftijd maar de schuld, zou ik ook doen, knul. Je faalt gewoon enorm, of je 't nu wil of niet.
nee, daar doe ik niet aan.quote:
Dan Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof ik naar Ezelldorp terug wil.![]()
Amsterdam of Haarlem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |