pics?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, dan niet. Dan ben ik niet lelijk.
Beetje kutreden, lelijk of niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, dan niet. Dan ben ik niet lelijk.
ik vind msacras erg lief.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij is DV het mooiste meisje van Fok! of hebben jullie nog wat leukers?
Laatste voyeur(s): LETMEIN (x10)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik ben niet lekkerik ben prachtig
Neem de tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
verder is ezel echt enorm wangknijpbaar en als je me even de tijd geeft kan ik zo 10 andere fokchicks voor je opzoeken
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
verder is ezel echt enorm wangknijpbaar en als je me even de tijd geeft kan ik zo 10 andere fokchicks voor je opzoeken
is zelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu ik ben niet lekkerik ben prachtig
Zeker, maar het is niet zo dat mensen erom geven of je knap of bent of niet. Mij kan het in ieder geval moer schelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch nog wel onzeker zijn en het daarom niet doen?
Wat een pech... in jouw situatie zou ik toch liever duizenden jongens om me heen hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Etsu het volgende:
ezell is ook schattig ja.
gelukkig ben ik homo, heb ik duizenden meisjes om me heen.
Ja maarja ik vind het zelf nog wel lastigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeker, maar het is niet zo dat mensen erom geven of je knap of bent of niet. Mij kan het in ieder geval moer schelen.
ik niet. dan moet ik selecteren en dat is mij teveel moeite.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een pech... in jouw situatie zou ik toch liever duizenden jongens om me heen hebben.
Hoeft ook niet hoor. Er zijn wel meer mensen waarvan we niet weten hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maarja ik vind het zelf nog wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |