pics?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, dan niet. Dan ben ik niet lelijk.
Beetje kutreden, lelijk of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, dan niet. Dan ben ik niet lelijk.
ik vind msacras erg lief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij is DV het mooiste meisje van Fok! of hebben jullie nog wat leukers?
Laatste voyeur(s): LETMEIN (x10)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik ben niet lekkerik ben prachtig
Neem de tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
verder is ezel echt enorm wangknijpbaar en als je me even de tijd geeft kan ik zo 10 andere fokchicks voor je opzoeken
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
verder is ezel echt enorm wangknijpbaar en als je me even de tijd geeft kan ik zo 10 andere fokchicks voor je opzoeken
is zelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik ben niet lekkerik ben prachtig
Zeker, maar het is niet zo dat mensen erom geven of je knap of bent of niet. Mij kan het in ieder geval moer schelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch nog wel onzeker zijn en het daarom niet doen?
Wat een pech... in jouw situatie zou ik toch liever duizenden jongens om me heen hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
ezell is ook schattig ja.
gelukkig ben ik homo, heb ik duizenden meisjes om me heen.
Ja maarja ik vind het zelf nog wel lastigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker, maar het is niet zo dat mensen erom geven of je knap of bent of niet. Mij kan het in ieder geval moer schelen.
ik niet. dan moet ik selecteren en dat is mij teveel moeite.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een pech... in jouw situatie zou ik toch liever duizenden jongens om me heen hebben.
Hoeft ook niet hoor. Er zijn wel meer mensen waarvan we niet weten hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maarja ik vind het zelf nog wel lastig.
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Er zijn wel meer mensen waarvan we niet weten hoe ze eruit zien.
ja en die auto, die spieren en dat hert zijn ook van mij XDXDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent het op dat plaatje met roze BH?
Dan mag je wel een beter passende BH kopen. Het lijkt net alsof ze er los in hangenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en die auto, die spieren en dat hert zijn ook van mij XDXD
Heb je daarom bambi als plaatje?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan heb je wel flinke jetsersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de tattoos.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan heb je wel flinke jetsers![]()
FF serieus nu
Welke cupmaat heb je dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
!!!!!! wees eens niet zo goedgelovig
Maar dat staat zo stom als je geen bustehouder draagt in de kleedkamer enzo :squote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan heb jij voorlopig nog geen BH nodig meid.
*broekzak*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
Ik vergeet idioot vaak waar mijn mobiel ligt.
Zorg dat je 'm op een vaste plek legt of doe 'm in je zak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
Ik vergeet idioot vaak waar mijn mobiel ligt.
Ja maar als je 'm niet kunt vullen is het nog lelijker hoor. Doe dan gewoon een hemdje aan ofzo..,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar dat staat zo stom als je geen bustehouder draagt in de kleedkamer enzo :s
Hoe gaat dat normaal in de meidenkleedkamer?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als je 'm niet kunt vullen is het nog lelijker hoor. Doe dan gewoon een hemdje aan ofzo..,
Oh, dat is een herkenbaar probleem. En die keer dat ik wel zakken had vielen m'n sleutels eruit onder het fietsen, en die heb ik dus nooit meer terug gevondenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef Ezell het volgende:
Ik heb vandaag geen zakken.
Maar ok, ik heb hem al gevonden.
Ah, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als je 'm niet kunt vullen is het nog lelijker hoor. Doe dan gewoon een hemdje aan ofzo..,
12.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Spatie & letmein, hoe oud zijn jullie?
Staat op mijn profielquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Bellen mag altijd. Altijd opnemen is dan weer wat anders.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is een herkenbaar probleem. En die keer dat ik wel zakken had vielen m'n sleutels eruit onder het fietsen, en die heb ik dus nooit meer terug gevonden.
9 juli: 17.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Om dan toch maar normaal antwoord te geven, 11 mei 18 geworden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe gaat wat normaal?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe gaat dat normaal in de meidenkleedkamer?
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bellen mag altijd. Altijd opnemen is dan weer wat anders.
Wat doen ze in de meidenkleedkamer?quote:
Ik vraag niet waar het staat ik vraag aan jou hoe oud je bent.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vraag niet waar het staat ik vraag aan jou hoe oud je bent.
Antwoord geven had je minder moeite gekost dan deze ongein.
Oh, dat is nog erger eigenlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Ezell het volgende:
[..]Zo ben ik een keer mijn portemonnee verloren.
Zeg ik ook altijd tegen mijn moederquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lees paar posts terug, ik had nog antwoord gegevenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:
ogod en dan nog zoveel te lerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Om dan toch maar normaal antwoord te geven, 11 mei 18 geworden.
ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en. Het gaat erom dat we elkaars stem kunnen horen en wie wilt mijn stem nu niet horen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat doen ze in de meidenkleedkamer?
Gaan ze daar tieten vergelijken ofso?
Krijg jij als lesbo dan stijve tepels als je tieten ziet?
hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ogod en dan nog zoveel te leren
Ja, net zoals wij elkaars lullen gaan vergelijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij laten ons ondergoed aan hoor in de kleedkamerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, net zoals wij elkaars lullen gaan vergelijken.
Etsu blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wij laten ons ondergoed aan hoor in de kleedkamer
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
is er her en der een onzeker meisje dat met rare manouvres probeert van broek te wisselenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus ze hebben nooit die beruchte dildo's in hun tassen zitten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is er her en der een onzeker meisje dat met rare manouvres probeert van broek te wisselen
en heb je meisjes die roddelen
en hun haar en makeup doen
niet al je wilde fantasien en dromen hoeven werkelijkheid te zijn hé
Zonder te douchen? Viespeuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
ogod en dan nog zoveel te leren
Oh zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
alsof dat niet voor de meisjeskleedkamers geldt
oh als we het over dildo's, vingeren en beffen hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus ze hebben nooit die beruchte dildo's in hun tassen zitten?
Ze gaan elkaar niet vingeren onder het omkleden?
Ze beffen elkaar niet?
Ooh. Dan heb ik altijd verkeerde gedachtes gehad...
Nee hoor. Iedereen deed het.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij gaat serieus douchen?
Zul je wel atijd de enigste zijn geweest?
Dus er klopt toch nog iets...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh als we het over dildo's, vingeren en beffen hebben
ja tuurlijk dat is standaard procedure, eerst elkaar uitkleden en kusjes geven en daarna elkaar goed natmaken onder de douche en voordat de kleren weer aan gaan gaan we lekker te keer op de bankjes, dan komen alle dildo's tevoorschijn hoor
ja je hebt helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat is standaard procedure, eerst elkaar uitkleden en kusjes geven en daarna elkaar goed natmaken onder de douche en voordat de kleren weer aan gaan gaan we lekker te keer op de bankjes, dan komen alle dildo's tevoorschijn hoor
Stop hiermee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen deed het.
Heb best veel lullen gezien in m'n hele leven
Waarom vertel je ze nou onze kleedkamergeheimenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe je snelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod ik ben het hele weekend alleen thuis met mevrouw bitchface. ik mag haar niet.
Wil je mijne zien? Ik heb vitiligoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen deed het.
Heb best veel lullen gezien in m'n hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Wie is dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
ogod ik ben het hele weekend alleen thuis met mevrouw bitchface. ik mag haar niet.
Ga met d'r onder de douche staan en haal jullie dildo's tevoorschijn dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gogo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je doet me wel een beetje denken aan Gogo
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijne zien? Ik heb vitiligo
Hier een voorbeeld van vitiligo:Dit is nieuw voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hier een voorbeeld van vitiligo:Wacht is jouw pener ook zo? Dan heb je een koeienpener zeg maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
floepte er zo makkelijk uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom vertel je ze nou onze kleedkamergeheimen.
Jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wacht is jouw pener ook zo? Dan heb je een koeienpener zeg maar?
quote:
Iewl iewl iewl en TMIquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zien dus? Echt bijna de helft van me lul is gewoon spier wit.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zul je nog vaker tegenkomen als je 'hem' in een vies gaatje steekt...
Gogoswedenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet misschien wel wie je bedoeld...
Wat is z'n hele nickname?
Ja. Doe maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zien dus? Echt bijna de helft van me lul is gewoon spier wit.
Mannen hebben haar aan de anus... Just sayingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?
Alsof ik met mannen naar bed ga die net hebben gepoept.Eerst hun anusje schoonmaken.
[..]
Hier een voorbeeld van vitiligo:hoe doe je dat als je na het uitgaan een meisje mee naar huis neemt dan? voordat ze je broek naar beneden trekt gaan jullie eerst op de bedrand zitten zodat je haar kan uitleggen over je koeien syndroomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mannen hebben haar aan de anus... Just saying
Alsof Spatieloos ooit een vrouw mee zult nemen naar huis.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe doe je dat als je na het uitgaan een meisje mee naar huis neemt dan? voordat ze je broek naar beneden trekt gaan jullie eerst op de bedrand zitten zodat je haar kan uitleggen over je koeien syndroom
"Hee, eh, wacht even, eh, ik moet je wat vertellen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe doe je dat als je na het uitgaan een meisje mee naar huis neemt dan? voordat ze je broek naar beneden trekt gaan jullie eerst op de bedrand zitten zodat je haar kan uitleggen over je koeien syndroom
Eerst jouw pic, dan mijn pic.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij een pic van je zelf post (gewoon normale pic geen dickpic)
Nee, ik zeg het gewoon niet en hopen dat ze het niet erg vind.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg vagina's & co. gezien hoor. Vandaar dat ik getraumatiseerd ben.quote:
ja vast welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof Spatieloos ooit een vrouw mee zult nemen naar huis.
Zat daar ook haar aan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg vagina's gezien hoor. Vandaar dat ik getraumatiseerd ben.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vast wel
maar dan vraagt ze achteraf wel 200 euro, maar dat maakt niet uit, dat vergeten we
En als ze er naar vraagt vertel je het pasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het gewoon niet en hopen dat ze het niet erg vind.
Dat snap ik wel hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja vast wel
maar dan vraagt ze achteraf wel 200 euro, maar dat maakt niet uit, dat vergeten we
Geen idee, nooit een man gehad die poepkorstjes had. Want zoals ik al zei: eerst schoonmaken, dan seks.quote:
Reageren ze daar echt IEEEL op?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En als ze er naar vraagt vertel je het pas?
IEEEL WAT IS DAT?
'aids'
Dus jij gaat serieus je lange jan in de garage parkeren?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, nooit een man gehad die poepkorstjes had. Want zoals ik al zei: eerst schoonmaken, dan seks.
Wat is daar vies aan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij gaat serieus je lange jan in de garage parkeren?
nou je kan wel een raar gezicht verwachtenn op z'n minst, en een opmerking sowiesoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Reageren ze daar echt IEEEL op?![]()
Nu word ik onzeker.
Snap dat je Etsu niet mag, maar niks tegen homo's ja! zijn ook gewoon mensen en die moeten ook neuken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij gaat serieus je lange jan in de garage parkeren?
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is daar vies aan?
Beter dan in een vrouwelijke garage.
Nouja ik kan me voorstellen dat je dan best schrikt als je het niet verwacht. Ik weet niet of ik Ieuw zou roepen, maar ik ben dan ook weer niet geïnteresseerd in jongens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Reageren ze daar echt IEEEL op?![]()
Nu word ik onzeker.
Dan maar donkere seksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou je kan wel een raar gezicht verwachtenn op z'n minst, en een opmerking sowieso
tenzij het echt donker is, dan zie je niks
Als hetero heb je de keuze.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
Alsof alle homo's aan anale seks doen.Heerlijk kortzichtig weer.
Alsof hetero's dat niet doen.
Hetero's kunnen beide... Just sayingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
Alsof alle homo's aan anale seks doen.Heerlijk kortzichtig weer.
Alsof hetero's dat niet doen.
zal je het meisje denk ik alleen maar blij mee maken, tenzij ze je perse wil zien.quote:
dacht je dat dan?quote:
Gelukkig zal jij nooit achterkomen of het zo is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb gehoord uit betrouwbare bron dat dit meestal niet het geval is.
Goh mond misschienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welke gaten zijn er nog meer dan? Oren? Neus?
Jij zegt dat hetero's een keuze hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welke gaten zijn er nog meer dan? Oren? Neus?
Wat is er met jou?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef hezdunnah het volgende:
Etsu sahbi
Ik mag je nu al omdat je homo bent
Overloper...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zegt dat hetero's een keuze hebben.
Homo's ook, want zij kunnen nog altijd een vrouw neuken.
Ik neem aan dat ze dat ook wel ziet aan je lichaam sowieso, voordat ze je pener ziet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zal je het meisje denk ik alleen maar blij mee maken, tenzij ze je perse wil zien.
en ochtendseks dan? of overdag seks? hoe doe je dat
Rare username, vandaarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
dacht je dat dan?Denk, reageer hier eens mee. Zit normaal op mn mobiel en daar gaat dit allemaal veelste snel voor
mja verschiltquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
1ste keer seks voor een vrouw is wel pijnlijk hoor
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij nooit achterkomen of het zo is.
Tenzij je van te voren stap voor stap doet met een rietje en uiteindelijk met een komkommer, dan niet nee.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tenzij je van te voren stap voor stap doet met een rietje en uiteindelijk met een komkommer, dan niet nee.
Op welke leeftijd werd je ontmaagd?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]nooit gedaan en had nergens last van
Nee en ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef jelfrikandel het volgende:
Luistert er hier iemand Great Minds? Of is dit topic uitsluitend voor homoseksuele mensen en poepseks?
Deze vragen horen niet rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:02 schreef jelfrikandel het volgende:
Luistert er hier iemand Great Minds? Of is dit topic uitsluitend voor homoseksuele mensen en poepseks?
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze vragen horen niet rond dit tijdstip.
Met je eerste of tweede?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
17, maar als t aan mij lag was ik nog steeds maagd.
Logisch dat je nog maagd bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet![]()
Binnenkort ga ik er maar een op los hengsten
Maagd zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
17, maar als t aan mij lag was ik nog steeds maagd.
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
Laten we op houden over poep en seks en homo's.
Achterhoek / GLDquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vraag me af hoe letmein is het echt is.
zeg gozer, waar woon je
Ah okquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee chill bij een vriend thuis en heb laptop op de muziekinstallatie gesloten
Naar Grunn...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom eens naar groningen, etsu en ik ontvangen je daar
Is dat zo?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bent net etsuik zeg kom eens, niet kom nu
Je komt ook precies tijdens het meest 'interessante' gesprek hier binnen haha. Welkomquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
dacht je dat dan?Denk, reageer hier eens mee. Zit normaal op mn mobiel en daar gaat dit allemaal veelste snel voor
Ik ben geen kloon, ik ben een kamper.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon? Krabs, toto?
Wanneer kan het?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je bent net etsuik zeg kom eens, niet kom nu
etsu is bottom?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben je dan wel xcachet, aangezien jullie beide binnen komen en zelfde UI?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, ik ben een kamper.
Nee ik ben niet xcachet, die heet geen Pressilla.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben je dan wel xcachet, aangezien jullie beide binnen komen en zelfde UI?
Klopt eigenlijk wel. Vanmorgen weer eens 3 uur gereisd om in Zoetermeer te komen omdat ik helemaal in Grunn woon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
Helemaal naar Groningen gaan. Kost een jaar van je leven joh.
Helikopter dan maar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
trein bus vliegtuig
wees eens creatief
daaromquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel. Vanmorgen weer eens 3 uur gereisd om in Zoetermeer te komen omdat ik helemaal in Grunn woon.
Ja je bent nog erger dan ik!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb hier gelijk ff een goede naam achter gelaten dacht ik zo.
Na je 1ste post wist ik al dat je niet helemaal goed in je bovenkamer was, dus nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw IQ niet zo heel hoog, nietwaar?
quote:
[/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef DrNick het volgende:
VA
quote]quote:
quote:
niet te veel trollen a.u.b.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Faler.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[/
[..]
quote]
[..]
Alles goed hier?
Ja en met jouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[/
[..]
quote]
[..]
Alles goed hier?
Niet goed in de bovenkamer? Ik weet niet waar jij op doelt, maar...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na je 1ste post wist ik al dat je niet helemaal goed in je bovenkamer was, dus nee.
Ik, Dokter Nick, geef jou de diagnose quotelexy.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[/
[..]
quote]
[..]
Alles goed hier?
is subjectiefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
Enige hier die een goeie naam heeft achtergelaten, zijn ik en Ezell.
De rest is normaal of slecht.
Wel aardig. Alleen op mijn werk durven ze niet in mijn gezicht te zeggen als ik iets niet helemaal goed gedaan hebquote:
Ik ben dat niet. En ben er al die tijd al maar praat niet over zulke dingen meequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben je dan wel xcachet, aangezien jullie beide binnen komen en zelfde UI?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
Enige hier die een goeie naam heeft achtergelaten, zijn ik en Ezell.
De rest is normaal of slecht.
Wil je mij ook diagnoses geven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik, Dokter Nick, geef jou de diagnose quotelexy.
Haha, ach kan wel wat hebben. Dankje!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je komt ook precies tijdens het meest 'interessante' gesprek hier binnen haha. Welkom
Ik wil een second opinion.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik, Dokter Nick, geef jou de diagnose quotelexy.
Dat is lulligquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aardig. Alleen op mijn werk durven ze niet in mijn gezicht te zeggen als ik iets niet helemaal goed gedaan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |