Enerzijds zit je de week voor een Grand Slam, anderszijds komt het volgens mij ook omdat het een toernooi is waarbij de spelers gewoon niet op de eerste plek komen ...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat niet elk jaar?
Hoe komt dit toch elke keer weer?
Ik ben blij dat ik gisteren ben gegaan trouwens en niet vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
Het deelnemersveld nu, oh mijn god![]()
![]()
Hopen dat Mahut het een beetje goed doet en dat Malisse dit doorzet...ohja, ook Chardy is nog wel leuk. En Wawa zal er ook wel 2e ronde uitgaanAl is dat tegen Lorenzi
Mjah, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het juist een heel relaxed, gezellig toernooitje is waar de spelers heerlijk een beetje rond kunnen lopen etc. Dat zit in Nederland vaak wel goed. Hele goede spelers-support. Ik denk dat het grootste probleem is dat het een week voor een Grand Slam zit...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enerzijds zit je de week voor een Grand Slam, anderszijds komt het volgens mij ook omdat het een toernooi is waarbij de spelers gewoon niet op de eerste plek komen ...
De laatste 10 jaar wel ja..Daarvoor deden bazen als Federer, Hewitt, Schalken etc gewoon mee. En zeker bij de dames deden de echte toppers mee (dan vooral Henin en Clijsters natuurlijk, maar ook top 10 speelsters als Safina en co deden mee).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat niet elk jaar?
Hoe komt dit toch elke keer weer?
Een relaxed, gezellig toernooitje. Jaja, dat is wat je wil als organisatie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het juist een heel relaxed, gezellig toernooitje is waar de spelers heerlijk een beetje rond kunnen lopen etc. Dat zit in Nederland vaak wel goed. Hele goede spelers-support. Ik denk dat het grootste probleem is dat het een week voor een Grand Slam zit...
Voor de spelers he. Goede trainings-faciliteiten etc, ik denk dat het voor de spelers een heel goed toernooi is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een relaxed, gezellig toernooitje. Jaja, dat is wat je wil als organisatie.
Beetje vergelijkbaar met het Haase ' ik heb heerlijk getraind' gelul.
Zat je daar bij toeval of is Llodra een mattie van je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
Mijn 'als ik naar mijn favoriete speler ga kijken verliest hij' streak loopt nog, Rotterdam 2011 eerste ronde 3-6 4-6 tegen Nieminen en nu tegen Malisse!
Wel jammer dat er bij Mahut geen camera was, ik was vast in beeld gekomen aangezien ik naast Llodra zat te shinen met een Coronaatje.
Niet geheel toevallig, want ik ging er expres naast zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zat je daar bij toeval of is Llodra een mattie van je?
En heb je hem nog een drankje aangeboden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig, want ik ging er expres naast zitten.
Nee, wilde geen verkeerd signaal afgeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
En heb je hem nog een drankje aangeboden?
Ja, zeker omdat er daar ook meer regen lijkt te gaan vallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Mykonos het volgende:
Ben benieuwd hoeveel we vandaag gaan spelen gezien de weersverwachtingen
wel gespeeld in de 1e ronde hoor tegen donskoy/kuznetsovquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Rojer staat nu al in de halve finale met zn dubbelpartner zonder ook maar een pot gespeeld te hebben
Oh, ik keek naar dit schema: http://nl.wikipedia.org/w(...)_2013#Toernooischemaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
wel gespeeld in de 1e ronde hoor tegen donskoy/kuznetsov
wikipediaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Oh, ik keek naar dit schema: http://nl.wikipedia.org/w(...)_2013#Toernooischema
Sijsling meldde zich af, en nu walkover bij Paire
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef TheArt het volgende:
Hahahahaha Haase ontploft vanwege de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |