quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef borbit het volgende:
Turlijk kan dat. Het is wel een hoop werk om de macroni en rijst weer te sorteren.
Olijfolie drijft op water, dus dat heeft geen zinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi,
Ik dacht kan je dat gewoon tegelijkertijd in 1 pan met water mikken?
De rijst iets eerder omdat vanwege het langer garen.
Zou dat gaan plakken? (misschien wat olijfolie erbij om plakken te voorkomen)?
Roerenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Olijfolie drijft op water, dus dat heeft geen zin
eh, maarre, ga je het dan ook in 1 gerecht gooien? Want de rijst schijden van de pasta is nogal een onmogelijke klus lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hi,
Ik dacht kan je dat gewoon tegelijkertijd in 1 pan met water mikken?
De rijst iets eerder omdat vanwege het langer garen.
Zou dat gaan plakken? (misschien wat olijfolie erbij om plakken te voorkomen)?
Dat laar ikquote:
Ik heb eerst een pasta/rijstsaus gemaakt, paprika's, ui, tomaat, rundergehakt (ze hadden geen paardquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:16 schreef tanguay het volgende:
Serieus, wat is je gerecht? Hoe combineer je pasta en rijst?
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb eerst een pasta/rijstsaus gemaakt, paprika's, ui, tomaat, rundergehakt (ze hadden geen paard), sambal, oregano, olijfolie, boullionblok.
Dat serveer ik er straks bij
das toch niet te hopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?
Nee eerst even ervaren of het enigsinds te nakken isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je die tjap ook iemand anders voorschotelen?
Ga je het snuiven? Of bedoel je te nassen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nee eerst even ervaren of het enigsinds te nakken is
Omdat het kan!quote:
AL zo vaak gedaan gaat vervelen..quote:waarom niet gewoon pasta OF rijst?
Misschien wel merken we straks welquote:combineert toch voor geen meter!
Nog nooit geprobeerd ga ik eens een keertje doenquote:(Pasta met brood combineert wel lekker trouwens, met flink wat boter)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |