Uitslapen en smiddags picknicken, savonds uit eten en naar Piccadilly voor een musicalquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
De HELE dag? Nee, da's mij te lang.
[..]
O.
Ja, kerstvakantie was toch echt 2012 hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want het was rond de jaarwisseling/kerstvakantie
Dus niet 2013.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kerstvakantie was toch echt 2012 hoor.
Anders lees je even goed, jezus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want het was rond de jaarwisseling/kerstvakantie
Jij hebt gemeen meteen heuse plannen als je ergens heengaat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitslapen en smiddags picknicken, savonds uit eten en naar Piccadilly voor een musical
Halloquote:
Halloquote:
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?
Trollingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf..? Ik zeg dat HIJ in 2013 hier kwam en JIJ in 2012 liep te trollen. wat snap je daar niet aan?
Nee maar dat is toch leuk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt gemeen meteen heuse plannen als je ergens heengaat?
Psst, InterRailen met slecht weer, psstttt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch leuk?Beetje dingen inplannen. In zo`n stad als Londen, New York, kan je gewoon een heel dag schema maken hoor
Al regent het pijpenstelen
Dan moet er wel iets heel raars gebeuren jaquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan moet er wel iets heel raars gebeuren ja
Ja, ik zit ook lekker in het regenseizoen in Thailandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Psst, InterRailen met slecht weer, psstttt.
Ik wil ook een Drabit smileyquote:
Wanneer ga je? Dat zeiden ze ook toen ik ging, maar dat viel echt wel mee hoor. We hebben in de regen zelfs een fietstour door Bangkok gedaan. Gekleurde ponchos.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook lekker in het regenseizoen in Thailand. Maar is maar een uurtje per dag ofzo schijnt
Ja die fietstocht door Bangkok is wel een aanrader volgens mij he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Dat zeiden ze ook toen ik ging, maar dat viel echt wel mee hoor. We hebben in de regen zelf een fietstour door Bangkok gedaan. Gekleurde ponchos.
Wat liefquote:
Wel geboren en opgegroeid voor een gedeeltequote:
quote:
Is dat biologie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Stadhouder Willem III was een besluiteloos man. Hij liet zijn beslissingen liever door anderen nemen.
Seems legitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
Stadhouder Willem III was een besluiteloos man. Hij liet zich liever door anderen nemen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef Drabit het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet welke ik moest pakken...
Ja, wij hadden die van Co van Kessel. Dat bedrijf was geloof ik een van de eerste.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die fietstocht door Bangkok is wel een aanrader volgens mij he?Zat ik ook al naar te kijken.
Uhm waarschijnlijk September-Oktober, maar kan ook Oktober-November zijn
Wat een liefde hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik de linker en jij de rechter.
Is dat dan een Nederlandse vent die tours doet ofzo? Tofquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wij hadden die van Co van Kessel. Dat bedrijf was geloof ik een van de eerste.Was wel erg leuk! 's Avonds ook op een boot gegeten die door de stad vaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |