ik heb nog niet eens iemand die ik zou willen/die mij zou willenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hoeft nog niet man, je pielemuis is nog niet groot genoeg om een meisje te verwennen ook![]()
Geef het nog 3-4 jaar
Jawel, 2 homo's. Opgelost.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens iemand die ik zou willen/die mij zou willen
denk dat dit vooral het probleem isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:39 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens iemand die ik zou willen/die mij zou willen
mja ik ben niet onzeker hoor, maar ik kom nooit iemand tegen die ik wel leuk vindquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef Scuidward het volgende:
Je kan even naar R&P gaan om je beter te voelen. Of je kan er gewoon werk van maken.
Maar klagen? Ach.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Je bent 14 manToen ik 14 was zat ik nog met Lego te spelen.
Kijk je gaydar gaat al af. Dat is al stap 1quote:
Je zal dan misschien andere eisen hebben dan je leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
mja ik ben niet onzeker hoor, maar ik kom nooit iemand tegen die ik wel leuk vind
BMSquote:
liever nog niet afspreken, maar je kunt me wek een dmetje suren hoorquote:
Met zo'n instelling kom je niet bepaald ver.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
liever nog niet afspreken, maar je kunt me wek een dmetje suren hoor
ik drink wel af en toe wat ( vaak mix ik wat als ik alleen ben maar dat is meestal gewoon omdat ik het lekker vind, ongeveer 1 keer per maand een longdrink. Dat is meestal savonds. Uitgaan ofzo doe ik ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:45 schreef Leia_Organa het volgende:
Ja die kom je vanzelf wel tegen. Beetje jammer dat jullie nu pas vanaf je 18e morgen drinken. Als je dat nou eens probeert, dan ziet iedereen er opeens acceptabel genoeg uit om je tong in te steken.
ik ken haar amperquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je niet bepaald ver.
Gedm'dquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
liever nog niet afspreken, maar je kunt me wek een dmetje suren hoor
gwn wijn geve en dan ippa ontvangwnquote:
ja, meestal vind ik wat oudere meisjes ook wat leuker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je zal dan misschien andere eisen hebben dan je leeftijdsgenoten.
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef moneyball het volgende:
Niet te kieskeurig zijn op die leeftijd, gebruik de tijd om wat te oefenen. Liefde komt later wel.
elke puber van 15 vindt elk meisje dat niet te lelijk is leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
mja ik ben niet onzeker hoor, maar ik kom nooit iemand tegen die ik wel leuk vind
Meisjes die dit zeggen zijn altijd al op hun 14e voor het eerst gegangbanged.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef Mokkataartje het volgende:
Ga lekker bezig met school, lekker met vriendjes afspreken en leuke dingen doen. Zet dat meisje nog maar even uit je hoofd! Ze komt heus van zelf wel
dat nooitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
elke puber van 15 vindt elk meisje dat niet te lelijk is leuk
denk dat je toch met die 2 homo's op stap moet.
Misschien spreek ik inderdaad wel uit ervaring en zeg ik dit omdat hij er van moet genieten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Meisjes die dit zeggen zijn altijd al op hun 14e voor het eerst gegangbanged.
Van die wijven die naar 3 breezer hun tieten laten zien en dan op facebook zetten: 'wrm neemt niemand me serieus ;s' \quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Meisjes die dit zeggen zijn altijd al op hun 14e voor het eerst gegangbanged.
had beter kunnen lukkenals ik meteen had willen datenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |