En Rybarikova ze allebei benut.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Rus inmiddels een set en een break achter.
Wel al 7 BP gemist.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met die nieuwe sponsor doet het toernooi wel z'n naam eer aan, echt tennis van de bovenste plank dit
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaaltquote:
bij mij ook, vandaar de vraagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaalt.
Damestennis was nog het boeiendst vandaag...dat gehaat op damestennis altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaalt.
Ik haat niet, maar ik kijk nou eenmaal liever een Futurespartij bij de heren dan een WTA-wedstrijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Damestennis was nog het boeiendst vandaag...dat gehaat op damestennis altijd
Ja, maar bij mij gaat het bij een wedstrijd om strijd. In zo'n dames pot als die van Cibulkova zit alleen maar strijd. Fantastisch om te zienquote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar ik kijk nou eenmaal liever een Futurespartij bij de heren dan een WTA-wedstrijd.
Ik heb 3 servicegames van hem gezien, gewoon om eens naar die service te kijken, toen vond ik het wel mooi geweest jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Norrage het volgende:
Isner kijken was geen succeshij liet de helft lopen. Geen deuce gehaald
2 vrouwen achter mij vanmiddag:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat deelnemersveld na de eerste ronde
Nou was het veld al slecht, maar de namen waarvoor de leek zou gaan zijn ook al verdwenen
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 3 servicegames van hem gezien, gewoon om eens naar die service te kijken, toen vond ik het wel mooi geweest ja
Baghdatis - Berlocq was leuk, ondanks de vrij ruime 6-2, 6-4 voor Berlocq
Daar ben ik nog heel even langsgelopen toen ik weer richting bus ging, maar ze zaten net even en had geen tijd om te wachten tot ze weer gingen spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wij hadden eigenlijk ook wel moeten gaan na die eerste set...maar we hebben het uitgezeten. Ging ook best snelEn was zeker indrukwekkend om Isner live te zien. Die service man
Ook zoals hij in de tiebreak er zo ineens 30 km/h bovenop deed. Knap. En daarna was ie wel op. 1e set speelde hij echt goed, toen concentratie-verslapping en eigenlijk heeft ie daarna niet meer zijn best gedaan...
Maar goed. We wilden eigenlijk Haasling zien, maar toen dat niet door ging zijn we maar blijven zitten....achteraf was Dick nog wel leuk geweest. Waren echt tientallen Belgen op afgekomenMaar toen we daar heen wilden was die pot ook al af....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |