Veel erger. Hij zou de nieuwe superster worden en zijn club in europa overheersen.quote:
Ja. Het was het grootste talent van europa. Sir Bobby Charlton overleefde de ramp.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef pyl het volgende:
Hmmmm ... is het een van de slachtoffers van de vliegramp van Manchester United in 1958? De Busby Babes? (Namen moet ik je schuldig blijven.)
Ik heb een docu en een drama over de ramp gezien en ik was ooit begonnen in Bobby Charltons autobio (saai, nooit uitgelezen) en ik zou je niet één naam kunnen geven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef tong80 het volgende:
Veel erger. Hij zou de nieuwe superster worden en zijn club in europa overheersen.
De broer van Bobby Charlton was een mindere voetballer maar een leuker mens. Verloor als coach van Ierland van Nederland op het EK-88.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een docu en een drama over de ramp gezien en ik was ooit begonnen in Bobby Charltons autobio (saai, nooit uitgelezen) en ik zou je niet één naam kunnen geven.
De Giraf!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef tong80 het volgende:
De broer van Bobby Charlton was een mindere voetballer maar een leuker mens. Verloor als coach van Ierland van Nederland op het EK-88.
Dat was omdat wij Berry van Aerle hadden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De broer van Bobby Charlton was een mindere voetballer maar een leuker mens. Verloor als coach van Ierland van Nederland op het EK-88.
Quoten als je vandaag nog antwoord wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk je naar de Confederations Cup, tong? Ik heb geen energie voor de verlenging.
Goed dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Quoten als je vandaag nog antwoord wil.
Whehehe. Grapjas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké dan. Tong kijkt inderdaad naar de Confederations Cup. Hij is dol op tennis.
Zoiets. Het is een bloedbad op Wimbledon. Ze spelen nota bene in het donker.quote:
Yeah rightquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets. Het is een bloedbad op Wimbledon. Ze spelen nota bene in het donker.
Daar is het nu vroege ochtend. Wel een goed tijdstip voor een tenniswedstrijd in de winter. Een graad of 25, denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Yeah rightAlsof ik niet weet dat de Confederations Cup in Australië gespeeld wordt.
Zeker wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
25 graden 's ochtendsvroeg in de winter. Wij hebben dat hier dit jaar nog niet eens meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |