In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat niet alles super strak is en dat geen blokjes zijn betekent niet dat het dik is. En je bent ook geen 16 meer(nee dat bedoel ik niet stom, maar hoe ouder hoe lastiger het wordt om alles strak te houden).
Ghehe ja dat is idd een dikke buik!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie de dikke buik. Dat is een dikke buik. Kijk nog eens in de spiegel. Is dat een dikke buik? Nee
Je moet wel realistisch blijven imo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat niet alles super strak is en dat geen blokjes zijn betekent niet dat het dik is. En je bent ook geen 16 meer(nee dat bedoel ik niet stom, maar hoe ouder hoe lastiger het wordt om alles strak te houden).
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In principe klopt dit wel, maar ik kan me ook voorstellen dat als het altijd wel strak(ker) geweest is en je dat heel fijn vond, het nu heel erg tegenvalt als je merkt dat dat niet meer zo is..
Ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven imo.
Wat extra bewegen kan sowieso nooit kwaad hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is idd een dikke buik!
Het was gewoon ff confronterend daarnet die spiegel...
Als er drie kilo af is (en ja laatst zei ik nog twee) dan gaat het wel weer...
FF streng zijn gewoon, en wellicht mezelf op die loopband schoppen.
Just to make me feel better
Ik woog een paar maanden na mijn derde zoon alweer 50 kilo. Dat was gewoon mijn bouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik 15 was woog ik 47-50 kg. Toen was ik fucking dun. Daar kan ik nu ook over blijven huilen want ik ben nu aanzienlijk zwaarder en dikker. Maar ik weet ook dat 50kg nooit haalbaar is op een normale manier.
50 kg heb ook heel lang als streven gehadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik 15 was woog ik 47-50 kg. Toen was ik fucking dun. Daar kan ik nu ook over blijven huilen want ik ben nu aanzienlijk zwaarder en dikker. Maar ik weet ook dat 50kg nooit haalbaar is op een normale manier.
Ik win gewoon de staatsloterij en ga tot mijn dood verbouwenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap puckzz eigenlijk best goed. Ontevreden zijn met je lijf is des vrouws eigen. Maar puckzzz, je kan je lichaam wat je had toen je twintig was gewoon niet tot je zestigste meenemen. Hopelijk vind je daar vrede mee![]()
Oh ik snap het ook hoor! Ik heb ook al wel een aantal keer mijn spiegelbeeld vervloekt omdat ik wist dat het ook anders kon zijn... Alleen is niet alles meer haalbaar en dat is af en toe wel kut om je bij neer te moeten leggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap puckzz eigenlijk best goed. Ontevreden zijn met je lijf is des vrouws eigen. Maar puckzzz, je kan je lichaam wat je had toen je twintig was gewoon niet tot je zestigste meenemen. Hopelijk vind je daar vrede mee![]()
Van 53 naar 70 en weer naar beneden en weer naar boven en en en ? En dat je in 1 week door 3 mensen wordt gevraagd of je zwanger bent terwijl je alleen maar bent uitgedijdquote:
maar heb je vaker zo extreem geschommeld?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van 53 naar 70 en weer naar beneden en weer naar boven en en en ? En dat je in 1 week door 3 mensen wordt gevraagd of je zwanger bent terwijl je alleen maar bent uitgedijd![]()
Is misschien geen extreme jojo maar het scheelt best een aantal kledingmaten
Niet zo extreem. Toen ik die 70 eenmaal aantikte kon ik wel jankenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar heb je vaker zo extreem geschommeld?
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet zo extreem. Toen ik die 70 eenmaal aantikte kon ik wel janken
Daarna wel weer wat gezakt en weer gestegen. Schommelen bleef beperkt tot minder kilo's. Nu ben ik verder gezakt dan in jaren het geval was. Ik hoop echt dat die lijn doorzet..
of je accepteert dat als je ouder wordt je gewoon niet meer zo slank bent als vroeger? Je ziet er met je "extra" kilo's eraan nog steeds geweldig uit dus waarom zou je je zo druk maken om iets wat zo onnuttig is, wees blij dat je gezond bent dat je alles kunt doen wat je wilt en leuk vriendje en dat met een hardstikke mooi lichaam.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.
Het enige wat ik kan bedenken is de (vele, zeg 5 koppen op een ochtend) automaat cappucino die ik sinds twee maanden drink met van die poedermelk, dat ik daar dus eens mee kap en nog iets strenger opletten op andere dingen.
Die 5 koppen cappuccino met poedermelk lijken me niet het meest gezonde nee.. Misschien minderen? Helemaal kappen is misschien ook wat rigoureusquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Ik heb de 76 aangetikt. Toen ben ik 20 kg afgevallen en daarna ruime tijd rond de 60 kunnen schommelen. Maar nu klim ik weer richting 64. En ik snap gewoon niet hoe het komt! Ik let op, balans dit dat alles...en toch een licht stijgende lijn.
Het enige wat ik kan bedenken is de (vele, zeg 5 koppen op een ochtend) automaat cappucino die ik sinds twee maanden drink met van die poedermelk, dat ik daar dus eens mee kap en nog iets strenger opletten op andere dingen.
En dit uiteraardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
of je accepteert dat als je ouder wordt je gewoon niet meer zo slank bent als vroeger? Je ziet er met je "extra" kilo's eraan nog steeds geweldig uit dus waarom zou je je zo druk maken om iets wat zo onnuttig is, wees blij dat je gezond bent dat je alles kunt doen wat je wilt en leuk vriendje en dat met een hardstikke mooi lichaam.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Ok, ik ben net bij het eerste appartementje geweest en dat was echt ideaal. Het kan dus sowieso niet meer mis gaan met mijn verhuisplannen
Mocht dit door gaan en je bent bij station Eindhoven Beukenlaan: 5 minuten lopen, aanbellen en de thee/koffie/super nintendo staat klaar
Gaaf!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Ok, ik ben net bij het eerste appartementje geweest en dat was echt ideaal. Het kan dus sowieso niet meer mis gaan met mijn verhuisplannen
Mocht dit door gaan en je bent bij station Eindhoven Beukenlaan: 5 minuten lopen, aanbellen en de thee/koffie/super nintendo staat klaar
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Tof!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Maisnon het volgende:
mandy je was om een of andere reden kleiner dan ik me voor had gesteld
Ja ik ben gewoon groter dat is ook welquote:
Voor mij welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef megamandy het volgende:
Sansa in GOT lijkt ook gigantisch vind ik, is schijnbaar 1.75 dus zo geweldig groot is dat ook niet eigenlijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest een klein hangslotje hebben voor de M. Dus ik bij Xenos een klein reis hangslotje gehaald met sleuteltjes, zegt brum dat ie dan alsnog z'n telefoon niet in dat kluisje zou leggen want dat ding is zo gesloopt. Als je zo gaat denken dan kunnen ze toch elk slot slopen en moet ik een brandkluis meenemen of whut?
Mwah, valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest een klein hangslotje hebben voor de M. Dus ik bij Xenos een klein reis hangslotje gehaald met sleuteltjes, zegt brum dat ie dan alsnog z'n telefoon niet in dat kluisje zou leggen want dat ding is zo gesloopt. Als je zo gaat denken dan kunnen ze toch elk slot slopen en moet ik een brandkluis meenemen of whut?
Dat zou ik hem lekker zelf laten doen dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee dat niet, hij is redelijk zwaar Mja. Anders kijk ik morgen in de stad wel voor een andere
Het is voor mij dus waarom zou hij dat doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou ik hem lekker zelf laten doen dan.
Das waarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik neem deze wel mee en dan kijk ik morgen wat die mensen hebben hangenik ben er maar voor 2 uurtjes dus zal wel loslopen. Kan altijd morgenmiddag nog de stad in lopen.
0000?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf ooit 1 keer een cijferslot proberen open te maken als test en dat lukte, dus ik vertrouw cijfersloten niet
Ooh echt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Nee je kan horen als je het goede cijfer hebt dan klikt ie net een beetje anders
Ohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:21 schreef Maisnon het volgende:
Nee je kan horen als je het goede cijfer hebt dan klikt ie net een beetje anders
Het is meer van, elke vrouw heeft wel wat te zeiken op haar lichaam en is nooit echt tevreden. Of voor een tijd tevreden maar zodra er dan iets gewicht bij komt niet meer tevreden. Ik merk bij mij zelf heel erg dat als mijn lichaam van binnen meer pijn doet, dat ik het aan de buitenkant ook veel meer ga haten, opeens ben ik dikker terwijl mijn gewicht hetzelfde is gebleven of ik ben lelijk wit of weet ik wat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Sjaan!
En ik voel me dan ook alleen maar lullig dat ik over zoiets onzinnigs loop te klagen terwijl jij met een scumbag body te kampen hebt.
I'll shutp up now
Ooh, dan heb ik iets verkeerd begrepen. Never mind.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is voor mij dus waarom zou hij dat doen?
Die eerste fotoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG
http://www.dailymail.co.u(...)kes-cameras-her.html
quote:
quote:There’s definitely some pain, but that’s expected,' says Farrah, who admits she can’t exercise or pick up her four-year-old daughter Sophia, for a month.
Bellon! Heb je toch al gedaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Godsamme dat dat meisje van die kamer een keer iets van bevestiging stuurt.. nu had ze iets voorgesteld, zei ik ok, weer niks terug
Was met het mailtje ook nu ben ik bang dat ik er morgen weer voor niks ben
net als miljoen vangen voor die sekstape zodat ze haar kint goede toekomst kan geven en er dan een lamborgini van kopenquote:
Ja, alleen wilde ik dus een keynote erbij maken. Dus ik zo mailen of ze een beamer hadden en eventueel een laptop aanwezig, krijg ik terug dat ze niet kan garanderen of er een beamer aanwezig is en dat ik dus beter zelf mijn laptop mee kan nemenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Al bezig met de voorbereidingen?
Ja was ik ook eventueel aan het denken inderdaad. Wilde echt maar iets van 5 simpele slides makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
13" is wel een beetje klein ja.. En een A0 poster maken of zo?
Dat zou wellicht ook op een poster kunnenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja was ik ook eventueel aan het denken inderdaad. Wilde echt maar iets van 5 simpele slides maken
• titel
• de drie onderdelen
• extra uitleg aan de hand van fashion artikel
• extra uitleg aan de hand van het business artikel (2 slides met grafieken)
• einde
Dus even kijken hoe ik dat dan nu ga doen. Het moet namelijk gegeven worden voor 1 docent + student (die beoordelen je) en dan nog 5 andere mensen die ook de opleiding willen gaan volgen.
Maar die 5 wil ik geen artikel in de hand geven want dan gaan ze toch daardoor bladeren ipv naar mij kijken
Ja even bedenken danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou wellicht ook op een poster kunnenDan kun je de kerndingen van het artikel noemen en onderaan de bronvermelding. Ik zou ook geen artikel ronddelen aan die 5 anderen nee. Ook grafieken gaan prima op een poster
![]()
Ik heb nog wel een fancy poster koker op kantoor, als je wil dat ie netjes blijft
Of digitaal maken, in powerpoint bv en dan printenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja even bedenken danWeet alleen even niet hoe ik dat zou kunnen maken. Knippen en plakken?
Soort van moodboard? Heb zoiets nog nooit gemaakt
Ja dat laatste ben ik het mee eens daaromquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of digitaal maken, in powerpoint bv en dan printenPrinten kan in het MetaForum en is daar niet duur
Ik vind knippen en plakken nooit zo professioneel overkomen
Ik kan morgen ook kijken of ik nog een template van de TU voor je heb? Kun je de lelijke balken eruit gooien maar dan heb je wel meteen goede settingsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat laatste ben ik het mee eens daaromMorgen maar even kijken in mijn programma's waar ik ergens de grote van het "papier" kan wijzigen.
Ik realiseerde me niet dat ik veel klaag over mijn figuur? Of bedoel je dat niet zo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is meer van, elke vrouw heeft wel wat te zeiken op haar lichaam en is nooit echt tevreden. Of voor een tijd tevreden maar zodra er dan iets gewicht bij komt niet meer tevreden. Ik merk bij mij zelf heel erg dat als mijn lichaam van binnen meer pijn doet, dat ik het aan de buitenkant ook veel meer ga haten, opeens ben ik dikker terwijl mijn gewicht hetzelfde is gebleven of ik ben lelijk wit of weet ik wat.
Dus natuurlijk mag je af en toe lekker klagen over je lichaam, maar probeer het wel bij af en toe te houden. Gezond eten = goed, wat meer bewegen = goed, maar steek liever de rest van je energie in de leuke dingen ipv jezelf omlaag te praten en geniet lekker van de leuke dingenSlecht over jezelf denken of naar jezelf kijken alsof je "dikker" bent als normaal schiet je echt geen moer mee op. Zodra ik ook maar iets slechter over mijzelf ga denken schreeuw k gewoon in mijn hoofd DOE NORMAAL MORONVROUWMENSCH en dan ga k lekker warme douche nemen etc en dan yay
Als je wiltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan morgen ook kijken of ik nog een template van de TU voor je heb? Kun je de lelijke balken eruit gooien maar dan heb je wel meteen goede settings
Oh nee zo bedoelde ik t echt nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik realiseerde me niet dat ik veel klaag over mijn figuur? Of bedoel je dat niet zo?
Anyway, ik was alweer klaar met mijn rantBody is what it is....
Slaap lekkerquote:
Tuurlijk, no problem!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je wiltMaar ik zal morgen ook even zelf zoeken overal, ben er alleen nu iets te moe voor om precies alles uit te zoeken.
heb je al verse install geprobeerd? is ie niet met wat extra uitbreidingen op te knappen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef megamandy het volgende:
Ooh en ik moet wel echt mijn spaargeld gaan gebruiken ben ik bang als ik toegelaten word. Mijn laptop begint nu toch echt na te laten![]()
Ook na de update kan hij soms dingen niet meer aan. Heb ik alleen spotify en chrome aan, open ik een nieuwe pagina en hoor ik gewoon de muziek stotteren
Mijn laptopje![]()
[..]
Slaap lekker
Ik heb het megatoby laten doen, dus geen ideequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je al verse install geprobeerd? is ie niet met wat extra uitbreidingen op te knappen?
Als je muziek begint te haperen terwijl je nog wat andere dingen aan het doen bent zal het niet aan de hardeschijven liggen. MAar is hij in die 5 jaar wel eens opnieuw geinstalleerd? En welke mac heb je en hoeveel geheugen zit erin, want als je nu geen geld hebt echt om een nieuwe te halen kan het zijn dat een upgrade logischer is als het nog kan, macje kan vaak best langer dan 5 jaar mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb het megatoby laten doen, dus geen ideeik draai nu op 10.7.5 want mijn laptop kan Mountain Lion niet aan.
Maar ik heb hem deze maand precies 5 jaarligt gewoon aan de schijven ofzo, zijn een beetje op denk ik?
Ja hij is dus een paar weken geleden helemaal opnieuw geinstalleerd, alles erafgehaald en daarna dus Lion eropgezet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je muziek begint te haperen terwijl je nog wat andere dingen aan het doen bent zal het niet aan de hardeschijven liggen. MAar is hij in die 5 jaar wel eens opnieuw geinstalleerd? En welke mac heb je en hoeveel geheugen zit erin, want als je nu geen geld hebt echt om een nieuwe te halen kan het zijn dat een upgrade logischer is als het nog kan, macje kan vaak best langer dan 5 jaar mee.
quote:MacBook
13-inch, Early 2008
Processor 2.4 GHz Intel Core 2 Duo
Memory 2 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Graphics Intel GMA X3100 144 MB
Software Mac OS X Lion 10.7.5 (11G63)
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Wil Space zich even melden bij t dichtsbijzijnde politiebureau?
http://www.nu.nl/binnenla(...)estolen-weiland.html
Gratis frietjes heeeuuhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zaterdag beginnen met de frietjes ermahgerd
Ik wil ze best wel terug komen brengen als ik er klaar mee ben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ dat is diefstal en dan word je op staande voet ontslagen.
Met gratis witte saus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil ze best wel terug komen brengen als ik er klaar mee ben.
Gvd heeft ze er nu al 11 staan! Hebberig ding gij !quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan heb je nog geluk, bij ons was het meestal zo dat zondagavond het rooster voor maandag pas werd opgehangenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR ZE PLANNEN MAAR VOOR 2 WEKEN VOORUIT /wiegt
:vquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk, bij ons was het meestal zo dat zondagavond het rooster voor maandag pas werd opgehangen
Hoe was dat nog afgelopen met dat meisje en d'r veel te dure laminaat?quote:
Komt goeee :vquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
:v
ik ben benieuwd volgende week
Ze wilde niet lager gaan dan ¤1000quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe was dat nog afgelopen met dat meisje en d'r veel te dure laminaat?
Die is niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze wilde niet lager gaan dan ¤1000_ mocht er nog iets veranderen laat ze het maandag weten. Dus
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die is niet helemaal lekker1000 euro
DOE HET NIET!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door de mcdonalds geur heb ik zin om daar te eten
Ermagerd ik zie zoveel herkenningquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
1000 euro voor tweedehands laminaat.. Klinkt alsof je eenzelfde type hebt gevonden als dat ik had destijds.
Dat ze het er maar lekker uit mag slopen
HUUU wcpapier op je hoofdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Kleurlenzen gekocht
Ik ga dit proberen na te maken voor volgende week
Dat had ik ook met mijn zombiewondenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HUUU wcpapier op je hoofd![]()
Maar ziet er wel tof uit. Wat heb je volgende week?
Die lijkt me ook nog doenbaar! En heb houvast ivm de stappen... Probeer die welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind die van dat filmpje toffer dan van de foto trouwens
Ik heb echt een afkeer van wcpapier op andere plaatsen dan de basisbedoelingquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn zombiewondendat is om de textuur beter te krijgen met de latex
Seizoensafsluiting van derby. Wij zijn de kryptonettes en gaan allemaal als alien groen achtig iets.... Dus iedereen groene schmink opik kies dit
ofjah vandaag maar eens uitproberen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb echt een afkeer van wcpapier op andere plaatsen dan de basisbedoeling.
Zou hier helemaal kriebelig van worden
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:19 schreef Molo het volgende:
Alpacaburgers flippen![]()
(credits gaan naar Sjaan overigens)
Je kan het vergelijken met kriegelig worden als iemand je neus aanraaktquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met kriegelig worden als iemand je neus aanraakt![]()
![]()
Ik lollerdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kan het vergelijken met kriegelig worden als iemand je neus aanraakt![]()
![]()
Dan zou je je nooit meer in het openbaar kunnen vertonenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:39 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd stel dat ik niet tegen handen aan mijn tetten zou kunnen
Nee, hier gebeurt ook nog wel het eea. Had op de bruiloft van Lin toch die motorboatfoto laten zien dat die jongens dat na gingen doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou je je nooit meer in het openbaar kunnen vertonen![]()
![]()
Of gebeurt dat alleen op meets?
Die heb ik niet gezien, maar ik kan het me volledig voorstellenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, hier gebeurt ook nog wel het eea. Had op de bruiloft van Lin toch die motorboatfoto laten zien dat die jongens dat na gingen doen?
En tijdens het batsen natuurlijk. Oh wait
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
niet goed voelen en daarna onderuit gaan, lichaam is weer goed bezig
het is gelukkig wel gestopt met regenen
quote:
Het is een berg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor Spees:
[ afbeelding ]
Wat is het goedkoopste? Welke heeft de beste locatie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Ok, andere kamer, met huisgenoten, is dus ook heel fijn.
En nu wordt het zoooo moeilijk kiezen
Even duur, allebei voor en nadelenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is het goedkoopste? Welke heeft de beste locatie?
welke kamer is het grootste?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Even duur, allebei voor en nadelen
Maar mijn grootste voordeel van vandaag die gaat niet voor jou op he, dat is dat het met huisgenootjes is
De huiskamer was zelfs groterMET PIANO
Waar de grootste poezenmand in pastquote:
Ga jij maisnon stalken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar de grootste poezenmand in past
Is het de moeite waard ?quote:
quote:
U werkt bij restaurant de Goude M?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kom je mij ook stalken in de grote rode gele M?
Ja vanaf zaterdag trainingenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
U werkt bij restaurant de Goude M?![]()
Uiteraard kom ik dan eens om een hoekje loeren. Bevalt het een beetje?
Als ze de moeite waard is wil ik haar misschien wel stalken.
Mja, voor mij zou de keuze al heel snel gemaakt zijn danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Nou bij de ene heb ik alles voor mezelf dus das automatisch het grootste
Dus dan wordt je een heuse countermedewerkster?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja vanaf zaterdag trainingenDus of het bevalt kan ik nog niet echt zeggen.
Ja en dan verdien ik vast wel 450 euro, dat is echt fantastischquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dan wordt je een heuse countermedewerkster?
Nice
Hoevelen huisgenootjes zou je hebben bij die ene?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Nou bij de ene heb ik alles voor mezelf dus das automatisch het grootste
Ik zou het iedereen aanraden inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan verdien ik vast wel 450 euro, dat is echt fantastisch
Met wat je verteld hebt zou ik voor de huisgenootjes gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Even duur, allebei voor en nadelen
Maar mijn grootste voordeel van vandaag die gaat niet voor jou op he, dat is dat het met huisgenootjes is
De huiskamer was zelfs groterMET PIANO
Al de hele dag hierquote:
Dat zou ik echt gruwelijk irritant vinden jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je zou maar moeten haasten en een huisgenoot is op de badkamer, of als je heel nodig naar de wc moet dat ie bezet is. Of dat je in de stank van een ander moet zitten
2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoevelen huisgenootjes zou je hebben bij die ene?
Mja een vent kun je sturen en die hoeft niet zo lang op de badkamer, de mijne niet iigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou ik echt gruwelijk irritant vinden jadat vind ik al van samenwonen
.
Hier ook, maar ik was nog niet weggeweest.quote:
En gedeelde badkamer dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
2een chaotische nederlandse krullenbolmeisje en een meer ingetogen frans meisje
Nou ja, vooral wanneer 'ie dus moet schijtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja een vent kun je sturen en die hoeft niet zo lang op de badkamer, de mijne niet iig
Dat probleem heb ik nog niet ondervonden, ondanks dat we in breda maar 1 wc hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, vooral wanneer 'ie dus moet schijten. Wij hebben maar 1 wc helaas
.
Minstens een kwartierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
Mannen blijven meestal een kwartier op de wc. Tenminste, uit mijn ervaring. Ik begrijp dat echt niet
En dan als je weg moet gaan ze schijnheilig bij de deur staan en zuchten en roepen "En op wie wachten we weer?"quote:
Braadstoomkip piri piri en salade met komkommer, tomaat, champignons en eiquote:
Wokspul. We zijn lui. :vquote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb dan wel eigen wastafel enzo
Oh, dat is chill!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb dan wel eigen wastafel enzo
Ik snap niet waarom het met huisgenootjes net zo duur is als alleenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:59 schreef Maisnon het volgende:
het is echt 50 50wat iedereen ook adviseert ook.
er komt volgende week wel nog iemand bij hun langs dus ja, maar het zit met mij sowieso wel goed heb ik t idee
het is sowieso voor langer, maar ik weet gewoon niet of ik meteen in mn eentje wil wonenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het met huisgenootjes net zo duur is als alleen
Is het daar significant groter/beter iets?
Voor langer? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
het is sowieso voor langer, maar ik weet gewoon niet of ik meteen in mn eentje wil wonen
Per maand? Ik denk dat dat echt heel optimistisch isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en dan verdien ik vast wel 450 euro, dat is echt fantastisch
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Per maand? Ik denk dat dat echt heel optimistisch is
Die waar ik het voor mezelf heb is onderhuur voor een half jaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Voor langer? Wat bedoel je?
Als je dat niet wil dan is de keuze toch snel gemaakt?
Het is een garp?quote:
Ben je zwangerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga volgende week ff bloed laten prikken ofzo, voel me zo slapjes al twee weken en meh
Ik durf dat niet meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit altijd langer op de wc dan Fred![]()
Omdat ik de ipad mee neem.
Maar hij stinkt meer. Zijn woorden!
ik welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we zo zeggen, ik heb geen enkele reden om te denken dat ik zwanger ben
Jezus, ik wist niet dat je boos werdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
1. je weet niet hoe veel uur ik ga maken
2. je weet niet wat ik verdien
3. naast dat je geen enkele context hebt om die conclusie te trekken: postalgold.
Abortuskliniek wooohooooooquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik welik zou een klein speesje wel leuk vinden
Ik ben niet boos, je opmerking sloeg alleen als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jezus, ik wist niet dat je boos werd.
Ik weet nog wel wat ik verdiende met mijn bijbaan/fulltime baan toen ik 20 was.
Maar sorry dat ik reageerde
neequote:
Dan moet ik alsnog die 9 maanden uithouden en bevallenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
needan doneer je dat kind maar aan mij hoor
Krijg je ook aambeienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik alsnog die 9 maanden uithouden en bevallen_
Dat verhaal is waar, want ik heb deze gewoonte niet van een vreemde (ons hele gezin zat vroeger uren op de plee van alles te doen behalve schijten, we hadden gelukkig 3 wc'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik durf dat niet meer.
Mij is ooit verteld als je lang in die houding zit dat je daar aambeien van kunt krijgenOmdat je lijf in die houding zit en dan toch een bepaalde druk zet. Net zoals dat wanneer je op de wc zit of de wc binnen stapt je ineens nodiger moet plassen.
Eigenlijk geloof ik daar geen hol van (hihaho).
Maar blijven zitten met een Ipad o.i.d. doe ik niet meer.
Wel verdoriequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat verhaal is waar, want ik heb deze gewoonte niet van een vreemde (ons hele gezin zat vroeger uren op de plee van alles te doen behalve schijten, we hadden gelukkig 3 wc's) en 1 heeft het er al aan der lijve ondervonden
.
Maar het is zo'n rustmoment voor me, ik mis het als ik het niet kan doen
Hoeft niet hoorquote:
Nou ja, er is geen wetenschappelijk verband daaruit hoor, we blijven gewoon in de overtuiging dat het niks met elkaar te maken heeft maar puur toeval isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel verdorie![]()
Ik dacht echt dat het een fabeltje was. Gelukkig dat ik het niet meer doe, anders had ik er al 12 gehad vrees ik.
[..]
Hoeft niet hoor
Ik denk dat je een grotere kans op aambeien hebt als je te weinig drinkt en daar door extra lang op die pot moet zitten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou ja, er is geen wetenschappelijk verband daaruit hoor, we blijven gewoon in de overtuiging dat het niks met elkaar te maken heeft maar puur toeval is![]()
ijzer te kort.?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
LALALLALALALA eten helpt niet meer tegen me niet flauw voelenfml.
Wat heb je allemaal besteld van hun?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
Die Dance Legends temperatuurlakjes. Episch spul.
Even onder de kraan en BAM andere kleur.
Vier holo's en een temperatuurlakje. En ik denk het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld van hun?
En ga je dat geld nog terugstorten?
Ja hoort eigenlijk gewoon wel he?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Vier holo's en een temperatuurlakje. En ik denk het wel.
Ja, hun manier van communiceren was echt niet netjes, maar ik heb ze wel gewoon ontvangen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja hoort eigenlijk gewoon wel he?
Ik baal af en toe dat ik hen volg op feestboek, ik denk iets te vaak "ZOMG NEED!"
Ik zou de helft overmaken, met een bericht erbij dat ze best de rest mogen als ze netjes sorry zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hun manier van communiceren was echt niet netjes, maar ik heb ze wel gewoon ontvangen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou de helft overmaken, met een bericht erbij dat ze best de rest mogen als ze netjes sorry zeggen.
Zou ik doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of gewoon niks want ze verdienen het niet, nee?![]()
Keeltjes..?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zou ik doenzeggen dat je ze nooit hebt ontvangen. Ze zoeken het maar uit met hun klantonvriendelijk gedoe
![]()
Goed... Ik ga keeltjesstamppot maken.... Want schoonpa had keeltjes voor ons mee uit zijn eigen moestuintje
Ik kan niet ontkennen dat het verleidelijk is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of gewoon niks want ze verdienen het niet, nee?![]()
Waar was het dan? Lieven poussenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Maisnon het volgende:
Ze hadden wel een lieven pousse in de straatik miauwde 1 keer en hij kwam er meteen aangehuppeld
Oooh das niet in de buurt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Witte Dorp / Tuindorp die wijk. En dan een hele groene straat
Goed zo! En als ik je zo hoor, heb je eigenlijk al een keuze gemaakt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik voelde me er in ieder geval wel thuis
Welk liedje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef Maisnon het volgende:
hey ik had een liedje opgeslagen als shjn en hij is best leuk nu ik t terug luister
een zelfgemaaktequote:
Ik ben wel benieuwd jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
een zelfgemaaktehaha
Ik zal even snel een mixje maken dan kun je het horen mocht je benieuwd zijn
Dit is de linkquote:
Ik word er vrolijk van!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is de linkverwacht er niet veel van want het is alleen nog maar t skelet van t liedje dus er zou veeeeeeel bijkomen
https://www.dropbox.com/s/oqtmn9isxa3t3gj/shjn.mp3
* Moeraskat Klikt ..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is de linkverwacht er niet veel van want het is alleen nog maar t skelet van t liedje dus er zou veeeeeeel bijkomen
https://www.dropbox.com/s/oqtmn9isxa3t3gj/shjn.mp3
Mijnes ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef Maisnon het volgende:
Noh al mn vrienden hier bezet vanavond.
Dat wordt in mn pyama film kijken
zelf spelletje bedenken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil wel iets doen vanavond maar ik weet niet watwe hebben geen spelletjes, geen zin in kroeg, te koud voor terras en er draaien alleen poepfilms in de bios.
Gekke kadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik sla een vlieg bewusteloos, onze kat eet m op
Winning team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging even mn witte blouse op iets anders testen als een broek, maar ik vond het wel erg schooljuffrouw, wat vinden jullieMeer een schooluniformSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik ging even mn witte blouse op iets anders testen als een broek, maar ik vond het wel erg schooljuffrouw, wat vinden jullieLeuk, en eventueel met een goede ketting dat het ook niet zo schooluniform isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
goeie kettingen heb ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk, en eventueel met een goede ketting dat het ook niet zo schooluniform is.
Nee is juist tof, onder de kraag door zeg maar!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
goeie kettingen heb ikmaar wel maf als het dan boven dicht zit vind ik altijd
Check: http://imgur.com/a/L3C2mquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee is juist tof, onder de kraag door zeg maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |