quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef borbit het volgende:
Turlijk kan dat. Het is wel een hoop werk om de macroni en rijst weer te sorteren.
Olijfolie drijft op water, dus dat heeft geen zinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi,
Ik dacht kan je dat gewoon tegelijkertijd in 1 pan met water mikken?
De rijst iets eerder omdat vanwege het langer garen.
Zou dat gaan plakken? (misschien wat olijfolie erbij om plakken te voorkomen)?
Roerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Olijfolie drijft op water, dus dat heeft geen zin
eh, maarre, ga je het dan ook in 1 gerecht gooien? Want de rijst schijden van de pasta is nogal een onmogelijke klus lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi,
Ik dacht kan je dat gewoon tegelijkertijd in 1 pan met water mikken?
De rijst iets eerder omdat vanwege het langer garen.
Zou dat gaan plakken? (misschien wat olijfolie erbij om plakken te voorkomen)?
Dat laar ikquote:
Ik heb eerst een pasta/rijstsaus gemaakt, paprika's, ui, tomaat, rundergehakt (ze hadden geen paardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef tanguay het volgende:
Serieus, wat is je gerecht? Hoe combineer je pasta en rijst?
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb eerst een pasta/rijstsaus gemaakt, paprika's, ui, tomaat, rundergehakt (ze hadden geen paard), sambal, oregano, olijfolie, boullionblok.
Dat serveer ik er straks bij
das toch niet te hopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?
Nee eerst even ervaren of het enigsinds te nakken isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?
Ga je het snuiven? Of bedoel je te nassen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nee eerst even ervaren of het enigsinds te nakken is
Omdat het kan!quote:
AL zo vaak gedaan gaat vervelen..quote:waarom niet gewoon pasta OF rijst?
Misschien wel merken we straks welquote:combineert toch voor geen meter!
Nog nooit geprobeerd ga ik eens een keertje doenquote:(Pasta met brood combineert wel lekker trouwens, met flink wat boter)
Dat brood moet je niet meekoken hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Omdat het kan!
[..]
AL zo vaak gedaan gaat vervelen..
[..]
Misschien wel merken we straks wel
[..]
Nog nooit geprobeerd ga ik eens een keertje doen
Ik onderken het plak-risico ook maar wil gewoon proefondervindelijk vaststellen of het te doen isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je het snuiven? Of bedoel je te nassen?
Ik denk dat met name de texturen elkaar ontzettend onsmakelijk in de weg gaan zitten.
Ik heb het niet over het plakrisico.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik onderken het plak-risico ook maar wil gewoon proefondervindelijk vaststellen of het te doen is
Ik denk dat ik het gewoon ga etenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je het snuiven? Of bedoel je te nassen?
Ik denk dat met name de texturen elkaar ontzettend onsmakelijk in de weg gaan zitten.
Thanks!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:29 schreef beelz het volgende:
Ik weet niet ofik TS nou een ontzettende debiel vind, of een enorme held. Voorlopig houd ik het nog even op enorme held, gewoon omdat hij durft te proberen.
dat staat toch ook gewoon op de verpakkingen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Eerste probleempje..
De macaroni is sneller klaar dan de rijst, voortaan dus de rijst langer voorkoken voordat de pasta erbij gaat.
Geen Al Dente ben ik bang..
Dat is inderdaad nog wel het grootste probleem denk ik.. Lijkt me niks zoquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef tanguay het volgende:
ander probleem: rijst is eigenlijk pas eetbaar nadat je het tien minuten met de deksel op de pan laat nagaren, pasta wordt dan juist heel papperig en slap.
wat heb je er nog op dan?quote:
Heb het niet echt gemaakt om te presenteren zeg maarquote:
Ben wel benieuwd hoe smakelijk(of juist niet) het eruit zietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb het niet echt gemaakt om te presenteren zeg maar
De aangegeven tijden zijn imho vaak juist fout (vaak te lang) dus doe ik het op gevoel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even serieus he... op beide staat precies hoe lang het moet koken
hoe krijg je dat dan niet goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |