Ik vind gronings zo geweldigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
Dv, het goed kunnen verstaan is weer iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
dit geat mien boave mu pet.Ie'j hebt de kottel veur het gat zitt'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hold oe kreggel!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:14 schreef Toto69 het volgende:
Wacht maar, ik stap zo over op Fries hoor.
Ik kan t ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
Ik had me voorgenomen te leren deze middag en avond maar blijkt maar weer dat dat op vrijdag gewoon niet kan.
letmein praat wat anders dan ikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen die taal van jullie kan!
Wow.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik vind gronings zo geweldigHet is zo kort en krachtig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
letmein praat wat anders dan ik
Waar ben je moe van dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moee. Maar verder prima hoor. En met jou?
jullie talen dan*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
letmein praat wat anders dan ik
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moee. Maar verder prima hoor. En met jou?
quote:
alleen als ik boos ben praat ik plat, gewoon normaal hoor je het bijna niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow.![]()
Hoe zit het bij jou? Hoor je het goed bij jou?
Ik ben baasquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je UI is wel baas.
[ afbeelding ]
Ken je die scene?
Dat gebeurt toch vaker, dat Peter met die kip gaat vechten?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je UI is wel baas.
[ afbeelding ]
Ken je die scene?
Ja precies. Dit is een scene daarvan gemaakt in Paint.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch vaker, dat Peter met die kip gaat vechten?
Family guy is echt geniaal, en vind het echt knap dat die maker ook veel van die stemmen doet.
Als ik opgewonden ben over iets of als ik boos ben is dat wel anders.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:21 schreef Crack_ het volgende:
T viel mij vooral op dat je hele zachtaardige stem heb Dv
Vocaloid, als je opgewonden bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben over iets of als ik boos ben is dat wel anders.
dan ben ik morgan freeman
Oh, ja zo heb ik je niet gehoord danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik opgewonden ben over iets of als ik boos ben is dat wel anders.
dan ben ik morgan freeman
Volgens heb ik het verkeerde woord in mijn hoofd, maar het is zo'n website waar je iets kan opnemen en dan uploaden en iedereen kan laten luisteren.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh en ezel, ik zeg vaak ja achter een zin.
onze gemeenschappelijke vriend mocht me daar graag altijd op wijzen.
jij dan? een eckte utreggste deerne of gewoon lekker abn
Waarom? Hoe kun je daar overleven?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha.
Ik kom niet uit Utrecht hè. Heb tot vorig jaar ergens aan de kust van Noord-Holland gewoond. Ongeveer ter hoogte van Amsterdam.
http://vocaroo.com/quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens heb ik het verkeerde woord in mijn hoofd, maar het is zo'n website waar je iets kan opnemen en dan uploaden en iedereen kan laten luisteren.
Neu, beetje tv kijken en vooral het leren voor m'n examen uitstellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vanavond?
vocarooquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens heb ik het verkeerde woord in mijn hoofd, maar het is zo'n website waar je iets kan opnemen en dan uploaden en iedereen kan laten luisteren.
Mijn imago. Wat doe je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja om een lang verhaal kort te maken, het ging er vannacht hard aan toe!
Zo zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja om een lang verhaal kort te maken, het ging er vannacht hard aan toe!
ohh ik dacht dat je altijd ergens in de buurt van utrecht hebt gewoond.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha.
Ik kom niet uit Utrecht hè. Heb tot vorig jaar ergens aan de kust van Noord-Holland gewoond. Ongeveer ter hoogte van Amsterdam.
Neu, beetje tv kijken en vooral het leren voor de komende toetsweek uitstellenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu, beetje tv kijken en vooral het leren voor m'n examen uitstellenJij nog plannen?
Nee joh, 70km verderop.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh ik dacht dat je altijd ergens in de buurt van utrecht hebt gewoond.
gewoon abn dus?
Correctie: je bent nu al alleenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 van de 3 huisgenootjes zijn al naar huis voor het weekendstraks ben ik hier helemaal alleen
ripquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
2 van de 3 huisgenootjes zijn al naar huis voor het weekendstraks ben ik hier helemaal alleen
oh daar heb ik ook wel een handje van. wij kunnen elkaar wel verstaan denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh, 70km verderop.Mja, ik weet niet wat ik praat. Heb sowieso wat dingetjes overgenomen van Ezelldorp. Waaronder snel praten, schijnt.
Ik vroeg het mij ook al af. Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn het nieuwe afleveringen, nee toch?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat wij een kussengevecht hebben gehad
Niks mis met snel praten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh daar heb ik ook wel een handje van. wij kunnen elkaar wel verstaan denk ik.
4 meisjes, of?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want ik ben de 4e bewoner..
Hoeveel betaal je per uur?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
En zo ineens staat je oude stagaire-juf van de basisschool in je kamer.
TV? Leg dit uit.. Hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
En zo ineens staat je oude stagaire-juf van de basisschool in je kamer.
Dus geen orgy elke avond?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
? iedereen zit op zn eigen kamer
Jij bent...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel. dus jij mag weggaan als je last van me hebt
Ik lees, heeft wss een nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mijn broer gaat blijkbaar met haar om
wat zeg jequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
I'j mag mien wel an de boks kommen, moar alleen atte an den droad hink
Nee dat sowieso niet, zij is veel ouder en er is/was nog iemand bij hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik lees, heeft wss een nieuwe vriendin
ik snap je nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
I'j mag mien wel an de boks kommen, moar alleen atte an den droad hink
ok.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
I'j mot neet zo dom ut de nekke lull'n
buj wa good snikquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij wilt seks? ok, is goed. waar en wanneer?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet, zij is veel ouder en er is/was nog iemand bij hoor
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, op het werk moest ik zo'n haarnetje op en nu voelt het nog steeds alsof ik dat ding nog op m'n kop heb
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme, op het werk moest ik zo'n haarnetje op en nu voelt het nog steeds alsof ik dat ding nog op m'n kop heb
stoner sundays van here comes the kraken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie hier is een beetje bekend met top40 muziek
ik zoek een nummer, ongeveer rond april/mei heel bekend, vaak op de radio
beetje miley cyrus achtig, heel catchy
ik kom er maar niet op, weet ook geen deuntje of lyrics maar weet wel dat ik 'm leuk vond en ik wil m nu luisteren
pls halp
Ik moest meteen denken aan Bridgit Mendler.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kom er maar niet op, weet ook geen deuntje of lyrics maar weet wel dat ik 'm leuk vond en ik wil m nu luisteren
pls halp
Nee, industriële bakkerijquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
maar jordy ik snap het niet. sta je nu in de winkel ofzo?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
pls halp
MUZ / Help, ik zoek...#343quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
pls halp
Dat komt, zoals je zelf ook al zei, doordat je hier al langer zit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je t niet hebben dat ik hier geliefder ben dan jij?
Vroeg ik vanmorgen ook, en hij zo: Gewoon. Normaal.quote:
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat komt, zoals je zelf ook al zei, doordat je hier al langer zit.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vroeg ik vanmorgen ook, en hij zo: Gewoon. Normaal.
Niet het antwoord wat ik wilde horenVerwachtte een uitgebreid verslag, maar neeuhhh.
Hij kan toch vertellen welke eerste blunders hij heeft begaan en wat die allemaal moest doen? Met "Gewoon. Normaal" of "Werkachtig" kan je zoveel kanten op.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Nou ja, een uitgebreid verslag verwacht ik ook weer niet.
Zeg je nu zelf dat jouw vraag dom is? Klopt eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die zal vast wel jaloers zijn? Wat een domme vraag.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg je nu zelf dat jouw vraag dom is? Klopt eigenlijk ook wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ging makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat ben jij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ze beide! maar 1 zonder haar.
Nee ik ben al jaloers genoeg, kan niet jaloerser worden op jou, ik kan alleen maar gay worden van jouw uiterlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou alleen maar jaloers worden als je me zag, en dat wil ik je niet aandoen.
Ben jij ook al gay?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben al jaloers genoeg, kan niet jaloerser worden op jou, ik kan alleen maar gay worden van jouw uiterlijk.
too muchquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ben al jaloers genoeg, kan niet jaloerser worden op jou, ik kan alleen maar gay worden van jouw uiterlijk.
Kan niet, want Etsu is too gay to function.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik Etsu's uiterlijk zie dan wel.
Maar wat zit je te haten op mijn pic!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
Niemand heeft tot nu toe nog een pic van mij gezien, behalve ...
bitch pleasequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
als ik hetero was, zouden dv en ezell en ara en crack op me vallen. weet ik 100% zeker.
Ik haat niet op uw pic, maar ik ben hetero dus vandaar...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wat zit je te haten op mijn pic!
Alsof het veranderen van jouw geslachtsvoorkeur hun keuze aanpast. Ze vinden je sowieso al leuk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
als ik hetero was, zouden dv en ezell en ara en crack op me vallen. weet ik 100% zeker.
En ik dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
Oh ja geeft niet, ik ben ook hetero, maar als ik een foto van een jongen ziet zeg ik gewoon nice pic ofso ookal zijn idd alle jongens zijn lelijk (behalve Etsu).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik haat niet op uw pic, maar ik ben hetero dus vandaar...
deze man weetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Trollscience het volgende:
niet moeilijk
werkachtig = wel redelijk, maar kut omdat het werk is
bakkes houdenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
je zat zowat te kwijlen toen ik uit de bus stapte.
Ojaquote:
Had me moeder voor me uitgekozen, en ik dacht 'waarom niet'.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
Spatieloos, waarom heb jij zo'n gaar behang met vrouwen?
wil je dat ik eerlijk ben of wil je dat ik lief benquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
gewoon wegwuivenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wil je dat ik eerlijk ben of wil je dat ik lief ben
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja.
Nee maar als jij jezelf knap vindt dan kun je toch ook een hetero van mij maken? Dat hoor ik in ieder geval wel vaker van sommige mannen dat ze dat denken te kunnen.
liefquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wil je dat ik eerlijk ben of wil je dat ik lief ben
Je doet het verkeerd. Je moet zeggen: ik vind het maar niks, Ezell wanneer help je me met ander behang ophangen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had me moeder voor me uitgekozen, en ik dacht 'waarom niet'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und?![]()
Nee het is nog best nieuw, ze mag wel schoenen voor me uitkiezen als ze dat wil.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Je moet zeggen: ik vind het maar niks, Ezell wanneer help je me met ander behang ophangen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
Zonder Photoshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef LETMEIN het volgende:
Een beetje een wazig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und?.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is omdat de belichting beetje klote was enz.
quote:
Ja dat moet je er maar voor over hebben hoor om een date met Ezell te hebben. Dan maar dat nieuwe behang er weer af.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee het is nog best nieuw, ze mag wel schoenen voor me uitkiezen als ze dat wil.
Je vergeet iemand?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
qua meisjes is de knapste hier vind ik crackop de 2de plaats zou dv komen.
En supersof?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Etsu het volgende:
qua meisjes is de knapste hier vind ik crackop de 2de plaats zou dv komen.
Ja nee, dat gaat mijn moeder dus niet accepteren!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja dat moet je er maar voor over hebben hoor om een date met Ezell te hebben. Dan maar dat nieuwe behang er weer af.
Grrrr.... moedersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nee, dat gaat mijn moeder dus niet accepteren!
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie mij bedoelt maar hij heeft me nog nooit gezien.
picsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie mij bedoelt maar hij heeft me nog nooit gezien.
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dat zie ik ook net.
Haal snel weg.
Nee... het had ermee te maken dat 'ie gisteren een foto gezien heeft en niet wou geloven dat ik dat niet benquote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je houd zeker van mannelijke vrouwen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee... het had ermee te maken dat 'ie gisteren een foto gezien heeft en niet wou geloven dat ik dat niet ben.
Nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
Als iedereen nou eens z'n pic hier nu post?
Ga gwn bladeren in het userfoto topic, of JNG userfoto topic of weet ik veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
Neh... te onzekerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik geloof dat ik iets heb gemist. Maar pics zijn alsnog welkom.
én bedanktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je houd zeker van mannelijke vrouwen?
kijk fobo, snotaapquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
Op haar website staat een leuk meisje van achteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik geloof dat ik iets heb gemist. Maar pics zijn alsnog welkom.
Waarom die tattoos?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
én bedankt
[..]
kijk fobo, snotaap
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op haar website staat een leuk meisje van achteren.
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel omdat hij homo is dat hij misschien iets heeft met mannelijke vrouwen, niet dat jij mannelijk bent! Jij bent gwn zo perfect dat alsnog in zijn smaak valt.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neh... te onzeker. En jij bent sowieso knapper
.
Wat kortzichtig weer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel omdat hij homo is dat hij misschien iets heeft met mannelijke vrouwen, niet dat jij mannelijk bent! Jij bent gwn zo perfect dat alsnog in zijn smaak valt.
wow rustig maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik bedoel omdat hij homo is dat hij misschien iets heeft met mannelijke vrouwen, niet dat jij mannelijk bent! Jij bent gwn zo perfect dat alsnog in zijn smaak valt.
Regel 1: noem mij geen meid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
och meid ik zit er over 10 jaar helemaal onder
Een keer maar?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij was toch een keer bij Etsu in tinychat?
Waarom had jij cam niet aan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij was toch een keer bij Etsu in tinychat?
..het was sarcasmequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wat moet ik anders zeggen om je niet te beledigen.
Ga terug naar de keuken?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Regel 1: spreek dv niet tegen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers dat ik DV in het echt heb gezien en jullie niet.
Wat 'n schat van een meid.Zo knuffelbaar.
oke wie heeft jullie betaald om dit te zeggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
Oh nu ik fotoboek bekijk, DV is knap ja.
Regel 2: geef mij een koud biertje aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee grapje laat mij maar in de keuken, komt er tenminste kwaliteit op tafel.
Waarom zou ik erover liegen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
oke wie heeft jullie betaald om dit te zeggen
Nah, ik word niet zo snel jaloers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn allemaal jaloers dat ik DV in het echt heb gezien en jullie niet.
Wat 'n schat van een meid.Zo knuffelbaar.
Ben jij serieus 18?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat heb ik toch net uitgelegd? Ik ben lelijk.
Het is vast VAquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik zelf, ik heb mezelf 100 euro gegeven en Etsu een miljoenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Als jij een normaal seksleven wil zal je die toon moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Regel 2: geef mij een koud biertje aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |