Wie nog meer?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De teller voor vanavond staat op zes
Dutchtrainquote:
Wij hebben een opklapbbq mee. Neem idd drank en voer mee, en het komt helemaal goedquote:Op maandag 22 juli 2013 13:59 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen niets van een BBQ.Lukt dat wel dan?
Ik zal wel even wat kippetjes aan stokjes rijgen.
TMIquote:Op maandag 22 juli 2013 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een grote zeikerd, dat is heel iets anders.
Vangen, nek omdraaien, en een kwartiertje op de bbq!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:09 schreef arachide. het volgende:
Er zittn kippn n mien aachertuun.
Godverdomme, ik ga weg uit de achterhoek omdat ik daar veels te stads voor ben, zitten er verdomme kippen in mijn achtertuin. Om nog maar te zwijgen over de vleermuizen, katten, konijnen en kleuters.
Kan zijn dat we nog hebben staan in de koelkast, maar zeker weten doe ik het niet. En we hebben veel dingen om boter op te doen, dus ik zou zeggen: Maak maar!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:24 schreef Myraela het volgende:
Was er al kruidenboter? Anders maak ik dat ook.
Wij hebben 8 herbruikbare bordjes die meekomen. Met 18 borden moeten we een eind komenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb plastic bestek, bordjes en bekers gevonden.
Alleen niet super veel bordjes, iets van 10 maar.
aan een helmcameraquote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
Zal trouwens wel druk zijn, hoe herken ik jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |